augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Zo net even heerlijk over de braderie gelopen, NIET dus ! Pffffff. wat is het warm en wat heb ik een last van mijn rug en bekken, niet normaal meer.... Maar het was wel leuk om even overheen te lopen, volgens mij is dit de grootste braderie ooit geweest in Wormerveer.

Amber is helemaal dolgelukkig, want ze heeft van oma zo een hele grote Dora the Explorer ballon gekregen. Ze rent nu de hele kamer door met die ballon aan haar arm vast.

Voor de rest: mijn wasmachine heeft het volgens mij begeven. Ik had vanmorgen een was erin gedaan en ik haalde het er net uit om lekker buiten aan de lijn te laten drogen, is mijn was nog zeiknat ! Ik heb het nu wel aan de lijn hangen en ik heb ook een volgende was erin gedaan, ik ben benieuwd of het nu wel goed gaat. ik had mijn wasmachine ook wel een beetje vol gedaan eerlijk gezegd....

Straks even lekker een middagslaapje doen, dan kan ik er straks weer lekker tegenaan !

Tot straks allemaal.

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mamavanamber dat is minder leuk als hij het begeven heeft.Zijn altijd van die onverwachte dingen.

Poeizi ijs nou ik heb gister een halve liter op :oops: op mijn werk van de Italiaan zo lekker.Maar heb nu wel even genoeg gehad hoor.

kuki je moet van het weer genieten hoor.

Heb net de hond gewassen en zit nu heerlijk in de tuin doe nu niks meer.
    Echt genoeg gedaan vanaf 8 uur in de weer en ik heb geen zin in een harde buik en vanavond niet slapen.Dus ga ik lekker in de tuin genieten tot ati thuis komt. ;)

3. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    ZO het is allemaal gedaan en zelfs nog ff liggen doezelen op de bank. Stom hè, we zijn net een stelletje bejaarden bij elkaar. Loop 1 trap op en ben buiten adem, laat staan met een stofzuiger in je hand :(

Ja, dat moet mijn echtgenoot doen maar hij moest het nieuwe bed halen want dat kan ik echt niet tillen. Was alleen het tentzeil niet aanwezig GRRR dus die kan ik zelf van de week nog eens gaan halen. De verf staat ook al klaar dus ik wil deze week beginnen met verven (de kamer van mijn zoon dan hè, de babykamer is allang af). Gabriël wordt de 25e vijf jaar dus een echte "grote jongenskamer" is hij wel aan toe.

Ik ga weer, we gaan zo lekker uit eten (maar dat 4 sterren-restaurant met de M vind ik ook lekker hoor!).

4. Niet meer actief

Nou hoor, doe ik zo mn best om de 500 te halen, sta ik er zelfs niet 1x in :( hihi

Kuki, hebben jullie een bed met een tentzeil? :confused: :(:

Vanmorgen de telefoon gehaald, zit ik met dat ding op schoot melodietjes uit te kiezen, schrikt ukkie prompt wakker. Zo leuk, dit is de eerste keer dat ik echt merk dat ie ergens op reageert. :D

Haha, die Amber, wat kunnen kinderen blij zijn met een ballon he :)

Ik hoor zoveel verschillende dingen over bier dat ik maar gewoon helemaal geen alcohol drink, en als het in je vruchtwater komt, dan is het na 3 uur weer vervangen, dus ik denk niet dat 1 glaasje kwaad kan, maar toch.
    Toch moet je juist bij de borstvoeding oppassen en tussen je glaasje en de bv een paar uur laten zitten, anders krijgt uk alsnog de alcohol binnen via je melk, dat geldt voor elk voeldsel/ drinken. Daarom raden ze ook sterk gekruid voedsel af tijdens de bv periode.

Maar in oud bruin zit wel veel ijzer, dus dat is weer goed voor je :( hebben ze geen oud bruin malt? Ik vindt het namelijk ook zo heerlijk.

5. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Jemig, al over de 500 pagina's!

Ik ben vandaag waarschijnlijk wat te druk geweest..
    Ben bezig geweest met onze kledingkasten aan te pakken. Ben nog niet klaar, maar ik kan bijna geen stap meer verzetten. Het is me in de rug geschoten. Dus ik heb de boel de boel maar gelaten, het blijft wel liggen tot later van de week.

