augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    oh lieve helen ik heb net met tranen in mijn ogen je site gelezen! Ik gun het je echt van harte! Schaam me bijna een beetje dat wij al in de 1ste ronde raak hebben geschoten!
    Kus Nikster

2. demi26

demi26 Niet meer actief

nou meiden, hier ben ik dan weer... en het hartje klopt... Op de echo zou ik 8 weken en 1 dag zijn, maar de verloskundige gaat gewoon van de berekening van 4 aug uit....

Mijn Echo was nog niet zo duidelijk als die van Loran, maar alsnog wel heel mooi... een hoofje, de romp en het belangrijkste: Het hartje.....

22 januari mogen we weer voor een echo, dan is er wat meer te zien, leuk he? Deed ze helemaal niet moeilijk over... Oeh ik ben echt blij, dit is echt een bevestiging.... Ik heb verder namelijk haast geen kwaaltjes en twijfelde soms wel aan mijn zwangerschap, maar nu niet meer...

Veel liefs

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Echt geweldig Demi26 :D

Je hebt voor jezelf een bevestiging gekregen dat het hartje klopt (tot dus ver).
    Je 2de echo is 2 dagen eerder dan die van mij, dus we lopen gelijk op (wel spannend hoor!)
    Heb jij ook een foto van jou echo?
    Met die van mij heb ik mazzel gehad, kindje lag er erg goed voor..

4. demi26

demi26 Niet meer actief

Ik ben niet zo'n computer technisch iemand... Heb sinds dit weekend een digitale fotocamera... Zal eens kijken of het me lukt... Maar geef me even de tijd om uit te zoekn hoe dat moet... vind het ook zo leuk, dat iedereen aan de zijkant een leuk plaatje of een foto heeft, maar ik weet niet zo goed hoe dat moet :oops: :oops:

Groetjes

5. demi26

demi26 Niet meer actief

Ik ben niet zo'n computer technisch iemand... Heb sinds dit weekend een digitale fotocamera... Zal eens kijken of het me lukt... Maar geef me even de tijd om uit te zoekn hoe dat moet... vind het ook zo leuk, dat iedereen aan de zijkant een leuk plaatje of een foto heeft, maar ik weet niet zo goed hoe dat moet :oops: :oops:

Groetjes

6. demi26

demi26 Niet meer actief

Tja en als je computer vastloopt en je drukt 2x op ok... dan heb je het vorige resultaat, sorry!

7. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Hallo,vandaag naar de verloskundige geweest.wordt nu allemaal toch wel echt he?
    over 2 weken mag ik terug komen om het hartje te horen.vorige week een echo gehad en daar was alles goed op,maar het liefs hoor ik het hartje elke week!
    ben nog steeds misselijk,2e kerstdag de hele dag op de bank gelegen,bleh..
    gelukkig hoef ik niet over te geven dus daar heb ik geluk mee.
    En alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

groetjes angela

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    @Mist: bij 6 weken al zwangerschapsbroeken aan?

@Kiki: pepermuntje of hele kleine slokjes cola.

Ik ben jaloers op iedereen die al een echo heeft gehad. Ik vraag me echt af of het wel goed komt met de baby in mijn buik. Mijn BMM staat ook wat open.. (bij jullie?) daardoor heb ik vannacht gedroomd dat ik een miskraam kreeg. :(

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Lintje, ik denk niet dat je baarmoeder openstaat maar dat de mond wat groter is, dat hoort. Die van mij staat zo hoog dat ik geen idee heb, en echt wroeten durf ik niet ;). Komt allemaal goed.

En dat van die cola ga ik straks uitproberen! Mijn mannetje kwam net al met lollies aanzetten, wel lief van hem.

10. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Gember helpt ook tegen de misselijkheid heb ik gehoord. Nog niet uitgeprobeerd overigens. En een beker melk heeft ook een goed effect.

11. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Je hebt tegenwoordig ook van die preggiepops. Van gehoord? Dat zijn lollies om misselijkheid te lijf te gaan. Je kan ze alleen op internet bestellen geloof ik, maar misschien het proberen waard?

http://www.bellypops.nl/informatie.html Dit is de site

12. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Meiden die een echo hebben gehad, lijkt me heerlijk, maar moet zelf nog even er op wachten. Wat kunnen de weken aan de ene kant voorbij vliegen maar aan de andere kant voorbij kruipen!

