Ow Fibi, lekker laten gaan hoor, uithuilen is erg gezond en soms heerlijk, lekker bij mannetje kruipen, alles eruitgooien (mag hier natuurlijk ook altijd) dan kun je er vast weer even tegenaan. Ien, soms helpt schreeuwen Sonja, misschien moet je er tegen schreeuwen Welterusten allen
Ben in staat om hem tegen de muur te smijten grrrrrrrrrrrrrrr Hij gaat niet eens uit nu doet niks k@te ding. Dit is niet goed voor m'n bloeddruk morgen ben ik toch in de stad gelijk maar even dat k ding mee nemen en dan geven ze maar mooi een nieuwe.Heb nog garantie ben echt pist
Grrrr....eindelijk de sticker netjes op de muur....moet ik een halfuur wachten tot ik de bovenlaag eraf mag halen -> en het definitieve resultaat aan jullie kan laten zien. Morgen dan maar Weltrusten allemaal en tot morgen. En voor de dames die het nodig hebben een hele dikke knuf
goedenmorgen allemaal morgen naar de vk,zal het er gelijk over hebben dat ik pijn heb,en dat het trekt naar mijn achterkant van mijn benen. ja goed nieuws he van mijn oma,alleen de wond is opengegaan,ze hebben het open moeten maken ,is helemaal ontstoken! nu laten ze het open,moet nu vanzelf genezen. prenataldoos ik heb gister wij jonge ouders in de bus gekregen,en ja goor daar zat mijn bon bij. kan m ophalen tot 30-6
Nou, goeie morgen maar weer.. Heb gister toch nog redelijk geslapen en voel me iets minder zielig. Wel ff de dokter gebeld en moet zo ff hubbie m'n urine laten langs brengen. Misschien ook een blaasontsteking te pakken en anders de verlos bellen over wat het wel is. Heb nu nog nix gedaan en ook nog niet echt last, gelukkig. Vandaag op werk nog maar ff rustig aan doen. kiki80, VROEGER kon ik maatje 28 wel hebben, gaat nu niet meer lukken Enne wacht met smart op het eind resultaat Lintje, Enne bekkenpijn.. ...Eerst maar ff de uitslag van de dokter afwachten. En daarna zien we wel verder. Zit alleen nu mijzelf een beetje te schamen. Zou het niet eens erg vinden als ik moet stoppen met werken. Sterker nog hoop zelfs een beetje dat de verlos/dokter vinden dat ik moet stoppen Zo ken ik mijzelf echt niet heb net de wij binnen gekregen, nouja, gister avond dan... Kuki, straalt meer door naar de voorkant ( de pijn in m'n been dan he?!) Zeg ik ook altijd tegen hubbie maar volgens hem bedoelen ze wat anders met vette vis Mist, knuf voor jou! Fibi, ook dikke knuf voor jou hoor! Sonjaw, nog gelukt met de printer? Dames, geniet van jullie dag en tot vanavond...
