augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Sorry en dan heb ik em er nog niet eens in staan :) :)

Ga ik zo echt doen hoor ;)

2. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Goedemorgen meiden!

MamavanAmber ik zou voor de zwarte vloer gaan, maar gewoon weg omdat ik die super mooi vind.. En tja dweilen moet je toch wel..

Daantje78 had ik maar een oplossing voor die broeken, gelukkig heb ik ook aardig wat underbelly's en daar dus geen probleem mee, maar mn spijkerbroek (de gene die je toch het meest draag) echt super irri.. Misschien moeten we meer eten zodat er ook wat vet bij been en bips bij komt ;)

Sonjaw, laat je niet op je kop zitten hoor ;) Al ben ik zelf wel zo.. Hier ook een man die niet altijd voor mij en zichzelf opkomt..

Miza & Ien, gefeli met de trouwdag!

Ennuh dames hebben jullie het al gezien, er is weer mooi weer in het zicht :) :) :)

3. goedemorgen allemaal

@lintje:tja hoe voelt een wee
    niet fijn in elk geval ha ha ha ik kan het het best omschrijven als menstruatiepijn maar dan 10 keer erger nou heb ik zelf nooit erg last gehad van menstruatie pijn en had ik dat dus maar in milde mate maar vond het wel erg erop lijken alleen is het je door de sterkte ervan wel duidelijkd at het weeën zijn dan hoor met voorweeën of oefenweeën is het ook nog vrij mild

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Dames gefeliciteerd met jullie trouwdag!

SonjaW erg irri zo'n buurman die zich te pas en onpas uitnodigt die zal er straks maar aan moeten wennen dat dat ophoudt als de kleine er is, dan leef je namelijk op et ritme van je kindje en heb je altijd een goed excuus om NEE te zeggen ;) Maakt het voor Ati mss wel handiger.

Hier gisteren een bbq en feestje bij vrienden gehad, was vanacht (lees 2.30 uur) pas thuis en voelde me nog best oke op wat bil krampen na.
    Iedereen verwacht van mij ook dat ik wel snel zou moeten bevallen dus .... Daantje ik hoor die opmerking ook al regelmatig.
    Weer van diverse mensen gehoord wat het dan wel niet zal worden, sommige hebben die gave dat ze door je buik heen of door de vorm kunnen zien wat het word ofzo... denk ik.
    Na ja je hebt 50% kans hé gok maar raak voor n knaak lach ik dan al.

M'n man is nu lekker met de mountaibike weg dus ik heb het huis en de pc voor me alleen :D Altijd ff lekker eventjes alleen zijn, alleen wat zal ik hem missen als ie maandag weer moet gaan werken.
    Het was toch wel luxe dat hij 3 weken vakantie had.

Ga zo maar eens lekker douchen, en bedenken wat ik vandaag weer aan moet doen.

Ooh ja dames van wie de broek niet meer lekker zit, van noppies hebben ze hele fijne spijkerbroeken in 3/4 model en die zijn echt een aanrader voor deze zomer.

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou hier even een berichtje van mij.

Dank jullie voor de woorden.Voel me wel beter maar nog steeds een leeg gevoel en een gemis eigenlijk.Ati is nog steeds boos volgens mij.Heb nog niet echt met hem gesproken hij is nu weg met z'n vriend.Laat het maar even zo moet ook zo gaan werken en dan zit ik 10 uur lang op me werk met stress.

Gisteravond en vanmorgen nog met z'n vriend gesproken en die geeft me ook gelijk maar Ati ook ja ik heb misschien iets te heftig gerageerd maar ja ik ben ook zwanger he.

En Fibi ik herken het kreeg vroeger vaak voor me voeten je bent ook altijd moe.Heb nooit ergens zin in dit is gelukkig over gegaan toen hij een keer mee is geweest naar de reumatoloog en die alles heeft uitgelegd.

En ik heb ook moeite hoor met op 1 been staan niet dat ik er door heen zak maar wel met evenwicht.

Las gister geloof ik nog schiet me nu te binnen dat er iemand nog vroeg wat ze kon doen aan die krampen.Hier hebben ze op zwcursus gezegt dat je met je voeten rondjes moet draaien alle kanten op paar keer per dag schijnt goed te zijn voor de doorbloeding en dan schijn je minder last te hebben.Moet zeggen dat het bij mij minder is.

Nou ga nog even stofzuigen en dan maar weer werken ben blij dat ik 2 dagen vrij heb ook al staan die al weer erg vol.

Fijne en mooie dag voor iedereen.

6. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ien en Miza gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Helaas heeft inderdaad altijd iemand wel wat op te merken over de buik van een ander, te groot te klein, te rond te vierkant weet ik wat, nooit wat van aantrekken dus ;)

Zo wij hebben een drukke dag voor d eboeg dus zal wel weer de helft van jullie verhalen missen, behalve als jullie eens braaf niet te veel typen :p :)

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Gummie, dankje... menstruatiepijn is echt een rotgevoel.. maar ik las dat rugweeen en beenweeen ook verschrikkelijk zijn.. en toch kijk ik heel erg naar de bevalling uit. Dat had ik van tevoren echt niet gedacht.

