augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama007

Mama007 Niet meer actief

@ IEN: Mijn kraampakket hadden ze ook bij de buurman afgeleverd! Ik vond het ook niet echt leuk omdat van hem te ontvangen ;)

Vandaag gaan wij niet echt veel doen. Het huis heeft een flinke schoonmaakbeurt nodig en daar zijn we nog wel even mee bezig ;)
    Over ijs gesproken; ik heb de hele dag trek in ijs ik word er gek van :(

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Zo wat een hoop pagina's Lintje zal trots op jullie zijn ;) ik ben er wat minder blij mee ..... kan niet echt op alles en iedereen reageren want moet zo direct naar familie op de koffie.

Allemaal bedankt voor de felicitaties, ben nooit zo graag jarig van een ander is altijd leuker.
    Opa is hier nog steeds overtuigd van de komst van een jongen, ik twijfel steeds meer.
    De kleine is namelijk eigenwijs (trekje van mama) ligt in een stuit met alle ledematen naar boven en de placenta erover heen. Als de kleine dus niet uit zichzelf zal draaien, is het voor de vk niet te doen met een versie. ze kunnen dan het kindje niet zo goed voelen en te pakken krijgen.
    Ik duim dus voor een buiteling van de kleine, maar we hebben nog tijd.

Hier al dagen benauwd weer, dikke pootjes dus.....au
    Gisteren bij de prenatal een mobiel gekocht voor aan de maxi cosi. Lieve vlinders die 5 muziekjes spelen en rond draaien echt zo schattig.

Eten is hier ook niet echt leuk meer, tis snel te veel en komt dan ook weer vrolijk omhoog.

Nienke jammer dat de kinderwagen niet 100% is, helaas heb ik van vrienden ook al begrepen dat de service niet altijd even best is bij de baby-dump.
    Die hadden problemen met de kinderkamer heeft ff geduurt voor de oplossing kwam.

Zo en nu ga ik snel douchen. .

3. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Goeiemorgen allemaal :

Arme mama van Amber, troost je ze worden groot. Dan regelen ze zelf hun make up :)
    Niet nog een stuk behang van de babykamer over....

- ik heb nog steeds plek in de auto voor meerijders.
    - Ik ga nu even wat werk doen ( reviewen) , scheelt weer morgen.

4. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal!

Hier vannacht niet zo heel best geslapen. Heb op het moment wat last van verstopping en heb het gevoel dat mijn buik echt op ploffen staat (en ik had al zo'n last van mijn buik. Ik heb een spastische darm maar dat ging tot op heden eigen beter in de zwangerschap dan normaal, maar nu dus verstopt. Ik kon nog wel heen gaan maar moeizaam zeg maar (beetjes) had dit dinsdag aan de verloskundige gemeld, had van die zakjes met poeder meegekregen om op te lossen in water maar die heb ik nu vier dagen gebruikt en nu kan ik bijna helemaal niet meer heen! :evil: Heb de zakjes per vandaag dan ook maar mooi aan de kant gelegd. Ik ben al wel aan de yakult, en drink wat meer (halfvolle) melkproducten enzo, ik weet dat ik daar vaak wel heftig op reageer dat het loskomt zeg maar... even aanzien en anders morgen maar even de huisarts bellen.

@Mamavanamber; 23 kilo aangekomen dus bij amber! Moet ook wel met al die kipnuggets, hahahaah. Moet wel lachen hoor om die verhalen van mannen die weggestuurd worden voor een bestelling! :) Enne... kan me voorstellen dat je die kleine efkes achter het behang wilt plakken hoor. Is ze inmiddels al van gedachten veranderd en braaf "een boekje gaan lezen" ofzo? ;) En het klinkt wel een beetje alsof je blaasonsteking hebt. Ik moet nog tot morgen met mijn kuur en dan ben ik er hopelijk van af. Ben al zo'n rund met op tijd pillen slikken!

Over de alcohol; kan er eigenlijk niet over meepraten ik drink sowieso al nooit geen alcohol dus mis het ook niet. Als ik al iets drink (hooguit 1 à 1 keer per jaar) dan is het een breezer of een mix van safari en spa rood ofzo.

