@Lintje, bedankt voor de uitnodiging een erg leuk idee maar helaas laat onze agenda het in juni niet toe oooh oooh hopen dat ik de namen goed heb zo meteen. @gummetje, hier gisteren ook een stevige baaldag, maar alles kan soms ook zo tegelijk komen. Hier was t bv de wisselende wacht bij de vk, heb er nog nooit eentje 2x achter elkaar gehad en ik ben zo'n typje dat niet meteen een klik/vertrouwensband met iemand heeft na 1x. @fibi jammer dat je man de procedure niet hellemaal heeft gehaald. Komt straks vast een nog leukere baan voorbij en dan krijgt hij m wel! Hier komt vandaag de stucadoor het plafond van de badkamer doen, de kinderkamer krijgt een likje verf op het kozijntje en dan kunnen de meubeltjes van de week naar boven als alles schoon is gemaakt Eindelijk het einde komt in zicht. Trapmatten zijn besteld, beide trappen zijn geschildert, en de gordijnen ga ik vanmiddag bestellen. Zal zo blij zijn als we klaar zijn, jammer is wel dat mijn man na 3 weken vrij weer aan het werk moet..... zal hem wel gaan missen. Regent het trouwens ook bij jullie? Hier is het echt *@#% weer
Goeiemorgen allemaal, Heb nog niet alles teruggelezen dus reageren komt later wel. Heb vannacht gelukkig weer ietsjes beter geslapen. Vier keer eruit (is voor mij redelijk weinig, hahahaah) en ik heb zelfs tot half negen op bed kunnen liggen. Krijg alleen wel steeds meer last van mijn schaambeen en dat is echt een héél vervelend gevoel. Ik hoop eigenlijk dat het iets tijdelijks is en nog weer wegtrekt.... Ik geloof dat Kiki vanavond ook een pretecho heeft? Wij ook! Om 19.00 uur om precies te zijn. We pikken eerst mams op, die vind het leuk om mee te gaan. Ze hebben speciaal hun vakantie er voor uitgesteld, anders waren ze al bijna anderhalve week weggeweest. Maar, ze mogen niet klagen want ze blijven straks alsnog ruim zes weken weg hoor! Ze hebben een camper en trekken er lekker op uit. En mijn vader wil er altijd voor de TT (motorraces in Assen) weer terug zijn want dat mist onze familie nooit. We zijn allemaal motorgek namelijk. Normaal zit ik ook altijd op de baan (hoofdtribune) naar de races te kijken maar dit jaar zit dat er voor mij niet in. Normaal met mijn fibro is het al bijna niet vol te houden voor mij om uren op zo'n plastic tribunestoeltje te zitten (en je sjouwt wat af) maar dit jaar lijkt het me helemaal niet verstandig, hahahaah. Dus mannetje neemt zijn beste kameraad dit jaar mee, maken ze er maar een mannendag van! Ik kom later nog wel even weer aanwaaien, toedels!
Krijg net post van mijn werkgever, met de mededeling dat alle tijdelijke contracten niet verlengd gaan worden, dit ivm met de WMO. Mijn leidinggevende had zoiets vorige maand ook al door laten schemeren, dus ik was er al op voorbereid. Mijn contract loopt 29 januari 2008 af, dus ik kan na het verlof dus op zoek naar een nieuwe baan...
Pfoe even een ochtendje langslapen en jullie hebben weer vreselijk veel getypt.. jullie zijn echt niet meer bij te benen dames, foeifoei
Nou, das dan ook een lekker vooruitzicht Miza. Het scheelt inderdaad dat het niet helemáál koud op je dak komt vallen maar toch blijft het mooi kl*te! Ik hoop dat je snel een andere (en nog leukere!) baan vind hoor.
