Volgens mij zijn er juist best veel Augustus mama's toch? Hier ook nog geen sex sinds de positieve test, hetzelfde als jullie, ben moe wat misselijk en vind eht eerlijk gezegd nog wat eng, dat terwijl ik daar met de eerste dus absoluut geen last van heb.. ik ga me er ook maar eens overheen zetten en dan ook maar eens zin maken want meestal lust ik er wel pap van zeker als ik zwanger ben Hier trouwens ook geen oliebollen, vind de geur afgrijselijk, maar verder snoep ik behoorlijk eerlijk gezegd
inderdaad geen zin in sex, klinkt errug bekend! Mannetje vind het alleen niet zo leuk. Normaal ben ik al niet zo'n sexbeest, maar nu staat het echt op een laag pitje... Helaas voor hem, hij moet maar even geduld hebben. Enne dan nog een embarrassing vraagje: hebben jullie dat ook dat je de hele dag door nat/vochtig bent van onderen? Het is net of het de hele dag eruit loopt! En als ik dan heb geplast dan hangt er zo'n hele lange draad. Bekend? Of ben ik de enigste met dit verschijnsel..... Ben benieuwd Ben trouwens onwijs verkouden. Alles zit vast, in de holtes enzo. knallende koppijn....
Extra afscheiding is normaal dat heeft geloof ik met de extra goede doorbloeding van je vagina te maken.
Ik kom me hier ook maar melden, ben 2 augustus uitgerekend! Volgens de echo was ik iets eerder uitgerekend maar we houden gewoon de 2 augustus aan.. Ben niet ziek en misselijk gelukkig!
Nieuwe meiden, welkom! Britteke, hoop dat alles goed komt meis, sterkte in ieder geval Ondanks dat ik misselijk ben smaken de oliebollen me weer prima, had er van de week zo'n zin in en m'n mannetje is ze gaan halen, de schat. Waren zo lekker, jummie... Zucht, toch vreemd die hormonen Dikke knuf daantje
O ja, dit Forum hoor ik ook bij Ben zo ongeveer half augustus uitgerekend, maar ga in de 2de helft van januari naar de VK en echo maken en hopelijk weet ik het dan wat preciezer (schrijf je dat zo? wat een raar woord) Misselijk: check (wordt al wat minder gelukkig) Geen zin in sex: check, mijn arme man... Rare etens neigingen: beetje, absoluut geen zin meer in chocola, was vooral erg prettig met Sinterklaas. Wat hebben we nog meer? O ja Moe: Doodop, ga nu naar bed, welterusten.
Hallo allemaal, Alle nieuwe augustus-mama's Van Harte Gefeliciteerd en welkom! Ik ben een paar dagen offline geweest, ben flink ziek geweest, volgens mij een buikgriepje. Ik wil jullie allen een knallend en spetterend uiteinde wensen en een supermooi, liefdevol en warm 2007 toewensen. Dat onze zwangerschap maar goed, mooi en makkelijk mag verlopen! Daar drink ik op! Veel liefs, Manou
vrijdag 29 dec naar de vk geweest,voor een intake gesprek,leuke flapover tas van zwitsal gekregen met nuttige info.boekjes etc....en een knuffeltje. alleen jammer me aders lagen te diep dus ze konden niet bloedprikken,dus dat moet ik dinsdag laten doen.voor de rest was alles goed. 25 jan weer terugkomen. xxxx daan
Hoihoi ik ben als t goed is 14 augustus uitgerekend. Ikmoet de 15de naar de vk en dan weet ik hopelijk iets meer. Mijn cyclus was zo onregelmatig dat ik niet zeker weet hoe en wat maar volgens mn ongi moet ik nu ongeveer 7 weken zijn. Dus weer een augustus mama erbij!
