augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Die banden zijn behoorlijk prijzig, maar dames geloof me het is zo'n opluchting, ik heb hem nu alleen nog maar tijdens een lange wandeling gebruikt, maar mijn vorige zwangerschap kon ik op den duur niet meer zonder dat ding, het helpt echt enorm ik vind het echt een mega aankoop gewoon!

Verder fijn dat alles goed was bij de verloskundigen, altijd fijn zoiets!

Verder weet ik niet zo goed meer wat er geschreven is, mijn korte termijngeheugen is niet zo best meer :oops:

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hallo, daar kom ik ook weer even beppen. Ben ik een paar uurtjes weg...weer een heleboel erbij!

Ik zag iets over moederdag en niet weten wat te geven. Ik denk dat ik dit jaar mijn moeder, ipv de usual bloemen, een tijdschrift cadeauabonnement geef. Ze koopt wel elke week tijdschriften, dus denk dat ze daar ook echt iets aan heeft.

Verder net heerlijk gelunched bij een japans winkeltje...heerlijke noedelsoep met gebraden kipreepjes, lenteuitje etc. Echt goed eten :)

3. Niet meer actief

Hmm, weet je dat ik nu pas voor het eerst dit snellen antwoord ding ontdek...

Teddy, dank je voor je antwoord, zo klinkt ie idd wel erg nuttig. kzal es kijken of ik die samen met een luieremmer ergens van marktplaats kan plukken.

4. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Pff ik moet even wat kwijt hoor!
    Er is hier in de buurt gister een meisje van 5 (!) op klaarlichte dag de bosjes ingetrokken en sexueel misbruikt. Vandaag kregen we van school een brief dat men er wel over heeft gesproken ed, en dat als er vragen zijn je die bij de directeur kunt stellen. Mijn zoontje is dus 4 en hij is nu bij ons voor het huis op het pleintje (met de buurjongens)zandbommen aan het maken voor als die kinderlokker komt. Mijn lieve kleine schat snapt absoluut niet wat er aan de hand is, maar is er toch best bang voor. Maar hoe ziek moet je zijn om je aan een meisje van 5 te vergrijpen? Zal vast komen door de hormonen, en nu ik zelf moeder ben dat ik me dit soort dingen meer aantrek. Maar ik zou met alle liefde zijn zakie afhakken als ik wist wie het was! Het maakt me zoooo boos! Dat arme grietje zal voor altijd getekend zijn :(

Oke, ik ben het even kwijt. ga bij mijn patatjes kijken (want die heb ik nu verdiend hihi)

5. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Dat is eng Tante Pollewop !

Ik ben terug van de 3 d echo .
    Was echt geweldig !
    Heb een cd-rom met 59 (!) foto`s meegekregen , hele echo 45min op Dvd
    en 4 afgedrukte foto`s .

Zal er snel wat in mn album zetten ...

6. hey dankje voor de tip ga ik daar eens kijken

en euh ik geloof dat je met ongeveer 26 weken een uitnodiging krijgt van prenatal om de doos op te halen
    ik heb er vandaag 2 opgehaald zitten erg leuke dingetjes in
    ik vond die van de etos best wel tegenvallen maar die van prenatal is erg leuk
    de kruidvat doos weet ik niet eigenlijk volgens mij is die pas na de bevalling

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik wacht de foto's af hoor Tanja, fijn dat het zo leuk was, begin er nu ook echt zin in te krijgen....nog 6 nachtjes slapen :)

Gummetje, misschien valt er wel iets te combineren met een gewone kinderwagen en een draagdoek...

8. nou ik heb gewoon een tweeling kinderwagen
    maar tis voornamelijk dat ik maxicosi's nodig heb voor in de auto maar ik ga toch maar eens kijken bij de bedrijven die die dingen normaal niet hebben volgens mij had ik dat toen met de eerste ook zo gedaan

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Sorry...verkeerd begrepen....maar twee maxicosi's dat is inderdaad een dure grap...

10. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0

ze staan erin ;)

voor meer foto`s
    : www.beebiehoekstra.beebiesite.nl :D

(ww : samen )

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Tanja -> en klopte het geslacht ook nog steeds? of daar niet naar gekeken?

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Gummetje -> net op marktplaats gekeken.
    ( maxicosi tweeling)
    Staan een aantal advertenties.
    Zitten leuke tussen!
    Misschien een idee?

