Waaah, jullie gaan allemaal veel te snel. Dan wil ik alleen even online gaan om uit te vissen waarom ik nou geen koffie mag drinken en dan check ik mn mail en dan is er weer overal door iedereen drie keer op gereageerd moet ik eerst alles weer bijlezen en dan ben ik uiteindelijk nog te moe om uit te zoeken waarom ik geen koffie mag Maar goed. Dacht ik dat het na het weekend wat beter met me ging, minder misselijk enzo, wat doe ik vanmiddag op mn werk? Spontaan over mn nek gaan. Echt heel suf. Het is ook zo muf op mn werk. We hebben een heel diep pand met alleen maar een deur aan de voorkant, niks geen ramen die open kunnen en de ventilatie is echt bagger. Als dat zo blijft kan ik mn lol op, want ik werk fulltime. Pfff, gelukkig ben ik wel wat minder moe nu dan enkele weken geleden, toen lag ik elke avond om 9 uur al te snurken en pas om 10 uur er weer uit ('s morgens dus). Ik moet nu vooral heel erg boeren, herkend iemand dat? En ik kan niet eens boeren, komt er in een of andere vreemde hik-vorm uit. Vindt het trouwens heerlijk dat mn boobs groeien, misschien dat ik dan binnenkort eindelijk een cub b heb mn buikje gaat nog niet zo snel, maar ik voel mn broeken al wel wat spannen. Iedereen die veel beroerder is als ik: echt sterkte, kop op, succes en hopelijk vliegt de tijd een beetje en zijn we allemaal snel en veilig straks de 3 maanden door.
Hihi, ja inderdaad. Die boertjes komen heel bekend voor. De darmen komen blijkbaar al een beetje in de knel .
Heb dit in het begin gehad heb er nu geen last meer van.Alleen als ik veel gegeten heb maar ja of dit aan de zwangerschap ligt weet ik niet. Groetjes
Hi MMM... ik had vandaag weer een echo en heb de 2 weken die we achterliepen weer met 2 dagen ingehaald... nu nog 12 dagen verschil met wat we dachten. Ik was weel wel heel nerveus hoor, blijft toch raar als je toch minder ver bent, dan gedacht....
Zo te horen, flink wat kwaaltjes erbij gekomen. Ik ben vandaag naar de huisarts gegaan, omdat ik al een week geen eten binnen houd,gelukkig wel drinken. Ik heb nu poeder gekregen dat ik moet oplossen, zodat ik weer een beetje op kracht kom. Ben de hele dag misselijk en duizelig, verder last van mijn (.)(.) en af en toe steken in mijn buik(vooral na het overgeven). Heb me vandaag wel ziek gemeld, was niet te harden, zag alles dubbel.
En mocht je de datum weer aanpassen dan? Ik bleek met de echo 4 dagen verder te zijn maar ze houden wel gewoon die oude datum aan! Zolang het verschil niet groter was dan een week ofzo..
Dames, dames, jullie gaan echt veel te snel, of ik heb te weinig puf. Veel meer dan bankliggen doe ik nu niet dus....Ben echt ongelooflijk misselijk, 24/7, weet niet meer wat ik er aan moet doen. Weet alleen dat mijn gewicht zienderogen afneemt. Begin me nu steeds meer zorgen te maken dat ik te weinig voedingsstoffen binnenkrijg. Maar ja, ik neem trouw mijn zwangerschapsmultivitaminen en twee flesjes knorrVie, dus denk dat dat wel losloopt. Echt top, de vrouwen die nu nog werken. Zelfs het huishouden is hier gestopt... En ik wil ook zo'n mooie echo. Ik moet nog iets meer dan twee weekjes wachten. Ben er zo ongelooflijk bang voor. Je weet wel, voel je je zo beroerd en dan is het nergens goed voor geweest... Trouwens wel overladen met cadeautjes, voornamelijk sokjes, volgens mij heeft die kleine er al meer dan ik Maar wel lief. Jullie allemaal sterkte verder en succes met alle echo's!
Goedemorgen allemaal en welkom nieuwe mama's er wordt idd veel geschreven zeg. Het wordt vandaag denk ik weer zwaar om de dag door te komen, moet er echt weer helemaal in komen na een weekje vakantie ben echt super moe. Komt waarschijnlijk ook doordat ik gisteren iets te enthousiast bezig ben geweest, heb bijna 2 uur staan strijken en ik heb onze bugaboo naar zolder gesleept. Ben er zo blij mee! (ook al is het misschien een beetje vroeg)
Goedemorgen! Welkom nieuwe mama's! Ik ben gister weer eens wezen sporten, maar volgens mij heb ik iets niet goed gedaan. Ik heb last van mijn onderrug! En dan MOET ik zo nog stofzuigen en dweilen omdat mijn vriend gister alle palen van de schutting heeft vervangen, en met zijn prutpoten door het huis was gelopen. GRR Vanmiddag krijg ik een oudschoolvriendinnetje op visite: gezellie! Jullie nog leuke dingen in de planning?
ja ik ga shoppen met mijn dochter en mijn stiefdochter lekker samen de stad in en effe burgertje pakken bij de mac hihihi lang leven de kinderbijslag hihihihi
ik heb misschien een rare vraag maar heeft iemand ervaring met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Heb verder geen klachten of zo, maar heb sinds vanmorgen (nadat ik hier iets over gelezen heb) ineens een heel raar gevoel en ben ineens enorm bang dat ik een BBZ zou hebben. Zijn er bepaalde symptomen waar je op moet letten, of zit ik mezelf onnodig bang te maken?