Iemand nog een tip om de rugpijn iets te verzachten? Ik ben nu net een oud dametje, kan amper van de stoel of bank komen..

6. demi26

demi26 Niet meer actief

Zo mijn bezoekje bij de VK gisteren was goed. mijn baarmoeder lag iets hoger dan gem. ( zit op de hoogte van 33 weken), maar het kindje was niet groter. Het hoofdje was ook al iets ingedaald, dus de kans op stuit wordt steeds kleiner... Bloeddruk was weer goed, dus we gaan weer lekker verder... Over twee weken weer een check.

tot gauw...

7. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Ooooooh, dat meen je.... ik ben momenteel helemaal verslaafd aan de hamburgertjes (en de rest :) ). Woon je er zo dichtbij dan? Zou voor mij niet goed zijn hoor, volgens mij stuurde ik mannetje er constant heen om wat voor te halen. :oops:

Ik heb vanochtend de caafjes in hun nieuwe buitenverblijf ondergebracht maar moest daarvoor nog wel het één en ander opnieuw inrichting (hooiruifje er in maken etc.) met als gevolg een ontzettende harde en pijnlijke buik. Kan ook echt niets meer hè.... grrrrrr. Maar het hok staat laag op de grond en bukken is nu eenmaal niet meer mijn sterkste kant. Maar ze zitten er in!

Heb de rest van de dag moeten bezuren dus heb verder lekker rustig aan gedaan. Nog een dutje gedaan vanmiddag...... En dat was het wel weer.

8. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Ik zal je wat vertellen, tijdens mijn zwangerschap van Amber was ik helemaal verslaafd aan de Kipnuggets van de Mac, ik kon geen Mac voorbij rijden en ik moest er gewoon even heen... Ook mijn man was de pineut, rond een uurtje of tien 's avonds moest hij van mij naar de drive, en als hij dat niet deed dan werd ik zoooooooooooooo verschrikkelijk boos.... Het was dan ook niet gek dat ik tijdens die zwangerschap 23 kilo aangekomen was !

Deze zwangerschap beleef ik heel anders. Ik heb een fruitverslaving, iedere avond maak ik voor mezelf een heerlijk verse fruitschotel, mjammie mjammie. Tot nu toe ben ik nog net geen 10 kilo aangekomen.

9. Nog effe over die alcohol
    tis niet zo dat ik dagelijk een pilsje drink of wat voor alcohol houdend drankje dan ook
    heb geloof ik nu in totaal 2 van die oud bruintjes
    vind het wel erg lekker net als jij raccon maar of der malt van is euhm weet ik eigenlijk niet

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Gummetje ik drink af en toe een shandy (kinder(- biertje, heerlijk! Er zit 0,2 % alcohol in. Het smaakt het meeste naar echt bier, want malt-bier is vies!

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Zo, ben weer terug..
    net geBBQt.
    Kon maar 3 stukjes vlees op, meer ging er niet in (normaal eet ik veel meer).
    Kan wel merken dat het nu echt zwaarder begint te worden.
    Vandaag rustig aan gedaan verder, en ik ben me nu toch moe..
    Ga zo maar op de bank hangen, met de laptop op schoot..

Ik heb nu echt een ijsverslaving!
    Kan er niet vanaf blijven..
    Terwijl ik normaal niet zo gek ben op ijs :)

12. @alice:is dat hetzelfde als 7-up met bier of heete dat sneeuwwitje heb ik vroeger als kind wel eens op geloof ik

@loran: hier toevallig ook net ge bbqed heb een halve hamburger op wat betrefd het vlees en een beetje sla met wat aardappelbolletjes ook nie veel dus geen plek meer in mijn maag geloof ik maar dat is maar goed ook kan ik e ook niet dik van worden hihihihi

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Nee inderdaad.
    Maar vond het wel jammer op zich..
    De rest zat me ook aan te kijken van: huh? nu al niets meer?
    Normaal eet je veel meer :)

14. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    AGENDA
    4 juni - MamavanAmber, controle verloskundige
    4 juni - Nienke, 8.30u. groeiecho
    4 juni - poeizie, 19:30 uur infoavond in het ziekenhuis
    5 juni - Mist, APK bij VK
    5 juni - Mamalieske APK bij VK
    5 juni - Ien, APK bij VK
    7 juni - Kiki80, APK bij VK
    7 juni - raccon, APK + rhesus D prik
    8 juni - poeizie, 11:45 uur groei echo
    8 juni - Tante pollewop 2 weken op vakantie
    8 juni - Loran, 9.15u. Controle VK + Prik anti.
    10 juni - UITJE AMERSFOORT 13.00uur
    11 juni - daantje78, APK + prikken vk
    11 juni - Miza, APK Gyn + rhesus D prik
    13 juni - Kuki, voorlichtingsavond Zkh Gelderse Vallei
    14 juni - poeizie, 09:30 uur APK VK
    15 juni - Nienke, 5e controle gyn
    18 juni - Kuki, controle VK
    19 juni - Fibi, controle verloskundige
    19 juni- Sonja controle verloskundige
    20juni - missgroovy, 10:20uur APK vk + rhesus D prik
    25juni - Tante pollewop APK VK
    26juni -missgroovy, info avond ziekenhuis 20-22uur
    2 juli - Miza, Groeiecho + APK Gyn.

BEVALLINGSLIJST
    1 augustus
    01. Anke 77 SURPRISE ?? kindje +??kg Verlof ??
    2 augustus
    02. AmanChel MEISJE 2de kindje +6,0kg Werkt niet TB, FV
    03. MamavanAmber Keenan Jay 2de kindje +9,8kg Verlof 21 juni, TB, BV
    04. Mir75 SUPRISE ??kindje +8,0kg Verlof ??
    3 augustus
    05. SonjaW Kenji Zsolt 1ste kindje +7,0kg, 97cm Verlof 18 juni ZB, BV
    4 augustus
    06. Demi SUPRISE 1ste kindje +10,0kg,105 cm Verlof 7 juli, TB, BV
    07. Deb1 JONGEN ?? kindje +5,0kg Verlof ??
    5 augustus
    08. Lintje82 MEISJE 1ste kindje +0,2 kg, xxcm Verlof ??
    6 augustus
    09. Teddy JONGEN 1ste kindje +11kg Verlof 12 Juni
    10. Borsatofan SUPRISE 1ste kindje +9,5kg Verlof 25 juni, maar ben al thuis TB,BV
    7 augustus
    11. Els JONGEN ?? kindje +6,0kg Verlof ??
    8 augustus
    12. Tanja20 MEISJE 1ste kindje +??kg, ??cm Verlof ??
    9 augustus
    13. Hopla MEISJE 1ste kindje +8,5 kg Verlof: geen WAO ZB, BV
    14. Humpie SUPRISE ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ??
    15. Loran Naomi 1ste kindje +12,0 kg, 98cm Verlof 9 juni TB, FV
    16. Mamalieske SUPRISE 1ste kindje +8,0 kg Verlof 26-06-07 ZB,FV
    10 augustus
    17. Manou JONGEN ?? kindje +1,5 kg Verlof ??
    18. MMM JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ??
    19. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    11 augustus
    20. Poeizie JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV
    12 augustus
    21. Melanie MEISJE ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ??
    22. Raccon JONGEN 1ste kindje +10,0 kg, 102 cm Verlof 2 juni TB, BV
    13 augustus
    23. Nienke JONGEN 2e kindje +9,0 kg, 98 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV
    14 augustus
    24. Alice MEISJE 1e kindje +12,0 kg Verlof: 25 juni TB, FV
    15 augustus
    25. Mamamary JONGEN ?? kindje +2,0 kg Verlof ??
    16 augustus
    26. Danielle1979 Ashley ?? kindje +6,0 kg, ??cm Verlof 5 juli
    27. Kiki80 JONGEN 1ste kindje +3,5 kg, 94 cm Al thuis ZB, BV
    28. Stephanie21 Remy 1ste kindje +3,0 kg Al thuis, BV
    18 augustus
    29. Chigirl SUPRISE ?? kindje +4,0 kg Verlof ??
    30. Kuki Ysabelle Esmée 2de kindje +11,3 kg Al thuis TB, BV/FV (?)
    19 augustus
    31. Daantje78 JONGEN 1e kindje +8,4 kg Verlof 29 juni, TB, BV
    32. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ??
    20 augustus
    33. Lintje MEISJE 1ste kindje +7,5 kg Verlof ??
    34. Miza MEISJE 1ste kindje 10,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV
    35. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli
    22 augustus
    36. Ien SUPRISE 1e kindje +9,0 kg Verlof 20 juli TB, FV
    37. Mist JONGEN 2e kindje +2,2 kg Verlof nooit :p TB, BV
    38. Sarake MEISJE 1 kindje +8 kg Verlof 15-08 -2007 (39 weken) ZB, BV
    23 augustus
    39. Tante Pollewop SUPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV
    24 augustus
    40. o0Noa0o MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    26 augustus
    41. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ??
    27 augustusZB BV
    42. Fabienne79 JONGEN ?? kindje -1,0 kg Verlof ??
    43. Fibi JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV
    44. Jumde MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    45. Missgroovy Fenne 1ste kindje +9,4 kg, 113 cm Verlof 31juli TB, BV
    46. Wannie SUPRISE ?? kindje +0,4 kg Verlof ??

