augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    @Loran:
    Sorry, dat had ik natuurlijk ook gelezen (van de trouwplannen) in de lounge. Nogmaals ik vind het echt onvoorstelbaar, eerst je vriendin zwanger maken en trouwplannen maken en vervolgens voor een ander kiezen. Dat gevoelens voor een ander kunnen ontstaan, oke, maar toch niet als je net 8½ week zwanger bent?! :confused:

Nogmaals, super dat je zo positief bent over het laten komen en opvoeden van je kind. Is een goede houvast om deze moeilijke tijd door te komen. En inderdaad, de moederliefde is zo sterk dat de vaderliefde "gemist" kan worden, daar ben ik van overtuigd.
    Als je een keer wilt "uithuilen" dan ben je natuurlijk altijd van harte welkom, we staan voor je klaar.

@Kathy: Ik hoop dat alles deze week rustig blijft voor je en dat de controle van volgende week positief zal zijn. Zelf mag ik volgende week maandag ook op controle, eerste echo, echt heel spannend! Ik duim voor je! :D

Groetjes,
    Manou

2. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Loran heel veel sterkte er mee en we zijn hier allemaal om je te steunen hoor.
    Sommige mannen begrijp ik niet hoor dat ze zo makkelijk overstappen naar een andere vrouw terwijl je vrouw zwanger is.
    Loran hoe moeilijk ook maar zoek je eigen geluk samen met straks je kindje en alle andere lieve mensen om je heen.

Ik heb gisteren ochtend gewerkt en in de middag heb ik wat uurtjes geslapen en kon ik fijn tot 12.00 op blijven.
    Mijn vriend en ik waren samen en om 12.00 waren de buren ook thuis en was het gezellig vuurwerk kijken buiten.
    Was ik met mijn broer aan de telefoon en loop ik naar buiten gooi ik onbewust de voordeur dicht terwijl de huissleutel nog binnen liggen dus we waren door mij buiten gesloten :D
    De buurman leende zijn auto aan ons en toen konden we naar mijn schoonvader die onze huissleutel heeft en toen was alles weer goed gelukkig :D
    Wat een oen he ben ik maar ja om 13.30 lagen we heerlijk in ons warme bedje.

Ik had een champagneglas met appelsap dus toch nog feest zonder alchol :D
    Nu zitten we lekker lui in onze pyama en genieten van het nieuwe jaar.

Doei Teddy.

3. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    iedereen een heel gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst!
    hoop dat we straks allemaal een gezond kindje mogen krijgen.
    hier gaat alles wel aardig,ben nog wel misselijk maar minder dan vorige week.mn borsten doen nog wel pijn en zijn nu al een cup gegroeid,heb nu al d..ben benieuwd hoe groot ze nog gaan worden.
    Ik ga deze week maar ff wat andere bh's aanschaffen.

groetjes Angela

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik denk dat als ik een aantal week verder ben ik dan nog een cup groter ben ( normaal B, nu C heel krap aan).

Vind het nu een heerlijk gevoel die misselijkheid.
    Voor mij een gerust stelling dat er iets in mij groeit.

Ik hoop dat de meiden die binnenkort een eerste cho hebben ( of 2de etc.) een goed kloppend hartje te zien, van jullie wonder!

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hallo allemaal

Iedereen de beste wensen en een heel goed 2007.

Hebben jullie dat ook ben niet te genieten en kan niks hebben hebben nu 10 dgn mensen in huis en morgen gaat bij mij echt de vlag uit als ze weg gaan voelme echt mezelf niet meer.Ben zo kort voor de wagen.

Heb het gister tot 4 uur uit gehouden stond er versteld van vandaag wel moe maar straks lekker vroeg naar bed.

Loran sterkte zo zie je maar dat mannen ook rare wezens kunnen zijn.

Voel me zo lekker voor de rest heb weer nergens last van als ik maar op tijd eet en genoeg slaap.

Weet iemand hoe het met borsatofan is heb haar al een tijd niet meer gezien.

Groetjes Sonja

6. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Ben heel blij om me bij jullie te mogen aanmelden, ik word ook een augustusmama! Vandaag een kloppend hartje op de echo gezien, dus we zijn helemaal blij. Heb zin om hier lekker 9 maanden met jullie te kletsen over van alles en nog wat. Op een geweldig 2007 voor ons allemaal!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja idd, 11 dec was de laatste keer dat borsatofan iets geschreven heeft op het forum...
    duimen dat het goed zit

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ja dat klopt hoop ook dat het goed zit zijn even lang zwanger heb haar een pb gestuurt ben benieuwd of ze wat laat horen.

Heb m'n echo foto's in m'n album gezet.

Groetjes Sonja

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Even een vraagje hebben jullie allemaal al je bloed test gehad?
    En hoe was hij bij jullie en voor wat is er bij jullie allemaal gestest?Ik krijg de uitslag 16 jan als ik weer naar de vk moet.
    Bij mij voor bloedgroep,rhesusfactor,leus,hepatitis b,hb,irregulaire antistoffen,rode hond,hiv test.
    Dit is waar ze bij mij op getest hebben is dat bij jullie ook zo of hebben jullie nog andere dingen extra?
    Ben benieuwd.