@Ien bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb je echt fikse pijn heb ik altijd begrepen, dus daar zou ik me niet te druk om maken, als je dat had gehad had je het onderhand wel gemerkt denk ik zo.. (maar ik ben geen expert hoor..)
Ik weet er ook het fijne niet van. Lijkt mij inderdaad dat je rond deze tijd wel pijn zou moeten krijgen omdat het vruchtje alleen maar groeit en geen plek meer heeft. Ik zou zeggen, zoek even hier op het forum of google even. Zeker weten dat je meer info krijgt. Hihi nog wat leuks meegemaakt net. Ik kwam net thuis (van de gamma) dus ik loop naar mijn voordeur, zie ik 3 huizen verder een man staan met 2 kratjes in zijn hand die hij omruild voor 2 andere kratjes. Mijn buurvrouw zag mij gelukkig niet, maar ik weet al genoeg! Ik doe zelf niet mee aan moeders voor moeders maar ik weet heel goed hoe die kratjes eruit zien! Dus zij is ook zwanger van de tweede. Grappig he? En mijn buurvrouw het huis daarvoor is ook zwanger en is in april uitgerekend. Dat wordt nog gezellig!
Heb net idd even gegoogeld en denk dat ik me gewoon druk maak om niets (ga dr maar van uit dat het door de hormonen komt) Wordt idd gezellig dan bij jullie in de straat silly. We hoorden van de week dat de nicht van mn man 20 augustus is uitgeteld, wordt dus ook gezellig.
hey zwangere dametjes, hoe gaat het met jullie, nog veel misselijk? ik wil iedereen hier een heeeel gelukkig 2007 wensen! ben vandaag 10wkn zwanger, iedereen weet het al, zijn helemaal blij voor ons, mn dochter kan nu al niet wachten, die wil dat ik vandaag nog ga bevallen, ik hoop toch eerst nog van de zwangerschap te kunnnen genieten, want tot op de dag van vandaag ben ik elke dag, de hele dag door misselijk, ontzettend moe, droge keel, verstopte neus, snel geirriteerd, en ga zo maar door, mn buik begint al te bollen, broeken zitten niet lekker meer, ik zal dit weekend echt of een maatje meer moeten kopen, of toch al aan de zwangerschapsbroeken moeten.... ik heb een paar weken geleden mn eerste termijnecho gehad, daar werd ons verteld dat ze op dat moment 1 vruchtje met vraagteken zag, ik realiseer me nu pas dat ze bedoelt dat er misschien ook wel2 kunnen zitten... volgende week heb ik weer een echo, dan zullen we meer kunnen zien mijn vriendin heeft een tweeling en ze vertelde me dat zei ook heel veeel misselijk was en ook veel moeer was dan van haar andere kids, en ik heb de leeftijd dat het meer voorkomt..dus...pffff, ik kan niet meer doen dan afwachten, liefs, marit
Zo even een paar daagjes gefeest en geen zin in i-net gehad ben gewoon te moe. Gisteren de vk gebelt en die begrijpt dat ik met al die misselijkheid nu wel eens wat wil zien of horen, dus zodra ik 10 weken ben mag ik bellen en dan gaat ze kijken of ze het hartje kan horen. Hopen dat dan de onzekerheid een beetje weggaat. Allemaal nog de beste wensen voor 2007 en de nieuwe dames in augustus gefeliciteerd. Ik duik zo mijn bedje in, ben voor de middag gaan werken, naja werken... boven de pot hangen en ben bek af ! Laat die 10 weken maar komen na al 5 weken spugen wil ik nu wel eens wat horen
Gelukkig nieuw jaar allemaal en dat het voor ons allemaal maar een heel mooi jaar mag worden!! Hier alles nog hetzelfde. Poeh, sommige hebben echt veel klachten, ik ben blij dat dat me bespaard blijft. Maar even een vraag: wanneer kregen / krijgen jullie je eerste echo? Ik heb volgende week vrijdag de intake bij de vk. Ik hoop natuurlijk dat ik dan ook een echo krijg, maar reken er niet te veel op. Maar ik ben gewoon zo benieuwd! Groetjes Eliza
Hallo lieve augustus mama's, Ik moet me helaas afmelden bij jullie. Mijn nieuwe jaar is helaas niet zo mooi begonnen. Kreeg maandag avond na een paar dagen bloedverlies ineens hele hevige buikpijnen. Zo erg dat ik het thuis niet onder controle hield. Ben met spoed opgenomen in het ziekenhuis en gisteren curretage ondergaan. Kan me er wel bij neerleggen maar het is en blijft een grote teleurstelling. Ik wens jullie allemaal nog een hele prettige zwangerschap! xxx