augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Nou dames :-D

Heb alles terug gelezen maar op iedereen reageren gaat niet meer lukken denk ik hihi

Gisteren naar de wiz geweest en t was erg leuk. hele leuke musical, lekker speels opgezet. Was om 23.30 weer thuis. was een lange vermoeiende dag.

Ik heb Lintje82 ff een mail gestuurd over de vraag van mensie. Ze is vaker op msn dan hier.

Hier ook nog steeds druk in de tuin vandaag de borders gemaakt en verder t plan gemaakt. Morgen nog de nodige spullen gaan halen en bestellen en dan zondag en pinksteren nog en dan is t af hoop ik. Met pinksteren lekker de muziek van pinkpop op de achtergrond, dat word zowat in mn achtertuin gehouden en aangezien ik dit jaar niet ga is dta wel zo praktisch :-D

Wolvin, volgens mij wonen wij dichter bij elkaar dan we denk en haha. Heerlen is hier namelijk om t hoekje.

Daantje gefeliciteerd met je zus!

Fibi, blokhut opzetten is best leuk werk hè. Hebben we ook gedaan paar weken geleden met zn drieen dat ding stond zo! Kwestie van in elkaar schuiven en hoppa. Vind t altijd fijn als je snel resultaat ziet hihi

2. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Ik mag wel gewoon thuis bevallen van m'n VK en gewoon op bed ook nog. Ze heeft mij er niets over verteld en we gaan gewoon thuis proberen hoor, maar als er iets is zit ik ook zo in het zkh hoor

3. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ja was bij mij in eerste instantie ook
    maar ze waren naar een congres geweest en het is weer een nieuw iets
    dat ze vrouwen met ongezond overgewicht (obesitas) door sturen naar het ziekenhuis.
    ivm verhoogde kans op complicaties tijdens de bevalling

ach ik vind het wel gesnipperd en gesneeen
    alles is daar voor handen en ik denk dat het voor onze honden ook wel rustiger is
    al dat geheen en weer zal ze denk ik ook onrustig maken

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Heb al bijna vijf uren lang "menstruatiepijn".. kan niets vinden op internet, kruik helpt niet, ik ga nu maar ff in bad.

:(

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Lintje, laat ons niet zo schrikken...hoe is het met je meid? Alles goed?

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Je hebt toch wel de VK gebeld? Daar zijn ze voor hoor, niet op internet gaan speuren, maar bellen.

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge

Lintje hoe is het al beter?Al gebeld?

Nou gister toch eigenlijk wel lekker gewerkt.Alleen s'avonds erg last van m'n staartbeen van het zitten en tch wel hangen.Loop en zit wel op werk maar toch.Heb nu gelukkig geen last.Ukkie vond het gelukkig niet nodig om me te pesten toen ik ging slapen.

Kiki wat een mooie foto van muppet.

Fibi staat je hutje al?

Verder hier alles oke vanavond weer werken en helaas morgen vroeg gelijk ook maar gelukkig 5 uurtjes.

Zo even op mp de kooien van m'n fretten er op zetten krijgen ook een nieuw huis.

Moet zeggen dat de politie agent gister erg nugter was maar vanacht toen ik thuis kwam reden ze toch hier rond op het erf.Maar nu niemand te zien natuurlijk.Misschien vanavond.

Nou meiden voor iedereen die moet werken zijn er maar weinig geloof ik werkze.En voor de rest een fijne dag.

8. Niet meer actief

Lintje VK bellen!

rustig aan doen en ons even laten weten hoe het is.

En ook Fibi, misschien toch ook even bellen, liever het zekere voor het onzekere nemen hoor meiden. We moeten nog maar 3 maandjes.

9. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Jeetje kan jullie ook geen dag alleen laten, moet gelijk 5 pagina's bijlezen!

Lintje al gebeld naar de VK? Ik ga hier zo maar even bellen naar de Icare, over de zwangerschapscursus. Hoorde nl bij ZWzwemmen dat er een aantal al waren begonnen nadat ze zelf gebeld hadden wanneer het begon. Er was iets fout gegaan met de infobrieven of zo. Ben dus benieuwd, eentje had nl al 2 lessen gehad en die volgde het dus in dezelfde wijk als ik zou gaan doen. Nou als ze al 2 lessen gehad hebben doe ik niet meer mee hoor.

