augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Hier ook gewoon 1 thermometer hoor, flauwekul die 2! En ik vind ze voor kids fijner die kontdingen. Die oordingen vind ik maar irratant en minder nauwkeurig voor die kleintjes.

Kruiken heb ik ook maar 1, als t ijskoud is in augustus gaat manlief maar ff naar de hema.

Mamavanamber, blij dat alles ok is! En luister naar je verlos en geniet ;)

Die 35 pagina s gaat ook nog wel lukken toch!

ooooooooow papa roept eten is klaar hahah wat een luxe!

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mamavanamber, fijn dat je toch even een berichtje hebt achterlaten...begon me inderdaad al een beetje zorgen te maken!

En Hopla, ik moet zo ontzettend lachen om jou...inderdaad, moet dat nou allemaal in huis? En bij mij staat op de lijst dat ik vier lakentjes moet hebben per bedje...vind ik nogal veel (zeker als ik een wiegje en een bedje wil gebruiken)..

En dames, don't worry, ik kan heel erg goed alleen zijn. Doordeweeks merk ik het niet eens meer (tenzij er ergens een spin moet worden weggehaald) dat mijn maatje er niet is, alleen de weekenden zijn wat stiller...voor 's nachts ;) Maar familie, vrienden etc. weten me altijd goed te vermaken, en nu zorgen ze er helemaal voor dat ik me niet 'verveel' Lief he!
    En mijn maatje ziet inderdaad de hele wereld op deze manier, ik helaas niet, maar heb gelukkig al heel wat gezien...heb zo'n zin om weer lekker op vakantie te gaan.

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    O en Raccon, ben net even weten fietsen en dag gaat nog prima hier! Hoop dat het zo nog even blijft!

4. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hé hoi, lukt het hier een beetje om Lintje gek te maken?!?! :) ;) Die schrikt zich straks echt een arme hoedje...

Ik ben benieuwd wat er in het kraampakket van Iza zit maar dat zie ik dan wel Borsatofan.

Mamavanamber, ben blij dat het goed met je gaat hoor. En natuurlijk zijn we bezorgd om je. We leven allemaal toch met elkaar mee? Lekker rustig aan doen dus en goed om jezelf en je beebje denken.

En die uitzetlijst.... Ik had een hele oude (kont)thermometer, wel digitaal, maar ik heb dus gewoon één nieuwe aangeschafd. Ik wilde eerst ook maar één kruik aanschaffen, ik bedoel inderdaad.... we bevallen in augustus. Maar op marktplaats was iemand die twee kruiken aanbood en die heb ik voor een tientje (inclusief twee kruikzakken) overgenomen en dat vond ik niet duur dus heb ik er toch maar twee. En voor de rest doe ik ook een beetje zoals het mij goed lijkt hoor. Ze komen bij mij trouwens op 6 juli langs voor een intakegesprek. Ben benieuwd.

Verder vandaag niet veel gedaan, voel me niet lekker, wederom veel maagzuur en misselijk, last van de buik, bijna weer overgegeven. Heb ook maar heel weinig kunnen eten. Wordt er behoorlijk moedeloos van soms. En ik slaap ook nog eens zo slecht, echt om het uur wakker, en moet dan ook plassen (kleine drukt volgens mij behoorlijk op mijn blaas). Dus het breekt me dan gewoon even op. Om 16.00 uur ook nog bij de fysio geweest, dus vind het wel weer best voor vandaag. Hopelijk morgen een betere dag.

5. Niet meer actief

Mamsvanamber, gelukkig maar dat het niets ernstigs was, maar idd RUSTIG AAN NU ! lekker stoppen met werken en dan natuurlijk thuis ook rustig aan blijven doen.
    Buikpijn wel weer helemaal weg?

Kiki, wat vreselijk, je mannetje zo lang weg, tja, als je het wel gewend bent is het vast wat minder erg, maar 10 aug. pas weer terug :confused: kun je maar beter wat te laat bevallen.

Dorst, ja, nu, maar ik heb geen zin om naar beneden te lopen, doe ik zo wel, als mn man weer de deur uit moet.

