Jumde, ook gefeliciteerd! Het moet ook niet gekker worden, zul je zien, alle kindjes worden straks op 14 augustus geboren..
Pfoeh, ik las net de uitspraken bij "de bevalling".. heb er al direct minder zin in, Maar.. voor het kindje heb ik heeeeeeeeeeeel veel over!
en nog een keer: GEFELICITEERD ! \/ \/ hihi, nog meer? Ik ben zooooooo moe, niet normaal meer, zit echt even niet lekker in mn vel. Kreeg gister te horen dat het zusje van een collega van me is overleden door een autoongeluk, wat een schok. Ben dus nog steeds een beetje overstuur. Wel vanmiddag eindelijk begonnen om de honderden blokjes die ik gebreid heb aan elkaar te maken voor een dekentje. Wordt wel mooi denk ik zo. Ben ook bezig met een kort jasje voor het eerst van mn leven, wel ingewikkeld hoor, maar t gaat steeds beter. Zometeen maar aan het eten beginnen, tweede poging teriyakki, dit keer zonder marinade, want die heb ik dus verpest bij de eerste poging Sonja, gewoon rustig vertellen wat jij vindt, zwanger of niet, beslissingen maak je samen en nee zeggen moet je leren. En Daantje, ik vindt het een prachtige buik, lijkt veel op de mijne Eet smakelijk allen
Ben nu op pagina 2 maar lig echt dubbel hier achter de poeter Ga dit hubbie ook maar vast laten lezen, weet ie wat ie kan verwachten
Jumde ook gefeliciteerd! Het was toen hier in de stad al druk met bruiloften dus is niet zo gek dat er meer getrouwd zijn op die datum, maar dit is wel erg grappig. Raccon succes met koken, wij gaan zo heerlijk uit eten, alleen jammer dat ik niet aan de carpaccio en de biefstuk kan, maar dat komt over een tijdje wel weer......
raccon Kan me voorstellen dat je daardoor van slag bent Jeetje is niet nix.... Sterkte! Enne ben dus niet de enige breimuts hier Suc6 met het eten.. Gaan hier lekker voor een patatje denk ik
Zooo ben ik ook weer :-D Jeetje dacht dat t niet zo warm zou worden vandaag maar ben me toch verbrand echt niet fijn. Raccon das idd niet fijn zeg, geen wonder dta je geschrokken bent, bah! Foto's van Bob de Bouwer op mn babysite gezet voor de liefhebbers. Heb hem om half 5 naar huis gebracht, hij was kapot! 5 minuten thuis en t was al janken om niks. Mn schoonzus zei dat is douchen en naar bed haha. Heb dat topic ook al gelezen, al eerder,,,echt vreselijk gelachen. Ben benieuwd wat ik er allemaal uitschreeuw haha. Roy kan af en toe van die lompe opmerkinen maken of van die "bouwvakkershumor" waar ik dus niet om kan lachen, als ie dat tijden sde bevalling doet ben bang dat er dan wat vliegt haha Nou ga ff mn rug insmeren,,,,auwie
ben een beetje laat maar jumde ien en miza van harte meiden met jullie trouwdag en lintje bij mij duurde het vooral lang omdat ik toen erg bang was ik hoop nu toch niet zo bang te zijn want daarmee hou je een hoop op het is in elk geval niet bevordelijk voor de ontsluiting bij mij kwamen de angstgevoelens pas laat en niet eens omdat ik de verhalen om me heen geloofde ofzo
@ Jumde jij ook gefeliciteerd! Wij zijn over 2 weken alweer 3 jaar getrouwd, wat gaat de tijd toch hard!
mm.. voor de pijn? voor het onbekende? Hoop dat ik geen angst zal kennen.. majah.. wie weet wat voor bevalling ik mee maak. Raccon, wat erg! Pfoeh, het kan echt zomaar afgelopen zijn..
nou beide in mijn geval pijn en onbekende hihihi wat ik me wel bedacht tijdens het bevallen was dat ik het moest kunnen ik bedoel als al die andere vrouwen het toch ook maar mooi gedaan hebben en ik was heel erg trots op mezelf toen het ook gelukt was en die oerkracht he die vrij komt dat bestaad echt 1 geruststelling je kindje moet er hoe dan ook uit dus het is een keer voorbij dat bevallen ha ha ha ha
Nou ff twee fotos in mn album gezet van van de week. Als we t dan hebben over wie de dikste toeter heeft met 25 weken,,,,, draag echt ontzettend naar voren net als mn moeder! Ow ja net vergeten erbij te typen las ik wel gedacht niet getypt ben echt erg de laatste week. Dames gefeli met jullie trouwdag, hebben jullie er een feestje van gemaakt?! Soms als ik op mn zij gelegen heb en ik draai terug dan krijg ik een harde buik? Hebben jullie dit ook weleens. Ik ken wel harde buiken als je teveel doet of na de sex maar na t op je zij liggen beetje vreemd toch?
ik heb nu ook veellast van harde buiken ik kan ook niet normaal zitten want de kleintjes drukken echt tegen mijn ribben en dat doet soms goed zeer ook zuur heb ik erg veel last van ik draag mijn kleintjes ook erg naar voren anders dan bij mijn vorige