augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedendag dames!

Ik slaap pas tegen 2u. 's nachts, wordt 1x wakker, en vervolgens ben ik om 7u.l alweer klaarwakker.
    Maar dwing mezelf weer te gaan slapen :) , en dan schrik je raar wakker om 12u. :oops: .

Wel een humeur aan over gehouden.
    - Alles stinkt naar rook (ben weer bij mijn ouders ivm. internet :) ), mochten ze blijkbaar weer roken in hun woonkamer ( terwijl ze vanaf maart zeiden: Nee, wordt niet meer gerookt, ivm de kleine), dus ik uit mijn humeur omdat ze niet aan hun afspraak houden :oops:
    - Laat ik de honden uit, 1 voor 1,
    kotst de jongste hond (franse bulldog van 9 maand oud) 4x achter elkaar alles eronder toen we in huis stapten :evil:
    - Laat ik de andere uit ( engelse bulldog X american bulldog van 15 maanden), loopt die weg, en bespringt alles en iedereen, dus ik weer uit mijn slof gesprongen, en hem een tik voor de kont gegeven ( luisteren kent die normaal wel, maar als je slecht gestemd bent is die het vergeten).
    - Voordat ik naar mijn ouders ging, had ik alle spullen klaargezet die ik mee moest nemen, o.a. stalschoenen, want paard wordt straks beslaan en moet uit weiland geplukt worden, en raad eens? Deze muts vergeet het weer eens een keer :cry:

Zal mijn dag ooit eens goed beginnen?
    Lijkt wel ongesteld zeg, dan heb ik precies hetzelfde!

Verder voorlopig geen aardbeien voor mij, ben er nog steeds allergisch voor ( en ze zijn zo lekker :cry: )

De Prenataldoos kon ik ophalen d.m.v. een ophaalkaart die in : Wij Jonge ouders zat, deze maand.

Voor de gene die pretecho's hebben vanavond: Heel veel plezier! Geniet van jullie uk!

2. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Legpuzzels zijn idd leuk om te maken!
    Maar ik heb voorlopig nog een ander tijd verdrijf.
    Ben druk met een beer aan het borduren. Deze moet nog aan de muur op de beebkamer. En er zitten nog wel wat weekjes werk in geloof ik.
    Ik ga zo maar weer eens een stukje verder borduren. :D

Tanja, geniet van je verlof! ;)

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ow, het is gestopt.. ga ik toch maar met de fiets..

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Pas maar op ben je straks daar en begint het toch te hozen hihi

5. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ja dat zou best goed kunnen hozen, dat heeft het hier ook al flink gedaan pfff ongelooflijk hard kan het regenen zeg ;)

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Oproep voor Lintje82,
    Sorry dames dat ik jullie stuur, maar heb even een oproepje voor lintje82. Ze heeft bij mij wat besteld, maar laat niks meer van zich horen, zou graag willen dat ze even verteld hoe of wat, want ik snap er niks meer van. Even goede vrienden, maar zeg gewoon even waarom de bestelling niet meer doorgaat.
    Als je niks van je laat horen, vind ik zo onbeleefd.Groetjes Mensi.

7. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Waar is iedereen?
    Hoef nog maar 3 kwartier en dan heb ik weekend! (heb net besloten dat ik om 16.00 uur naar huis ga.

Lintje82 is hier geloof ik ook al een tijdje niet gesignaleerd of wel?

Ik heb zin aan iets lekkers.... heb nog wel ontbijtkoek, een boterham en een appel in mn la liggen maar daar heb ik dus geen zin in. MAar weet ook niet zo goed waar ik wel zin in heb, een ijsje of zoiets zal denk ik wel lekker zijn...

8. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Ben even een paar dagen niet geweest en wat is er veel geschreven.
    Wel leuk hoor.

Met de zwangerschap is alles goed maar ben aleen erg moe na inspanning en moet dan echt rustig aan doen anders voel ik het in mijn buik.
    Mijn hoofd wil wel maaar mijn lichaam wil steeds minder.
    Ik heb nog geen last van wakker liggen snachts en slaap lekker door.
    Wel voel ik mijn kleintje steeds beter bewegen en kan ook echt voelen waar hij zit,zo leuk is dat.

