@wolvin:het uwv grootste ergenis aller tijde lijkt het wel mijn vriend heeft ook ziektegeld en daar leven we dan ook van maar mijn god voor dat dat een op gang kwam hebben we er eerst 10 weken op moeten wachten en dan idd die controles steeds ertussen en die controledag zorgt er dan weer voor dat het geld een week langer duurt nee geld krijgen van het uwv is geen pretje en mijn man zou dolgraag gaan werken hij mag alleen niet van de dokter hoop voor jou dat het snel geregeld word met je geld maar het uwv kennende
He meiden wat balen, en dan werkt de tnt ook al niet mee. Alles wat groter wordt en internationaal etc. schijnt op de een of andere manier niet meer te kunnen functioneren. Ik hoop voor je Wolvin dat ze het maandag idd allemaal weer rechtzetten, ik zou er nog wel even achteraan bellen als ik jou was. En die milkshake, alleen melk en ijs nodig en iets om een smaakje te maken. Mijn sojamelk had al vanillesmaak, dus dat scheelde, maar ga t binnenkort ook es proberen met aardbeien
tja raccon weet je wat het is het gaat ook allemaal maar te pas en te onpas staken belasting dienst ook al die hebben bij ons de laatste half jaar al zoveel fouten gemaakt neit normaal gewoon elke keer als ik bel krijg ik over 1 probleem ook steeds wat anders te horen om stapelgek van te worden toch klote instanties
Hoi Dames. Gummetje: Ik hoop ook dat het snel geregeld is moet ook gewoon mijn rekeningen betalen en moet ook kunnen eten en heb ook nog een zoon rond lopen. Maar daar hebben die niks mee moet je maar kijken hoe je het geregeld krijg. Ik heb er helaas ook niet naar gevraagt voor dat ongeluk op het werk te krijgen. We wachten af. Ook voor je man ik snap dat het niet te doen is met hun. Hopelijk gaat het snel weer goed met je man. Raccon: Ik blijf gewoon bellen tot ik mijn geld heb hoor. Heb helaas geen bak ijs hier heb maar een cornetto gepakt ook wel lekker. Dat moet je echt eens proberen met aardbeien is echt lekker. Nu valt me net wat ik over die broodjes Bokito Heb die al een paar jaar geleden al een paar keer gehoord. Ik geloof er niet meer zo in. Ga zo eens proberen te slapen. Als mijn moppie dat toe laat is aardig bezig met trappelen. Groetjes Wolvin.
Jullie hebben wel weer snel geschreven ondertussen dat ik wat geschreven heb hebben jullie ook weer een gedeelte gedaan. Rennies liggen hier ook in overvloed Wil je een hebben Gummie? Lintje heeft zo wel heel wat te lezen als ze terug komt. Groetjes Wolvin.
Nog even snel dit we zitten bijna op pagina 500! Zullen we die vandaag of morgenvroeg nog vol krijgen? Wolvin
Ik doe ook nog even mee, kan natuurlijk ook gewoon nog een keer de lijst droppen Ben net even bezig geweest met de adressenlijst voor de geboortekaartjes, 56 stuks, is dat normaal? O, uk wil ook even wat zeggen hihi, ik denk dat ie reageert op mijn getik. Gummie vreselijk niet, die B-dienst, ik ben zelf ook een beetje een drol geweest met de aangifte begin dit jaar, was wat belangrijks vergeten, maar je krijgt de reacties altijd pas maanden later. Ik weet dat ze het druk hebben, maar neem dan meer mensen aan... zat mensen die een baan nodig hebben dacht ik zo. (zijn we dr al? ik moet naar bed)
Nou dan ga ik het proberen om op pagina 500 te komen. Waar is iedereen? Normaal hebben we heel wat dames hier zitten en nu maar drie niet normaal. Morgen denk ik dat het pagina 500. Hier is wat in een keer heel druk in de buik. Was nog even aan het gokken (maar niet voor het echt) even afschakelen. Ik hoorde deze week van de overbuurvrouw dat ze bij de belasting een landelijke storing hadden moesten langer op het geld wachten. Ik hoop het niet. Ik zei als ze geld meoten innnen zijn ze zo snel met afschrijven of extra belasten maar uitbetalen is altijd wel weer wat. Ik ga eens een kamer verder kijken want daar hoorde ik een harde slag. Nog even ben benieuwd of we het vandaag nog gaan halen hoor. Groetjes Wolvin
zal ik het eens proberen dan hmm ik was van plan rennies te halen vandaag maar vanmiddag had ik er dus effe geen last van en ben ik het dus gewoon vergeten ha ha ha nouja heb al 2 liter melk weg gewerkt en dat werkt dus ook niet meer sneetje droog wit brood proberen dan maar ... hey weten jullie trouwens of dat het kwaad kan als je 1 flesje oud bruin bier drinkt ?
nou meiden ik geef het al op hoorik ga lekker proberen te slapen hopelijk zonder wakker te worden van zuurbranen rug of plas maar ben bang dat dat niet gaat lukken weltruste iedereen
Hoi. Rennies hier altijd op voorraad heel veel nodig. Mij hebben ze gezegt dat donkerbier mag is ie overtijd? Ik dronk bij Collin altijd van die donker/kinderbier zonder alcohol. Ze zegen dat het ook goed is voor het aanmaken van de borstvoeding. Ik was bij Collin aan de kinderbier. Oud donkerbier zou ik dus niet weten. Kijken of we het gehaald hebben maar het is eigenlijk al 00:00 geweest. Dus we zullen het zien nu. Wolvin