augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolvin

Wolvin Actief lid

2 jan 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Proficiat Gummetje!

Je hebt hem op je naam staan.
    Bladzijde 500!

Slaap lekker.
    Slaap lekker iedereen.

Tot snel ga ook slapen.

Groetjes Wolvin.

2. hihihi en ja psies om 12 uur ook he
    nee heb hier een oud bruin van heineken
    ik durfde het erst niet maar aangezien een wijntje per dag ook zou mogen moet dit toch ook geen kwaad kunnen enneuh ik drink geen hele krat leeg tis maar 2,5% dus dat valt mee
    maar euh nu ga ik echt slapen hoor weltrusteeeeeeeeee

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Gummetje,wolvin en raccon er zijn ook nog mensen die s'avonds werken ;) grapje.Maar jullie hebben je niet verveelt zie ik al.

Was om half 1 thuis vannacht.6 uur er weer uit kon niet meer slapen.
    Heb jullie verhalen even gelezen.

Raccon die milksh is erg lekker met vers zachtfruit doen wij hier altijd in de zomer even in de blender wat vanile ijs en melk erbij.MMMMMMMM
    Geloof dat ik nog iets meer kaartjes moet hebben hoor dus het valt mee.

Gummetje volgens mij kan het ook geen kwaat hoor om het een keertje te doen.

Over de hik ik heb het nu 1 keer mee gemaakt van de week toen ik op m'n werk zat heel raar gevoel.

En Uwv wat een organisatie is het toch wij moeten maar even 1300 euro terug geven te veel gehad.Ati is gaan werken en dan betalen ze gewoon 2 mnd door lekker maarja wist al dat er terug moest dus gelukkig geen probleem.Weet dat het alleen maar helpt als je er achter aan blijft bellen.

Volgens mij word het heerlijk weer het is nu al lekker was net al even in de tuin.Hoop dat het bij jou ook al is Missgroovy.

Nou verder weet ik het niet meer hoor ga even een was in de machine stoppen.

4. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ow gets mijn nekharen gaan altijd overeind staan als ik het UWV voor bij zie komen
    en de belasting dienst idem
    ze zijn altijd zo traag met dat soort dingen

gelukkig nog niet mee te maken gehad maar kan me voorstellen dat dat heel erg iritant is
    ik ben al geiriteerd als mijn salaris een dag te laat is laat staan dat je 10 weken op je geld kan zitten wachten brrrrr.

ik zie hier bier en wijn voorbij komen
    hebben jullie bij dossier 2300 niet toevallig de docu gezien over het FAS syndroom?
    Feutaal Alcohol Syndroom
    vond dat toch behoorlijk havy,
    het is namelijk zo dat een ongeboren kind veel langer last van de alcohol heeft dan de moeder
    want het komt in het vruchtwater terecht en dat drinkt je baby maar plast het ook weer uit, je zet hem/haar zeg maar op sterk water, en het maakt dan niet uit hoeveel je drinkt
    het zal wel schelen in mate van het syndroom
    maar ik zou tijdens de zwangerschap gewoon helemaal niet drinken.

na de zwangerschap scheint het weer anders te zijn
    maar dat weet ik niet.

5. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    owja leuk geld terug geven
    hier had ik dus problemen met het unive
    ik kreeg me noclaim maar niet omdat ik open staande rekeningen had volgens hun en die waren verrekent
    dat was dus niet zo, hadden alles netjes betaald.
    toen was het dat ik helemaal geen noclaim kreeg omdat ik ziekenhuis bezoeken had gehad
    oke kon ik iets bij voorstellen
    kreeg ik een week later of ik me noclaim van 255 euro wilde terug storten want daar had ik geen recht op
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    ik gebel:dag mevrouw ik heb een brief gekregen over zus en zo maar ik heb helemaal nooit geen noclaim van jullie gehad omdat .... bla bla bla
    unive: nou mevrouw dat is niet zo hebben het dan en dan overgemaakt
    ik: zeg mevrouw we hebben niks gehad en ik kan het u bewijzen ook! :evil:
    nou en toch moet u het betalen
    ik: nou ik dacht het niet he jullie krijgen geen rooie cent meer van me
    dat jullie je boekhouding nou niet op orde hebben hoef ik niet onder te lijden.
    unive:nou mevrouw dan moet u het zelf maar weten de volgende stappen zijn uw verantwoording
    ik: nou dat vind ik best