Daantje
    , duurt wel lang, die foto.... Maar trek je maar niets aan van wat anderen zeggen. Mijn familie zegt ook steeds: "hee, dikke!" en met van die grote ogen naar mijn buik staren en zeggen, "zooooooow, dikke buik hoor!". Nou, de vk kon nog steeds niet zeggen of ik een 6 of 8 ponder zou krijgen want ik lig precies op schema.
    Ik stond in de IKEA, was daar ook een zwangere dame (met een dikkere buik dan ik) en zei: "wanneer ben je uitgerekend?" Ik zo: "eind augustus". En ze keek naar mijn buik, grote ogen. En ik dacht dat ze zou gaan zeggen dat ik dan al heel dik was en dat zij nog maar vier weken moest ofzo.. maar nee, ze zei: "OHW, goh.. ik ook, ik ben 11 augustus uitgerekend". Dus toen dacht ik, zooow.. ik ben nog helemaal niet zo dik! Deze dame hier, die is pas dik! "Familie? Kunnen jullie hier even naar deze dame gaan kijken?" ;)

Nienke, ik vind Nathan heel mooi. Timme en Mila vind ik ook leuk klinken.

Ien en Miza; GEFELICITEERD!!!!

Ik zal wel even foto's maken van de kleertjes.. als jullie iets mooi vinden (kan het me echt niet voorstellen) stuur ik het wel op, of neem ik het mee naar het uitje.

Kmoet een uur rijden voor naar de IKEA, iemand zijn witte net ruilen voor mijn paars/roze?

OP PAGINA 421 UITNODIGING VOOR HET UITJE!!!
    Deze week zal ik iets beslissen..

8. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ow, ik herken dat zo! Toen ik ongeveer net zo ver zwanger was van Gabriël als ik nu ben (dus 6 maanden), zeiden ze in een winkel ook tegen mij dat ik zeker al wel bijna uitgerekend was. Ik ook "nee, nog 3 maanden". Eerst doodse stilte, daarna de opmerking of het er twee waren. Ik weer "nee", waarop de vraag werd gesteld of ik wel zeker wist dat het er maar een was! Die vraag krijg ik nu ook steeds gesteld! Alsof ik achterlijk ben, samen met de VK en de arts van het ziekenhuis, alsof we allemaal niet hebben gezien dat het er eigenlijk twee zijn. Pfffffff hoezo eigenlijk een belediging?! :evil: Ik laat een t-shirt maken wat ik iedere dag aan doe: "NEE, HET ZIJN ER ECHT GEEN TWEE, IK BEN GEWOON ZO DIK"

Qua bi: ik trek mijn kleding ook zittend aan, anders "zak" ik door mijn bekken. Het voelt ook weer net als 5 jaar geleden, er zit iets scheef als ik overeind kom. Vanmorgen geprobeerd mijn nagels te knippen, dat is echt een crime. Ik denk dat ik de volgende keer naar een pedicure ga, kan ze ze gelijk ff lekker verwennen. :)

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Sonja, rustig aan meis, je hebt een onbeleefde buurman en Ati snapt denk ik niet hoe het voelt om zwanger te zijn (ehm...) en de gevoelens die daarbij komen kijken. Ik was net zo boos geweest als jij. Redelijk of niet, interesseert me niets. Zwangere vrouwen kunnen niet zoveel hebben, ook geen ongeplande bezoekjes dus. Rust en regelmaat.

Mist, ik zal me inhouden..

10. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Foto staat er op :oops: :oops:
    Duurde iets langer, kwam onderweg een heerlijk broodje met hagelslag tegen :) :) :)

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    PRACHTIGE BUIK! :D
    (die van mij is dikker hoor..)

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    FOTO's van de kleertjes in mijn album. Ook de al-mama's nodig ik uit om te kijken, zitten wat grotere maatjes bij.. En sommige dingen zijn ook voor jochies!!!

Ik hoef er niets voor te hebben ;)

Pb maar even voor info over maat, merk e.d.

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mooi buikie hoor.Zal er ook weer een maken maar moet Ati vragen om hem te maken dus dat zal wel morgen worden.

En ja mijn buurman heeft geen bord voor z'n kop maar een betonnen muur van 100 meter.En hij kan er niet tegen als iemand iets niet wil en dringt zig dan ook altijd op net als gister Ati wilde niks drinken sterk dan en hij he buurman 1 tje en Ati nee ik wil niet 10 min later weer.En Ati dus weer nee ik wil niet en dan komt hij gewoon later met een glas voor hem omdat hij weet dat Ati dan echt geen nee kan zeggen.Dus hoe bedoel je respect voor iemand z'n mening.