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi meiden

Tanja mooie foto's.

Nou hier een heerlijke dag gehad en DROOG.
    Alleen wat veel wind maar de temp was heerlijk.
    Ben wel erg moe.Ukkie is alleen heel de dag dwars geweest.Heel de dag zich lekker naar buiten duwen met z'n kont.Heb heel de dag met een scheve buik gelopen m'n mam kon het precies zien wanneer hij weer bezig was. haha

Fijn dat het bij iedereen die bij de vk was goed was.

Ga hier even wat patatjes eten.Geen zin om te koken.

Groetjes

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
  15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Tanja, hele mooie fotootjes, mooi he, dat ze dat allemaal kunnen laten zien!

Sonja, jij groeit echt heel mooi, lief buikje :)

16. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ja klopte nog steeds ;)
    die dromen kloppen niet haha

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Moet even wat kwijt.

Net een brief van de verzekering dat mijn psycholoog niet vergoed word.Omdat hij niet aangesloten is bij de lve volgens hun.
    Het is gewoon een eerstelijns psycholoog dus ik snap het punt niet.Ati boos omdat de rekeningen niet misselijk zijn 250 euro voor 3 keer wat we even moeten betalen.Hopa

Snap het niet want had gewoon een verwijzing van de huisarts en heb hem die gegeven.Mijn moeder die zei net ook al waarom heeft hij dat niet gezegt dan dat hij niet vergoed word of wat je zelf zou moeten betalen.
    heb net op de site zitten kijken van Trias en daar staat dat als ze geen contract met iemand hebben ze hem er wel een aan kunnen bieden zodat ze als nog de kosten betalen.Ik wist niet beter dat een eerstelijns gewoon vergoed werd.Bij de andere waar ik 3 jaar geleden ben geweest moest ik 10 euro ofzo betalen.

Zo moest dit even kwijt want ben er niet blij mee.Ga morgen de beste man ook maar eens even bellen en vragen waarom hij van te voren niet zegt dat hij niet vergoed word of een deel dan kan je nog kiezen om weg te gaan.Want hij is erg duur ook nog 85 euro voor een uurtje.

Baal hier echt van.Hebben het geld nu hard nodig voor andere dingen.Vloer/bank/kast en auto moet ook voor een beurt en apk.

Dank jullie voor het klaag gezang te lezen.

18. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Pfff kan me voorstellen dat je baalt hoor, gewoon blijven bellen schrijven en emailen met ziektekosten en met die man net zo lang tot het betaald wordt, want dat is toch vna de zotte zeg :mad:

19. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    sonjaw klaag maar lekker hoor want daar heb je alle reden voor vind ik.
    want 250 euro is ook niet niks en dat tover je niet zo maar uit je broekzak.
    Raar dat je er niet over geinformeerd bent.
    Toen ik nog bij mijn psycholoog liep werd mij verteld dat het wel vergoed werd en dat was ook zo want ik heb nooit wat hoeven te betalen.

De kleine in mijn buik is erg druk bezig al de hele dag en is niet stil te houden :D
    Wel erg leuk hoor.

Mijn buik zit de steeds meer in de weg vooral als ik mijn teennagels wil knippen dan gaat dat erg moeizaam en ook merk ik dat ik steeds meer gewicht met me mee ga dragen nu mijn kindje groeit.
    Moet soms echt rust nemen wil ik niet erg moe worden.

Teddy.

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi Teddy en Mist

Snap er ook niks van omdat de vorige gewoon vergoed is en er niks aan m'n verzekering veranderd is.
    Plus dat moet die man toch wel weten of dat het vergoed word of niet vind ik het wel normaal dat hij dat even gemeld zou hebben.

Dan had ik een keus gehad en was ik niet zo voor het blok gezet als nu.Want je kent het wel gelieve binnen de termijn even te betalen.Maar ga morgen zeker bellen want ben hier echt niet blij mee.Vind het niet erg als ik iets moet bijdragen maar alles
    :evil: :evil: .

Nou mijn uk wat die vandaag heeft is niet normaal ook nu ik rustig achter de com zit.
    Ben ik elke keer scheef en kei hard.(buik dan he) hihi Niet echt een lekker gevoel.

Misschien het weer omdat het bij jouw ook is Teddy missen ze het mooie weer :) :)

Deel Deze Pagina