ik was dus ondertussen over me toeren en toen heeft pat later nog even terug gebelt
    in ene werd er heel diep gegraven in dossiers en computer en ja hoor ik had gelijk
    we hoefde niets meer te betalen

nu van de week toch weer een brief gehad dat er nog 90 euro open stond
    grrrrrrrrrrrrrrrrrr..... ik ben er klaar mee
    en ben blij dat ik 1 jan. ben overgestapt naar dezelfde maatschappij als me vriend.

unive daar plukt u de vruchten van
    ja ja ! bedorven vruchten zeker

6. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    He wat een enorme verhalen hebben jullie weer in 1 avond zeg :confused:

Wat betreft Unive, unive schades en zo is helemaal super, unive ziekenfonds is zwaar *** hebben wij helaas ook aan de lijve ondervonden :( Dus nu maar menzis en dat gaat beter gelukkig :D

Verder niet zoveel te vertellen, ben moe heb ook het zuur maar das niets nieuws en heb wel 4 uur geslapen vanacht :(

7. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    o gets mist
    maar een beetje rustig aan doen vandaag dan
    bij mij helpt een handje cashew noten tegen het zuur
    of een paar witte droge boterhammen en daarna 2 bekers melk

doe het liefst zo lang mogelijk zonder rennie of zantac ofzoiets
    had laatst een fles vloeibare rennie van me moeder gehad
    vind het er al vies uit zien, laat staan dat ik het moet opdrinken ...bleh... jakkes!

8. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Nou nou wat een race om pagina 500 zeg :)

Maar goed jullie hebben t gehaald, Boh hé heb me toch shit geslapen was al om 6uur wakker. Ben toen maar naar beneden gegaan, had mega honger. Vervolgens op de bank gehangen en af ne toe weg gedoezeld, maar das ook alles. Zucht

Hier schijnt nu al een beetje t zonnetje dus ben benieuwd vandaag

Uwv,,,,ze maken domme fouten en dat mag allemaal! Maar mijn werkbriefje is 2 dagen te laat en nu heb ik mn geld niet op tijd en mn volgend werkbriefje nog niet. Dus zij mogen fouten maken, wij niet! Toch fijn verdeeld zo. Heb gelukkig nog een reserve potje maar blij ben ik er absoluut niet mee.
    Heb ook nog niks vn mn verlof gehoord. Bij de eerste fout die ze maakte kreeg ik binnen een dag een bevestiging van mn verlof dat ik dat per 16 april had terwijl ik niks had ingestuurd, nu heb ik alles in gestuurd half mei en heb nog niks gehoord dus zal mij benieuwen.

Nou ga eens ff mn manneke wakker maken, heb ik nu wel lang genoeg mee gewacht dacht ik zo :)

9. @poeizie:ik denk toch dat dat syndroom geld voor mensen die overmatig alcohol gebruiken 1 flesje van 2,5% alcohol is niks daar word een mug nog niet zat van laat staan een baby er is mij trouwens altijd verteld door mijn vorige vk dat 1 wijntje per dag juist goed zou zijn
    toch vind ik het ook eng hoor en heb mezelf beloofd de flesjes oud bruin bier maar nog effe te laten staan zijn ze lekker koud als ik straks bevallen ben hihihi want voor de borstvoeding schijnt het helemaal goed te zijn idd

10. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Nou dames, jullie hebben het gisteren toch nog geflikt, de 500 pagina's zijn inmiddels vol ! Goed gedaan hoor.... Denk alleen dat Lintje minder blij is als ze terug komt en ze moet alles gaan bijlezen, whahaahaha !

Het is vandaag lekker zonnig weer hier, en het is ook nog eens gezellige braderie langs de Zaan, dus mijn schoonmoeder komt zo meteen deze kant op en dan ga ik samen met haar en Amber even lekker over de braderie lopen. Ik heb nu nog de energie, dat zal vanmiddag een stuk minder zijn....

Vannacht wederom heerlijk geslapen met het borstvoedingskussen, nog bedankt voor jullie tip !

