Zo, weer even bijgelezen. Leuk een nieuwe mama erbij, Friezin, welkom! Kiki, je kunt ook een band maken die onderbroken is, ______ _stukje met het versje erop_ ________ snappie? Dus een lange baan en dan een onderbreking wit, dan een vierkant met de tekst en dan weer een onderbreking en dan de rest van de baan. Ons sxleven was altijd al een beetje lastig, heb nl vaginisme, maar nu wel op een heel laag pitje hihi Wij hebben nog steeds de perfecte aardbeien van de Deen, dus geniet nog volop Marktplaats is wel handig als je iets vindt voor weinig, maar als je iets kwijt wilt voor meer dan dat iemand er voor wil geven (of ze willen het helemaal niet ) dan is het minder leuk. Hè Fibi, wat vervelend nou, troost em maar van ons en hopelijk gaat het in de toekomst beter.
Hoe wil je dat hier of via pb? Zit hier met die arme kleintjes in een zakkie.Heb ze met pijn en moeite gevangen en nu komen ze niet ga ze zeker vanavond nog een keer bellen en wel even vertellen dat ik het geen stijl vind!
Daarvoor wil ik graag weten of je geïnteresseerd bent, welke data in juni voor jou niet mogelijk is, wat je woonplaats is en of je ideeën hebt voor een ontmoetingsplek. Sonja; kheb je al genoteerd! Och, melige bui is weg nu ik lees van de visjes in het zakje. Arme visjes, ga je ze terug doen?
ooooow.. niet huilen *knuffel* *knuffel* *knuffel* *knuffel* *knuffel* *knuffel* *knuffel* *knuffel* *knuffel* *knuffel* *knuffel* *knuffel* *knuffel* *knuffel* *knuffel* *knuffel* *knuffel* *knuffel*
Heb me opgegeven hoor Lintje! Niet wanhopen Maar huis via MP verkopen, kan dat Ik heb ernstig het idee dat ik hier in de *piep* wordt genomen Sonja, sorry ja, waren de vissen...ff kwijt. Raccon, leuk idee van die doorbroken band, maar eh, ga jij dat er allemaal goed opkrijgen Ik heb ooit in de huiskamer al ontdekt dat het ontzettend lastig is om rechte balkjes te maken. De eerste twee zijn super, de derde goed, en bij de vierde zie je toch een klein concentratieprobleempje opkomen, een bibberlijntje. En dat waren dan nog korte balkjes. Tjee, ik moet nu toch echt iets gaan doen hoor, ben al sinds vanochtend op het net, moet een geschikte creche zoeken en zoek inspiratie voor mijn kinderkamer, leuke stickers etc. Gaat altijd zo, de hele tijd weet ik wat ik wil en als puntje bij paaltje komt, ga ik weer twijfelen. MUTS!
Ja zal ze wel terug moeten doen.Nee vind het ook zielug maar had met haar afgesproken dat ik ze alvast zou vangen omdat dat nog niet zo makkelijk is van die kleine gevallen in zo'n grote bak waar ze overal in en onder kunnen. En ja datum na 17 juni heb ik verlof. Groetjes Sonja
@kiki, niet veel moeilijker dan een lange rechte band schilderen, alleen plak je nu twee even grote stukjes wit af zodat er een vierkantje wordt gevormd, dus niet dit ----- maar dit ___ __ ___
Raccon, heel veel succes met het kamertje van Kiki.. Kiki, Nee, wanhoop niet, nee, neem niemand in de piep, eh eh, hahahaha, whahahahahaha.. Au mijn buik hahaah.. ik moet maar ff een luchtje scheppen.. haha..