Mijn vriend is druk bezig in de tuin met het maken van houten flonders.
    Echt veel werk en ja ik kan hem helaas niet helpen dat is echt te vermoeiend voor mij en lichaamelijk nu te zwaar.
    Ben wel erg trots op hem hoor hij doet het toch maar.
    Morgen moet ik nog een half dagje werken en dan lekker 4 dagen vrij,heb er veel zin in.

Eergisteren nacht om 2.00 uur heeft onze kat gepoept op ons bed en geplast in de baby kamer op de comode,op de aankleedkussen.
    Nou wij er uit en hebben we alles verschoond en schoon gemaakt.
    En katten urine ruikt zo sterk en ook de volgende dag ruikte het nog.
    Om 6.00 ging mijn wekker omdat ik moest werken en na zo'n nacht was ik helemaal kapot.
    Mijn kat is erg lief maar toen kon ik hem wel wat.
    De deur van de baby kamer houden we nu dicht voordat hij weer daar gaat plassen.
    Mischien is mijn kat wel jaloers en weet hij dat er straks iemand komt,dat hoor je wel meer.

wij hebben ook de wolk lamp van Ikea gekocht,wie was het ook al weer die het ook had gekocht?
    Toevallig he.
    Meiden met een echo vanavond veel plezier en geniet er van.

Doei Teddy.

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi hoi Ja hier zit oma en opa plus nichtje dus heb geen tijd meer om te schrijven.Dus zie jullie vanavond nog wel.

Groetjes En Ien fijn weekend he

10. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Lintje ik vind het een leuk initiatief om een uitje te plannen met de meiden van dit forum maar ik ga niet mee.
    Ook omdat ik geen auto rij en ik weet niet of ik energie genoeg heb tegen die tijd om te reizen met het openbaar vervoer.

Ik hoop dat jij en de meiden die wel mee gaan een fijne dag mogen hebben.
    Ik hoor wel hoe het geweest is.
    Veel plezier al vast.

Doei Teddy.

11. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Heey goedemiddag allemaal!

Na het hele huis te hebben schoongemaakt heb ik even wat tijd om hier wat neer te zetten.
    Vandaag komt me mannetje weer thuis uit brussel en heeft dan tot maandag vrij heerlijk!
    Eigenlijk wil ik met hem er tussen uit maar ik heb totaal geen idee waar naar toe.

Van de week meldde ik nog dat ik nog geen striemen heb maar de eerste 2 zijn gesignaleerd! Helaas maar ik blijf goed smeren in de hoop dat dit alles is.

Mijn kindje beweegt zoveel dat zodra ik ga zitten zie ik mijn hele buik schudden! Echt heel raar maar gaaf gevoel/gezicht.
    Vandaag heb ik nog precies 3 maanden te gaan tot aan mijn uitgerekende datum op 16 augustus! Ik kan niet wachten!

liefs stephanie

12. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    He getver @Miza ik had zo gehoopt dat het andere moeders to be bespaart zou blijven maar welkom bij de "ik ben mijn baan bijna kwijt" club. En inderdaad met je er druk over maken word het echt niet leuker, neem mij als voorbeeld van hoe het niet moet, gelukkig ben ik er vandaag weer wat positiever over, maar het is op en af.

@SonjaW de gordijnen had ik al uitgezocht worden op 2 kamers boven glasgordijnen, en chocolade bruine velours overgordijnen (op 1 kamer hangt het al zo) en op de badkamer komen er witte plise (wafeltjes) gordijnen die van boven naar onder kunnen bewegen en van onder naar boven.... tja hoe leg ik dit goed uit. Het word in ieder geval erg mooi, zal binnenkort eens wat foto's maken van de badkamer dan krijgen jullie een idee.

Kreeg net van een tante van mijn man te horen dat ik dik word (ze pakte het mooi in maar ik begreep de ondertoon) "goh je ziet het nu wel he dat je zwaarder wordt", totaal weeg ik net geen 62kg met kleren aan, minder als zij zelf dus.... wat zeurt ze nu? Krijg in ieder geval een hoop commentaar op mijn gewicht en dat terwijl de vk het keurig noemt... snap het dus ff nie meer.