@Loran; dus ook aan de ijsverslaving? Wij hebben al standaard een la vol met ijsjes liggen, zowel cornetto's als raketjes, dus altijd keus. :)

@Nienke; Wat balen dat er wat mankementen zijn aan de kinderwagen. Ik heb dus ook laatst een bestelling bij Babydump gedaan en dat ging ook niet helemaal zoals het moest. En ze zijn ook erg slecht bereikbaar inderdaad. Als je kiest om te wachten aan de telefoon wordt je op een gegeven moment doorgeschakeld zodat je toch nog in moet spreken zodat je teruggebeld kan worden (hou ik niet van, wacht liever even) en ik had van de week ook een bijdehand ventje aan de telefoon die echt zulke irritante antwoorden gaf, dat ik zelf ook al ging reageren van: "Goh echt waar jongen, wat een wijs antwoord van je, maar nu even serieus antwoord graag!". (Don't mess with my hormones, hahahaah). Maar ik heb gelukkig wel alles binnen nu. Hopelijk is het bij jou ook snel opgelost. Je hebt dus ook voor een speedy gekozen, zie ik, welcome to the club! ;) Enne... tuurlijk komt er een foto van mijn muurschildering hoor (of wat er dan voor door moet gaan, hahahah). Enne... ik ga voor Nathan!

@Wannabe; jij hebt dus ook de topline Speedy. Ik vind hem echt helemaal geweldig hoor. En volgens mij raak je die straks echt nog wel kwijt want volgens mij is ie best gewild. En hij kan voor zowel een jongen als een meisje vind ik!

En ik kan ook niet meer zoveel eten, heb daar al een poosje last van, eet ook de hele dag kleine beetjes. Kan ook niet bijvoorbeeld een heel glas (koud) water in één keer naar binnen gooien want dat voelt ook niet lekker in mijn buik en wordt er soms ook echt even misselijk van....

@Raccon; ook hier wordt er al heel lang niet meer gefietst (vanwege de fibromyalgie) dus volgens mij ben ik het ook al verleerd. Maar dat het zo gevoelig is van onderen.... Ik heb mijn schaambeen wel ontzettend pijnlijk maar dat hoort bij de BI, is dat wat je bedoeld? En voor de rest is het daaronderen natuurlijk allemaal ontzettend doorbloed hè, dus het voelt geheid allemaal heel anders. ;)

@Ien; wat een gedonder met die gebruiksaanwijzing. Kun je er een beetje uitkomen? Kan ik ook helemaal chagerijnig van worden hoor wanneer iets niet gaat zoals ik het wil.

@Stephanie; succes met schoonmaken, bleh. Niet echt een favo bezigheidje!

@Mamalieske; Ik ben ook nooit zo van mijn eigen verjaardag vieren hoor. Daarom ben ik wel blij dat ik nu op mijn eigen verjaardag uitgerekend ben van onze beeb. Kunnen we het mooi in één keer vieren. ;) En zo te horen ligt jullie beeb net zoals de onze. Met het kontje onderin en handjes en voetjes lekker bovenin bij zijn hoofdje. Een echte gymnast. En ook bij mij compeet met de placenta aan de voorkant waardoor je het niet goed kan voelen allemaal.

Nou, dat was weer een hele klus om te antwoorden ga nu even lekker bankhangen (en lekker motorraces kijken, even zien hoe favoriet Rossi het gaat doen vanmiddag). Kom later wel weer aanwaaien, doeiiiiii.

5. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Mijn lieve mannetje is gister ook naar Tiesto geweest met een vriend, hij was de hele week al zo zenuwachtig, hij had er zo veel zin in, de schat, hij is blijven slapen in een hotel in de buurt van Arnhem, dus ik heb vannacht alleen geslapen (kon dus geen oog dicht doen!) Hij belde me nog rond 12.30 uur dat het helemaal te gek was daaro..ik gun het hem zo dat ie even gezellig weg is naar zijn favo DJ, maar ben ook erg blij als ie vanmiddag weer thuis is...(sorry hormonen spelen op, ik kan echt niet goed zonder mijn mannetje nu.. :oops: )

Liefs,
    Borsatofan

6. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    nou dat schilt weer dat je niet de enige was,hier is het deze week met partners. ;)

7. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland

8. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland

9. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland

10. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Ik lees dat we allemaal reeds aan de rennie's zijn. Zo blij dat ze daar kauwtabletten van hebben, want al die drankjes zijn niet aan mij besteedt. We gaan volgende week aan de high tea heb er al zin in.

Dinsdag komt hier iemand van de kraamzorg langs is die bij jullie ook al langs geweest? Gaat ze dan alles controleren? Ik moet namelijk nog een paar kleine dingetjes hebben.

