augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

goeie dag dames!Ik kom me ook hier melden!Ben als het goed is tussen 26 augustus en 2 september uitgerekend!wel gaaf want 28 augustus zijn we drie jaar samen!

liefs

2. Niet meer actief

gefeliciteerd xeno
    moederdag is dat bij jullie in augustus bij ons hier in mei al

3. Niet meer actief

van harte gefeliciteerd meis prachtige datum maar dan kan het kindje dus ook nog op die speciale dag geboren worden dat zou helemaal mooi zijn dan is de cirkel rond he hihihi

4. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    @Donky: Hartelijk gefeliciteerd, meid! Zou toch wel supergaaf zijn als je kindje dan ook op de 28ste komt, maar dat duurt nog even :) .

Geniet van je zwangerschap!

Veel liefs,
    Manou

5. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Och nee, Lollifantje, wat lees ik nu voor verschrikkelijk nieuws meis?? Kunnen ze zo vroeg al zien dat er iets helemaal mis is met je kindje? Getver wat een ellende, ik heb er geen woorden voor... Heel veel sterkte meid met het verwerken en alles waar je nog door moet de komende tijd.

Jannes, meis bij jou ook al mis??? Pffff... het is iets wat vaker voorkomt, maar als het jou dan overkomt... Dan weet je pas hoe het voelt. Heel veel sterkte met dit verlies een plekje te geven, ik weet helaas wat het is. Gek he dat je voorgevoel het dan al aan je heeft laten weten. Dat had ik vorige keer dus ook en nu is mijn gevoel veel beter. Ik wens je een volgende keer ook een goede zwangerschap toe. Neem je nog een break om het te verwerken of ga je gelijk door naar de volgende ronde?

Jakkes meiden, wat een nare berichten zo met de feestdagen... Gelukkig ook nog goed nieuws.

Xeno van harte met jouw zwangerschap meis! En welkom bij de augustus mama's. Wanneer wist je dat je zwanger was?

Donky, wat een supermooi kerstkadootje heb jij gekregen zeg!!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!

Loran, van harte met jouw goede echo!! Wat ontzettend fijn dat alles goed was en dat je een hartje gezien hebt. En al verder zwanger dan je dacht, scheelt weer! Ik ben benieuwd naar je foto!

Demi, veel succes morgen met jouw echo. Kom je nog even melden hoe het was?

Ik ben ook wel benieuwd hoe alle (schoon)ouders reageerden op het babynieuws tijdens de kerst. Ik had een kaartje voor mijn vader en stiefmoeder gemaakt met de tekst, ik ben nu ongeveer zo groot en dan een rijstekorrel opgeplakt. Mijn vader kreeg tranen in zijn ogen en kon alleen maar fluisteren... echt waar? Toen even flink geknuffeld met elkaar. Mijn stiefmoeder begreep er niks van en zat maar, wat is er nou? Dus ik zei, lees die kaart maar dan begrijp je het wel. En toen was het ook bij haar wel even emotioneel. Ik ben nu echt heel misselijk 's ochtends en vanmorgen moest ik voor het eerst echt overgeven :confused: . Meestal helpt een beschuitje met melk wel voldoende. Vanmiddag ook maar effies een slaapje gedaan tegelijk met Mila. Begin nu echt de vermoeidheid te voelen. Ik heb het er allemaal graag voor over!

x Nienke

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Leuk he Nienke, ouders verassen. En ook hier vandaag voor het eerst de hele dag misselijk...echt heel vervelend....maar ja, 't is voor het goede doel.

Mijn schoonouders reageerden een tikje koel, maar moesten aan het bericht wennen, nu zijn ze helemaal hoteldebotel. Mijn vader maakte voor mij een mooi inkoppertje. Hij vroeg zich af hoe het met mijn training voor de halve marathon van egmond ging, hij zag me niet zo veel meer trainen. Toen heb ik gezegd dat ik die maar even negen maanden uitstel....duurde even voor ie viel, maar hij heeft nu een glimlach die er niet meer af te poetsen valt!

7. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Jannes en lolifantje wat een nare berichten! Helaas weet ik wat het is en het is echt niet leuk. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en dat het een volgende keer wel allemaal goed mag gaan.

Gelukkig lees ik ook goede berichten. Mensen die het met de kerst verteld hebben en een supergoeie echo! Daar wordt ik nou blij van... :D

Hier gaat het zijn gangetje. Niet echt misselijk meer. Tenminste als ik 's morgens gelijk wat ga eten (beschuitje hagelslag) en drinken (thee) dan gaat het wel goed. Normaal kan ik nooit zo snel op de morgen al eten maar nu moet het anders wordt ik super misselijk

Verder beetje moe en een opgeblazen buik. Gister bij mijn ouders gegourmet en toen er even niemand was, alleen ik en mijn vriend zei hij gauw: Je moet je buik inhouden, het valt hartstikke op! Dus de rest van de avond even een beetje opgelet.

Nou nog even 2 daagjes werken en dan weer lang weekend!

8. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Nou nou, is weer aardig wat geschreven zeg, ben ff bezig met bijlezen ;)

Alle nieuwe meiden, welkom!

enne Ien, was net ook iemand bij mij van mvm enne, ik hoef ook niet meer te twijfelen! zelfde als bij jou : een mooie vette streep, direct :)
    Moet zeggen dat ik em toch even kneep weer hoor...Zeker na al die verhalen hier de laatste dagen :cry:

Pollewop, ben toch wel benieuwd hoe de opa en oma's reageerden hoor dus kom maar op met die verhalen.

Verder hier ook vandaag m'n eerst misselijke dag mee gemaakt :) Hoop niet dat er nog veel mogen volgen ;) Maare alles voor de beeb...

Dikke knuf daantje

9. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Wij hebben komende week feest in de wijk de postcodekanjer gaat hier vallen en we winnen zowiezo iets want de cijfers kloppen allemaal 5298 nu nog de letters en dan word 2007 een knaljaar voor ons.

Het jaar 2006 was niet in alle opzichten geweldig 2007 word duidelijk ons jaar!
    En het grappige is dat een paragnost (geloof er niet in maar dat terzijde) me dit jaar verteld had dat we er financieel op vooruit zouden gaan, het kan dus nog kloppen ook, vind het wel lachen allemaal.
    Nog een paar daagjes wachten.... spannend!

10. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Hoop voor je dat het een mooie baby kamer gaat worden ;)

Ga voor je duimen [-o< [-o<

Dikke knuf daantje

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
  12. xeno

xeno Lid

10 dec 2006
    9
    0
    0
    hallo

ik ben vandaag nar de gynecoloog geweest.
    alles in orde, het hartje klopte goed en het is 6mm groot.
    mijn bevallingsdatum is verandert van 15 aug naar 18 aug 2007

IEN: we zijn uitgerekend voor dezelfde datum

NIENKE: ik wist het 2 weken geleden.

grtjs xeno ;)

13. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Ahhh Loran, wat een mooie echo! Ik kan me voorstellen dat je er telkens verliefd naar kijkt. ;) Echt al een heel kindje he... Heerlijk!

Xeno, fijn dat bij jou ook alles in orde was!

mamalieske, spannend zeg van die postcodekanjer! Vorige maand viel hij in het dorp naast ons. Wij kregen 2 euro omdat we de eerste twee cijfers dus ook goed hebben... Dat haalt niet aan natuurlijk haha! Ik hoop voor je dat de paragnost het goed gezien heeft allemaal en dat zijn voorspelling gaat uitkomen! Wanneer weet je meer?

x Nienke

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hallo allemaal

Hier even een snel berichtje van mij ik heb straks om half 9 een echo ben zo benieuwd.
    Hoop dat alles goed is na al die enge berichten hier hoop je maar dat alles goed zit.
    wil alle meiden dan ook sterkte wensen.
    Ik laat jullie vanavond weten hoe het was moet daarna gelijk werken en heb geen internet daar.

Groetjes Sonja

15. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik heb net de VK gebeld en 17 januari mogen we er heen voor een intake. Spannend hoor.
    Ook zal moeders voor moeders nog contact met mij opnemen.
    Ik heb gisteren nog eens een test gedaan, want de twijfel sloeg toe. Maar wederom meteen twee dikke vette strepen. Het is echt zo!

16. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    He wat een rotberichten zeg :(

Hier gaat alles tot nog toe nog steeds erg goed, ik heb de zwangerschapsbroeken al aan en toon ook best behoorlijk.. onze ouders weten het nu en vonden het allen weer erg leuk dus nu mag van ons de hele wereld het weten :D (kan mijn buik toch al niet echt meer verstoppen :) )

17. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    me misselijkheid wordt al een beetje minder!(of ik raak er gewend aan)

morgen voor het eerst naar de verloskundige....spannend!

mannetje is ook vrij dus die kan mee gelukkig!

liefs danielle

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Goedemorgen weer dames.

Hier houdt de misselijkheid nog steeds aan. Vanochtend in bed een kopje thee en een crackertje maar een kwartier later bleek dit toch geen effect te hebben :( Begin me nu een beetje zorgen te maken, ik krijg bijna niets naar binnen. Geen fruit en groenten....

Iemand nog tips?

19. Lieve meiden ....

Gisteren is moeders voor moeders geweest ,en tis zoow leuk en tis voor zoown goede doel ...
    Ik wil jullie toch een keer vragen om hier over naar te denken ...

Want een betere doel is er niet ...je krijgt ook hele leuke kadootjes ....

Kijk even op mijn site daar zie je de test die ze ook nog doen voor je ...

Ik ben nu gelukkig spontaan zwanger geworden ,maar ook ik had te maken met vruchtbaarheidbehandelingen ....bijna 7 jaar
    Dus ik doe zonder naar te denken mee want ik wil mijn geluk graag doorgeven aan een stel die helaas de hormonen nodig hebben :)

http://mijnivfdagboek.punt.nl/

Liefs hellen

20. Niet meer actief

leuk log heb je hellen
    ben er net effe geweest
    heb zelf ook een punt hihihi

Deel Deze Pagina