Zo vandaag zijn de afsluitings-activiteiten voor de examenkandidaten afgelast ivm het slechte weer en zo heb ik even wat meer vrije tijd... Wat kunnen jullie beppen zeg! Tja, ik denk als ik een laptop had of voor mijn werk dagelijks de comp. nodig had, ik ook wel iets meer verslavingsverschijnseleln zou hebben, maar aangezien mijn computer op zolder staat en ik mij niet elke avond twee trappen omhoog will sleuren, komt het er niet zo vaak van, hihi... Hier gaat verder allees nog steeds toppie. Heb van een collega haar verzameling 'Kinderen' ( magazine) gekregen en vermaak me nu elke avond voor het slapen gaan met het doorlezen van dat leuke blad! Denk dat ik me er na de bevalling wel op ga abbonneren, erg leuk... Wat betreft de uitnodiging moet ik zeggen dat onze agenda het in juni ook helaas niet meer toe laat... daarnaast moet ik elk vrij moment dat ik me goed voel besteden aan mijn afstuderen, dus sorry... Groetjes Demi
Miza... welkom bij de club: "solliciteren-na-de-bevalling", mamalieske en ik zijn ook al lid. De afgemelden voor het uitje heb ik genoteerd, er zijn ook al een aantal aanmeldingen.. maar er kunnen er nog meer bij!!! zie pag 421. Fibi en Kiki; heel veel pret bij de echo! Mamalieske.. tis hier echt REGEN REGEN REGEN REGEN.. grrr.. was ik nou maar gister de stad in gegaan.. Sonja, vergeten? Zoiets schrijf je toch op ofzo.. raar mens. En hihi.. die mannen in het z-huis.. Met het hondje gaat het nog goed! Zo'n knuffel... lekker zacht, zo klein, och zo lief.. Ik kon niet slapen.. ben er nog maar net uit Ik sliep om half drie nog niet.. pff.. zou het komen omdat manlief er niet was.. Pfff.. en volgens mij heeft die kleine in mijn buik ook niet geslapen.. het lijkt wel of de bewegingen krachtiger zijn.. pfoeh, je ziet mijn buik schudden aan de buitenkant. Heb me helemaal suf gezweet vannacht en natuurlijk had ik prachtige dromen over bevallingen en achtervolgingen.. Ik had trouwens 1 goede bevalling, met als domper dat de placenta er niet uit kwam en ik alsnog in de ambulance moest. En dat mijn man de baby steeds jongenskleertjes aantrok en ik dus steeds dacht dat het een jochie was. En dat hij ook geen zeiltje op het matras had gelegd en dat het matras dus 1 bebloede bende was.. Hij kon echt niks goed doen. Maar had wel een mooi kindje met een heleboel haar (beetje teveel voor een pasgeborene.. maar goed). hehe.. nu ff douchen..
Nou Miza dat is minder.dan maar op zoek naar een baan waar ze je wel waarderen Moet zeggen het is rustig vandaag of is dat stilte voor de storm : Demi dat is lekker wat meer vrije tijd.En hoe heet dat magazine? Fibi en Kiki veel plezier he vanavond. Mamalieske dat is heerlijk he als alles klaar is.Weet je al wat voor gordijnen of ga je shoppen? Nou hier belde oma net dat ze straks in de buurt is en of ik thuis was dus dat word drukke boel nichtje komt ook met kleine nou ja 6 jaar maar die zal wel naar buiten gaan als het droog is.Lief kind hoor maar soms zo druk adhd. En hoe bedoel je dementie was bij het kruidvat om wat dingen te halen en waar ik voor ging vergeet ik dus weer toen maar naarde andere onderweg naar huis.Moet echt alles met briefjes doen niet leuk. Ga nog maar even de badkamer een doekie laten zien en dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag.Heb het paard ook al gedaan en ven boven naar beneden gestofzuigd. Tot strakkies