Twee thermometers? Waarvoor dan? Zodat ie er twee tegelijk in zn oren kan stoppen? Volgens mij staat er op mijn lijstje maar 1.
    En een kruik heb ik van mn collega geleend, als ik er nog 1 nodig heb in augustus, idd missgroovy, dan is de hema om de hoek.

Zo, een flesje water en een bakje ijs :D

En ik heb mn eerste verlofdag overleefd, vanmiddag direct twee keer op de thee gegaan :) echt lache, dat deed ik nooit.

Maar ik merk wel dat een klein stukje fietsen op een dag helpt tegen de bandenpijn. Ipv de hele dag op mn kont zitten dus. :oops:

Oh, mn ijs smelt, tot zo, ik geef het stokje weer door

6. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

zo ben ik weer. Ben weer thuis. Paps had lekker gekookt, daarna weer naar huis gegaan.

Ze belde net van de kraamzorg. 12 juni komen ze voor de intake. Hebben ze geluk want maandga komen de banken hihi dan hoeven ze niet op houten stoeltjes te zitten :)

maagzuur,,,,,,,,nooit last van gehad, wist ook niet wat ik me er bij moest voorstellen,,,,,,,maar tis echt niet fijn :( dames die er al langer last van hebben ik heb echt medelijden. Bah heb ook meteen rennies gekocht want dit is echt vies :(

Kwam er trouwens vanmorgen achter dat ik met scheren niet meer volledig zicht heb :) kon mn buik ook niet ff snel opzij duwen. Beetje jammer hahah

7. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Hmm nou maagzuur had ik dus ook nooit voor mijn 1e zwangerschap, helaas had ik na mijn zwangerschap er nog geregeld last van helaas, maar nu begint het weer zijn toppunten aan te nemen :(

Strakkies lekker bosche bol eten heb er al de hele dag zin in, maar ja na 3 jaar huwelijk heb je het verdiend he ;)

8. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Heb ook een nieuwe buikfoto gemaakt en geplaatst ;) later komt een duidelijkere..

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Raccon...een metertje voor jou en een voor de mini...duh ;) Maar een watje met alcohol doet wonderen hoor!
    En die van mij mag niet later hoor! Ietsiepietsie eerder wel ;)

Fibi, voor jou is het geen makkelijke zwangerschap zeg! Realiseer me nu echt wel dat ik een van de gelukkige ben, die er vrij makkelijk doorheen komt (tot nu toe dan he)

Missgroovy, hahahaha, rottig he dat scheren...vooral met een nieuw mesje :( Buikie is niet meer weg te duwen ;)

Mist...mmmm...lekker bosche bol....denk ik trouwens...nog nooit een gehad, maar het klinkt heerlijk! En jouw buik, een echte zwangerschapsbuik. Mooi he, zo'n minimensje in je :)

Hier maar weer eens aardbeitjes met vanillekwark. En nog erger, ik heb mijn man beloofd zijn overhemden te strijken...zijn het er 12 die nog moeten :confused: Heb ik in ieder geval iets te doen tijdens Grey's

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :confused: :confused: :confused: Zozo, het is jullie gelukt hoor, 34 pagina’s.. Ik heb er anderhalf uur over gedaan!! Kom ik terug van vakantie, denk ik lekker wat te lezen, begin ik bij pag 474… verhalen over mannen die liefde bedrijven met lijken.. Goh, dat was lekker met mijn bordje macaroni.. :(

Vakantie was aardig. Ergerde me helemaal suf aan bepaalde familieleden.. pfoeh. Een week is lang genoeg. Het heeft twee dagen geregend.. maar vond ik niet erg. Verder 28 graden. Gelukkig geen zw.masker. Motorbootje gehuurd met manlief, lekker even met z’n tweeen. “Wilde” schildpadden gezien (supergroot!!) dat was mooi, water was helder, maar het eiland Zakynthos is eh.. saai. De bedden, pfoeh, slecht matras, een flutkussen en tja, kon niet tegen manlief aan liggen (twee bedden). Maar wonderlijk genoeg heb ik heerlijk kunnen slapen.. behalve afgelopen nacht, 6x naar het toilet, tjongejonge..