Afplakken...tja dat is natuurlijk ook een optie! Ik schilder eigenlijk altijd uit de losse hand, afplakken is voor mietjes Misschien toch maar tijd om een mietje te worden
huis kun je idd op mp verkopen en kopen staat bijna onderaan in het rijtje bij onroerend goed,,,, en gaat goed hihi als je t gewoon particulier wil doen en veel makelaars doen t ook. Heb wat gemist met de lijntje en vierkantjes enz geloof ik, zo ff terug zoeken! Sonjaw, wat een stommerds van die vissen haha. Wij hadden van de week hier ook vissen in een emmer staan. Roy wist er wel iemenad voor maar die kwam ook niet opdagen. Dag erna gewoon naar de overburen gebracht. Vond t zo zielig voor die beestjes, mensen gelukkig en die anderen gewoon pech! Hadden ze maar moeten komen. Waren wel gewoon goudvissen dus das anders denk ik ,,,,, geen idee ben niet zo'n vis mens :-D Kiki, bekend probleem haha alles is leuk en dan een keuze maken,,,,das moeilijk haha hier is de giraffen kamer ook iets meer groen met sterren dan giraf maaruh dat concentratieprobleempje los je gewoon op met plakband, simpel en handy Lintje heb m gelezen gezien en opgeslagen in mn hoofd. Juni is een drukke maand hier dus ben bang dat t voor mij niet veel word vind da wel erg jammer
ooowkeee, ik heb t gemiste gevonden! Vierkant of streep, nou ik zou voor t vierkant gaan. Waarom: je hebt een lange kamer en met streep maak je de kamer nog langer en is dat dan de bedoeling. Ligt ook aan de hoogte van de streep anders word ie onderbroken door commode, bedje of andere dingen. Vierkant lijkt de kamer hoger en langer en je hebt meer inrichtingsmogelijkheden.. Zo jan des bouvrie heeft gesproken
Whahahaaah, wat zijn jullie hier allemaal melig zeg! En je hebt natuurlijk volkomen gelijk Lintje! Ze weten niet wat ze laten lopen daar! Ach en waar hij nu werkt heeft hij het uiteindelijk ook prima naar zijn zin hoor, dat is het gelukkig ook niet. Alleen dit leek hem nóg leuker enne... is veel beter betaald. En niet geschoten is altijd mis, ja toch?!?! Een voorlopleiding zegt mij ook niet zoveel hoor. Ik heb mavo gedaan, daar flink veel (teveel) lol gehad waardoor ik nog één jaar naar de LEAO gegaan ben, heb daar alle vakken op D-nivo examen in gedaan en geslaagd. Vervolgens mijn MEAO richting secretariaat, management en organisatie diploma gehaald. Dus het is met mij ook prima goed gekomen. Ik heb wel eens een IQ test gedaan en op sommige vlakken behaald ik zelfs universitair/academisch niveau, ja ja, 't is echt waar. Maar het gaat er gewoon om hoe je op dat moment tijdens de opleiding in je leven staat, dat is gewoon erg bepalend voor jou toekomst. Daarom vind ik het ook zo erg dat de jeugd zo vroeg al keuzes moet maken terwijl ze daar nog helemaal niet klaar voor zijn (zoals dus destijds in mijn geval). Wat irritant zeg Sonja dat ze nog niet op zijn komen dagen voor de visjes. Zo hebben wij eens twee lattenbodems van zolder naar beneden gesjouwd voor mensen die dus ook fijn niet kwamen opdagen. Doe je dus ook maar één keer. Marktplaats is een mooi medium maar de betrouwbaarheid laat soms nog wel eens wat te wensen over helaas. Vind het ook altijd spannend om geld vooruit over te maken (laat ik ze uiteraard ook bij mijzelf doen). Ik ben er één keer ingestonken. Ik had een cover voor mijn mobieltje besteld (10 euro ofzo dus het viel gelukkig nog wel mee) netjes geld overgemaakt maar cover nooit ontvangen... Grrrrrr. O ja, en vierkant of lange baan: Ik ga voor het idee van Raccon, dus langebaan met een onderbreking zodat je een vierkantje krijgt voor het versje... Nog even voor Lintje; ik ga er vanuit dat je wel begrijpt dat ik (met mijn stumperig lijfje) niet aanwezig kan zijn bij de meeting, maar ik kijk wel héél erg uit naar het verslag, hahahaaah.
Jee wat kunnen jullie schrijven zeg.. markplaats en zo praat me er niet van, heb net ene bank verkocht voor een veel te lage prijs, maar ja na een jaar moet je wat en daarvoor dus ook weer een goedkope tweedehands terug moeten kopen. Maar alles nieuw is zoooooooooooo duur en alles tweedehands vaak ook nog behalve als je het dus zelf verkoopt.. Zou ik trouwens nooit bij stilstaan, mijn huis op marktplaats zetten Vind dat idee van de onderbroken band (weet niet hoe ik het moet noemen) wel erg leuk! Pff wat een gedoe met die vissen, zowel mijn moeder als mijn broer hebben kois vind het toch altijd een heel gedonder.. Maar ach vogels is ook een heel gedonder. We hebben momenteel steeds zoveel mislukte nestjes en jonkies die snel overlijden en zo echt mooi balen, hormonale mist zit dan ook steeds keihard te grienen als ze weer een dood jong op moet bergen Nou ja dat was het allemaal wel weer denk ik
Ah, had ik het er net over dat ik iets maar niet wegkreeg op marktplaats, ik heb net een bod gekregen, direct maar geaccepteerd, dus hopelijk halen ze em (commode) snel op. Jee, ik heb een stem