Wat een prachtige foto Loran!

enne demi als je naar je profiel gaat(staat in het menu) kan je helemaal onderin je plaatje kiezen.
    Staat avatar selecteren uit gallery.... aanklikken en dan op ok drukken.
    Geloof me, als het mij lukt kan jij het ook :oops: ;)

Dikke knuf daantje

13. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hoi Hellen,

Ik heb er meteen aan gedacht toen ik positief teste, ik weet dat ik een mazzelkont ben dat het allemaal zo snel en probleemloos gelukt is zwanger te raken en heb familie bij wie dat ook niet vanzelfsprekend was, vergelijkbaar met jullie verhaal.
    Ik verzamel nu al braaf 2 weken mijn urine en ga dit nog 8 weken doen, de cadeau's zijn inderdaad leuk maar het leukste cadeau als hcg"donor"
    is hier lezen op het forum dat meiden zwanger raken met behulp van de medicijnen die wij mede mogelijk maken. Het kost je vrijwel geen moeite het word thuis opgehaald en afgeleverd, je hoeft er niet voor thuis te zijn, alle drempels worden weggenomen om niet mee te doen.

Gewoon doen dus!

Heel erg gefeliciteerd met jullie wondertje, jullie hebben er lang genoeg op moeten wachten geniet er van met volle teugen!

Groetjes Marlies

14. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Hai meiden!

Ik word, als alles goed gaat natuurlijk, ook een augustus mama!
    Ben uitgerekend op 1 augustus. Dus nu 9 weken zwanger.

Gisteren de eerste echo gehad en alles leek goed. Het hartje klopt!
    Het wordt ons eerste kindje dus alles is erg spannend en ook een beetje eng.

Groetjes Stefanie

15. Niet meer actief

hoi stefanie van harte welkom en gefeliciteerd

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Goedemorgen allemaal

Gister morgen mijn echo gehad.
    Echt zo mooi hart klopt en het kindje bewoog met zijn hoofd.
    Alles is oke zal vande week de foto's in m'n album zetten.
    Heb gister ook even nieuwe bh's gehaald niet normaal.
    Ik weet niet of het bij jullie ook zo hard groeid maar ik ben in dat even van 75b naar 80d gegaan schrok me rot.Eb mijn berekening klopt ben nu 9 wk.
    Iedereen een prettige dag ik ga maar weer werken ben nog kapot van gister rust volgens mij s'nacht helemaal niet uit maar ja we moeten verder.

Groetjes Sonja

17. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

leuk zeg die echo's ik mag woensdag maar dan wordt er geen echo gemaakt helaas. hoop dat ze wel even het hartje luisteren dat vind ik nu even belangrijker. Moet zeggen dat ik me niet zo onzeker meer voel. voelt wel goed eigenlijk. morgen alweer 8 weken het gaat echt snel vind ik hoor. de misselijkheid is nog niet weg, maar is nu wat beter onder controle te houden. ik moet alleen 's-Avonds niks plannen want dat trek ik niet na een dag werken, maar goed als dat alles is. hoe is t verder met jullie

Groetjes
    Deb

18. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Goedemorgen!

Ik ben net wakker geworden en heb een beetje last van mijn buik :( Erg moeilijk om niet meteen te gaan stressen. Maar volgens mij zijn het m'n darmen die protestereren, maar ja, dat weet je natuurlijk niet zeker. Hier word ik wel weer onzeker van, terwijl ik me heb voorgenomen om er gewoon van te genieten.. BLEGH!

Even over die borsten: ik pas ook niet meer in mijn bh's! Echt belachelijk! Ik ga morgen even naar de hema denk ik, om een nieuwe voorraad te halen.

19. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hallo dames!

stefanie welkom, leuk dat je ons forum gevonden hebt!
    Ik ga me zo klaar maken om naar de vk te gaan! Heb er wel zin in, tis voor mij de eerste keer dus dan wel spannend ook al is het maar een intake:D
    Groetjes Nikster

20. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Getver wat krijgt iedereen al vroeg echo's Ik moet wachten tot 26 januari! Duurt dus nog heel lang!
    Pas met de 12 weken, en wat als het dan blijkt niet goed te zijn? Maak me af en toe best wel zorgen, maar ja we wachten maar weer tot we een ons wegen.

Deel Deze Pagina