[quote="Lintje Ik kon niet slapen.. ben er nog maar net uit Ik sliep om half drie nog niet.. pff.. zou het komen omdat manlief er niet was.. Pfff.. en volgens mij heeft die kleine in mijn buik ook niet geslapen.. het lijkt wel of de bewegingen krachtiger zijn.. pfoeh, je ziet mijn buik schudden aan de buitenkant. Heb me helemaal suf gezweet vannacht en natuurlijk had ik prachtige dromen over bevallingen en achtervolgingen.. Ik had trouwens 1 goede bevalling, met als domper dat de placenta er niet uit kwam en ik alsnog in de ambulance moest. En dat mijn man de baby steeds jongenskleertjes aantrok en ik dus steeds dacht dat het een jochie was. En dat hij ook geen zeiltje op het matras had gelegd en dat het matras dus 1 bebloede bende was.. Hij kon echt niks goed doen. Maar had wel een mooi kindje met een heleboel haar (beetje teveel voor een pasgeborene.. maar goed). hehe.. nu ff douchen..[/quote] Hahahaha waar haal je het vandaan : : Ik ben blij dat ik daar toch allemaal geen last van heb komt misschien nog. En regen welke regen.Hier staat de deur lekker open. En meiden pas op Lintje is wakker daar gaan we jippppppppiiiiieeeee
hihihi... ik zal me inhouden vandaag.. ik ga wel ff naar de stad, ow ja, ik zou douchen.. dat eerst maar es ff..
Ik heb nog geen idee of ik juni naar de meeting kan komen, zal het nog even bekijken. Het lijkt me wel heel leuk! Er komt vast wel weer een andere baan weer en anders gaan we eerst de ww maar even in. Liever niet, maar met een kleintje in huis, is het geloof ik niet zo heel erg om thuis te zijn. Ik ga me er in ieder geval niet druk over maken. Hier regent het bijna de hele dag al, dus heb een lekker binnen zit dagje. Heb weer nieuwe aardbeien en heb ook meteen frambozen mee genomen, ik vermaak me wel!
Is het al droog dan bij jouw? Hier schijnt de zon. Ha ha maar volgens mij zit iedereen ergens anders en zijn we nu alleen
Ik ben er ook nog! (zo tussen het werk door) Hmm aardbeien en frambozen daar zou ik ook wel zin in hebben....
Haha daar hebben we Ien het werkpaard hihi Word geloof ik een beetje melig heb het gekregen van Lintje die heeft het door gestuurt hihi die moet zich vandaag rustig houden hahahaha. En aardbeien ja die heb ik ook nog ga zo maar een bh met aardbeien maken
He meiden , wat een weer he, niet normaal. Moest er doorheen , boodschappen doen en een cadeautje halen. Ik heb nieuwe 3d echo foto`s op mn site staan. Voor de geintresseerde : www.beebiehoekstra.beebiesite.nl ww : samen . Vandaag "alweer" 28 weken ! Ik heb een nieuwe hobby om de tijd te verdrijven, puzzelen ! (legpuzzel) Ben er nu 1 aan het doen van 2000 stukkie`s , ben dr wel ff druk mee Mischien een goede tip voor de "thuiszitters'" onder ons Ik heb nu officieel zwangerschaps verlof ! Loop in de ziektewet wegens bekken en rug klachten. Hoef nu niet meer te werken en niet meer naar de Arbo , dus heb verlof Nu eerst maar ff terug lezen wat jullie allemaal geklets hebben , volgens mij heb ik daar wel een middagje voor nodig haha .... Fijne dag allemaal !
Ik doe echt m'n best.. valt nog niet mee.. Ben nu aan het twijfelen of ik zal fietsen of met de auto zal gaan.. Fietsen is wel gezonder.. Heb ook een puzzel gedaan van 1000 stukkies, maar werd gek van al die tulpen. Mijn moeder dacht;"oh, dan geef ik haar maar een moeilijkere". Nu heb ik er eentje met drie beren.. halleluja, die bewaar ik wel voor week 38,39,40 e.v.