Moeten we niet allemaal op de fiets zitten vandaag? ipc over chococake kletsen? MM lijkt me wel erg lekker, denk dat ik zo beneden ook nog maar eens in de kast spiek voor wat lekkers. Waar is ons lijstje eigenlijk gebleven? Wilde ff mijn gewicht aanpassen. Er was toch altijd 1 iemand die precies wist, waar de laatste update is gebleven? Fijne dag verder...
Anke 77SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +5,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,6 kg, naam: Keenan Jay, zwangerschapsverlof: 21 juni Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 7 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt ->Verlof 18-6-07 Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg verlof 7 juli Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +7kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 12,0kg, naam: Naomi -> Verlof 9 Juni Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 8 kg, naam: suprise, verlof 2 juni Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus, + 10 kg :x Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg verlof 5 juli: ashley Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +3,0 kg, 16 mei pretecho! omtrek 87 cm Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +9.5 kg, naam: Ysabelle Esmee, verlof 6 juli Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +7 kg. Naam:surprise Verlof: 29 juni Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +9 kg naam: Dévana Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 7,5 kg Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 6 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 8 kg, -> verlof 20-07-2007 Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +2,2 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 7.5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, + 4 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 5 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg[/b] 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren Zo heb hem even voor je opgezocht Stond een pagina of 15 terug Gelijk mijn kilo's ook maar even aangepast
hahahahaha, ik had precies hetzelfde idee Lintje maar zou niet gezond zijn als ik de 100 haal hmmm, ik heb heeeeeeeeeeerlijk uitgeslapen/ gelezen in bed tot 1 uur echt geweldig zo'n vrije dag. Nou was ik vanaf januari altijd al donderdags vrij, maar toch. De pannenkoeken gister waren trouwens erg lekker, heb er nog wat over, dus ga zo weer verder. Woont er trouwens iemand hier in de buurt van Alkmaar? Ik zit ook aan het OV vast, tenminste, ik kan wel rijden, maar doe het niet zo graag, al helemaal niet als ik niet weet waar ik heen moet ben echt een kippetje wat dat betreft. Gelukkig rijdt mijn man graag. Maar ik ga net zo goed met de trein hoor. Ik merk het allemaal wel. Juni begint zich echter steeds verder vol te plaatsen, dus Lintje, give us the day.
zooow.. ff eten, mezelf mooi maken en dan naar het grote verjaarsfeest van mijn schoonvader dat om 16.00 uur begint 40 km hier vandaan.. En wie is er vandaag gaan werken... juist.. mijn man! Zit ik alleen met die familie blech..
Zo vandaag alweer 29 weken.. nog een weekje en dan kan ik de weekjes gaan aftellen.. Begin er nu toch wel steeds meer naar uit te kijken om die kleine gezond en wel in mijn handen te hebben.. Nou ik wil de 100 toch niet halen hoor.. pff alles wat er aan komt moet er ook weer af en aangezien dit me 2de is schijnt dat niet zo makkelijk te gaan als bij een eerste.. Heb afentoe wel lekkere vreetbuien Heb ook steeds pijn in me borsten ineens :S nog meer meiden last van?
Hoi meiden. Zo vanmorgen gewerkt en ik heb het helemaal gehad daar. Ze laten je werken als een beest en niet dat iemand even spontaan vraagt hoe het met mij gaat nu ik zwanger ben,ik vraag altijd aan mijn collega hoe het gaat is wel zo sociaal vind ik. Geen tijd om even koffie te drinken en wat te eten nee word er dan gezegd dat kan je toch ook bij een client thuis doen als je er bent. Tijd voor je zelf daar hebben ze nog nooit van gehoord denk ik. Kom ik thuis is mijn vriend druk bezig in de tuin en ik reageer niet spontaan omdat ik wat sacherijnig ben over mijn werk en hij vind dat niet leuk dus nu is hij boos op mij. Gezellig he Hij kan zijn werk goed van zich af zetten na een drukke of vervelende dag maar bij mij werkt dat wat anders en kan het wat moeilijker. Maar blijkbaar moet ik altijd maar vrolijk zijn van hem. Sorry voor mijn geklaag hoor maar heb het even helemaal gehad met mijn werk en met mijn vriend. Komt wel weer goed hoor. mamavanamber fijn dat je me op wil halen en erg lief,we spreken nog wel af tegen die tijd en stuur ik je een route beschrijving via de email ok? Ben wat moe dus doe het rustig aan. Doei Teddy. Waneer is het uitje ook al weer dan noteer ik het gelijk in mijn agenda en op de kalender.
ja ik mag straks ook nog voor een groei echo met 30 weken alleen ik wilde eerst thuis bevallen maar moet omdat ik ernstig overgewicht heb in het zh bevallen en ach nu ik de kraamkamers heb bekeken vind ik het niet eens meer zo erg
ik snap het niet helemaal, waarom krijg je een groeiecho als je boven de 100kg zit? Zijn ze dan bang dat je kindje te veel groeit?
