ik word trouwens iedere ochtend zwetend wakker van de nachtmerries.. bleh, afgelopen nacht ben ik in elkaar geslagen door 15 afrikanen..
Sorry hoor Lintje, maar moest even lachen toen ik het las. 15 Afrikanen? Hoe kom je daar nu weer bij? Hier (nog) geen last van de nachtmerries, hoop ook dat ze nog even wegblijven. Blegh schiet echt helemaal niet op vandaag, moet mezelf eigenlijk een internet verbod geven, maar dat lukt nog niet echt. Straks even lekker ongezond doen, er wordt vandaag iets van de snackbar gehaald, heb net een broodje frikandel besteld. Jammie!
Ooooh, Kiki, dan valt het inderdaad wel mee qua stof, dag scheelt al weer een hoop. Bij ons moest alles nog (inclusief sleuvel frezen voor leidingen enzo en dan heb je het hele huis onder het stof! ). Jij hebt het nog druk vandag zie ik Lintje, lekker uit eten, mjammie (nou ja, normaal gesproken voor mij dan, hahahaaah Moet er nou niet aan denken, zonde van het geld). Waar gaan jullie heen? Enne... Lintje... je heb toch wel teruggeslagen hè! Hahahaah. Ik heb ook al zo'n soort droom gehad hoor. Echt heel luguber. Was op mijn werk en daar werden we in gijzeling genomen en die eikels reageerden op mijn buik af (kreeg een schot afgevuurd in mijn buik)! Kun je nagaan wat voor impact alles heeft hè. Maar je wordt dan echt wel raar wakker....
Meiden ik heb een genant vraagje/probleempje ... Ik heb last van , uhm .... veel afscheiding Het is een beetje dunnig, wit/gelig en loopt er gewoon uit Lijkt wel vanille yogurt .... Hebben jullie er ook last van of ben ik weer de enige hihi ...
Geen (nog niet) last van Tanja, maar het schijnt erbij te horen..niks genants aan hoor! En Lintje, heb je ze wel al je fantastische kongfu pasjes a la Kill Bill laten zien Ien, broodje kroket, heerlijk, ik wil ook...mjam
Hoi meiden. Wat een vies weer he hier regent het pijpenstelen. Maar ja niets aan te doen. Lekker uitgeslapen en straks boodschappen doen door de regen. En de kledingkast van mijn vriend is ontploft dus die ga ik ook opruimen straks. Ik doe altijd de was en wil ik zijn was opruimen dan weet ik niet waar ik het laten moet want alles ligt door elkaar heen. Mijn kast is weer heel netjes dus je kan wel zien wie hier de opruim miep is Mijn kindje voel ik nu niet maar die is erg moe denk ik van gisteren want toen was hij zo druk de hele dag. Hij is nu uitgeput denk ik en slaapt Wilde vanmorgen mijn glucose laten prikken nuchter maar had geen zin want het regende dus ik ga maandag. Ik kan zonder afspraak er heen dus dat is mooi. Verder alles goed met het zwangere en ik ga nu vrolijk verder ondanks de regen. Dikke knuffel voor iedereen en een fijne dag. Doei Teddy.
Ik ken het wel Tanja, hoort erbij maar wel even in de gaten houden. Verder is er gisteren een kandidaat op gesprek geweest voor opvang tijdens mijn verlof en nu al omdat ik halve dagen werk. Men was erg enthousiast over haar, ik denk dat ze haar aan gaan nemen. Wanneer kan ze beginnen: 1 JULI! Ja, jullie lezen het goed. Dat is dus precies VIJF dagen voor ik met verlof ga. Dan zou ik dus 5 halve dagen (omdat ik parttime in de ZW zit) hebben om haar in te werken en dan zou ik nu nog bijna 8 weken lang dit vol moeten houden (dus 40 uur in 20 uur proppen, in de wetenschap dat mijn collega in juni ook nog 2 weken op vakantie is en van mij verwacht wordt dat ik dat team ook nog ondersteuning verleent ). Ik kan hier echt geen begrip meer voor op brengen, heb al 4 maanden geleden aangegeven dat ze bijtijds iets moeten regelen, maar zonder resultaat. Word er helemaal niet goed van
Ook hier is die afscheiding wel bekend. Heb het gelukkig niet héél erg maar het ene moment wat meer als het andere. Hoort er volgens de verlos allemaal bij. Zolang het niet anders van kleur wordt (groen bijvoorbeeld) of vies gaat ruiken of gaat jeuken dan valt het waarschijnlijk wel mee. Kan bij inspanning ook wat meer worden. Wat een tegenvaller Kuki, kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bent hoor. Maar eh... uiteindelijk is het natuurlijk het probleem van jouw baas hè, niet die van jou. Jij hebt het immers bijtijds aangegeven. Wanneer jij het idee hebt dat je het niet meer trekt dan blijf je gewoon thuis meid. Echt niet jóuw probleem van maken hoor. Ik snap je probleem wel (zit zelf ook zo in elkaar) maar je hebt nu wel wat belangrijkers aan je hoofd!