He goedemorgen En Sonjaw hoe is het met de printer? Leeft ie nog of heb je 'm vermoord? En kiki foto's! Ben erg benieuwd wil nl ook nog een sticker bestellen, ben er alleen nog niet helemaal uit welke tekst ik wil...... Erg he daantje, ik vond het ook nooit erg om naar mn werk te gaan en nu denk ik iedere dag nog .. dagen tot mn verlof... (schiet helaas nog niet echt op moet nog 28 dagen werken)
AGENDA 4 juni - MamavanAmber, controle verloskundige 4 juni - Nienke, 8.30u. groeiecho 4 juni - poeizie, 19:30 uur infoavond in het ziekenhuis 5 juni - Mamalieske APK bij VK 5 juni - Lintje, voorlichtingsavond ZH 7 juni - Kiki80, APK bij VK 7 juni - raccon, APK + rhesus D prik 7 juni -danielle1979,APK + prik bij de vk 8 juni - poeizie, 11:45 uur groei echo 8 juni - Tante pollewop 2 weken op vakantie 8 juni - Loran, 9.15u. Controle VK + Prik anti. 10 juni - UITJE AMERSFOORT 13.00uur 11 juni - daantje78, APK + prikken vk 11 juni - Miza, APK Gyn + rhesus D prik 12 juni - Chigirl 30 weken groeiecho 13 juni - Kuki, voorlichtingsavond Zkh Gelderse Vallei 14 juni - poeizie, 09:30 uur APK VK 15 juni - Nienke, 5e controle gyn 15 juni - Lintje, APK VK 18 juni - Kuki, controle VK 19 juni - Fibi, controle verloskundige 19 juni- Sonja controle verloskundige 20juni - missgroovy, 10:20uur APK vk + rhesus D prik 20 juni - Lintje, eerste les, zw.cursus 20 juni - Mist, APK vk 25juni - Tante pollewop APK VK 26juni -missgroovy, info avond ziekenhuis 20-22uur 26 juni - Lintje, tentamen.. (jaja, is toch belangrijk..) 26 juni - Ien, APK VK 2 juli - Miza, Groeiecho + APK Gyn. BEVALLINGSLIJST 1 augustus 01. Anke 77 SURPRISE ?? kindje +??kg Verlof ?? 2 augustus 02. AmanChel MEISJE 2de kindje +6,0kg Werkt niet TB, FV 03. MamavanAmber Keenan Jay 2de kindje +9,8kg Verlof 21 juni, TB, BV 04. Mir75 SUPRISE ??kindje +8,0kg Verlof ?? 3 augustus 05. SonjaW Kenji Zsolt 1ste kindje +7,0kg, 97cm Verlof 18 juni ZB, BV 4 augustus 06. Demi SUPRISE 1ste kindje +10,0kg,105 cm Verlof 7 juli, TB, BV 07. Deb1 JONGEN ?? kindje +5,0kg Verlof ?? 5 augustus 08. Lintje82 MEISJE 1ste kindje +0,2 kg, xxcm Verlof ?? 6 augustus 09. Teddy JONGEN 1ste kindje +11kg Verlof 12 Juni 10. Borsatofan SUPRISE 1ste kindje +9,5kg Verlof 25 juni, maar ben al thuis TB,BV 7 augustus 11. Els JONGEN ?? kindje +6,0kg Verlof ?? 8 augustus 12. Tanja20 MEISJE 1ste kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 9 augustus 13. Hopla MEISJE 1ste kindje +8,5 kg Verlof: geen WAO ZB, BV 14. Humpie SUPRISE ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 15. Loran Naomi 1ste kindje +12,0 kg, 98cm Verlof 9 juni TB, FV 16. Mamalieske SUPRISE 1ste kindje +8,0 kg Verlof 26-06-07 ZB,FV 10 augustus 17. Manou JONGEN ?? kindje +1,5 kg Verlof ?? 18. MMM JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 19. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 11 augustus 20. Poeizie JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 21. Melanie MEISJE ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 22. Raccon JONGEN 1ste kindje +10,0 kg, 102 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 23. Nienke JONGEN 2e kindje +9,0 kg, 98 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV 14 augustus 24. Alice MEISJE 1e kindje +12,0 kg Verlof: 25 juni TB, FV 15 augustus 25. Mamamary JONGEN ?? kindje +2,0 kg Verlof ?? 