17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren

TB is thuisbevalling
    ZB is ziekenhuisbevalling
    ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie
    BV is borstvoeding
    FV is flesvoeding

Hihi, ik dacht dat ik heel veel moest bijlezen na 3 dagen, maar onze prachtige nieuwe lijst geeft een hoop scrollplezier, haha!

15. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Kiki, lekker buikje heb je meis en een prachtige taille nog idd. Bij mij blijft hij ook nog zichtbaar gelukkig, vind het wel wat hebben. Wij hebben volgens mij dezelfde linnen broek. Zit heerlijk dat ding!

Missgroovy, jij draagt ook mooi van voren! En ik moest wel lachen om jouw verhaal over je hond op je buik. Ik had dat koppie weleens willen zien.

Ien, ik ben benieuwd naar je buikfoto. Hopelijk lukt het je om een foto in je album te zetten.

Mist, niet reageren of over jezelf schrijven is saaier dan gewoon een berichtje achterlaten met dingen waarop je wilt reageren. Ik denk dat iedereen er wel last van heeft dat er niet constant op zijn/haar berichten wordt gereageerd, maar niemand zal het iemand kwalijk nemen volgens mij. Dus gewoon reageren naar vermogen. Ik kom ook eens in de 3-5 dagen bijlezen en dan is het gewoon niet mogelijk alles bij te houden. Het gaat toch om de gezelligheid en het meeleven met elkaar!

mamavanamber, spannend hoor jullie nieuwe huisje. Veel succes met het klussen! Heb je voor de meeste vertrekken al een idee wat je op de muren/vloer doet? Mijn vorige zwangerschap kregen we de sleutel van ons nieuwbouwhuis 3 weken na de geboorte... Dat was flink aanpoten hoor! Kan me voorstellen dat je er nu al emotioneel van bent en straks heel veel wilt doen, maar probeer jezelf ook echt in acht nemen. Je moet de komende weken ook nog een hoop van je lijf vragen. Roep alvast zoveel mogelijk hulp in!

Tanja, gaaf gevoel he die kleine met de hik in je buik?

mamalieske, de echofoto's zijn super geworden, ondanks dat het er niet goed voor lag.

Fibi, ben benieuwd naar je muurschildering, wel een foto plaatsen he als hij af is?

gummetje, fijn dat alles weer goed was met de kleintjes op de groeiecho! Je staat trouwens niet op het lijstje zag ik zo gauw.

raccon, wanneer mag je in je nieuwe bad dobberen? Dat is echt superheerlijk! Wij hebben er nu ook een en bij mijn vorige zwangerschap niet.

Wolvin wat een gedoe met het UWV zeg.. Lekker makkelijk om je betalingen gelijk stop te zetten ipv eerst even met je te bellen waarom je niet bent verschenen. En dan kun je het ook niet meer recht zetten. Je zou bijna zelf gaan bellen wanneer je je afspraak hebt.

Loran, wel voorzichtig gedaan met het geBBQde vlees? Het is nu ook een stuk zwaarder allemaal he. Maar jij hebt er naast het lichamelijk ook nog een hoop onzekerheden in je relatie bij. Goed van je dat je je vooral op de kleine richt.

Zo dat waren een hoop reacties.
    Ik heb trouwens nog een leuke tip. Op www.feestslinger.nl kun je een persoonlijke geboorteslinger laten maken met bijvoorbeeld de naam van je kindje erin. Ik vind het helemaal super en ga er zeker een aanschaffen.