Groetjes Sonja

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik moet voor dezelfde dingen en ook extra suikercurve laten maken.. Gaaf hoor je echo foto's. Ik mag morgen weer. we lopen bijna gelijk. Leuk

11. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    [quote="marloes80
    Hi Silly...nou ik herken het maar al te goed... alsof je in je broek plast... het loopt er zo uit... :oops:[/quote]

hihi inderdaad.....soms niet echt fijn.
    Heel veel succes morgen bij je echo. Ik hoop dat je goed het nieuwe jaar ingaat. Ik mag a.s maandag voor echo 2. Spannend hoor, maar ben gelukkig nog niet zo zenuwachtig. De dagen zijn ook voorbij gevlogen!

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik ga morgenvroeg heen om bloed af te nemen.
    Moet nuchter zijn.
    Dat wordt nog wat ( is de misselijkheid erger)
    Maar goed.
    Ik krijg 24e uitslag van het bloedonderzoek.
    Maar ik denk dat ik bloedarmoede heb, ben zo moe..
    Maar we zullen zien.

Alhoewel, ik nu sinds gistermorgen om 10u. wakker was, en tot nu toe, maar 2 uur slaap heb gehad.
    Hmmzz.. raar lichaam

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hoi allemaal,

ik heb nog even getwijfeld om me hier aan te melden, omdat ik volgens m'n moeder eerder ben uitgerekend maar volgens mij word het toch echt wel augustus. Dus ik lees gezellig met jullie mee! :)

14. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Goedemorgen ladies,

De aller beste wensen voor 2007!

Ben vandaag wel naar me werk gegaan maar vraag me echt af wat ik hier doe. Voel me zo vreselijk beroerd. Zijn er dames die echt thuis blijven?

Melanie

15. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    hallo goedemorgen allemaal,

vraag me op het moment ook af hoe ik de dag door ga komen. Ben zo verschrikkelijk moe en beroerd. Nou ja gelukkig zit ik vandaag alleen kan ik mooi rustig aan doen :)

16. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Mogguh meiden...

Allereerst gelukkig nieuwjaar allemaal en ik wens voor iedereen een mooie zwangerschap toe

Ben weer terug van weggeweest...we zijn naar rome geweest en het was heerlijk!
    Jullie een mooi kerst gehad en een goeie jaarwisseling?
    Ik heb nog niet veel last van kwaaltjes...
    Ik lees een aantal van jullie wel al...wanneer begon de misselijkheid bij jullie...ik ben sinds gister een beetje misselijk...

Liefs...

17. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Pffff, sinds zondag heb ik weer last van licht bloedverlies, wat maakt mij dat onzeker zeg. Ik zal blij zijn als ik maandag terug op controle mag en te horen krijg dat alles in orde is.

18. demi26

demi26 Niet meer actief

Allereerst een heel gelukkig nieuwejaar voor iedereen!

Ongelooflijk hoe je leven in een paar dagen op de kop kan liggen. Loran, ik wens je veel succes de komende tijd.

Kathy ik kan me je onzekerheid heel goed voorstellen. Je leest overal dat een beetje bloedverlies erbij kan horen, maar je hebt geen zekerheid... Hopelijk wijst de echo uit dat alles er nog zit en klopt!

Hier gaat alles redelijk. Baal ervan dat ik me juist 's avonds futloos voel. Wil eigenlijk weer een beetje bewegen en moet studeren, maar er komt niet veel van. zodra ik achter de computer zit, klik ik weer naar deze site en lees overal weer mee, EN IK MOET STUDEREN. Over twee weken 3 tentamens... ( doe eeen fulltime thuisstudie naast mijn fulltime baan en wil dit voor aug afgerond hebben!)

Oh en die slierten en klonters... die heb ik ook...

Meiden tot gauw, veel liefs

19. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Hallo allemaal!

Iedereen de beste wensen voor het komende jaar; met natuurlijk een geweldige zwangerschap en diti bevalling in augustus!

Loran wat een rotsituatie zeg! Wel ben ik trots op de kracht die je uitstraalt in je berichten! Je kindje kan trots zijn op zijn/haar mama!

Ik heb gisteravond een naar virus opgelopen: schoonmaakeritus! Ik ben me toch een partij aan het poetsten en opruimen! Waar ik de spontane energie vandaan haal.. geen idee..
    Kerstboom heb ik opgeruimd, ben nu van plan de bovenverdieping maar eens aan te pakken..

Dames, tot later hihi

20. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    haha tante pollewop das een vroege nesteldrang, daar heb ik ook even last van gehad, maar nu op het moment heb ik de fut even niet.. misselijkheid valt bij mij redelijk mee (behalve wanneer ik de flessen van de moeders voor meoders open draai :( ) maar ik heb vooral even last van menstruatiepijnen in buik bovenbenen en rug, heb ik met mijn eerste ook gehad dus weet wat het is maar pffff wat kan dat toch ellendig voelen zeg :cry:

Oh ik geloof dat ik nog vergeet te zeggen:
    Iedereen een heel gelukkig 2007 met een mooi, lief en vooral gezond kindje toegewenst!

Deel Deze Pagina