augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Misschien schreef ik het ook een beetje onduidelijk op, maar ik bedoel dus ook met dat hij hem gelijk in de beits zet (plankje voor plankje), gelijktijdig met dat hij hem in elkaar zet, dus ook de veer en groef zeg maar gelijk in de beits. Uit ervaring weten we dat hout nogal eens wil gaan krimpen wanneer het droogt en wanneer je hem dan later gaat beitsen dan krijg je van die "ongebeitste" randjes zeg maar, erg lelijk.

Hoop ook dat het met Lintje goed gaat zeg. Wordt er wel een beetje nerveus van, ook door dat berichtje van Aly. Het is ook zo moeilijk om te voelen wat er nou precies allemaal in je buik gebeurd. Ik heb nu al weken allerlei pijnen in mijn buik echt van alles wat maar kan het niet altijd plaatsen wat het is..... Komt mijn spastische darm nog eens bij (kan momenteel ook slecht naar de wc gaan) en dan voelt alles nog eens extra opgeblazen en gespannen aan en dat voelt ook weer niet prettig. Dan de banden- en groeipijn en de BI erbij en het is compleet!

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Nou, hier ben ik dan! Met een verslag van vannacht.

Om 22.00 uur gisteravond kreeg ik dus ineens menstruatiepijn.. ik was vergeten wat een rotgevoel dat kan zijn. Het vervelende was dat het niet met tussenpozen kwam maar gewoon 1 lange zeurderige pijn was.
    Om 23.00 uur naar bed gegaan met een kruik.. hielp niets, ik lag maar te draaien en te draaien.
    Om 02.30 achter de computer gekropen en opgezocht wat het kon zijn, kon natuurlijk niets vinden.
    Om 03.00 maar in bad gegaan, dat was wel iets prettiger.
    Om 03.30 maar weer in bed gegaan, argh, rugpijn er bij.
    Om 04.00 drinken van beneden gehaald en rond die tijd werden de pijn wat minder, maar ik kreeg er harde buiken voor terug (maar misschien had ik die ook al.. ik weet het niet)
    Om 07.00 uur een nieuwe kruik gemaakt en het hele vervelende gevoel is weggegaan, kruik in mijn rug gelegd en geslapen tot 11 uur.
    Nu nog steeds een vreemd gevoel in mijn buik en rug, maar niet meer dat vervelende rotgevoel. Baby was trouwens enorm druk vannacht, dat hielp ook niet echt, ik dacht: ze schopt zich zo dwars door mijn buik heen.

Net de VK gebeld, die denkt aan een blaasontsteking, kan om 16.00 bij HA terecht.

Ik heb Aly al even gepbt.. ik schrok wel even van haar bericht. Ik wist het ook niet, jullie wel?

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    haha.. thanks ;)
    Ben zo suf als het maar kan, ga maar op de fiets straks en niet met de auto.

4. Niet meer actief

He Lintje, toch wel weer een opluchting, blaasonsteking is natuurlijk ook niet leuk, maar heel wat minder erg dan... nou ja, wat er bij ons allemaal direct aan mogelijkheden door het hoofd gingen :( .

Succes ermee en we horen het wel.

Van Aly, dat is idd helemaal geen leuk nieuws geweest, was ze een aug. mama? Ik was er in het begin nog niet bij nl.
    Hopelijk wordt ze snel weer een 'maand'-mama

Miza, mooi van die nieuwe bandjes, direct maar alle 4 gedaan? ;) Ik ga mijn mannetje ook vragen of hij de bandjes wil oppompen, dan kan ik een beetje gaan testrijden :D

Teddy en Fibi, succes met alle bouwwerken.

5. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Ikke hiero heb ook wel eens last van menstruatiepijn, zelfs tot in mijn bovenbenen zeurderige pijn...maar dat gaat meestal na een uurtje ofzo wel over; ik dacht ook steeds dat het de groei van mn baarmoeder zou zijn, maar als ik de berichten hier lees moeten we hier toch maar iets zorgvuldiger mee omgaan....Dus als het lang aanhoudt of vaker terugkomt toch maar VK bellen.

@ Lintje: sterkte, en ik hoop dat het "slechts" een blaasontsteking is, laat je ons weten hoe het verder gaat?