Ik heb nog een naam gevonden die ik erg leuk vind: Daylin, nu twijfel ik dus weer tussen Daylin of Nathan. Advies, wat vinden jullie, welke past er het beste bij Mila/vind je het leukste...?

Oh en mijn kinderwagen (foto in mijn album!) en maxicosi zijn eindelijk bezorgd door Babydump! Ik ben zo gelukkig ermee, zwijmelennnn! Helaas zijn er wel 3 mankementen die ik aan de wagen heb gevonden en ze bellen me 1x, ben net niet thuis, vragen terug te bellen en dan weten ze weer van niks... Vervolgens hoor je weer een paar dagen niks van ze, service is tot nog toe ver te zoeken daar.

Ga nu lekker mijn bedje weer in!

x Nienke

16. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Tsjonge, even een dagje met de babykamer bezig en jullie vliegen over de 500 bladzijden...

Sterkte Wolvin, wat een gedoe allemaal zeg

Ik lees wel meer gedoe met UWV hier, ben blij dat mijn werkgever dat voor mij regeld. Krijg ook geen oproepen van de arbo ed, hoef niets te doen , ze betalen gewoon mijn salaris ( mijn werkgever dan want ik verdien meer dan maximum dagloon)
    Ik ben dus voor 50% ziek al een tijdje en blijf dat tot zwangerschapsverlof.

De rennies zijn op, ik had op moeten letten, nu moet ik zonder tot maandag :( ( ik neem er ongeveer 2 per dag)
    ik heb gehoord over die documentaire, men weet niet precies wat we len niet kan met alcohol, ii kan het syndroom ook met weinig alcohol al optreden. Ik verbijt me dus ( had zo'n zin in een wijntje op het balkon, met de vuurkorf aan :( )

Fibi : jazeker heb ik de topline quinny :) de kleur is over een jaar of wat vast onverkoopbaar, maar who cares hij is zo mooi.

Ik kan niet meer zoveel tegelijk eten, dan komt het er net zo hard weer uit. Mijn maag zal wel klem zitten.

17. Niet meer actief

Mooie wagen Nienke, jammer alleen dat er wat dingen mis mee zijn, hopelijk lossen ze het snel weer op.

Haha mamavanamber, dat had mijn moeder ook. Gelukkig zat bij hen ook de snackbar om de hoek, want mijn vader moest steevast elke avond een patatje zonder zout halen :) Vind ik altijd zo'n leuk verhaal, mijn man roept dan direct; nou dat ga ik niet doen hoor, dus gelukkig voor hem heb ik niet zo'n manie. Maar als ik echt ergens heel erg zin in heb, dan bied ie wel direct aan om t te halen. De schat :D

Ik zat vanmiddag ook lekker met een babycaviatje op schoot en een trappende baby in schoot :D was wel grappig, maar volgens mij had cavia niet veel door.

Ik moest trouwens een klein stukkie fietsen (was natuurlijk meteen stuk :rolleyes: :oops: ) maar van onder voelde het een stuk opgezetter en pijnlijker dan normaal, heb ik alleen met fietsen hoor, dus niks aan de hand, maar blijkbaar is het een stuk gevoeliger nu, klinkt dat bekend?

18. @nienke:ik vind daylin heel apart en erg mooi maar toch trekt nathan me meer als je vraagt wat er bij mila past hmmm dan vind ik beide namen wel passen maar daylin net iets meer

19. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Goeiemorgen lieve augustus mamma's, hier weer even een berichtje van mij. Hebben jullie allemaal net zo lekker geslapen als ik ? Ik zweer het, ik had dat borstvoedingskussen veel eerder moeten kopen, sinds ik dat ding 's nachts om me heen wikkel slaap ik zoveeeeeeeeel lekkerder !

Maar voor de rest gaat het niet zo lekker hier hoor. Amber is vervelend, ze loopt de hele tijd aan mijn kop te zeuren over make-up wat ze op wil smeren, en dat om 9 uur 's morgens.... Ik heb de flesjes nagellak nu al tien keer teruggezet, maar mevrouw wil gewoon niet luisteren, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh ik krijg er een punthoofd van ! Dit is echt zo een moment van: ik ga naar de Praxis, haal een rol behang en behangplaksel en ik ga je achter het behang plakken !