Mamavanamber, ik woon in een dorpje naast Badhoevedorp, maar bijna dagelijks kom ik in Amstelveen. Ben ik zo met de bus! Sonjaw, wat belachelijk om dat merkje eraf te slopen, ik snap dat nooit, waar ben je dan mee bezig. Snap echt dat je daar behoorlijk pissig van kan worden. Enne, delen die cake! Mamalieske, dat wiebelen en ritme zegt helemaal niets hoor. Gisteren tijdens de echo was onze kleine man toch echt in slaap. Zn hoofdje bewoog niet, leunde op zn armpjes maar wel de hele tijd met zijn beentjes aan het trappen Lintje, fijn dat het jou is opgevallen van die borsten ipv buik hoor ik de laatste tijd wel heel erg veel . En die putten op de benen, tja ik ken de problematiek, waar die nu opeens vandaan komen..afgrijselijk Gummetje, en wat voor leuks ga je doen? Friezin, veel plezier op de bruiloft, heerlijk een dagje laten verzorgen Chigirl, heel veel plezier op vakantie, geniet ervan. En die 100 ga ik niet redden vrees ik kom maar niet voorbij de 60 zelfs niet met de cake van Sonja. Poeizie, volgens mij heb jij een knuffel nodig <hug> Teddy, hier mag je ongeneerd klagen hoor, zijn we voor Meiden, niet reageren op mensen die commentaar hebben op je gewicht hebben. Iedereen vind mij nog niet dik genoeg, tja daar ga je je dan ook zorgen over maken. Als de verloskundige zegt dat alles goed gaat, gaat het goed! Verder mag iedereen lekker denken wat ze willen. Hier verder nog steeds druk aan de klus, schiet helaas niet zo op als ik zou willen. Maar we hebben het wel gezellig. Vanavond gaan we lekker eten bij de chinees en dan morgen weer verder. Heb ook even snel een plaatje van mijn muppet erbij gezet, voor mij natuurlijk een stuk mooier dan voor jullie, maar ik ben er echt van onder de indruk, en mijn man ook is zo lief Tot strakjes
oooooooh Kiki, wat een droppie, nou snap ik dat je al wat vergelijkingen kon doen. Echt heeel erg lief
Hé hoi allemaal, Tjonge wat is er hier weer wat afgebept zeg! Ben nu alweer de helft vergeten hoor! Ben dan ook behoorlijk duf vandaag. Heb vannacht weer eens slecht geslapen. Komt waarschijnlijk ook van de drukte van gisterenavond. Ik kan echt helemaal niets meer hebben kom ik wel achter. En wat ik ook een beetje raar vind, ik heb weer een heel klein beetje last van oud bloed. Denk zelf dat het van de echo komt omdat ze toch een half uur behoorlijk met dat apparaat op mijn buik heeft zitten duwen (omdat de placenta voor ligt en beebje heel diep ligt). Anders kan ik het ook niet echt bedenken. Nou ja, ik ga er van uit dat het net als de vorige keer vanzelf weer verdwijnt. Maar ik zal het de volgende keer bij de verloskundige wel eens aankaarten.... Mannetje is in de tuin druk bezig met het plaatsen van de blokhut, wordt erg mooi moet ik zeggen. Hij had hulp van een kameraad maar die is net weggegaan, komt morgen weer om verder mee te helpen. Verder heb ik even niet zo heel veel te vertellen, heb even een dip/rustdagje zeg maar....
Ga ik ook eens ff navragen! Hoor wel meer dingen die anders zijn als je drie cijfertjes voor de komma heb staan met je gewicht.
Hihihi als het zo doorgaat moet ik inderdaad maar een bus gaan huren, want ik weet niet of dat allemaal in mijn Chevrolet Matiz gaat passen hoor, whahahahahaha !
In het ziekenhuis bevallen omdat je overgewicht hebt? Die ken ik dan nog niet.. Sorrie verder kan ik er niet op reageren jullie hebben weer veel en veeel en veeeeeeeeeeel te veel geschreven Wij hebben vandaag inkopen gedaan voor de babykamer, behang verf lamp etc, LEUKLEUKLEUK helaas behangt de kamer zichzelf niet
HEB NOG FF NIET TERUG GELEZEN. MAAR MOET FF IETS KWIJT. KRIJG NET TE HOREN DAT M'N ZUSSIE GISTER GETROUWD IS! \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ VIND HET ZO LEUK VOOR ZE. HEBBEN HET ECHT OP HUN MANIER KUNNEN DOEN! Ga nu ff lezen wat jullie verder gebebt hebben hoor...Tot zo dus maar
Kiki, wat een schattige foto! En voor de rest ben ik het ff helemaal kwijt....hihi, nog een beetje van slag denk ik