Liefs,
    borsatofan

6. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Anke 77SURPRISE, uitgerekend 1 augustus
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +5,0 kg
    mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,6 kg, naam: Keenan Jay, zwangerschapsverlof: 21 juni
    Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 7 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt ->Verlof 18-6-07
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg verlof 7 juli
    Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg
    Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg
    Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg.
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +7kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 12,0kg, naam: Naomi -> Verlof 9 Juni
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg
    Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus
    MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg
    Melanie
    , MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 8 kg, naam: suprise, verlof 2 juni
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus, + 10 kg :x
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg verlof 5 juli: ashley
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy
    Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +3,0 kg, 16 mei pretecho! omtrek 87 cm
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +9.5 kg, naam: Ysabelle Esmee, verlof 6 juli
    Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg
    Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +7 kg. Naam:surprise Verlof: 29 juni
    Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +9 kg naam: Dévana
    Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 7,5 kg
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 8 kg, Verlof: 9 juli.
    Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 8 kg, -> verlof 20-07-2007
    Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +2,2 kg,
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus
    o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo
    Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus
    Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 7.5kg, Naam: Fenne
    Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, + 5 kg
    Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 5 kg
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg
    Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg[/b]

17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren

Heb mijn gewicht ook maar even weer aangepast, heb er eindelijk weer een kilootje bij. Niet dat ik veel aan wil komen hoor! ;) maar omdat ik al weken stilstond en problemen met eten heb....

Wat ben ik blij dat je even weer van je laat horen Lintje. Ik hoop voor je dat het inderdaad "alleen maar" een blaasontsteking is. Ook al is dat ook erg vervelend.

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik zou het echt heeeeel raar vinden als dit een blaasontsteking is. Maar ja, dat schijnt "anders" te voelen tijdens de zwangerschap. Met plassen heb ik helemaal geen pijn o.i.d. (behalve dan dat ik 4x per nacht moet, maar dat hebben we allemaal geloof ik). :( Dus eigenlijk hoop ik wel op een blaasontsteking anders weet ik het ook niet.

Raccon; Aly zat ook bij het December-NOD. Volgens mij heeft ze er heel lang over gedaan om zwanger te raken.. ze was tegelijk zwanger en uitgerekend met mij. Maar bij de augustusmama's deed ze niet actief mee, zeg maar. En nu is ze het kindje verloren, heel verdrietig. :(

Teddy: Ik heb ook wel eens menstruatiepijn vanwege baarmoedergroei, maar dat gaat meestal snel weer over. Maar als dat van vannacht ook baarmoedergroei was, dan hoeft dat voortaan niet de hele nacht te duren.. (zeg ik even tegen mijn baarmoeder..) :(

Ik laat het nog weten.. vorig jaar was 18 mei ook al zo'n prachtige dag, toen moesten mijn verstandskiezen eruit gesneden worden.. Die andere twee heb ik daarna ook nooit meer laten doen. En net als toen ga ik nu ook weer bijna op vakantie.. nog 10 dagen. :rolleyes:

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Lintje-> Dat gevoel heb ik nu ook al 2 dagen.
    Is niet vervelend, maar meer een pijnlijk gevoel.
    Het komt en gaat met vlagen.
    Ik wacht het weekend af, en vraag het dinsdag aan de VK.
    Vannacht slecht geslapen door de krampen/harde buiken?
    Zodra ik zit gaat het wel, maar als ik lig begint het ineens weer..
    Verder voel ik de kleine ook erg goed schoppen, dus vandaar dat ik wacht tot dinsdag (mits het dit weekend erger wordt dan bel ik wel meteen).

Over het uitje -> Ik heb evt. nog wel plaatst voor max. 3 personen in de auto :).
    Dat wil wel in mijn fiesta :) .

Ik heb een half uur nodig gehad om 12 pagina's bij te lezen :oops:.
    Maar ben gisteren ook niet online geweest :)

Vandaag erg goed gestemd!
    Gisteren nog een nawee van mijn vriend gehad ( die was nog duidelijk boos op me), en heeft me om 14.30u. even naar bed gestuurd, om me nog even te laten rusten.
    Uit protest wel even gedaan (dacht, hou ik hem te vriend), en moet zeggen dat het me wel erg goed heeft gedaan..

Verder ga ik zo weer even naar mijn paard..
    Hopen dat het daar ook goed blijft gaan.
    Alleen eerst een half uur bezig om mijn paard te vangen, die komt absoluut niet, wat je probeert :) .
    En nadat ik hem eenmaal heb, is het de liefste paard ooit, die ik ken :) .