Verder ligt hier de tuin er erg zielig bij. Hebben gisteren de eerste 3 meter leeggehaald (terras en planten) omdat ze na Pinksteren met de uitbouw gaan beginnen. Heb dus nu een zandbak van 15 m2 bij de achterdeur liggen :(

Nou groetjes

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi Ien

Hier kan je gewoon elke week zelf gaan naar zw zwemmen is vrij ook te gaan wanneer je wil is wel een bepaalde tijd en dan krijg je gewoon les.Dus niet bepaalt op inschrijving.

11. missgroovy

Ien, haha ken t die zandbak is hier ook ongeveer 35 vierkante meter groot, erg fijn :-D

12. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Goedemorgen meiden,

Goh Lintje ik schrik ook wel een beetje van jouw berichtje hoor. Ik hoop maar dat het over is gegaan en je nu lekker nog ligt te slapen na dat nachtbraken!

Ik neem zelf nog even geen contact op met de verloskundige aangezien ze de vorige keer heel duidelijk heeft gezegd dat ik alleen hoef te bellen (en me dus druk hoef te maken) wanneer ik helder (dus rood) bloed verlies en dat is niet het geval. Het is vooral wat afscheiding met oud bloed wat ik verlies (echt kleine beetjes) en de vorige keer was het de derde dag zo'n beetje ook over dus ik wacht gewoon nog even af.... Zodra het helder rood wordt zal ik echt wel gelijk bellen! ;)

De blokhut staat hier nu voor de helft. Mannetje is nu boodschappen aan het doen en daarna begint hij weer met de blokhut (kan hem zelf helaas niet helpen). Zijn kameraad komt vanmiddag wel weer langs en dan gaan ze samen verder. Hopelijk krijgen ze hem dan af. Hij zet hem ook gelijk in de beits dus het neemt wel wat meer tijd in beslag dan.

Dus jij zet je frettenkooien op MP Sonja? Ik heb gisteren net ons oude blokhutje op MP gezet, zijn zelfs al mensen om wezen kijken maar vonden hem net iets te klein. Hij gaat gewoon tegen elk aannemelijk bod weg zolang ze hem zelf maar weg komen halen! Scheelt ons weer werk. Op die plek komt straks dan een vrijstaande veranda nog te staan (van ±4.00 x 5.50 meter). Heerlijk lijkt me dat wanneer dat klaar is. Hopelijk komt ie nog af voordat het echt bloedheet weer wordt zodat ik daar straks met m'n dikke buik in de schaduw kan gaan zitten, hahahaah.

Nou, ik ga even kijken of ik wat voedsel naar binnen kan krijgen (warm eten lukt helaas nog steeds niet), tot straks meiden!

13. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    ff een update over arbeidsvreugde: ik ga niet accoord met het voorstel, rechtsbijstand raad het me sterk af te doen. Ik zit in de ziektewet en ben nog niets eens bevallen. Dat alleen was al reden genoeg.

@Poeizie , beterschap meid. Voelt altijd zo vervelend een keelontsteking ik leef met je mee!

@lintje veel suc6 met die 28 kilo erbij eten ;)

@Teddy ff lekker klagen mag altijd hoor, ik doe volgens mij soms niets anders meer, klets hier maar lekker van je af, echt meid het helpt te relativeren wat nu WEL belangrijk is.

oooh om nog ff te klagen hier altijd strakke pootjes gehad en nu cellulitis blegh baal er toch wel van, ziet er toch minder fraai uit nu die deukbillen :(

@kiki wat een mooie foto van het snoetjes van muppet!

@daantje gefeliciteerd met het trouwen van je zus! kijk dat zijn nu leuke berichten!

en @lintje ik lees nu net dat je menstrustiepijntjes hebt, kan dat door het overmatig chips gebruik komen?
    Maar ff zonder dollen.... bel de vk ff op, better safe than sorry hé .

Hier dalijk ff douchen en boodschappen doen, en dan ga ik aan de poets (getver) want mijn man is klaar met schilderen dus nu is het (ben ik bang) mijn beurt :(

14. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Goede morgen meiden.

Lintje ik heb ook wel eens last van menstruatie pijn en mijn vk zegt dat het ook kan dat je baarmoeder aan het groeien is en dat kan behoorlijk pijn doen.
    Maar als je zekerheid wil dan gewoon de vk bellen daar zijn ze inderdaad voor.