Nou ik ga er echt vandoor anders kom ik te laat tot morgen dan ben ik er weer twee dagen hoor :) :)

14. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Lintje, ik heb hier wel zo'n witte liggen.
    Zit nog nieuw in de verpakking en ik ga hem niet gebruiken.
    Dus als ik je er blij mee kan maken, laat het me maar even weten. ;)

15. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    jeetje wat is er weer veel geschreven zeg!

ik ken dat gevoel van we zouden met zijn 3tjes wat doen en hubbie geeft toe aan mensen er nog bij

had laatst wel zin om gezellig samen met pat te gaan bbq-en, gewoon gezellig met zijn 2tjes
    pat een paar sate-tjes en een paar hamburgertjes en ik eet van alles wel een beetje mee
    salade erbij en gezellig samen in de tuin

nu woont mijn zus en zwager hier 2 huizen verder op en pat vertelt dat zo en laat hun zichzelf ook uitnodigen
    sorry maar dat kan ik dus ook niet hebben hoor
    pat zit al zo vaak bij me zwager thuis
    filmpje hier, gamen daar en dat is niet zo heel erg als ie dan ook even een avondje met mij zou vrij maken
    en op zo'n moment is dat voor mij dus ook de druppel
    en dan vind pat weer dat ik te snel uit me plaat ga

grrrrrrrrr

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    In verpakking? Bedoelen we hetzelfde? Volgens mij zat die van mij niet in verpakking... ff kijken op IKEA hoe dat ding heet... ehm IKEA PS fängst heet het.. 6 vakken.

Maar als dat hem is.. dan maak je mij daar heeeeeeeel blij mee :D , stuur ik je een kaartje met de verzendkosten in postzegels.. is dat een goed idee?

17. Hoi meiden

Ik ben weer terug van vakantie.
    Heb daarnet teruggebladert een pagina of 100 :confused: . Ben weer aardig bij denk ik. In ieder geval blij dat alles nog goed gaat bij iedereen afgezien van alle kwalen die steeds prominenter worden...

We hebben het heerlijk gehad. Van te voren werd er heel slecht weer voorspeld voor zuid Frankrijk, maar het bleek uiteindelijk 2 weken lang ruim 30 graden te zijn... Het weer dat voor daar was voorspeld is uiteindelijk hier in NL gekomen geloof ik :rolleyes:

Was wel grappig want ik was er helemaal niet op voorbereid. Had maar een paar hemdjes, twee rokken en een linnen flubberboek bij me. En gelukkig toch op het laatste moment nog badpak in de koffer gegooid voor 'je weet maar nooit'.

Voor de rest had ik héél veel truien en dikke kleding :p Erg veel keuze in garderobe had ik dus niet ;)

We hebben vooral veel geluierd aan een meer waar we vlakbij zaten. Ik heb zoveel mogelijk onder bomen in de schaduw gelegen (parasol had ik dus ook niet mee, was er echt niet op voorbereid). Maar ik ben toch wel poep-bruin inmiddels. Gelukkig geen zwangerschapsmasker te bekennen, daar was ik erg bang voor. Daarom ook veel uit de zon gebleven

Heb inmiddels wel steeds meer klachten. Pijn in mijn bekken (kan soms gewoon niet draaien of lopen van de pijn), pijn in mijn rug, pijn in mijn banden, dikke gewollen voeten en benen met die hitte. Beeb heeft een ernome voorkeur om met haar voetjes naar beneden te liggen en ligt soms uren achter mekaar vrolijk op mijn blaas te trappelen :( met alle gevolgen van dien.

Ik heb dus inmiddels ook echt wel momenten dat ik er allemaal ff niet meer zo heel erg blij van word (understatement) :)

Maar soms ligt de kleine ook andersom en trappelt ze hoger in mijn buik en dan ben ik helemaal blij, vrolijk en gelukkig. Soms zit ik gewoon in mijn eentje ineens te schateren omdat ik weer zoiets geks voel in mijn buik.

Verder heb ik het gevoel dat mijn buik met de dag groeide. Hij is nu echt wel kolosaal hoor. Hebben daar ook een foto gemaakt met een glaasje op mijn buik, zal ik nog ff plaatsen in album. De schade op de weegschaal zal ik morgen even opnemen ;)

Morgen ga ik meteen ff de suikerdagcurve in het ziekenhuis doen. Ik kan het maar gehad hebben en verder komt het me deze week allemaal niet zo uit.

Hmmm nou dat was um ff
    Tot gauw weer allemaal
    Gropetjes Kirsten

18. @lintje

naar de bevalling zelf uitkijken doe ik niet heb niet zo'n leuke ervaring van mijn vorige keren namelijk maar kan niet wachten tot ik mijn kleintjes straks vast mag houden en het is wel waar wat ze zeggen hoor ookal duurt een bevalling 3 dagen(zoals bij mij het geval was) met rugweeën (idd niet fijn) die pijn ben je wel weer vergeten als je eenmaal je kidnje vast hebt en je weet dat alles goed is

19. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Lintje, ik kan je denk ik blij maken hoor, we bedoelen wel het zelfde. ;)
    Deze heeft ook 6 vakken, bij ons lagen ze toen ook in verpakking, vandaar dat er een plasticje om heen zit.

Een kaartje opsturen met postzegels is prima hoor.
    Ik zal je mijn adres wel even pben, als jij mij jou adres ook even door geeft, dan komt het van de week nog je kant op.

20. Niet meer actief

GEFELICITEERD ! :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Deel Deze Pagina