Nou, daar heb ik dus helemaal geen last van, zou af en toe wel handig zijn Sinds mijn vermoedelijke eisprong, ben ik zo droog als het maar kan, alleen af en toe hele dikke vieze slierten, bleeehhh. Dacht al dat ik een schimmeltje te pakken had, maar nee hoor, had het negen maanden virus te pakken
Vandaag weinig zin, in alles . Het liefst lig ik lekker in bed, maar tjah, wel een saaie bedoeling dan, voor de rest van de fam. Misselijkheid, zoals vandaag nooit eerder zo erg gehad, wat kan een wc. omhelzen zo prettig zijn. Ach ja, hormonen he.. Oliebollen, gaan er wel in hoor.. zelfs nadat het er weer uit gaat.. Ach ja.. Ik wens iedereen een goede uiteinde va het jaar! En ik spreek jullie volgend jaar wel weer!
hey dames...ik voel me vandaag echt goed.....eindelijk niet meteen misselijk als ik mijn bed uitkom....laat die oliebollen maar komen.....ik wil alle mama's 2be een gezond en gelukkig uiteinde wensen......dat wij allemaal in augs een gezonde beebie in onze armen mogen hebben.... groetjes tamara
Ik wens iedereen een super gelukkig en super gezond nieuwjaar. Dat het met iedereen maar goed mag blijven gaan en we allemaal een mooi en gezond kindje op de wereld mogen zetten in Augustus. Doei dikke nieuwjaars knuffel van Teddy.
ik had beloofd pas volgend jaar weer online te komen, om nu gezellig oud en nieuw te vieren. Maar voor mij geen feest meer. Mijn (ex)-vriend, vandaag betrapt. hij heeft me bedrogen. (voor heel het verhaal lees lounge) Dus ik ga niet geheel vrolijk oud en nieuw in. Maar jullie gun ik het nog steeds hoor!
He Loran, Ik dacht, toch nog even spieken voordat ik ga slapen, maar toen ik dit las moest ik toch nog even reageren. Ik heb zojuist je berichtje gelezen in de Lounge. Ik vind het echt onvoorstelbaar en ik snap niet hoe je (ex)vriend je dit aan kan doen. Zeker als je 8½ week zwanger bent. Nu weet ik niet of de zwangerschap gepland was of niet, maar dit kan toch gewoon niet. Het is gewoon een droom die in duigen valt. Ik kan me voorstellen dat jou oud op nieuw geen feestje meer is geworden. Ik vind het echt heel sneu voor je! Ik vind het erg goed dat je zo duidelijk voor jezelf en je kindje kiest en jullie komen er samen ook wel. Zal misschien niet altijd makkelijk zijn, maar de moeder-kind-liefde overwint alles! Gewoon geen worden voor.... ! Ik wens je heel veel sterkte! Veel liefs en een dikke knuf, Manou
Hallo iedereen, na lang twijfelen, heb ik toch besloten om hier ook eens een berichtje te plaatsen. Als alles goed blijft gaan wordt ik ook een augustus 2007 mama en ik kijk er echt al naar uit. Mss hebben sommigen onder jullie m'n verhaal van het bloedverlies wel gelezen, wel dat was nu een week gedaan. Gisteren was het opeens terug opnieuw begonnen, maar het was niet zo heel veel, vandaag is het gelukkig alweer wat minder. Maandag mag ik opnieuw op controle en ik ben er niet rouwig om, zal blij zijn als ik m'n wondertje opnieuw wel en levend terug zal zien. @Loran: had je bericht ook gelezen in de Lounge, wat een rotte streek van je vriend. Ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
De zwangerschap was gepland, en we hadden zelfs al trouwplannen. Dus dat maakt het moeilijker.. Maar mijn baby komt, en krijgt van mij zoveel liefde dat de 'vader' helemaal 'niets'' hoeft te geven. @ Kathy, Ik hoop dat je weer een positieve controle krijgt, en dat de kleine een goed kloppend hart heeft!
Loran, wat een k#t streek zeg! heb er echt geen woorden voor.. Heb wel bewondering voor jou. Dat je zo duidelijk voor jezelf en je kindje kiest. Hoop dat je nog een beetje van je avond hebt kunnen genieten en met een beetje positief gevoel het nieuwe jaar kan beginnen! Mocht je je gevoelens weer kwijt willen, Ik zit hier klaar voor je.. sterkte! Alle meiden, een heerlijk nieuw jaar met alle wonders die er bij horen! kan niet wachten tot het zo ver is.... Heb het gewoon gisteravond tot 1 uur uitgehouden! hoe het me gelukt is, geen idee. Lig normaal de laatste tijd rond half 10 erin. hihi. Heb het goed naar m'n zin gehad maar wat is die jip en janneke champagne zoet zeg . Maare had het er graag vorr over! Dikke knuf Daantje
Kathy, hoop dat alles goed gaat en dat je maandag weer met een gerust hart daar de deur uit gaat! Knufje daantje