Ga maar eens even douchen, want moet nog naar m'n ouders, tot later

11. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Ja raccon, dat merkte ik van de week ook toen ik naar de stad fietste(het was weer eens mooi weer, dus ik denk sportief: ik pak de fiets). Ik kon niet "normaal" op mijn zadel zitten zeg maar, alles voelt een beetje opgezet (dikker, doorbloed) daar beneden, dus het voelde heel raar, moest wel 3 x verschuiven om een beetje normaal op mijn zadel te kunnen zitten, maar het voelde nog niet echt fijn. Ik loop liever dan dat ik fiets merk ik wel. Net of steekt het meer uit ofzo :oops: Dus ja, je bent niet de enige, ikke ook :)

@Nienke: wij hebben ook niet zo'n goede ervaring met BabyDump hoor, wij hadden daar een ledikantje besteld (60 X 120) leveren ze er een matras bij van 70 X 140 cm!! :cry: Ik dacht al: wat lijkt dat matras me groot, het ledikantje was toch niet zo groot?? Dus toen we het bedje in elkaar zetten werd al snel duidelijk dat de matras idd veel te groot was. Dus we dachten: even bellen met het filliaal, ja NOT dus, het filliaal heeft geen eigen nummer. Puntje bij paaltje moesten we dus zelf terug rijden naar Baby Dump om het matras om te ruilen. Daar aangekomen zegt de verkoopster doodleuk "ow, hihi, ik zie hier dat u wel gewoon de prijs voor een matrasje van 60 x 120 cm heeft betaald, dus u krijgt geen geld terug ofzo" :confused: :confused: Ja duh, stomme doos, had dan ook het goede matrasje geleverd als ik daar ook voor betaald heb! Aaaaargghhh! Anyway, niet echt klantvriendelijke winkel en personeel helaas :(

@ Fibi: ik heb mn kraampakket van IZA vrijdagmiddag bezorgd gekregen! Het was alleen een "ziekenhuisbevalling" pakket, maar ik moet een "thuisbevalling"pakket hebben, dus heb ik even achteraangebeld. Nu sturen ze me nog een aanvulling op het pakket toe. Ik werd ook niet echt vrolijk van de inhoud (die kraamverbanden en gaasbroekjes enzo..... :cry: ) maar tegen die tijd zal het me wel niet zoveel kunnen schelen want dan hebben we de kleine beeb al in onze armen dus ik zet "de doos" :) maar even weg nog...Er zat ook (vind ik persoonlijk) wel een mooi kadootje in namens IZA, maar ik weet niet of ik je de inhoud moet vertellen? Als het een verrassing bl;ijft is natuurlijk ook wel leuk (vond ik wel tenminste). Laat me maar weten wat je wilt. Maar het klopt dus wel dat het geleverd wordt als je (bijna) 7 maand bent (ben ik over 3 dagen). Nog ff wachten, dan krijg jij em ook :thumup:

Vandaag gaan we ff naar mijn ouders op de camping, maar het weer is hier nog niet zo mooi :cry: zwaar bewolkt en niet echt warm. ik had gehoopt dat we ff lekker met een stoeltje op het strand hadden kunnen zitten daaro, maar daar lijkt het tot nu toe nog niet op....

Anyway, fijn weekend nog even allemaal en tot gauw!

Liefs,
    Borsatofan

12. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Zooo niet stil gezeten terwijl ik genoot van de dieren en t bezoek zie ik! Hahaha dat is nog nooit voorgekomen dat ik in het weekend 3 pagina's moet bijlezen.

Kijken wat ik me nog herinner hihi eigenlijk niks dus. Nee hoor, weet alleen de namen niet meer bij t stukje

babydump en kinderwagen,,,,ben benieuwd die van mij komt in week 24 als t goed is. We hebben de mutsy, dus de andere uitvoering vanwat jij hebt Nienke. ben benieuwd of alles ok is.

Wat shit van die commode,,,maar ff stomme vraag kun je dat ding niet in elkaar zetten zonder die tekening. De meeste kastjes enz spreken toch vanzelf. Ik heb 9 van de 10 keer geen tekening nodig. Dus die twee pagina;s zullen wel meevallen toch?

Verslavingen?! Hier eigenlijk niks. Soms krijg ik opeens zin in iets en dat wil ik dan hebben maar das steeds anders. Heb dus niet echt een specifiek iets. Ben ik eigenlijk wel blij om.

Ik was kapot gisteren na t gaiapark. Ik was ook heel blij dat opa mee ging. Ik heb met hem gelopen en mn vriend en oom liepen/ raceten voorop. Maar ja daarna lekker op de bank gehangen en savonds bezoek gehad. Vanmorgen tot half 11 geslapen echt zoooo heerlijk :-D

Tnx voor de tip van de geboorteslinger, ik ga er denk ik ook 1 laten maken, erg leuk!

13. Yasmien

Yasmien Lid

16 feb 2007
    8
    0
    0
    administratieve medewerkster
    Utrecht
    Hallo toekomstige mama`s

Ik schuif er ook eventjes gezellig bij.
    Ik wordt als het goed is ook een augustus mama :p
    Ik ben op 8 augustus uitgerekend.
    Allemaal heel veel succes en veel zwangerschapsplezier toegewenst

Veel liefs

Yasmien

14. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Aaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhh mag ik even gillen ? Ik zit net nog zo leuk te vertellen over Amber en de make-up, nou dat heb ik geweten ook !

