Ja dat is het denk ik Sonja dat onze kleintjes het lekkere weer missen. Het moet weer warm worden en de zon moet schijnen denken ze en dan zetten ze het maar op een schoppen Ga nu afsluiten en naar het songvestival kijken en toch een kleine hoop dat nederland door mag gaan. Is wel leuk natuurlijk he als het zo mag zijn. Doei Teddy.
He dames Even een tip van mij. Was dus even naar de prenatal geweest voor die buikbanden. En ze hebben nu een aanbieding voor de lingerie: 2 halen 1 betalen (je krijgt het goedkoopste artikel gratis) Maar dat geld dus ook voor die banden. Eerst zij dat meisje van niet, maar de kassa gaf aan dat die banden onder de categorie lingerie vielen, dus zei ik dat ik het dan raar vond dat die korting niet zou gelden. Heb nu 2 van die banden voor 38. 1 Heb 2 maten meegenomen, de M zat nu goed en de L was nog iets te groot, maar aangezien ik denk dat mn buik nog wel groter wordt heb ik die L nu ook genomen. Dus Fibi (en de rest misschien ook) op naar Prenatal! Groetjes
Sonja, dat is nogal een bedrag zeg. Wel vreemd van de verzekeraar, hoop voor je dat ze nog gaan vergoeden. Teddy, hier hetzelfde probleem hoor, de kleine houdt er niet van als ik iets met m'n voeten doe, of het veters strikken duurt te lang...
Raccon, dankje voor de tip.. ga stiefschoonmama morgen verwennen met een lekkere lunch en een dagje shoppen o.i.d. Moet nog wel even een klein cadeautje kopen.. Tanja, mooie foto's! Sonja, wat belachelijk! Lekker blijven bellen tot ze gek worden! :x Ien, bedankt voor de tip!
Hoi Dames. Ben ik ook weer even. Kiki80: Ben ik ook van plan een met een grote lade want anders heb ik er niet veel aan wil die hebben voor wat pampers en doekjes in te leggen en wat spuigdoekjes en slabbers wat je zo een twee drie nodig hebt. Kijken waar ze een hebben niet te duur en wel makkelijk. MamavanAmber: Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Amber. Een beetje laat maar beter laat dan nooit. Verder de dames die ziek zijn veel beterschap en HUGS voor het beter voelen van jullie. Vandaag even boodschappen gaan doen met vriend maar ik was kapot toen we terug kwamen moest ik nog eten gaan koken helemaal gebroken zit ik nu hier en heb last van mijn rug. Moppie is de heledag wel een beetje aanwezig geweest maar als hij zich draait is het net of mijn buik openscheurt. heb nu ook weer een scheve buik. Heb vandaag bijna niks kunnen doen want vriend heeft nachtdienst zo kan ik niet poetsen. Ik had zoveel willen doen. Helaas heeft hij de hele week al nachtdienst. Gaan volgende week echt aan de babykamer beginnen dan heeft hij twee dagen vrij kan hij goed naar het stort rijden. Kan ik bij m'n klerenkast komen. Ga nog even wat lekkers eten dan lekker douchen en dan slapen als ik slapen kan door de hond en Collin en natuurlijk door mijn moppie. Voor de mensen die ik vergeten ben sorry. Voor de zieke emo een knuf van ons en beterschap. Voor de mensen met 3d echo's nog mooie foto's. Goede nieuws van vk gelukkig en geniet lekker. Groetjes Wolvin
Hé, das een goeie tip. Ik ga morgen gelijk Prenatal even bellen en vragen van hoe en wat. Mijn moeder bood me al aan om er één voor me te halen (zij woont dichterbij en aangezien ik niet echt goed ter been ben ).
Zo daar was ik ook weer ! Ik ga ook even een klaagzang houden als jullie het niet erg vinden, maar ik moet het even kwijt. Ik heb zooooooooo een auwie auwie auwie auwie.... Gisteravond wilde ik Amber haar schoenen uit doen. Ik had haar op de toiletpot neergezet omdat ik er dan makkelijker bij kan. Wat doet die muts ? Ze gaat op mijn benen staan en probeert omhoog te komen. Ik maak een rare beweging, en knak hoor ik in mijn rug ! De tranen schieten in mijn ogen en ik kan niet meer ophouden met janken, oh oh oh wat een pijn zeg ! Amber schrikt er behoorlijk van en zet het ook op een brullen. Van brullen wordt het paniek, en toen raakte ze helemaal buiten adem en moest overgeven van de schrik. Ik heb me sterk gehouden, Erwin heeft me naar boven gesleept, we hebben Amber in bed gelegd en toen ben ik ook op bed gaan liggen. Nog steeds jankend van de pijn.... Ik ben huilend in slaap gevallen en om 23.00 uur werd ik door Erwin wakker gemaakt. Hij vroeg aan mij of ik nog even wilde douchen. Ik probeerde omhoog te komen, maar dat lukte gewoon niet. Erwin heeft mijn rug ingespoten met Spiroflor en toen ben ik weer gaan slapen. Vanmorgen ging het iets beter, dus ik heb Amber naar het kinderdagverblijf gebracht en ben naar mijn werk gegaan. Het viel mijn collega's meteen op dat ik zo moeilijk liep, en ze vroegen zich echt af wat ik op kantoor deed. Later vroeg ik mezelf dat ook af, want ik kreeg weer enorme pijn, zo een pijn dat ik er zelfs kotsmisselijk van werd. Ik ben toen maar naar huis gegaan. Thuis heb ik de hele dag op bed gelegen en af en toe moest ik even rennen naar de WC. Inmiddels zijn we weer een paar uur verder en voel ik me iets beter, maar ik ga morgen toch maar even naar de dokter, want dit is geen pretje....