Daarnaast heb ik volgens mij een blaasontsteking. Ik denk elke keer dat ik moet plassen, maar dan heb ik maar 2 of 3 druppels. Toch maar even zo meteen langs bij de huisartsenpost om mijn plasje te laten testen.

Daarna ga ik even naar Zaandam toe. Ik kwam tot de ontdekking dat ik een aantal dingen van mijn "bevalbenodigdheden" nog niet in huis heb. Het zijn kleine dingen, zoals hydrofiele luiers en verzorgingsartikelen, maar het moet natuurlijk wel in huis zijn ! Ik geloof dat het vandaag koopzondag is (eerste zondag van elke maand) dus dan ga ik maar even naar de Hema.

Kleine hummel is momenteel ook weer heel erg druk. Gisteren was wel heel erg gaaf hoor, lig ik op de bank zie ik opeens heel erg duidelijk een voet tegen mijn buikwand aan schoppen. Ik heb geprobeerd het te filmen met mijn mobieltje, maar dat is helaas mislukt. Mijn manneke komt vanmiddag weer thuis van zijn nacht vissen en dan heb ik mijn fototoestel weer (waar ook een camera functie opzit), dus dan probeer ik het nog een keer.

Mijn wasmachine doet het trouwens gewoon nog hoor. Ik denk dat ik hem gewoon te vol had gedaan ofzo, maar de volgende was die ik erin had gedaan was niet kleddernat in ieder geval.

@Raccon, ik had je nog een sms gestuurd met de vertrektijd van Wormerveer, heb je deze ontvangen ?

@Kiki80, zodra ik een bevestiging heb ontvangen van Raccon neem ik even contact met je op om de tijd af te spreken hoe laat wij jou komen halen in Amtelveen en waar we je moeten ophalen.

@Teddy, ik heb tot op heden niets van je gehoord of je nog naar het uitje gaat. Ik heb nog een plekje voor je vrijgehouden in de auto, dus zou je me dat nog even willen laten weten ?

@Loran, welkom bij de club van ijsfanaten hihihi ! Misschien moeten we ook maar een keer gaan meeten bij de Ben & Jerry ?

@Nienke, we zijn er inderdaad al over uit qua kleuren en inrichting, dat was eigenlijk al heel snel beslist. Op alle muren gaan we glasvezelbehang doen en dat schilderen we dan over in de kleuren die we uitgezocht hebben. In de huiskamer en op de zolder komt een laminaatvloer en in de slaapkamers krijgen wij via de werkgever van mijn schoonvader een Novilon vloer van VT Wonen aangeboden (dit noemen ze een zogenoemde proefvloer, gratis en voor niets, we moeten alleen onze bevindingen rapporteren).

@Wannabe, dat probleem met teveel eten heb ik ook. Die kleintjes van ons nemen natuurlijk steeds meer ruimte in in onze buik, dan blijft er weinig ruimte meer over voor eten, hihihi.

@Raccon, sorry ik heb geen ervaring met op de fiets zitten en pijn hebben daar... Ik ben echt een luiwammes, ik doe of alles met de auto of ik ga lopen, fietsen kan ik volgens mij niet eens meer, dat ben ik verleerd :D :D :D

20. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    AAaaahhhhhh
    (sorry hoor wou iemand wakker maken maar moest het even kwijt)
    Zit ik net te kijken naar de handleiding van de commode (hebben we gisteren met de post gekregen omdat ie niet in de doos zat) missen er gewoon 2 pagina's!
    Nou straks eerst maar eens kijken of het ook zo lukt en even googlen of ik het telefoonnummer van de leverancier kan vinden. Want de winkel waar we de babykamer hebben gekocht is dicht op maandag....... :(

Kreeg gisteravond ook nog een leuk kadootje van de overbuurman, die kwam de het kraampakket afleveren, hadden ze bij hem gebracht omdat wij niet thuis waren. Kan nou niet echt zeggen dat ik vrolijk wordt van die inleg en kraamverbanden :confused: :confused:

Maar ja de hond en het boekje zijn wel leuk geloof ik, zat trouwens wel in een mooie box (zo een van plastic met harde deksel)

Nou ga eens even douchen en kom straks nog wel een keertje langs. (dan zal ik ook even aardig doen en reageren op wat de rest van jullie verteld heeft, ben ik nu te frusti voor :D )

Deel Deze Pagina