He Kuki hier precies het zelfde hoor. Hebben ook nog niemand kunnen vinden. Nee duh als je niet zoekt vind je ook niemand.... Maar wel steeds meer werk neerleggen en van die leuke opmerkingen maken over het feit dat ik vanaf half juni 1 dag in de week vrij neem en dus 4 dagen ga werken.... HALLO dat heb ik juist gedaan om zo lang mogelijk te kunnen werken, als ik wil dan zou ik nu al aan kunnen geven dat ik het niet volhou en ga ik nu al minder werken en ben ik ook nog eens eerder met verlof, maar dat schijnen ze hier niet te snappen.......... Erg frustrerend!
Hallo Dames, Voel me blegh vandaag. Vanmorgen opgestaan, om vervolgens de wc-pot weer ruim 15 min. te omhelzen ( die zal me gemist hebben denk ik). Om vervolgens op het werk, bijna flauw te vallen, en sindsdien erg moe, draaierig, slap op de benen, en zweet wat me spontaan uitbreekt. Dromen doe ik ook elke nacht! Alleen afgelopen nacht niet. Heb niet kunnen slapen. Heb zo'n last van bandenpijn (denk ik). Straalt echt van de zijkanten uit naar beneden/ midden van de buik. Buik voelt erg gespannen aan. Douche werkte niet. Heb volgens mij gisteravond ruzie gehad met mijn kleine meid. Ik kreeg om 22u. ineens het gevoel alsof er iets op mijn longen drukte. Was echt een benauwd gevoel. Dus heb ik maar hulp gevraagd van mijn vriend ( die was gelukkig bij me!), om vanaf mijn ribben naar beneden te 'duwen'. Dit verlichte na 10min. enorm, na veel tegendruk van 'iets' wat klem zat/lag! Dit is de kleine toch nog niet of wel?? Denk trouwens nu regelmatig: Wat als nu de vliezen breken, of wat als de weeën beginnen? Hoezo 'eng'? Over dat afscheiding: k heb er af en toe ook wel last van. En volgens mij begin ik nu ook langzaam aan met 'lekkende borsten'. In mijn nachtkleding niets te zien, maar zodra mijn bh. afgaat, zijn ze toch iets vochtig ( de tepels).
Dan zal het wel horen . (de afscheiding) Het begint ook een beetje te jeuken van onderen Hoe weet je of het een schimmelinfectie is? Zit nog ergens mee , gister bij de 3d echo sloeg het hartje 176 keer per minuut Dat is toch ongelovelijk veel.... bij de VK vorige week sloog die 160 keer per minuut... Zal het wel goed zijn ? Hoe vaak slaan de hartjes van jullie beebs ? Maak me beetje zorgen
Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor Tanja. Anders hadden ze bij het echoburo toch ool wel iets gezegd?
Hier ben ik, ook op de bank geinstalleerd met de laptop en een bakkie koffie..... Heb net boodschappen gedaan voor het feest van morgen, ik heb me het apezuur gelachen. Wij hebben sindskort een Lidl in Wormerveer en ik ging daar mijn boodschappen doen. Echt een onwijze kar vol, was ik maar 45 euro kwijt, whahahahahahahaha ! Dat is nog eens leuk, kan ik stiekem nog een extra cadeautje voor Amber kopen ! Ik las hier iets over afscheiding: ook ik heb wat meer afscheiding dan normaal. Het is slijmerig en gewoon vies, bah ! Ik heb nu maar inlegkruisjes gebruikt, dan voel ik me toch iets schoner, maar nog steeds geen fijn gevoel hoor.... En ook de lekkende borsten zijn hier een probleem. Ik had van de week echt iets heel stoms. Ik lag op de bank naar de Pfaffs te kijken en toen het afgelopen was, zag je een stukje van wat er volgende week zou komen. Toen zag je Bruce en Liam in de maxi cosi naast elkaar en gingen tegelijk brullen... Nou jullie raden het denk ik al: ik had dus twee natte plekken op mijn shirt
Ik ben ook dr. Phil aan het kijken ( is herhaling van gisteren, rtl 5). Vind het afschuwelijk! Dat doe je toch niet met je kinderen/ andermans kinderen?