Geen stewardess die aan mij vroeg of ik er goed bij zat.. Maar in Griekenland vroegen ze wel hoeveel weken ik zwanger was, argwanend kijkend naar mijn buik.. heb er maar een weekje van af getrokken. Was bang dat ik anders niet mee terug mocht..

Ik heb sinds vorige week natte vlekken in mijn nachthemd… jaja, lekkende borsten.. ruikt trouwens best wel naar baby -> lekker ;)

Mooie buiken voorbij zien komen.. En maak je geen zorgen over te dik zijn.. Sinds de week op het strand geloof ik echt dat 99% van de bevolking lijdt aan obesitas (extreem overgewicht). Allemachtig. Ik wilde foto’s maken als bewijs voor jullie en de thuisblijvers.. maar mijn man vond dat ik dat beter niet kon doen. :rolleyes: Wel stoer dat die vrouwen/mannen/kinderen zelfverzekerd genoeg waren om bikini’s en stringetjes aan te trekken.. :D

Ik heb een nieuwe auto, tralalalalala…. Een Ford Focus, stationwagon, zwart. Direct vanuit Schiphol in Almere opgehaald. Wat een groot ding maar ik ben er supertrots op! Wauw, zo’n grote mooie auto voor mij (en straks ook voor pikus..) :D :D

Geen ooievaar op het raam of voor de deur bij mij.. Een slinger voor het raam.. daarmee klaar.

Heb net een e-mail gekregen dat er een tentamenmogelijkheid is voor mijn studie op 28 augustus en daarna niet meer.. Tenzij ik ga betalen.. ehm, laat 28 augustus nou net niet zo goed uitkomen… ff een mailtje sturen.

Nu ik de 30 weken-grens nader gaat het allemaal wel erg snel… Ik moet ook maar een To-do-lijst gaan maken..

Ik ga nu ook ff naar Grey’s..

Reacties:

Poeizie, je kamertje is prachtig!

Mamavanamber, - limegroen, goedzo!
    - wahahahahaha… wat heb je toch een schattig kindje.. ik had er graag bij willen zijn.
    - Och, wat moeilijk voor je zwager en vriendin, hoe is het nu?
    - Wat lees ik nu? Slijmprop verloren? ….-ff snel verder lezen…- Oef, nog niet bevallen, gelukkig maar! Welkom bij de thuiszitters en heel rustig aan doen. Dikke knuffel voor de schrik.

Mamalieske, leuke foto!!

Wannabe, ik heb nog aan je gedacht op vakantie, hoe het met je poes zou zijn. Verdrietig dat je je poes in moest laten slapen, maar ze is nu vast een heel gelukkig engeltje. (maar volgens mij zeg ik dit nu tegen iemand die heel erg down-to-earth is) Knuffel voor jou!

Nikster, wil je mee? Dat kan! Ik pb je even.
    Teddy, ik pb jou ook even.

Danielle, hoe gaat het nu met je oma? (na je laatste bericht over de operatie)

Gummetje:
    - zuur.. bah.. heb het ook.
    - Bier? Nee, geen alcohol tijdens de zwangerschap. Ook al is het heerlijk om mijn tong even in de beerenburg van mijn man te stoppen.. just for the taste..

Fibi:
    - Ben blij dat je je bestelling (eindelijk) compleet hebt.. wat een gedoe met die baby-dump.. Hee, hebben wij daar niet onze kinderwagen besteld? Ik moet maar ff bellen..
    - Bloedverlies, ontstoken piercing.. he, naar allemaal. Hoop dat het allemaal een beetje meevalt.

Nienke:
    - Nathan! Is mooi.. Daylin… nooit van gehoord, beetje meisjesachtig ook. Zou ook niet weten hoe ik het moest schrijven als iemand zich zo voorstelde… Daylin, Daywalker.. Blade.. eh. Nee (overtuigd?)
    - Jij ook babydump-trouble… ik moet morgen ECHT even bellen

Borsatofan; ook al babydump.. toch niet die in Grou he?!