Mevrouw zegt tegen mij dat ze moet poepen, en dat wil ze altijd in stilte doen, dus ik laat haar haar gang gaan. Het werd wel erg stil daar, dus ik ging even kijken. Wat denken jullie wat mevrouw heeft gedaan ? De hele badkamer (inclusief vloer, muren en voegen) helemaal onder de nagellak gesmeerd !

Ik ben :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: v

15. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hallo Yasmien, welkom!

Leuk dat je aanschuift, gezellig, kan je lekker meebabbelen. Ik neem aan dat je niet alles teruggelezen hebt? :) :) Dan ben je een paar weken zoet denk ik ;) maar das ook niet nodig hoor, een paar bladzijden meelezen en je zit er midden in!

Tot gauw!

Liefs,
    Borsatofan

16. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    yasmien welkom gezellig!!!

:)

17. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    WAAAAAAAAAAAAAAATTT? Dat meeeeen je niet! OW wat erg, wat een ramp, ennu? Hoe krijg je dat in vredesnaam er allemaal af, met name de voegen?

Ow meid, ik leef met je mee...

Liefs,
    Borsatofan

18. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ow mamavanamber wat erg! Jeetje hoe ga je dat ervan af krijgen!

ow wat kunnen kinderen toch fijn zijn :(

19. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Euh..... :oops: ikke heel nieuwsgierig persoontje dus eh... wil eigenlijk wel weten wat er in zit, hahahaaah. Dus als je wilt mag je het mij vertellen! ;) Toen ik met de mevrouw van IZA alle gegevens doornam vroeg ze mij trouwens of ik een thuis of een ziekenhuispakket moest hebben. Ik had toen al het vermoeden dat het ziekenhuis zou worden (medische indicatie) maar wist het niet zeker. Ze zou mij gewoon het thuispakket toesturen zei ze dan is het altijd goed.

Enne... Mamavanamber, even een dikke knuffel voor jou hoor! Och meid wat balen zeg. Ik vertelde het mijn man weet je wat die gemenerd zei? Vraag eens of ze een foto wil plakken (met zo'n grimas). :( Nee, je zou zijn reactie eens moeten zien wanneer het hier zou gebeuren (onze badkamer is ook nog geen jaar oud en hij heeft hem helemaal zelf gebouwd dus ook betegeld en gevoegd!). Kun je het een beetje schoonkrijgen? De tegels neem ik aan van weg, maar de voegen?

O ja, enne Yasmien, welkom bij de club hoor!

20. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik heb een foto met mijn mobiel genomen van de leuke puinzooi, maar die kan ik nu niet plaatsen omdat ik geen Bluetooth op deze leen laptop heb.... nog even geduld dus ! Als ik mijn eigen laptop terug heb zal ik het resultaat even laten zien.

Inmiddels is mijn mannetje ook thuis en die is net als ik pislink ! Ik heb even mijn vader gebeld voor advies. De tegels heb ik inmiddels redelijk schoon gekregen met allesreiniger en nagellakremover, alleen de voegen zijn dus nog mooi ORANJE ! We hebben de tip van mijn vader gekregen om met een schroevendraaier wat van de voegen af te schrapen, en daar is manlief nu dus mee bezig. Waarschijnlijk moet er dus wel opnieuw gevoegd worden....

Ik ben nu heel radicaal bezig, alle make-up heb ik bij elkaar geraapt en heb ik in de vuilnisbak gepleurd. Amber janken natuurlijk, maar ik vind het wel even best zo.

En dan nog wat, de nesteldrang is bij mij begonnen. Wij gaan binnenkort natuurlijk verhuizen, dus ik heb alle kleding van Amber net uitgezocht en alles tot en met maat 86 heb ik nu uitgezocht. Ik heb ook nog wat kleertjes wat er nog prima uitziet en zelfs ook nog nieuwe kleding, dus die ga ik verkopen in mijn webwinkel, maar ik heb ook een enorme zak vol met kleding die mijn manneke lief straks naar de bak van Humanitas gaat slepen. Op die kleding zitten wat vlekjes, dus niet meer voor verkoop geschikt, maar ik denk dat ik Humanitas er nog verschrikkelijk blij mee kan maken.

Ik ben zo druk in de weer geweest dat ik een hele harde buik heb, dus ik heb orders van Erwin gekregen om nu op de bank te gaan zitten en het rustig aan te doen.

Oh ja, ben ik door het hele gebeuren helemaal vergeten om Yasmien welkom te heten..... Yasmien, van harte welkom op het augustus kletsgebeuren en ik hoop dat je gezellig met ons mee gaat beppen !

Deel Deze Pagina