Mijn vriend en zijn vader zijn druk bezig in de achter tuin om de houten vlonders te leggen,gaat erg mooi worden.
    Dus bij ons ligt de tuin ook gezellig open en is het ook een zandbak :D
    Vind het zo leuk om straks als het klaar is plantjes te kopen en de tuin gezellig in te richten.

Gisteren wat ruzie gehad met mijn vriend(lees verhaaltje van gisteren over dat ik sacherijnig thuis kwam van mijn werk) maar we hebben het uit gepraat en zijn weer dikke vriendjes en vinden elkaar weer heel erg lief.

Verder niet zo veel te vertellen en alles is ok hier met de zwangerschap en de dikke buik :D
    Fijne dag iedereen en de meiden die moeten werken veel sterkte.

Doei Teddy.

15. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    meiden ik breek even bij jullie in.
    ik had ook mentruatiepijnen en dacht dat zal wel door het groeien van mijn buik komen, maar helaas waren dat weeen.
    ik heb lintje al een pb gestuurd, ik wil geen paniek zaaien, maar denk erom meiden jullie mogen nog niet bevallen.
    ik lees nog steeds met jullie mee, ookal ben ik geen augustus mama meer.

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Jee Aly

Heelveel sterkte van deze kant.

Liefs Sonja

17. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Goedemorgen mama's.

Lintje, hoe is het nu?
    Ik zou ook even bellen, hoop in ieder geval dat het niets ernstigs is.

Ik ben vanmorgen al even op mijn werk geweest. Ze vonden het erg leuk dat ik een keertje live langs kwam.

Marc wou gisteren de bandjes oppompen van de kinderwagen en heeft dit bij een tankstation gedaan. We rijden weg bij het tankstation en een minuut of 4 later, hoorden we ineens een knal!
    We zaten allebei ongeveer tegen het dak van de auto, wat schrikken zeg...
    Één van de bandjes is geknapt, waarschijnlijk te veel lucht bij gekomen. Helaas is de buitenband ook helemaal gescheurd, dus moeten we op zoek naar een nieuwe. We zijn al bij de prenatal geweest en een nieuwe kost bijna 50 euro. We willen nog even rond kijken of dit ergens ander nog wat goedkoper is, want de hele kinderwagen heeft ons niet veel meer gekost.
    Misschien hebben jullie nog tips, waar we een nieuw buitenbandje kunnen vinden?

18. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Anke 77SURPRISE, uitgerekend 1 augustus
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +5,0 kg
    mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,6 kg, naam: Keenan Jay, zwangerschapsverlof: 21 juni
    Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 7 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt ->Verlof 18-6-07
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg verlof 7 juli
    Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg
    Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg
    Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg.
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +7kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 12,0kg, naam: Naomi -> Verlof 9 Juni
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg
    Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus
    MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg
    Melanie
    , MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 8 kg, naam: suprise, verlof 2 juni
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus, + 10 kg :x
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg verlof 5 juli: ashley
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy
    Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +3,0 kg, 16 mei pretecho! omtrek 87 cm
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +9.5 kg, naam: Ysabelle Esmee, verlof 6 juli
    Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg
    Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +7 kg. Naam:surprise Verlof: 29 juni
    Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +9 kg naam: Dévana
    Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 7,5 kg
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 8 kg, Verlof: 9 juli.
    Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 8 kg, -> verlof 20-07-2007
    Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +2,2 kg,
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus
    o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo
    Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus
    Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 7.5kg, Naam: Fenne
    Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, + 4 kg
    Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 5 kg
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg
    Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg[/b]

17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren

Ik heb mijn gewicht weer aangepast en de begindatum van mijn verlof er bij toegevoegd.

19. missgroovy

Miza, jeetje wat schrikken en vervelend zeg. 50euro vind ik wel heel veel voor een bandje zeg. Succes met de zoektocht.

Wij gaan verder met de zoektocht naar Lintje,,,, ze blijft wel erg lang weg, das niks voor king chef bep Lintje! Hoop dat alles goed is.

Fibi, hebben jullie de blokhut niet gebeitst voor jullie hem in elkaar zette? Of hebben jullie een geimpregneerde hut gekocht,,,dat zou slimmer zijn dan wij haha

Teddy fijn dta jullie weer vriendjes zijn hihi

20. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    We hebben al een nieuw bandje gevonden, we kunnen zelfs 4 nieuwe bandjes krijgen voor een lagere prijs als 1 bandje van de quinny. (nou ja kopen natuurlijk. ;)

Deel Deze Pagina