Raccon:
    geboortekaartjes, 56 stuks.. ik vind dat maar weinig. Ben alleen voor mijn buren al 7 kwijt. Familieleden, vrienden, werk, kennissen, sportclub, jullie.. ik kom op 7368 kaartjes ;)

Kiki:Wat erg van je schoonzusjes zwangerschap, dat zal heel moeilijk en verdrietig zijn. Hoop dat ze er goed en wel bovenop komt.
    - Heb je de uitnodiging wel gekregen? (omdat je er op de 29e nog op zat te wachten…)
    - Hyves? -> ehm.. ik blijf toch graag nog een beetje anoniem.. en ik heb aan dit forum echt genoeg.. maar wie weet, als je aardig bent op 10 juni..

Tof lijstje
    Kiki…. Dat scheelde me ook weer wat lezen… (ik dacht al: hoe krijgen ze al die pagina’s vol?! ;) )
    Er staan trouwens ook nog een heleboel meiden in die ik al lang, lang hier niet meer gezien heb (en die ook blijven steken op 2 kg..). Maar het is zeker niet eerlijk om die namen er uit te gooien.. :rolleyes:

Kuki: wat erg van je collega, zo jong nog, sterkte! :(

Missgroovy;
    - gefeliciteerd met je tuin die af is!
    - Wat een mooi geboortekaartje!

Tanja,
    - wat een schitterende box. Helemaal mijn smaak..
    - De hik, ja, voel ik regelmatig..

Missgroovy; wat een lief monstertje.. (je hondje, 32.000 pagina’s terug)

Yasmien, welkom bij de augustusmama’s. Wat zie ik? Zeven berichten sinds februari? Och meid.. hier ligt het tempo wel iets hoger, haha.. ;)

eerst maar even zo.. :confused: :(

11. Niet meer actief

Whaahahahahaha Lintje is er weer hoor, en ik had zo gehoopt dat we je 35 pagina's konden geven :D
    Maar welkom terug hoor.
    Ben vorig najaar ook op Zakynthos geweest, maar toe was ik nog niet zwanger, dus wel heerlijk geslapen. Zaten toen alleen net in het naseizoen, dus het weer was niet zo heel erg warm meer (water trouwens wel) gelukkig hadden we nog net alle laatste toeren.

Ik hoop trouwens wel dat ze je een 'break' geven voor dat tentamen, schiet niet echt op anders :(

Oh, een metertje voor mij, kunnen we niet gewoon samen doen? Ik wacht wel even op uk hoor. Zal zometeen es even een lijst van internet plukken over wat er in een kraampakket moet zitten en daar ga ik dan maar mee naar de apotheek, aangezien ze 84 euri niet genoeg vinden bij mijn ziekenfondsverz. om me een pakket te geven :x

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Super dat je er weer bent Lintje!
    En bedankt voor het lezen en je reacties...ben ik ook weer beetje bij! (hele week gestudeerd, morgen examen beroepsopleiding)

En mamavanamber: rustig aan he meis, schrik me rot!!

Alle mama's: moet even wat kwijt: ik ben trots op jullie allemaal!!! :whistle: We redden het allemaal maar mooi en zijn al ver op weg!! Vind het fijn om hier mn ei kwijt te kunnen en vind het leuk om jullie verhalen te lezen!! \:D/ :thumup: :D

Liefs

13. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hoi dames, zoals beloofd hier het vervolg van vanmiddag. Ik ga eerst even op jullie allemaal reageren hoor, en als laatst heb ik een verrassing voor jullie (zijn jullie al nieuwsgierig ?)

@sonjaw: het probleem met kramp in de voeten komt mij heel erg bekend voor. Ook ik heb er behoorlijk veel last van. Ik heb maar twee paar makkelijke schoenen en een paar slippers gekocht, want ik hou er rekening mee dat ik door het warme weer nog meer vocht in mijn enkels ga vasthouden. Probeer ’s avonds anders eens een lekker koud voetenbadje te nemen, dat schijnt te helpen !

@hopla: nesteldrang is altijd goed, daar word je huis weer heerlijk opgeruimd en schoon van, hihihi ! Ikzelf ben ook alvast een klein beetje begonnen, heb de kleding van Amber allemaal uitgezocht en tot en met maar 86 gaat allemaal weg. Heb nog wat kleding wat ik kan verkopen, maar de rest gaat allemaal naar Humanitas. Heerlijk die opruiming ! En ja, dan die uitzetlijst… Bij Amber had ik me stipt aan de lijst gehouden, maar er zaten gewoon dingen bij die nooit gebruikt zijn. Ik zal deze keer dan ook soepeler zijn met het aanschaffen van bepaalde artikelen.

@Ien, hahahaha wat een verhaal met die gebruiksaanwijzing, dat is inderdaad een toppunt van zwangerschapsdementie. Moest er wel heel erg om lachen hoor, hahahahaha ! Domme muts dat je ook bent….. Nog even over die kleding voor de zwangerschapscursus, een joggingbroek van lichte stof is echt heerlijk tijdens de cursus, dat kan ik je echt aanraden.

@Kuki, doe jij het ook even lekker rustig aan met je harde buiken ? Jij moet ook nog even hoor ! Ik hoop dat je je vandaag rustig hebt gehouden en heerlijk van het zonnetje genoten hebt.

@Missgroovy: wat een schattig geboortekaartje zeg, echt onwijs leuk ! Die wil ik straks in mijn nieuwe brievenbus ontvangen, hahahaaha ! En ja, ik heb ook de hele dag door dorst. Normaal heb ik veel moeite om de 2 liter op een dag te bereiken, maar nu drink ik volgens mij wel 3 a 4 liter per dag. Dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat we allemaal zo veel moeten plassen ’s nachts hihihi !

@Mamalieske, wat grappig zo een pool. En wint degene ook nog wat als ze het goed hebben ? Ennuh, dat eigenwijs dat is een slechte eigenschap, die moet je toewijzen aan de vader hoor (tenminste, dat doe ik wel altijd). Mijn kindjes hebben alle goede eigenschappen van mamma !

@Kiki80, pfffffff zeg, dat is echt helemaal niks voor mij om zo vaak alleen te zijn hoor, bah bah en nog eens bah. Mijn manneke gaat elk weekend een nachtje vissen, en dan heb ik het al behoorlijk zwaar, ik mis hem gewoon enorm naast me…. En natuurlijk mag je hier uitsnotteren, dat is toch juist de bedoeling ?

@Poeizie: oh my god, en jij hebt twee van die Winnie de Pooh dingen ? Ik heb er hier eentje staan (die heeft Amber toen als cadeautje voor haar geboorte gekregen), maar als je het verkeerde knopje indrukt dan zit je meteen rechtop in bed… Wij hebben nu de batterijen eruit gehaald, dan horen we dat stomme ding tenminste niet meer.

@Lintje: jippieeeeeee, je bent er weer, ik heb je gemist hoor ! Fijn dat je weer terug bent, maar jammer voor jou dat het niet helemaal gelopen is zoals je wilde. Ik zou ook het liefst tegen mijn ventje aan willen kruipen, ik heb een hekel aan aparte bedden. En gefeliciteerd met je nieuwe auto, die moet je zondag dan maar even showen aan ons !

Nou, volgens mij heb ik alles nu wel een beetje gehad… Oh nee, jullie hebben nog een verrassing van mij tegoed. Nou, hou jullie vast: rond 6 januari 2008 zal ik tante worden ! Mijn zwagertje en zijn vriendin zijn tot de conclusie gekomen dat ze volwassen genoeg zijn om deze situatie op te lossen, en ze gaan er 100% voor. Stiekem ben ik verschrikkelijk blij dat ze deze keuze gemaakt hebben ! En nu ga ik even een rondedansje doen, zo leuk vind ik het dat ik eindelijk tante mag worden, joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !

14. Niet meer actief

Ooh mamavanamber wat goed, wat geweldig, wat super :whistle: \:D/ :thumup: :thumup: kan me voorstellen dat je daar heel wat blijer mee bent dan het alternatief. Wat volwassen van ze :D wens ze maar veel geluk van deze aug-mam

(sorry, was te nieuwsgierig, ben eerst naar onder gescrolt en heb toen pas de rest gelezen :oops: )

Bij mij staat er een ondersteek op mn bevallingslijstje, heeft iemand die ooit gebruikt? Zal es aan mn oma vragen of ze er nog een heeft :)

15. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ja ik ben ook superblij dat ze deze beslissing hebben genomen ! Ik had gisteren bijna die tas met kleding van Amber weggedaan, maar ik bewaar het nog maar even, misschien krijgen ze wel een meid...

En een ondersteek kan je ook huren bij dezelfde organisatie waar je de klossen voor je bed huurt, dan hoef je er zelf geen een aan te schaffen. Toen ik bevallen was van Amber is hij maar voor 1 ding gebruikt, om de placenta in te doen en voor de rest is dat ding totaal niet gebruikt...

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou hier ben ik dan ook weer even.Ben helemaal gaar en ga ook zo m'n bed in.Het was vandaag weer niet te harden op m'n werk maar we hebben het voor elkaar eind van de maand staat er een heel nieuw airco systeem en deze is pas 2 jaar oud.Slippers waren aan het eind van de dag ook niet lekker meer .Had echt olifanten pootjes.
    Paard is gelukkig oke net nog geweest.
    En de woonkamer ja wat zal ik daar vanzeggen.Donderdag morgen half 8 beginnen ze de vloer te leggen dus wij slapen 3 dagen bij m'n moeder.Vrijdag komt de volgende laag er op.Zondag de meubvels weer naar binnen mag toch niet helpen dus ik ga lekker weg met jullie. ;)

Heb een mooie buik voor bij zien komen.

Missgroovy mooi kaartje.

Mamavanamber ben blij dat het allemaal goed gaat wel houden zo he.
    Leuk dat je tante word.

JAAAAAAAAA Lintje is back in the house.We hebben je gemist hoor. :)

Maagzuur hier nog steeds geen last van heb het ook nooit gehad.

Loran ben blij dat het weer wat beter tussen jullie gaat.

Sorry verder weet ik het niet meer zal nog even kijken.

17. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hey mamavanAmber: gefeliciteerd met je aanstaande tante-schap (ook eerst ff naar onder gescrollt)!

Welkom terug Lintje! Hoop dat je ondanks alles toch lekker hebt kunnen genieten!

Een ondersteek die haal je idd via de organisatie waar je ook je klossen huurt. Ik heb het echter nooit gebruikt, hij heeft een x-aantal weken onder het bed gelegen en bij inlevering moest ik eerst al het stof eraf halen ;) Ik ben laatst al bij de Thuiszorg langs geweest en heb 7 klossen (ons bed heeft 7 poten) en een ondersteek "gereserveerd". Kon het pas bij 36 weken ophalen, maar denk dat ik eerder ga omdat het zo makkelijk is bij uit bed komen (die klossen dan hè, niet die ondersteek ;) ).

Verder heb ik haast geen last van nesteldrang of zo....... :rolleyes: ik bracht Gabriël op de fiets naar school (gaat nog net, alleen geen conditie of niets meer) en toen ergerde ik me dood aan de bende in de schuur. Dus....... vanmorgen de schuur helemaal uitgemest, foto's gemaakt van een aantal dingen die weg mogen en op MP gezet. Daarna ff nieuwe deo opdoen, dacht ik ineens dat die vlekken op mijn plafond in de badkamer ook niet meer konden, dus ........ badkamer helemaal uitgesopt! Ik wilde dus in de tuin gaan zitten maar daar is dus niets van gekomen. En eigenlijk wilde ik een klein stukje gaan verven in Gabriël's kamer om te zien of de muurverf in 1x dekt, maar daar is dus niets van gekomen.

