oh vergeet ik helemaal te zeggen je hebt een mooi buikje wel gek om te zien trouwens dat die van mij zo ver voor loopt met die 2 erin ik schijn volgens de gyn nu ongeveer kwa groei (als je het vergelijkt met 1 kindje)van de buik op ongeveer 32 a 33 weken zitten loop dus een maand vooruit
Nienke, mooie fotos van je kleine man, en ik vind Nathan een ontzettend leuke naam! Ien, jij ook van harte met jullie trouwdag, nog wat leuks gedaan? Mamavanamber, wat heerlijk om te weten wanneer je de sleutel krijgt, nu kan je echt gaan plannen en uitzoeken, fantastisch. En voor de vloer zou ik in een lichte kamer voor zwart gaan en in een donkere kamer voor wit moeilijk he, alles uitzoeken. Daantje, heel normaal hoor, dat je van alles vergeet. Zo niet, dan zijn we allebei abnormaal Ik vergeet echt alles, ben echt een vergiet. En giga mooie buik trouwens! Sonjaw, ik ga vanavond je tip met rondjes draaien tegen de krampen proberen, morgen zal ik je het resultaat even laten weten Hopla, leuk dat je weer terug bent, en je hebt het echt lekker gehad, super! En wat een geweldige foto, je eigen bijzettafeltje Jumde, jij ook al gefeliciteerd! Wat grappig, drie dames met dezelfde trouwdatum, toeval? En die uitspraken bij de bevalling, echt geweldig, benieuwd wat ik er van ga maken Raccon, dat lijkt me zeker schrikken, gaat het weer een beetje met je meid? Missgroovy, gaat het een beetje met de brandplekken? En die fotos van je neefje, prachtig lekker modderen En jij hebt trouwens ook een lekker buikkie, echt alleen maar beeb voorop, mooi! Verder heb ik eindelijk weer eens een fotootje van mijn buikie geplaatst. Begint nu echt wat te worden Nu ga ik weer even verder hangen op de bank, ben behoorlijk kapot van al het klussen etc. Maar het resultaat mag er wezen
Kiki ook hele mooie buik hoor, wat hebben jullie toch een wereldfiguur zeg! Dankje voor t compliment trouwens hihi:-D Net nog ff mn schoonzusje gesmst. Hij ligt als een blok te slapen! Hij had gezegt : Morgen ga ik weer hè hahah,,,,,dus niet hij moetgewoon naar school Vind t ook nog wel ff fijn dat ik m gewoon kan terug brengen :-D Tis een scheet maar niet van mezelf en heel anders opgevoed als dat ik t zou doen dus dan loop je tegen kleine dingen aan. Je gaat er dan toch ook wel ff over nadenken,,,,,denktank Gummetje: kan me voorstellen dat ze drukken joh. ik heb dat als ik lang in de auto moet zitten. Jij hebt er 2 en als je dan nu al zo'n buikje hebt pff, weten wij wat ons te wachten staat over een aantal weken. Heb je geen foto van alleen je buik zonder toebehoren,,,,, Ben best benieuwd hoe je buik is eigenlijk
Thanx Missgroovy! Maar als het jouw eigen kindje is, is ie niet in een keer zo groot en rol je er een beetje in...althans dat hoop ik, want ik heb het ook vaak genoeg met logeetjes etc. na een tijdje toch weer blij dat ze naar huis zijn!
Wat een prachtige foto's! Is toch helemaal het einde voor hem zo'n grote zandbak! Hoe is het nu gesteld met je huisje Binnen nu ook een grote zandbak zeker.... Enne mooie buik kiki80, jij ook een mooie buik hoor! gummetje, Leef met je mee meis... Vind 1 beebje hierbinnen al druk Slaap lekker allemaal voor straks!