@loran: heb waarschijnlijk al wat gevonden maar dan nieuw gewoon bij aktiebaby hebben ze Autostoel x-adv baby-one Lime voor 49'99 maar bedankt voor de tip
Goedemorgen. MamavanAmber, dat is niet zo mooi. Beterschap, ik hoop dat het snel weer over is. Ik ben vanochtend weer mooi op tijd uit mijn bed gerold. Ik heb tot half 2 vannacht liggen woelen en om 4 uur ben ik alweer uit bed gegaan. Kan de slaap gewoon niet vatten. Misschien dat het straks nog even lukt. We zien wel.
He vroege vogel haha. Heb ik ook gehad.1,5 mnd geleden maar slaap nu weer als van ouds heerlijk sorry. Heb hier alleen erg pijn in m'n schaambeen sinds gister dat ik laat de hond nog heb uitgelaten. Weet niet wat het is het is een stekende pijn en is dus nog niet weg getrokken na een nacht lekker slapen.Gister toch misschien te veel gedaan. Moet zo gaan werken.Ben alleen nog wel een beetje moe.Van het weekend lekker vrij maandag avond pas weer werken.Allemaal een fijn dag. Groetjes Sonja
Goedemorgen mamma's Mamavanamber, daar mag je best even over klagen hoor! Ga je zo wel even de huisarts bellen? Hier wel een ontzettend mooie dag (ondanks de regen). Over een half uurtje gaat de aannemer aan de slag, krijg ik ook een kamertje, kan ik volgende week ook geen schilderen En vanavond komt mijn man weer thuis, heb er zo'n zin in, weer lekker gezellig, en volgende week is ie vanaf woensdag vrij...gaat ie maandag pas weer weg...heerlijk Hop, hop, hoppend ga ik de dag door
Goeiemorgen allemaal, hier gaat het gelukkig al weer een stuk beter. Ik heb gisteren voor het slapen gaan een heerlijk warme douche genomen en daarna heeft mannetje lief me onder handen genomen met een massage met Spiroflor, en ik voel me vandaag als herboren ! De pijn is zo goed als weg, alleen als ik door mijn knieen ga voel ik nog iets. Maar ik denk niet dat ik me erge zorgen hoef te maken. Kiki80, wat gaaf dat je eindelijk een kamertje krijgt ! Ik hoop voor je dat het resultaat prachtig mag zijn !
Goedemorgen Mamavanamber fijn dat je je een stuk beter voelt. En Kiki hop jij maar lekker verder hoor vandaag! En succes met de aannemer! Nog 1 dagje werken en dan is het toch echt weekend! Hebben jullie nog plannen? Ik ga morgen de gordijnen ophalen (werd gisteren gebeld dat ze klaar waren) en morgenavond gaan we naar Najib Amhali (of hoe je het ook schrijft). Iemand van jullie al heengeweest toevallig?
Ja Ien, ik ben geweest! Wel leuk hoor, persoonlijk is het iets minder mijn stijl, maar absoluut een avond goed vermaak. Maar ik ga dan ook wel naar zo'n 15 voorstellingen per jaar, en begin een beetje heel erg kritisch en kieskeurig te worden.... En ik hop zeker door hoor, niets houdt me tegen vandaag En jij ook goedemorgen gummetje!