Morgen kan ik het tentzeil voor zijn bed halen (halve hoogslaper, onder het bed kan je dan een tent maken) en dan wil ik gelijk ff zien of de gordijnen van de babykamer er al zijn. En dan moet ik ook nog langs de drukker, dus volgens mij wordt het morgen ook niets met verven........ Volgens mij ben ik met verlof maar ik heb het nog drukker dan anders. Nou ja, druk, dat niet, maar het gaat allemaal met een slakkegangetje, daar waar je dat normaal zo ff snel doet, ben ik nu meteen buiten adem en moet ik 10x plassen ondertussen. ;)

Maar goed, het blijft lekker weer en zondag gaan we lekker theeleuten. Loran vroeg geloof ik naar een parkeerplaats, volgens mij dus St. Jorisplein maar ik weet niet of die wel op zondag open is. Ik zal eens ff kijken of ik dat ergens kan vinden.

18. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Nou dames, moet zeggen de schade valt nog mee......
    Heb een tweede scherm wel al open gezet dus kan ff een lang verhaal gaan worden ( ligt er natuurlijk ook aan hoe serieus jullie zijn geweest ;) )

raccon, en hoe bevalt het om niet meer te hoevenwerken ? Begint het al te wennen??
    enne hier ook last met fietsen hoor!
    mamavanamber, heb je echt het idee dat je voor de 15e gaat bevallen of lees ik dat nou niet goed?
    Niet te veel stressen in ieder geval he? Suc6 met het klussen meis.
    MEIS! je laat me schrikken.... Ga snel verder lezen hoe het verder gaat...Ben nu pas bij de zondag...
    Ben blij dat het allemaal toch wel meevalt..Enne rustig aan nu he?! hihi, ben gelijk bij je berichtje over de verrassing naar beneden gescrold.. kon het niet laten! ( lees verder dat ik niet de enige was die dit heeft gedaan)Maar ben blij dat ze deze beslissing hebben genomen. Jij gefeliciteerd meis!
    stephanie21, waar blijft de foto van je haar??? Voor en na graag ;)
    mamalieske, wat een prachtige foto's! Enne je hebt gelijk zo lenig ben ik niet hoor! Nu zeker niet meer :) Heb al moeite om m'n schoenen aan te doen ;)
    Wolvin., wat een gez*#k over je geld zeg... Hoop dat het nu allemaal geregeld is!
    Nienke, zou zeggen Daylin...Erg leuk, nog nooit gehoord en klinkt beter bij Mila vind ik zelf. En kinderwagen is prachtig!
    borsatofan en heeft mannetje het naar z'n zin gehad bij tiesto? Wij zaten toevallig dit weekend in wolfheze( ook vlak bij arnhem).
    Zagen zondag aan het ontbijt heel wat brakke gezichtjes hoor... ;)
    Yasmien, welkom hier!
    Loran
    Heb je al enig idee wat het is? heb er hier ook last van...... :cry:
    sonjaw Ga je zo een pb sturen als ik alles heb doorgelezen. Kan nog even duren dusWil nog steeds graag meerijden met je ;)
    missgroovy, mooi kaartje..Zijn hier nog druk bezig :rolleyes:
    kiki80, dronk hier vroeger ook graag een wijntje en mis het (soms) ook wel hoor maar het staat me nu echt tegen.De lucht :pale: :-# van de alcohol.....
    Hopla Hier ook maar 1 kruik hoor. Als ze moeilijk doen kan ik er vast wel eentje lenen tegen die tijd ;)
    Lintje Blij dat je toch nog een beetje van je vakantie hebt kunnen genieten ;)

zucht...................heb het gered!
    Hebben echt een heerlijk weekend gehad. Lekker in de bossen, veel gewandeld. Niet meer de afstanden en tempo dat ik gewent was maar wel erg er van genoten \:D/ :thumup:
    Hier trouwens sinds gister ook last van lekkende borsten. Schrok wel ff hoor :rolleyes: . Maare heb er hier niet de hele tijd last van...Hoe zit dat bij jullie?

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik heb je terug ge pbt.
    Hoor het wel.

Gr Sonja

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Weet niet of jullie het al gezien hadden ben het vergeten te zeggen net.In het krantje van Kruidvat staan zoogkompressen 3 doosjes voor 3 euro dus niet duur.

Voor alle lekkende onder ons ;) :) En anders voor straks.

Nou ik ga nu echt slapen morgen nog een dag.Het word zowiezo een drukke week.

Trusten

Deel Deze Pagina