hallo frieszin je bent toch al eerder hier geweest,ik herkende je naam. ook al ben je lid sinds vorige jaar. ben je al zolang niet meer geweest hier! groetjes danielle
FF hulp nodig... We gaan hier dus de komende dagen aan het schilderen, maar nu begin ik natuurlijk weer te twijfelen. We hebben een lange smalle kamer met aan een zijde een schuine wand. Alle muren worden wit, dat is het probleem niet. De lange niet schuine wand wil ik graag een paarse baan op verven en dan een versje erop plakken, althans dat dacht ik. Nu heb ik het idee gekregen om er een vierkant op te schilderen en daar het versje in te plakken... Wat lijkt jullie leuker? Verder komt er alleen maar een wit bedje en witte commode in het kamertje...
Vierkant... kun je het versje beter lezen.. is er de mogelijkheid om rondom de vierkant iets neer te zetten of te hangen.. Langwerpig... lijkt de kamer langer... is sierlijker.. Ik dacht eerst vierkant, maar nu denk ik langwerpig.
zo net weer ff de boel geregeld. Jeetje t lijkt wel alsof ik een week wegga. Alvast voor vanavond gekookt. Penne met witte saus zalm en courgette mmmmmhhhh en voor manlief morgen macaronisalade voor naar t werk en voor savonds nasi. Ik heb zo'n niet zelf supporter thuis haha, gasfornuis heeft ie nog niet aangehad hier haha, wel de magnetron! die kent ie op zn duimpje. Toch wel knap hè Site van vodafone doet t eindelijk dus manlief heeft weer btg, hahah Als ie ooit durft te zeggen dat ie t slecht heeft hier [-X krijgt ie klapjes hihi Hebben jullie nog iets gevonden op marktplaats? Hier niks de stenen die wij willen uiteraard niet te vinden. Ik moet zeggen dat toen ik in tilburg woonde het ook een stuk makkelijker ging. Ook toen ik nog in amsterdam huisde ging ik af entoe snel ergen siets ophalen enz maar hier in limbo is t echt alsof je uit e oertijd komt af en toe. Laatst zei ik tegen mn schoonouders dat ze die kast gewoon op internet moesten zetten. Ze keken me toch raar aan. Een oom zei nou je mag mijn fiets er wel opzetten. Was binnen 2 weken weg,,,,toen moest die kast er natuurlijk ook op. Dan denk ik echt: waar is de tijd gebleven, af en toe zo'n wereld van verschil hè zuid limbo en brababt, ams enz soms mis ik da wel
Ja, in Adam ben je alles op marktplaats zo kwijt. Ik weet nog wel dat ik mijn huisje in Adam weg deed. Het was nog volledig ingericht...en leuk! Helaas absoluut niet de smaak van mijn man. Maar alles op MP gezet, met de mededeling hoogste bieder kan het zaterdag aanstaande ophalen, en echt alles was weg, geweldig! tussenstand balk - vierkant 1-1 Bedenk me net wel dat een balk volgens mij makkelijker te verven is...
Hoi Lintje, Wat een vragen, maar hier komt hij: - ik ben 27 jaar oud - verliefd en getrouwd - ik woon in Aldlan - ik werk als gezinsbegeleider - huisdieren: nee - Kinderen: 1 in mijn buik, verder niet. Groeten van Friezin
GRRRRRRRRRRRRRRRRR Zit hier nog steeds op die mensen te wachten Wat ben ik toch blij als mensen zich aan hun afspraak houden.Zouden hier om 1 uur zijn en het is nu toch echt bijna half3.Heb ze al gebeld hadden met nummer herkenning gebled maar neemt niemant op.Ik ben BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS. En als het een smalle kamer is zou ik ook lang werpig doen. Groetjes
Hier duurt het ook eeuwen.. in Badhoevedorp was ik alles binnen een minuut kwijt.. en kreeg er nog veel geld voor ook. Hier zijn mensen echt te zuinig.. Heb m'n huis op marktplaats gezet.. Is even een extra steuntje in de rug om schoon te gaan maken.. MAAR ER BELT NIEMAND voor een bezichtiging..
Hoi Danielle, Ik heb een tijdje op tempratuurkaartjes rond gezweefd. Nu gelukkig niet meer Volgens mij ben ik hier nog nooit geweest, maar ja...zwangerschapsdementie he? Groeten van Friezin
Sonja, welke mensen, waarvan? eeeuuuhh Lintje, huis op marktplaats, jij bent nu toch wel aan het grapjassen he! Friezin, ik ben je tegengekomen op pagina 70! Heerlijk he, dementie Nu wel blijven hangen he, anders wordt er hier zo weinig gebept.
Aldlan, daar heeft mijn zusje net gister een huis gekocht. Leuk! Hier ook geen huisdieren 1e beeb in buik en verliefd EN getrouwd.. zie, het klikt al helemaal, haha Meiden.. hebben jullie de uitnodiging wel gezien? pag 421..
Kiki is van het opzoeken wahahaha... ik lach me suf hier haha kword melig.. hahahaha.. welke mensen Sonja? whaha.. misschien weet ze dat zelf ook nog niet.. onbestaande mensen, nemen telefoon ook niet op.. haha Wahahahha.. jah, heb echt mijn huis op marktplaats gezet hahaha
hahaha.. ik kom niet meer bij.. whahahaha.. uche uche.. kstik in mijn gelach.. haha hehe.. zucht.. echt stom van die mensen, maar als ze niet opnemen zijn ze vast al onderweg!