@Lintje straks ga ik nog dromen van al die verhalen van jou dromen!
    Maar dat krachtiger bewegen en zweten als een otter.... dat herken ik wel. Mijn buik lijkt 's avonds op de bank wel een boksbal mijn broer heeft er van de week 1 uur lang naar zitten staren.

@Tanja wat mooi die 3d echo.... nu wil ik ook... misschien toch nog maar laten doen, zal het eens op tafel gooien bij mn man of ik die er warm voor kan krijgen, moet dan op zondag besproken worden ... dan haalt mn moeder m wel over :D oooh wat ben ik slecht!
    Ooh ja tegen de verveling heb ik een groot borduurwerk liggen van winnie the pooh dus voorlopig verveel ik me nog niet!

Ga hir dus nog ff borduren.... ben nog niet eens op de helft, en hij is echt mega groot!

13. demi26

demi26 Niet meer actief

SonjaW het magazine heet: Kinderen
    erg leuk voor de bevalling, maar ook voor de tijd van de peuters en de kleuters....

Hier is de zon ook gaan schijnen, gauw ff wat boodschapjes doen...

Moet nog 7 weken voor verlof ( ga tot 4 weken voor die tijd door), maar de laaste paar weken op de middelbare school zijn toch erg rustig, dus feitelijk nog maar 5 echte werkweken...

Veel liefs

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Lintje82.. al een tijdje niet gezien bij de augustusmama's.. :( Ik heb even gezocht; Haar laatste berichtje is van 1 mei bij het "zwangerschap"-topic. Volgens mij had ze ook een babysite.. staat echter niet meer onder haar banner.. Weet iemand nog welke site dat was?

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    HEEEE ik ben net voor de bui weer binnen!

Teddy, jammer, waar woon je, misschien dat ik (of iemand) je kan ophalen? Maar voor degene die thuisblijven volgt natuurlijk nog wel een verslagje.. :D

16. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik wilde ook net roepen: evt. dames die mee willen, ik heb een lease-auto en wil best een stukje rijden om iemand op te pikken. Hou het wel leuk hè, ik woon in Gelderland en ik rij dus niet naar Zeeland om iemand op te halen :) Ben wel blond en zwanger maar niet meer zo dom ;)

Ik heb plek voor nog 3 andere dames. Mits ik natuurlijk wel kan op de geplande dag in juni, ik heb mijn verhinderdata al doorgegeven (dat klinkt lekker belangrijk!).

Het regent hier voor de tigste keer, ik waag het er niet meer op. Ben uit mijn werk op de bank gaan liggen, heb nog ff beetje gedoezeld maar mijn zoon heeft geloof ik zijn mond nog niet dichtgehad vandaag, wat kan die kletsen zeg! Straks heb ik er dus twee rond lopen :) Bijna 5 en werkelijk over alles praten. Maar wel een lieffie hoor!

17. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Lintje ik woon in Amstelveen dus ik weet niet of dat te ver is om mij op te halen of dat er iemand anders bereid is.
    Ik hoor het wel.
    Maar voel je absoluut niet verplicht hoor om mij op te halen dan lees ik het verslagje wel hier op het forum.

Doei Teddy.

18. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Teddy ik woon in Zaanstad (heb trouwens vroeger in Amstelveen gewoond, in de Populierenlaan). Ik heb ook een lease-auto, dus ik kan ook door heel Nederland rijden als ik wil. Zaanstad en Amstelveen liggen niet zo ver uit elkaar, dus bij deze: ik kan je best op komen halen hoor !

19. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    mamavanamber dat vind ik erg lief van je als je dat wil doen.
    Ik heb gewerkt op de populierenlaan in verzorgingshuis het huis aan de poel.
    Ik woon in Amstelveen westwijk.
    Ik hoor wel van je en nogmaals erg lief hoor en ik heb er ook wel zin in om met de meiden af te spreken,lekker beppen over onze zwangerschap.

Doei groetjes van Teddy.

20. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    http://onzebabyjanssen.beebiesite.nl/ is de site en in haar dagboek bij 13 mei staat dat ze naar het ziekenhuis is geweest omdat een (grote) hond tegen haar buik is gesprongen. Bij de echo zagen ze ook dat de beeb wat achter loopt in de groei en ze moet het rustig aan doen.
    Hoop dat alles goed komt!

Deel Deze Pagina