16 augustus 26. Danielle1979 Ashley 1ste kindje +8,0 kg, ??cm Verlof 5 juli TB,BV 27. Kiki80 JONGEN 1ste kindje +3,5 kg, 94 cm Al thuis ZB, BV 28. Stephanie21 Remy 1ste kindje +3,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 29. Chigirl SUPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 30. Kuki Ysabelle Esmée 2de kindje +11,3 kg Al thuis TB, BV/FV (?) 19 augustus 31. Daantje78 JONGEN 1e kindje +8,4 kg Verlof 29 juni, TB, BV 32. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 33. Lintje MEISJE 1ste kindje +10 kg Verlof 9 juli TB, BV 34. Miza MEISJE 1ste kindje 10,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV 35. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli 22 augustus 36. Ien SUPRISE 1e kindje +9,0 kg Verlof 20 juli TB, FV 37. Mist JONGEN 2e kindje +2,8 kg Verlof nooit TB, BV 38. Sarake MEISJE 1 kindje +8 kg Verlof 15-08 -2007 (39 weken) ZB, BV 23 augustus 39. Tante Pollewop SUPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV 24 augustus 40. o0Noa0o MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 26 augustus 41. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 27 augustusZB BV 42. Fabienne79 JONGEN ?? kindje -1,0 kg Verlof ?? 43. Fibi JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV 44. Jumde MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 45. Missgroovy Fenne 1ste kindje +9,4 kg, 113 cm Verlof 31juli TB, BV 46. Wannie SUPRISE ?? kindje +0,4 kg Verlof ?? 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding
AGENDA 4 juni - MamavanAmber, controle verloskundige 4 juni - Nienke, 8.30u. groeiecho 4 juni - poeizie, 19:30 uur infoavond in het ziekenhuis 5 juni - Mamalieske APK bij VK 5 juni - Lintje, voorlichtingsavond ZH 7 juni - Kiki80, APK bij VK 7 juni - raccon, APK + rhesus D prik 7 juni -danielle1979,APK + prik bij de vk 8 juni - poeizie, 11:45 uur groei echo 8 juni - Tante pollewop 2 weken op vakantie 8 juni - Loran, 9.15u. Controle VK + Prik anti. 10 juni - UITJE AMERSFOORT 13.00uur 11 juni - daantje78, APK + prikken vk 11 juni - Miza, APK Gyn + rhesus D prik 12 juni - Chigirl 30 weken groeiecho 13 juni - Kuki, voorlichtingsavond Zkh Gelderse Vallei 14 juni - poeizie, 09:30 uur APK VK 15 juni - Nienke, 5e controle gyn 15 juni - Lintje, APK VK 18 juni - Kuki, controle VK 19 juni - Fibi, controle verloskundige 19 juni- Sonja controle verloskundige 20juni - missgroovy, 10:20uur APK vk + rhesus D prik 20 juni - Lintje, eerste les, zw.cursus 20 juni - Mist, APK vk 25juni - Tante pollewop APK VK 26juni -missgroovy, info avond ziekenhuis 20-22uur 26 juni - Lintje, tentamen.. (jaja, is toch belangrijk..) 26 juni - Ien, APK VK 2 juli - Miza, Groeiecho + APK Gyn. BEVALLINGSLIJST 1 augustus 01. Anke 77 SURPRISE ?? kindje +??kg Verlof ?? 2 augustus 02. AmanChel MEISJE 2de kindje +6,0kg Werkt niet TB, FV 03. MamavanAmber Keenan Jay 2de kindje +9,8kg Verlof 21 juni, TB, BV 04. Mir75 SUPRISE ??kindje +8,0kg Verlof ?? 3 augustus 05. SonjaW Kenji Zsolt 1ste kindje +7,0kg, 97cm Verlof 18 juni ZB, BV 4 augustus 06. Demi SUPRISE 1ste kindje +10,0kg,105 cm Verlof 7 juli, TB, BV 07. Deb1 JONGEN ?? kindje +5,0kg Verlof ?? 5 augustus 08. Lintje82 MEISJE 1ste kindje +0,2 kg, xxcm Verlof ?? 6 augustus 09. Teddy JONGEN 1ste kindje +11kg Verlof 12 Juni 10. Borsatofan SUPRISE 1ste kindje +9,5kg Verlof 25 juni, maar ben al thuis TB,BV 7 augustus 11. Els JONGEN ?? kindje +6,0kg Verlof ?? 