Tot straks!
    Enne, niet veel kletsen hoor ;) , hou het moeilijk bij..

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ha dames, bedankt voor jullie complimenten richting mijn miniatuur mannetje...blijf het een mooi koppie vinden.

En Lintje, fijn dat je weer even online bent geweest, heb regelmatig gechecked op een berichtje.

Verder nog niet alles bijgelezen, nog steeds druk aan de klus...schiet niet echt op, maar we gaan lekker door. Alleen wat is het ongelooflijk vermoeiend, heb zo'n zin om m'n bedje op te zoeken ;)

Vanavond zal ik weer eventjes bijlezen!

10. demi26

demi26 Niet meer actief

Anke 77SURPRISE, uitgerekend 1 augustus
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +5,0 kg
    mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,6 kg, naam: Keenan Jay, zwangerschapsverlof: 21 juni
    Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 7 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt ->Verlof 18-6-07
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +9 kg verlof 7 juli
    Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg
    Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg
    Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg.
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +7kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 12,0kg, naam: Naomi -> Verlof 9 Juni
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg
    Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus
    MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg
    Melanie
    , MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 8 kg, naam: suprise, verlof 2 juni
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus, + 10 kg :x
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg verlof 5 juli: ashley
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy
    Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +3,0 kg, 16 mei pretecho! omtrek 87 cm
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +9.5 kg, naam: Ysabelle Esmee, verlof 6 juli
    Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg
    Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +7 kg. Naam:surprise Verlof: 29 juni
    Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +9 kg naam: Dévana
    Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 7,5 kg
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 8 kg, Verlof: 9 juli.
    Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 8 kg, -> verlof 20-07-2007
    Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +2,2 kg,
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus
    o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo
    Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus
    Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 7.5kg, Naam: Fenne
    Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, + 5 kg
    Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 5 kg
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg
    Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg[/b]

17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren

En ook hier wat kilo's erbij... Iemand had helemaal in het begin van onze zwangerschappen zo'n site waar je gegevens in kon voeren en kijken of je een beetje op een gem. schema lag... Ben erg benieuwd of het nog zo is.... Weet iemand het nog?

Groetjes

11. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Lintje wat fijn dat het weer beter met je gaat.
    Als ik zo'n pijn heb dan duurt het maar even inderdaad dus als het bij jou zo lang heeft geduurd dan kan het ook wat anders zijn.
    Ik hoop op het beste voor je en sterkte er mee meid.
    Ik denk aan je.

Mijn mannetje is nog steeds druk in de tuin met zijn vader om de houten vlonders te maken en het schiet al aardig op.
    Kan ik straks als ik verlof heb fijn buiten zitten in het zonnetje als het weer teminste mee werkt natuurlijk.

Mijn borsten jeuken soms zo erg dat ik er gek van word dan moet ik echt even flink krabben :D
    Ik heb het ook dat ik kramp heb in mijn kuiten en voeten en dan beweeg ik met mijn voet of been en dan gaat het weg.

Zo net heb ik de gordijnen open gedaan in de slaapkamer en ruk er zo een van de rails af,lekker dan :D
    Volgende week gaat mijn vriendin trouwen en ben ik getuige maar heb nog niet iets leuks kunnen vinden om aan te trekken dus dat word nog even shoppen.
    Kan weinig leuks vinden,iemand nog een idee waar ik terecht kan voor leuke en netten kleding?

Doei Teddy.

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou ik hier ook even snel heb geen tijd eigenlijk gun ik me zelf niet.Fout fout hoor ik jullie al roepen ja ik weet het maar heb zo veel te doen.

Ben nu aan het koken en dweilen te gelijk. Stofzuigen, frettenkooi,boodschappen en paard al gedaan.Zo nog even douchen en dan de hond uitlaten en de deur uit.
    Ga op me werk wel even uitgebreid zitten.Laat me collega wel lopen is goed voor hem hij heeft ook een dikke buik.Man he :)

Net een goed bericht gehad van de rechtsbijstand over m'n ongeluk als dat door gaat ben ik helemaal blij.

Lintje hoop dat je zo goed nieuws krijg en heb.Zie het helaas morgen pas.

Nou meiden fijne dag nog.

13. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Oh ja en Lintje, ik heb in mijn hele leven nog maar één keer blaasontsteking gehad en dat was gelijk in het begin van mijn zwangerschap. Ook ik had geen pijn bij het plassen dus dat hoéft niet persé. Wel had ik een wat vreemde geur aan de urine (sorry voor de details) maar verder dus bijna geen klachten. Test gedaan en bleek toch fikse blaasontsteking te zijn. Dag nadat ik begon met antibiotica had ik zelfs wat bloed bij de urine dus kun je nagaan.... Hoop toch voor je dat dat het enige is hoor! Ga voor je duimen!

14. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    he mammies

Nou vanmorgen gebeld met de Icare en maandag 4 juni begint de zwangerschapscursus. Ben benieuwd hoe het is.

Verder heb ik niet zo heel veel te melden eigenlijk heb een enorm duffe middag loop de hele tijd te gapen. Ga zo nog maar even op de bank hangen denk ik.

Nou doegie!

15. Niet meer actief

Ooh, dat duffe, dat ken ik, viel vanmiddag in mn pauze bijna boven mn boek in slaap en heb toch echt goed geslapen. :rolleyes:

En Loran, als je vriend je naar bed stuurt omdat je te druk doet krijgt ie van mij een pluim hoor :) hihi

nog 43 minuten, dan is het weekend :) :D

16. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Dat is het hem nou juist.. doe al vanaf woensdag bijna niets meer. [-( .
    Alleen bij mijn paard geweest, en een tijdje heen en weer lopen naar stal en weer naar weiland ( totaal 2 km. ofzo).
    Heb de rest aan de bijrijdster over gelaten gisteren.
    Zelf alleen maar op een stoeltje gezeten.
    Vandaag idem.
    Bijrijdster deed alles ( ik alleen draadje op en dicht).
    En weer op een stoel zitten.
    Maar dan ineens die pijn :cry: :cry: .

Dus druk doe ik niet, ben drukker normaal gesproken.
    :) :) :) :)

Ben net weer terug van mijn paard, en kreeg al gewoon buikpijn tijdens het lopen. En natuurlijk waar iedereen bij is, een harde buik.
    Een beschamend moment :oops: .

Denk dat ik vanavond maar vroeg op bed ga ( lees 20.30u), na gtst :oops: of komt er nog iets leuks op?

Ps. voelen jullie de kleine nu regelmatig?
    Ik vandaag tot 12u. gevoeld, en tot nu niets weer ( ze heeft in totaal meer dan 25x geschopt :) )
    *ow nu ik dit typ, voel ik haar weer :oops: :oops:

17. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Zo, ik ben er klaar voor om te bevallen hoor, ik heb net namelijk heel erg leuke lingeriesetjes voor na de bevalling gekocht bij Hans Textiel whahahhahahaha ! Dan lig ik er tenminste nog een beetje sexy bij.....

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Geen blaasontsteking. :confused: Dus naar VK gebeld met de uitslag, en ik kreeg het advies; zodra de menstruatiepijn terugkomt direct bellen. Maar wat het nu te betekenen had is me niet duidelijk.
    Nu moe, steken in het midden van mijn buik en een beetje misselijk. :(

Najah.. beeb en ik leven nog. :D

19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik hoop dat de menstruatiepijn weg blijft!
    Ben wel benieuwd wat het anders kan zijn..

20. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    @Lintje, ben blij dat het geen blaasontsteking is maar benieuwd wat dan wel? Hoop dat het niets ernstigs is.

@Aly, ik kende jou verhaal nog niet, heel treurig en verdrietig :`( sterkte en hoop dat je snel weer zwanger bent.

Hier de bovenverdieping een sopje gegeven na al dat geklus, het bedje staat nu in elkaar en gaat morgen naar boven (denk ik).
    Ben nu bezig een brief naar de rechtsbijstand te schrijven, mijn reactie op het voorstel van de baas zeg maar. En van de week even een brief naar de baas sturen dat ik niet accoord ga met het geen hij me aanbied. De rechtsbijstand vond dat ik gelijk had, ik kan namelijk ook niet in de toekomst kijken wat betreft mijn bevalling en of ik dan nog in de ziektewet zit. Eindelijk iemand die met me op een lijn zit :D
    Ze vond het eerder nog een beter plan om naar de rechter te stappen als ook maar iets te tekenen.

Nou de gehaktballen staan op het vuur... en ik zit in een dipje na al dat gepoets.. straks ff lekker in badje en lui op de bank.

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina