augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    uh nee ik werk er vlak bij
    zit op een industrie terrein en op de hoek zit de M dus zit dan tegen dat zonnige terras aan te kijken en dan krijg ik ook trek in ijs

2. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ow wat erg mamavanamber!
    alleen ik moet bekennen dat ik eerst wel even heel hard moest lachen
    wat een ongelovelijk slim kind is het toch
    mama zo voor de gek houden, amber mag nu vast nooit meer in rust poepen hihihihi :) sorry :oops:

3. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    welkom yasmien!

oooo ik heb net toch wat leuks gekregen van me schoonmoeder!
    ze heeft met haar lot van de postcode loterij een bon gewonnen voor een groote beker ben en jerrie's ijs ... jammie!
    die ga ik zo eens even scoren :D

patrick heeft ook wat gehad
    een PSV pakje voor ons ventje
    maatje 82 dus zal nog wel even duren voor hij die aan kan hahaahhaha :)

4. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Welkom Yasmien, leuk dat je ook gezellig mee komt kletsen!

Jeetje mamavanamber, kan me voorstellen dat jullie daar niet vrolijk van worden.
    Maar moet wel zeggen, dat jullie een slimme dochter hebben, al is de manier waarop nu niet zo leuk...

De rugpijn is bij mij inmiddels weer wat afgezwakt, denk dat het met een paar daagjes weer helemaal weg is.

Ik krijg gewoon trek in ijs, als ik jullie zin in ijs zo voorbij zie komen.. Maar ik heb het niet in huis, nou ja alleen aan de wand van de vriezer misschien.. :)

5. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Welkom Yasmien.
    Aargh Mama van Amber, wat een mini drama bij jou.
    Peuters .......
    Sterkte met schoonmaken van alles, en houd jezelf rustig he...

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ MamavanAmber -> je zou haar toch wat of niet ;)
    Ik hoop dat jullie het nog redelijk mooi kunnen 'renoveren'.
    En dat de schade beperkt blijft...

@ Borsatofan-> Ze hebben het erg naar hun zin gehad.. Waren er pas om 11u. vanmorgen weer :)

Kraampakket heb ik nog niet ontvangen..
    Ik wacht deze week nog af, en anders bel ik de 11de wel..

Welkom Yasmien (zou ik bijna vergeten!) bij de augustus 'mamma's .

Ijsverslaving is echt erg aan het worden (loop om de 10 min. naar de diepvrieskast). Ben en Jerry's ijs heb ik nog niet geprobeerd, zal ik morgen even gaan doen :)
    Zit al een uur of 3 te denken: Wel of niet 15 min. in de auto te gaan zitten/rijden om een ow zo lekkere ijsco op te halen ( maken ze zelf, en is o zo heerlijk). Weet nog steeds niet wat ik moet doen..
    Heb er best wel zin in, alleen nu het hier zo warm is, zal het ook wel druk zijn...
    Tips? :)

Hier heb ik (weer) last van mijn buik.
    Zitten gaat redelijk (minder last), maar zodra ik ga staan of lopen, doet het toch zeer..
    Kan niet op mijn buik 'drukken' dat is ook al erg gevoelig..
    Vrijdag maar even overleggen met de VK, wat dit nu steeds kan zijn, want ik heb het gevoel hier nu regelmatig last van te hebben..

Zakt de buik bij jullie ook steeds verder naar beneden?
    Ik heb het gevoel alsof ik nu al met de laatste 'loodjes' bezig ben, zo zwaar en laag begint die te worden (voor mijn gevoel dan he ;) )

Met de BBQ van gisteren werd er op mijn 'vlees' meer gelet dan van een ander..
    Zo moest die van mij er langer op blijven liggen, en er mocht geen zwart erop te zien zijn ( zodra dat gebeurde kreeg ik er weer een nieuwe op gelegd). Dus ik hoefde zelf weing te doen qua dat :)

Slapen lukt me niet meer..
    Ben nu al een aantal dagen steeds op de zelfde tijden wakker nl. 01.00, 04.00 en om 07.00u.

Zo, volgens mij weer een lang verhaal geworden..
    Dus ik stop maar even ;)

7. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Welkom Yasmin!

MamavanAmber: ik heb nog wel een rol behang over om haar daar achter te plakken, alleen geen behangplaksel meer. Ik heb nog wel secondenlijm, dan heb je geeneens behand nodig ;) Sterkte met je badkamer! Het is wel moderne kunst nu geworden hoor!

Gisteren ook zo'n last van een gevoelige buik, maar nu had ik ook bij de Griek een beetje veel gegeten ;) Het was heerlijk maar ik kon vannacht er niet van slapen. En toen moesten we vanmorgen ook nog op tijd weg dus ik zit nu bijkans te knikkebollen achter de pc. Maar zo'n voedingskussen, dat is echt een aanradertje voor de dames die nog niet een lekkere houding in bed kunnen vinden! Ik denk dat mijn echtgenoot bijkans jaloers zal worden omdat ik altijd zo innig omstrengeld met mijn kussen in bed lig. :)

Ik moet nog eens ff nadenken wat we gaan eten, ik denk dat het maar pizza wordt of zo, heb echt geen zin om te gaan koken. Ik heb wel enorm zin in aanstaande zondag! Ik zal nog ff bekijken wat de dichtsbijzijnde parkeerplaats is maar ik denk op het St. Jorisplein.

Alvast eet smakelijk allemaal!

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ja zo zit ik ook te bedenken..
    Waar het beste de auto neer te kunnen zetten?
    Ben daar verder helemaal niet bekend :)

9. @mamavanamber:meid over een tijdje lach je erom misschien nu al als je het tegen iemand verteld en zonder dat ze erbij is want geef toe die fratsen die die kinderen tegenwoordig uithalen ik moet toegeven dat ik heel erg moest lachen toen ik het las ik herken het ook helemaal en begrijp ook heel goed dat je boos bent
    voor de voegen zou ik het ook met nagelakremover proberen of met terpetine en daarna effe met voegenwit erover
    vroeg amber niet of je het niet mooi vond hihihih ;) :)

10. oh vergeet ik toch yasmien van harte welkom meid leuk dat je mee komt kletsen

11. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Leuk dat je mee komt kletsen Welkom Yasmien. Nu ben ik niet meer
    de enige die op 08 08 07 is uitgerekent ;)

MamavanAmber ohhh meis , bah wat vervelend :)
    Hoop dat je het nog een beetje goed schoon krijgt tussen de voegen!
    Je had je zondag vast wel anders kunnen indelen....

Wij hebben net hier alle meubels verschroven.
    Waarvoor?
    Voor de box hihi ! die gaan we zo nog in elkaar zetten (als het goed is)

Eerst zo even een lekker patatje halen , hmmm , gister ook al gehad. :oops:

12. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Wat voor sterrebeeld heb je eigenlijk als je op 08 08 07 geboren word ? :oops: :)

13. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Leeuw volgens mij! ;)

14. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Tjonge jonge een weekendje druk en ja hoor jullie hebben er weer 5 pagina’s bij.. Ik kan het ook weer niet allemaal volgen, maar voor een paar heb ik dus even een reactie in Word geklat, maar had niet de fut om echt alles door te lezen.
    Ik ben echt keikapot, gisteren een nieuwe cv combiketel gekregen en uit eten geweest omdat we morgen 3 jaar getrouwd zijn, dus een drukke dag (het uit eten viel zwaar tegen, het restaurant leek zo leuk en goed, maar echt lekker was het niet en het tafeltje was ook alles behalve romantisch te noemen helaas :( )

Vandaag waren mijn ouders er nog steeds (die waren hier te logeren om op onze eerste te passen met het uit eten gaan en zo..) en toen zijn ik en mijn man nog even lekker eropuit geweest. Tja en toen was het weekend eigenlijk alweer om he ;)

@nienke Daylin vind ik orgineler, verder is het niet mijn smaak in namen, maar vind Daylin dan wel leuker :)

@mama van amber, ja ik ben ook gek op het voedingskussen om mee te slapen hoor ;)

ik weet niet wat er was met babydump en kinderwagen want kan niet alles volgen maar wij hebben 2 jaar geleden een kinderwagen van de babydump gekocht en nooit wat te klagen gehad ;)

@mama van amber, lekker is dat je badkamer onder de nagellak :confused:

@Yasmin welkom hier!

15. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hoi meiden, daar ben ik weer hoor ! Vandaag een hele enerverende dag gehad, met veel emotie en gedoe....

Ten eerste natuurlijk de badkamer. Gelukkig is alles helemaal goed gekomen. Ik heb de nagellak op de muren en de vloer kunnen verwijderen met nagellakremover en Erwin is met een schroevendraaier in de weer geweest om de voegen uit te krabben. Je ziet er nu gelukkig bijna niets meer van.

Toen stonden 's middags mijn zwagertje (broertje van Erwin) en zijn vriendin voor de deur. Om een lang verhaal kort te maken: hij woont hier in Wormerveer, zij woont in Duitsland samen met haar ouders, heeft een zoontje van 3 (waarvan mijn zwager niet de vader is) en drie weken geleden zijn ze erachter gekomen dat zij ongepland zwanger is geraakt. Ze heeft me dat drie weken geleden verteld, maar ze vertelde me ook dat gezien de situatie (mijn zwager studeert nog, zij woont in Duitsland, financieel gezien staat iedereen er slecht voor), dat het voor hun niet mogelijk was om het kindje te houden. Een hele moeilijke beslissing waar ik het ook heel erg moeilijk mee had, maar het is en blijft familie dus sta je achter ze, wat voor beslissing ze ook nemen. Nu stonden ze dus vanmiddag voor de deur, en ik zag meteen dat er iets aan de hand was. De vriendin van mijn zwager heeft morgen in Duitsland in het ziekenhuis een afspraak voor een curretage, maar nu sloegen de twijfels toe en ze wisten echt niet wat ze moesten doen. En wederom zei ik: wat jullie ook beslissen, ik sta achter jullie ! Maar mijn schoonouders wisten dus nog van niks, dus gingen ze dat vanmiddag vertellen. Ze wilden dat wij er bij zouden zijn als backup en ondersteuning. Nou, dat ging dus fallikant mis ! Schoonouders helemaal over de rooie, niet normaal meer ! Hoe het nu verder afloopt kan ik jullie helaas niet vertellen, want in de tussentijd gebeurde er met mij ook wat.....

Ik kreeg namelijk enorme pijn in mijn buik, en toen ik naar het toilet ging verloor ik mijn slijmprop ! Ik begon hem een beetje te knijpen, mijn bevalling is toch nog niet begonnen ? Mijn schoonmoeder adviseerde me om de verloskundige te bellen, en dat heb ik gedaan. Ik moest toen van haar naar huis, op bed gaan liggen en ze kwam eraan. Ze heeft me getoucheerd, maar alles is nog okay. Ik heb inderdaad wel heel erg veel slijmverlies, maar dat zegt niets. Ik moet het nu heel rustig aan gaan doen en op de bank gaan liggen. Ik heb nog steeds veel pijn in mijn buik en in mijn rug, maar volgens mij zijn het toch geen weeen. Morgen moet ik zowiezo op controle komen, dus dan word ik weer getoucheerd.

Een hele rare dag dus vandaag, ik ben helemaal op, ik heb totaal geen energie meer.... Ik zal morgen even een update geven en dan reageer ik ook op jullie, ik moet nu plat liggen.

16. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Welkom Yasmin!

Vandaag zou ik (zoals ik vanmorgen al schreef) gaan opruimen maar tis er niet echt van gekomen! Nou ben ik net maar begonnen om het toch nog een beetje gezellig te maken in huis vanavond ;)
    Ik heb echt al de hele dag last van harde buiken die best pijnlijk zijn. Ik maak me gelijk zorgen :( Misschien wel helemaal voor niks. De VK zei dat we rond deze tijd best al voorweeen kunnen hebben! Heeft iemand hier al ervaring mee en hoe voelt zoiets aan?

@mamavanamber: wat erg van je badkamer :( Misschien je voegen goed schoonmaken met chloor?

@Tanja: volgens mij is 08-08 idd een leeuwtje :)

Ik ga nu maar eens koken! Heb lekker witlof met ham en kaas en als toetje NATUURLIJK IJS :)

17. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hè jeetje Mamavanamber, daar schrik ik toch wel even van zeg. Doe alsjeblieft rustig aan en denk om jezelf. Kun je zien wat spanning toch maar weer te weeg kan brengen, pffffttt.

Hoe lang van tevoren is het eigenlijk gebruikelijk dat je je slijmprop verliest? Ben ook nog echt zo'n "nono" wat dat betreft, ik zou ook niet weten of ik het door zou hebben dat het mijn slijmprop is. Hoe ziet dat er uit?

Dikke knuf van mij hoor!

18. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Jeetje mamavanamber, wat een dag zeg.
    Ik schrik er van! Hopelijk blijft alles rustig.
    Rustig aan doen meissie!

19. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Zo mamavanamber dat is even schrikken zeg. Doe lekker rustig aan en hopelijk is morgen nog steeds alles goed morgen bij de VK. Ik duim voor je hoor, wat een dag vandaag voor jullie, veel sterkte iig.

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Jeeee wat een pagina's voor het weekend zeg.En het was nog wel zo mooi weer heeft iedereen binnen gezeten?

Heb zo hier en daar wat onthouden.

Mamavanamber doe jij het nu wel rustig aan denk om je zelf en je kind.En je badkamer moest er wel even om lachen hoor zag het al voor me.Maar kan me voorstellen dat je
    :evil: :evil: :evil: :evil: was.En wens jullie veel strekte toe voor morgen want neem aan dat je schoonzus toch gaat morgen.

Heb weer een nieuwe mama voor bij zien komen WELKOM.

Stephanie doe maar eens een dag of 2/3 niks dan is het waarschijnlijk over heb ik ook gehad en doe nu echt alles op halve kracht en zo min mogelijk en moet zeggen heb nergens meer last van.

Schiet me nu weer te binnen dat het uitje volgende week al is helemaal vergeten.

Moet nog met 2 dames afspreken(sorry even de namen kwijt) hoe en wat sturen jullie mij even een pb.

Nou verder weet ik het niet meer hoor.
    Hier een drukke dag gehad.Was net thuis belt er een van stal dat m'n paard vast gelegen had in de wei en overal over heen gesprongen was en nu op stal stond dus kon ik weer terug het viel gelukkig mee.
    Verder lekker in de tuin bezig geweest.
    Ati hier in de woonkamer druk bezig geweest.Alles staat echt op z'n kop
    :(
    Maarja volgende week is alles klaar :whistle: :whistle:

Moet zeggen dat ik ook echt heerlijk slaap en vooral met m'n kussen.

Meiden morgen niet te veel schrijven he ;)
    Wanneer kwam Lintje terug?Morgen toch?
    Als dat zo is nou dan weet ik het wel ;)

Iedereen een fijne avond

Deel Deze Pagina