Heerlijk al die verschillende buikfoto's! Ik vind dat zo prachtig zwangere buiken! Ik kan ook niet van mijn buik afblijven, ik blijf erover wrijven. Wisten jullie trouwens dat je ribben opzij gaan en je hart en andere organen kantelen/opzij gaan voor je groeiende baarmoeder? Het is nogal wat zo'n zwangerschap. Lintje en Kiki, bedankt voor jullie reactie op onze naam Nathan. Ik denk dat deze naam op nr. 1 blijft staan, want ik heb nog geen leukere gevonden tot nu toe. Overmorgen worden de kinderwagen en maxicosi bezorgd. Jippie! Dat zijn de eerste grote dingen die ik gekocht heb. De rest gebruik ik waarschijnlijk van de eerste. Ik vond het toch wel leuk om iets nieuw aan te schaffen. Oef, alweer tijd om naar bed te gaan, wat gaat een dag toch snel voorbij. Ik probeer weer wat vaker langs te komen en bij te blijven. x Nienke
zo zeg wat is er weer een boel geschreven zo vanavond meiden niet lachen ... ik heb echt wel een zeer serieus probleem ben namelijk van de week als een gek gaan wassen de ene naar de ander en meteen alles weg gevouwen alleen is me kast nu een beetje aan het uitpuilen er kan gewoon niets meer bij! HELP!
missgroovy ik heb nog geen nieuwe foto's gemaakt moet ik nog doen misschien kan ik hem dan wel via pb sturen weet eigenlijk niet of dat kan zal morgen wel effe kijken goed ik duik nog effe naast mijn mannetje en daarna naar bed alvast weltruste meiden
@Daantje mooooooie buik! Alleen ik zie ik zie jij hebt nog een navel... waar is die van mij dan gebleven? Nog meer dames met bijna geen kuiltje meer? Ik had altijd een vrij diepe navel en nu is het echt .... nou ja bijna niks meer OOooh dames goooooed nieuws over het overhalen van mijn man voor de 3d echo Opa lief (zijn vader) heeft gezegd oooh moet je doen ik wil mee, dus nu ga ik morgen bellen of we ergens snel terecht kunnen voor de echo Oooh wat houd ik van mn schoonvader tis zo'n schat! @Jumde ook gefeliciteerd met je trouwdag, hoop dat alle mensen met een feestje vandaag een leuke dag hebben gehad! @SonjaW bereidt Ati er op voor dat ie tegen een kindje straks wel 1000x nee moet zeggen, tijd dus om ruggengraat te kweken, misschien is de buurman een goed testexemplaar Trouwens missgroovy je had het over harde buiken na de sex enz. Hier toen straks fijn met mn man "geknuffeld" en het leek wel of de kleine zijn neusje in mijn navel duwde en naar buiten wilde, ik had een hele punt op mijn buik, mijn man barste uit in het lachen en van "geknuffel" was toen niets meer over...... die kleine verpest nu al ons sexleven Trouwens ik vind logeetjes ook altijd heel gezellig maat zoals Kiki ook al zegt het zijn geen kids van jezelf het voelt dus toch anders denk ik, geloof niet dat ik mijn eigen kindje na n weekendje graag weg breng Heel raar maar ik heb dat echte moeder gevoel en getuttel ook nooit zo gehad met kinderen ofzo ik wilde wel heel graag een kindje maar dan ook echt van ons samen en niet een te leen! Hoop echt dat dat moedergevoel bij de geboorte van ons kindje toch in alle hevigheid op komt zetten.... maar ja iedereen beweert van wel dus komt vast goed. @nienke wat een mooie foto van jou en Mila als avatar! Valt me nu pas echt op hoe mooi dat kleine plaatje is! Hier vandaag flink aan het soppen schroeven en inruimen gegaan op de kinderkamer, nu ff morgen op mijn gemakje kijken of het zo blijft staan ben er nog niet over uit. Van de week alle labeltjes enz van beertjes kleertjes