Oh daar is schoonmoeders al, dus ik sluit even af, tot later !

11. veel plezier mamavanamber

12. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ja dat dacht die vrouw in engeland ook
    die dronk dagelijks een glaasje wijn, niks raars of te veel maar toch had haar kind in lichte mate het syndroom gekregen
    had veel last van concentratie problemen en in het begin veel huilen

er waren ook zwaardere gevallen bekent maar die kwamen ook idd voor bij vrouwen die echt veel dronken tijdens hun zwangerschap
    en gewoon ook uitgebreid gingen stappen.

13. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ow lekker mamavanamber!
    veel plezier!

14. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ik drink eigenlijk vrijwel nooit en bier vind ik al helemaal om te kotsen dus die 9 maanden niet is geen probleem. Ook tijdens bv zal ik het niet missen. Wel mis ik sushi enz :(

Wij gaan dadelijk lekker naar t gaiapark. Das een dierentuin hier 2 straten verderop. (word smorgens ook ook altijd wakker gemaakt door zo'n oer ezel of wat is t. Groot beest met lange haren en maakt geluid als soort koe :) ) Er zijn veel jonkies dus we gaan ff op kraamvisite hihi

15. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou hier al megaveel gedaan.Toch wel lekker hoor zo vroeg wakker.

Poeizie ik ken het noclaim ik kreeg begin van dit jaar een brief of ik het bedrag van 2 jaar gelden maar even terug wilde storten want ze hadden een foutje gemaakt.Toen heb ik even gebeld en gevraagt of ze denken dat het geld op me rug groeit.En heb hun toen de medeling gedaan dat ze het in 4 keer terug konden krijgen dat ik niet krom hoef te liggen van een fout van hun na 2 jaar.

Hier is het heerlijk en warm.
    Ga de was even ophangen.
    Ati is aan het straten met de buurman dus heb het huis lekker voor mij zelf.
    Vanavond de barbeq maar eens aanmaken hoop dat het zulk weer blijft.

En over de alchol ik denk dat als je 1 keer een glaasje neemt dat het echt geen kwaat kan.Maar dat moet ieder voor zich weten hoor.Ik heb met oud en nieuw ook 2 kleine mixen met wodka op.
    Meer voor de smaak. ;)

16. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    een oer ezel? :confused: :) die wil ik ook eens horen

oew bah sushi... dat vind ik nou helemaal niks
    maar iedereen mag natuurlijk zijn eigen smaak hebben natuurlijk :D

17. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    getverrrrrrrr ik moet stofzuigen en strijken en het is gewoon te warm 8) Het is ook nooit goed hè, ik ben een zomermens maar als ik klusjes moet doen, mag het wel ff regenen (tenzij het in de tuin is natuurlijk :) ). Vanavond lekker uit eten bij de Griek mjammmmieeeee

Gisteravond met het werk uit eten, was ook echt heerlijk! Was pas om 11 uur thuis dus was helemaal op. En vanmorgen weer om 8:15 uur in het zwembad en daar was het helemaal snikheet pffffffffff

18. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    kuki dat doe je ook helemaal niet goed
    dat moet je voor je laten doen
    ik heb net gevraagd of pat het even wil doen
    dan kan ik straks als ik thuis kom van me werk lekker ff een paar uurtjes pitten

19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Dames :)
    Over de 500 pagina's :confused:
    Niets anders te doen?
    Ik weet het al.. Lintje even weer veel terug laten lezen :) :)

Ik ga weer..
    Kom straks wel even terug..
    Even mijn broertje naar mijn vriend brengen.
    Die gaan naar Tiësto vanavond!

Dikke kus en knuffel aan iedereen!

20. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    niets anders te doen? uhhhhhhh..... denk denk denk

nee :)
    zit hier verdorie nu al vanaf 7 uur verlekkerd naar het 4 sterren restaurant op de hoek beginnent met de letter M te kijken *kwijl*

heb zo'n trek in een ijsje
    ze hebben nu trouwens weer een nieuwe flurry he!
    een flurry solero en die is echt vet lekker
    zitten stukjes fruit in en van die tropische siroop overheen *druip*

Deel Deze Pagina