Goedemorgen meiden Goede tip Ien, bedankt. Rug pijn begint aardig op te spelen. Wat een weer zeg , het regent alweer de hele tijd vanaf gisteravond. Je word er niet erg vrolijk van .... Ook ik heb de horror - dromen te pakken Is dit echt een kwaal ? Hebben jullie al een moederdag cadeautje gekocht? Kom maar op met de iedeeen , want ik ben uitgedacht Mijn ideeen zijn op ... Ik ga zo gauw weer even naar de 3d foto`s van gister kijken. Wat een mooie meid hebben we toch *zwijmel zwijmel*
Tanja heb vanaf vanmorgen die band om, maar moet zeggen dat het wel scheelt met de pijn in mn rug. Misschien wishfull thinking, maar dat maakt me voorlopig niet uit. En idd iemand nog tips voor moederdag? Zou het nl echt niet weten, dus HELP! Hier is het ook nog steeds niet gestopt met regenen, bah dit is weer om lekker op de bank te hangen met een leuk boek of zo. Heb het ook al de hele ochtend koud, maar kan de verwarming hier op kantoor niet aandoen omdat het aircosysteem op koelen staat BRRR
Goedemorgen allemaal, Hier voel ik mij gelukkig weer een stukje beter, heb wel (net als jij Sonjaw) de laatste tijd erg veel last van mijn schaambeen, behoorlijk pijnlijk. Maar waarschijnlijk heeft dat bij mij met mijn BI te maken... Net even een bordje Brinta gegeten. Voedzaam maar toch makkelijk weg te krijgen. Dat klinkt aardig pijnlijk Mamavanamber die rugpijn van je. Ben blij dat het weer een heel stuk beter is. Je kan daar zo'n last van hebben. Brrrrrr.... Dus vandaag begint de aannamer Kiki? Even door de stof heen bijten dus maar dan krijg je er ook echt wat moois voor terug! Kun je ook lekker gaan keutelen. Heb net even gebeld met Prénatal of die actie hier nog geldt, en inderdaad! Ben dus onwijs blij met je tip Ien, nogmaals bedankt! Heb net mijn moeder al even gebeld en die wil vanmiddag wel even voor mij langs gaan om twee te halen. Heb de verkoopster nog even gevraagd naar de maatvoering (heb meestal maat 42 en dan volstaat een M=42-44). Volgens haar is het nog nooit voorgekomen dat iemand dan verderop in de zwangerschap een grotere maat nodig zou hebben (vooral omdat die band meer onder de buik doorloopt?) maar ik vroeg mij het ook sterk af dus maar ik gok toch op twee M-tjes dan en dat ik het daar tot aan het eind mee red. En anders koop ik er op het laatst nog wel een L-tje bij hoor. Nou, ik denk dat ik zo even met een Margriet het bad in duik om de spieren eens even lekker los te maken. Ben weer eens gebroken uit mijn nest gekomen. Heb ook veel pijn in mijn armen en handen, maar ben bang dat dat weer een fibro-kwaaltje is wat even weer opspeelt, zal wel met het weer te maken hebben... Maar een warm bad is dan altijd lekker. En ook hier regent het af en toe behoorlijk Tanja, vannacht ook trouwens! En de horrordromen waren gelukkig eenmalig. Ik droom sowieso altijd heel veel (en kan het helaas vaak nog navertellen ook) omdat ik korte stukjes slaap maar zo akelig als laatst...brrrr... dat was niet leuk hoor. Ik ben helemaal niet bang voor de bevalling zolang het maar goed gaat met mijn kindje dan vind ik alles best! Maar nachtmerries schijnen wel vaker voor te komen gedurende zwangerschap las ik. Nou van mij mogen ze wegblijven hoor. Ik heb nog geen moederdagkadootje gekocht. Wij doen er eigenlijk niet echt aan (wil mijn moeder ook niet dat vind ze onzin) maar het is toch wel leuk om even íets te geven. Ik denk dat ik morgen maar even met mannetje naar Tuinland ga om een kleinigheidje te kopen... Ze doet nu ook al genoeg voor me dus dat heeft ze wel verdiend. Ben trouwens wel jaloers op jullie 3d foto's hoor. Ik moet nog een paar daagjes wachten en dan mogen wij ook, joepie!
mamavanamber, dat was schrikken EN pijnlijk! Gelukkig dat het nu beter gaat. Fibi, jij ook voorzichtig (maar volgens mij kun je niet anders ) Kiki, leuk je kamertje!! Ben benieuwd hoe het wordt straks Zo naar drukker (3 geboortekaartenboeken terugbrengen) dan naar VK, dan naar de stad en dan komt stiefschoonmama.. ik heb geen waterdichte platte schoenen dus moet maar ff op schoenenjacht.. en ook op bikinijacht. En we gaan ook maar even naar het museum en dan vanavond lekker luxe uit eten met schoonpa, stiefschoonma en manlief. jammie..
Hihihi Tanja, jij nu ook aan de nachtmerries...echt vreselijk he. Moet bij het wakker worden altijd even realiseren dat het niet echt is...brrrrr En Fibi, valt mee de stof hoor, 't is puur afwerken. Vorig jaar had hij alles al gedaan, alleen waren we niet helemaal tevreden met het resultaat en dat is ie nu netjes aan het afwerken