enz enz afhalen en een stevige baby was gaan draaien, stiekum heb ik al best een hele collectie rompertjes. Een half uur staan stoeien met de sluier en ook het beddengoed zit niet naar mijn zin, er kwam vandaag gewoon niet veel soeps uit mijn handjes, morgen nog maar eens proberen in alle rust en zonder schoonzusje die heel lief haar hulp aanbiedt maar waar ik alleen maar zenuwachtig van werd.... ik wil dit alleen met mijn man doen, maar ja wil haar ook niet kwetsen 't was lief bedoelt. Zo ga nu nog ff surfen heb net een dutje op de bank gedaan dus slaap neuh nog niet, zit er hier een flink te trappelen dus slapen word sowieso nog niets. Ooh ja nog wat... heb het zwangerschapsdagboek van Aukje van Ginneken gekocht en dat is best leuk, ben al over de helft, verslijt boeken bij de vleet. Shopaholic en baby is trouwens ook een reuze aanrader heb me rot gelachen. Veel beter als de standaard boekjes Veilig bevallen enz. Zo nu ben ik er van tussen slaap lekker dames
ff eten, naar de tandarts, grof vuil wegbrengen, auto wassen, auto schoonmaken van binnen (jaja.. manlief heeft dit weekend de auto op MP gezet en er komen kijkers).. en dan heb ik alweer een drukke dag gehad.. Mooie buikjes allemaal! Poeizie :-# meisje toch, direct vandaag maar even je psych bellen.. gummetje, dank voor je oppeppers!
ja, mamalieske, vooral hoe ze haar bevalling beschrijft.. niet echt prettig, maar wel leest lekker weg.
Nou mamalieske heb gelijk de boeken besteld, ben benieuwd..... Klinkt als een druk dagje Lintje! Zullen we ruilen? Zit hier nu ongeveer een uurtje achter mn pc, maar val hier zowat in slaap...... Gaat denk ik een hele lange dag worden......
ja dames jullie hebben gelijk. Die kleine bob is niet mn eigen kindje dus breng hem graag weer terug :-D hihi. Ik kan me nog nog niet voorstellen dat mijn kleine meisje zo gaat uit logeren. Hij is echt wel extreem af en toe (komt ook door moeders en oma,,,,help ook de oma van de mijne ) De ene dag daar dan daar,,,,aaaah die van mij moet gewoon thuis zijn ! Haha heb t daar gelukkig al met Roy over gehad en die vind dat ook :-D :-D Ben ik zo blij mee. Ik zei vorige week ook dat ik zo blij ben dat oma geen stoeltje achter op de brommer heeft en dus dat die kleine van ons daar niet achter op hoeft. Vind haar echt een gevaar op de weg. Heeft ze gister op de rommelmarkt een stoeltje gekocht aaaaaaaah mn ergste nachtmerrie. Nu hoeft die kleine t eerste jaar er zowiezo niet op en daarna hoop ik het haar duidelijk gemaakt te hebben haha Navel,,,,,,waar hahah ik had ook een hele diepe maar ik kan er bijna niet meer in Heb mn piercing er ook uit moeten halen en nog een paar weken en ik denk dat t woord navel hier niet meer bestaat haha Nou Lintje, energie teveel meid? Dacht dat je wat rustiger ging doen hahah maar dit is wel iets anders. Mamalieske. ja fijn hè dat niet sexleven haha. Ze zijn er nog niet eens en ze beginnen al Gummetje, ik weet niet of je die kunt pben, nog nooit geprobeerd. Ben gewoon alleen nieuwsgierig hihi als t niet lukt heeft mijn nieuwsgierigheid pech nienke, wat leuk dat je kinderwagen komt. Die van mij komt in week 24, kanniet wachten. Tis nog veel te vroeg maar wil m gewoon hebben. Wil iets hebben om bij weg te zwijmelen hihi Welke had je ook weer gekocht? Ow ja vraag van Daantje over de zandbak binnen ja die is er, maar op aanrader van vriendlief die ik alleen bezemen en doen we volgende week na de pinksteren als de tuin dicht is de grote schoonmaak,,,,,, Dadelijk ff boodschappen doen, vanmiddag komt mn mama. Die moest naar de kapper en bij haar in het dorp zijn ze op maandag altijd dicht. Aangezien ze alleen op maandag vrij heeft is ze dus al weken niet kunnen gaan. Toen ik dus heel droog zei dat ze hier op maandag gewoon open zijn Zei ze dat ik dat wel eens eerder had kunnen melden hahah dus aan we ff naar de kapper. Mn vader hangt dan ondertussen ff de gordijnrails enz op. Toch wel handig wat dichter bij jje ouders wonen haha toen ik in tilburg woonde zijn ze in 7 jaar 3 keer geweest of zo hihi nu in 2 maanden al 8 keer :-D Toch erg leuk moet ik zeggen
ow poeizie: tsja das iid een zeer ernstig probleem! Uhm ik denk dat we ff in groepsverband moeten kijken hoe we voor jou een passende oplossing kunnen bedenken! Ik denk zelf een heeeeele grote kast kopen of alles heel mini opvouwen
Hi ladies, Nou bij mij is de menstruatiepijn ook toegeslagen hoor Gistermiddag begon het met een zeurderige pijn in mijn onderbuik en pijn in mijn rechterlies. Vannacht werd ik wakker en had echt pijn, een zeurderige buikpijn ondrin mijn buik, uistralend naar de benen en mijn onderrug. Ik wist niet meer hoe ik moest gaan liggen, draai links,draai rechts, draai weer links etc. Heb echt uren wakker gelegen... Vanochtend toen ik wakker werd was ik natuurlijk bekaf (nu nog steeds) en de buikpijn is er ook nog steeds. Mijn kleine beebje voel ik wel de hele tijd bewegen, is erg druk al de hele nacht. Heb dus om 9.00 uur toch maar de VK gebeld, die zei ook dat het misschien om een blaasontsteking zou kunnen gaan. Moet nu mn pies 2 uren inhouden (help ) en dan in een potje plassen. Om 11.30 kan ik het bij de HA brengen en rond een uur of 14.00 kan ik bellen voor de uitslag. Als het geen blaasontsteking is, en de pijn houdt aan, dan moet ik direct de VK weer bellen (hetzelfde scenario als bij Lintje dus). Vriendlief was erg ongerust vanmorgen, hij zei al pratend tegen mijn buik "baby, je moet nog wel mooi even in mama blijven zitten hoor, je moet nog wel veel groter groeien". Ik belde hem net al op het werk om te vertellen van het urine onderzoekje, maar ik hoor aan zijn stem wel dat hij zich erg zorgen maakt...dat snap ik ook wel, hij voelt zich ook zo machteloos...oef, dat wordt nog zwaar voor hem tijdens de bevaling dan.... Anyway, ik houd jullie op de hoogte. Oh ja, vanavond (18.45 uur) mogen we weer 10 minuutjes naar ons beebje kijken, hopelijk laat beebje nu wel het gezichtje goed zien, want zulke mooie foto's als nienke wil ik ook zooooo graag! Liefs, Borsatofan
Moge dames! Heb hier al een aardige dag met schoonmaken erop zitten! Kreeg de kriebels en dan moet je er gebruik van maken toch Wil alleen nog even de afwas doen en strijken en misschien hier de hobbykamer nog opruimen...........Hmmm.. Ben nog lang niet klaar denk ik. Kan ook nog wel een dweil door het huis heen . Vraag me af wat ik vanochtend allemaal gedaan heb, volgens mij niet echt veel als ik nog lees wat ik wil doen Kijken hoe lang ik het vol hou en of ik m'n hele lijstje afwerk. Hou jullie vast wel op de hoogte Nienke, heerlijk dat morgen je kinderwagen en maxicosi worden geleverd! Heb ze hier ook gewoon lekker in de kinderkamer staan hoor..Geeft een heerlijk gevoel om ze vast maar binnen te hebben poeizie, hm, was...wist dat ik iets vergeten was..Ga em eerst eens in de droger stoppen. Is volgens mij al lang klaar. Kom zo terug op je probleem Ehm, heb er over gedacht maar weet geen oplossing...Nouja je kan natuurlijk altijd iets naar mij sturen, heb nog wel wat ruimte hoor mamalieske, zo veel navel heb ik ook niet echt meer hoor..Was eerst veel dieper en denk dat het niet zo heel lang meer gaat duren tot ie gaat ploppen Enne toch een 3d echo! Lijkt me fantastisch! Lang leve de schoonvaders Hier heeft de kleine trouwens ook al een lekkere timing hoor.... weet nu al hoe hij alle aandacht naar zich toe moet trekken zal ik maar zeggen Ga zo ook maar eens op zoek naar die boekjes.. Kan wel weer wat nieuw leesvoer gebruiken Lintje, suc6 met het verkopen van de auto! Ben druk aan het duimen voor je [-o< [-o< [-o< Ien, WAKKER BLIJVEN! Suc6 vandaag! Blijft lastig zo'n werkdag.. missgroovy, over die zandbak binnen, geeft toch wel een vakantie gevoel Stoeltje achter op de brommer zou ik ook niet doen hoor ( afgezien van de rijstijl) Ben er geen fan van... Net als zo'n maxi cosi achterop de fiets. Ziet er gewoon levens gevaarlijk uit. Veel plezier bij de kapper straks! Ga nu maar weer eens iets van m'n lijstje weg werken! Tot zo ergens........
borsatofan, suc6 meis.... Ga duimen voor je dat het allemaal meevalt! Maare ff iets anders, hoe ga je het volhouden om 2 uur lang niet te plassen! Knufje
Whahahaha...ja, das dus errug lastig...ik heb het nu al een uur volgehouden, dus ik zit op de helft, maar het is wel zwaar hoor Ik probeer gewoon niet te veel te drinken nu, pas als ik nog 10 minuten moet ophouden (rond 11.20), dan drink ik gewoon 2 glazen water Hopen dak ni in mn broek pies
oei das schrikken borsatofan lekker rustig aan doen vandaag maar hopelijk heb je snel nergens last meer van succes met je pies ophouden @missgroovy: met dat logeren heb ik pas iets grappigs meegemaakt ben sinds 5,5 maand trotse tante van een neefje en een nichtje. zit neefje gezellig bij me op schoot en zeg zo van kom jij ook eens een weekendje bij je tante logeren? o is goed zegt me zus kan je gelijk een beetje oefenen, zegt ze je mag hem wel een maandje houden hoor krijgt dat arme kereltje toch een knal rood koppie en begint keihard te huilen. hij was meteen helemaal overstuur me zus en ik wisten niet hoe we het hadden of we nou medeleiden hadden of dat we onder de tafel moesten rollen van het lachen ahhh het arme schaap, krijg trouwens meteen weer beelden van de film baby genious voor me
whooow 2 uur niet plassen..... aaraaargh das lang. maar ik hoop voor je dat daarmee duidelijk word wat er aan de hand is Borsatofan, die kleine mag er nog niet uit! Hier net eventjes een postkantoor gezocht om aangetekend te kunnen versturen, hoe ziet zo'n ding er ook alweer uit? ik doe duidelijk alles via internet Maar ja kan met 2 doelen heb van mn schoonzusje heel veel robijnzegels gehad en ga dus een enorm schattig badjasje ophalen en mijn reactie aan de werkgever versturen, 2 vliegen in 1 klap dus. Na dagen verstopt te hebben gezeten, vandaag aan de diaritus.... hoop toch echt dat de colitus zich nog ff 3 maanden stil houdt, gaat nu al zo lang goed. Kijk het een paar daagjes aan en als het niet beter word ga ik naar de vk bellen. Kan ook gewoon wat verkeerd gevallen zijn, dus ik maak me nog niet te druk. Hier vandaag verder weinig op de planning, ben eigenlijk nu al moe en heb nergens zin in. Een voordeel van niet hoeven werken, je hebt alle tijd soms misschien wat te veel .... Tot straks dames