8 augustus 12. Tanja20 MEISJE 1ste kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 9 augustus 13. Hopla MEISJE 1ste kindje +8,5 kg Verlof: geen WAO ZB, BV 14. Humpie SUPRISE ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 15. Loran Naomi 1ste kindje +12,0 kg, 98cm Verlof 9 juni TB, FV 16. Mamalieske SUPRISE 1ste kindje +8,0 kg Verlof 26-06-07 ZB,FV 10 augustus 17. Manou JONGEN ?? kindje +1,5 kg Verlof ?? 18. MMM JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 19. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 11 augustus 20. Poeizie JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 21. Melanie MEISJE ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 22. Raccon JONGEN 1ste kindje +10,0 kg, 102 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 23. Nienke JONGEN 2e kindje +9,0 kg, 98 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV 14 augustus 24. Alice MEISJE 1e kindje +12,0 kg Verlof: 25 juni TB, FV 15 augustus 25. Mamamary JONGEN ?? kindje +2,0 kg Verlof ?? 16 augustus 26. Danielle1979 Ashley 1ste kindje +8,0 kg, ??cm Verlof 5 juli TB,BV 27. Kiki80 JONGEN 1ste kindje +3,5 kg, 94 cm Al thuis ZB, BV 28. Stephanie21 Remy 1ste kindje +0,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 29. Chigirl SUPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 30. Kuki Ysabelle Esmée 2de kindje +11,3 kg Al thuis TB, BV/FV (?) 19 augustus 31. Daantje78 JONGEN 1e kindje +8,4 kg Verlof 29 juni, TB, BV 32. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 33. Lintje MEISJE 1ste kindje +10 kg Verlof 9 juli TB, BV 34. Miza MEISJE 1ste kindje 10,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV 35. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli 22 augustus 36. Ien SUPRISE 1e kindje +9,0 kg Verlof 20 juli TB, FV 37. Mist JONGEN 2e kindje +2,8 kg Verlof nooit TB, BV 38. Sarake MEISJE 1 kindje +8 kg Verlof 15-08 -2007 (39 weken) ZB, BV 23 augustus 39. Tante Pollewop SUPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV 24 augustus 40. o0Noa0o MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 26 augustus 41. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 27 augustusZB BV 42. Fabienne79 JONGEN ?? kindje -1,0 kg Verlof ?? 43. Fibi JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV 44. Jumde MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 45. Missgroovy Fenne 1ste kindje +9,4 kg, 113 cm Verlof 31juli TB, BV 46. Wannie SUPRISE ?? kindje +0,4 kg Verlof ?? 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding
Goedemorgen! Ik meld me ook weer eens. Computer is erg van slag,heeft waarschijnlijk ook last van pre-vakantie stress! Zometeen alvast beginnen met het inpakken van de spullen. Heb het gevoel alsof we 3 maanden weggaan overal lijstjes met dingen die ik vooral niet mag vergeten.. Verder heb ik ook auw. Nadat ik me gister flink had gestort op de schoonmaak, heb ik auw in mijn rug. echt onderin, wat ik wel vaker heb als ik te veel heb gedaan. Maar wel lastig. Meiden ik weet niet of ik nog voor vrijdag langskom, mocht het niet lukken: zet em allemaal op de komende 2 weken. Lekker genieten!
Goedemorgen allemaal! Allereerst bedankt voor de knuffels, vind ik echt hardstikke lief. Doet een mens altijd goed. Heb vannacht weer zo brak geslapen en omdat ik toch naar de huisarts moet om mijn urine te laten controleren heb ik gelijk maar een afspraak gemaakt voor vanmiddag. Kan om 14.50 uur terecht. Kan ik gelijk alles even met hem bespreken (heb een vervanger, mijn eigen huisarts heeft tot precies na mijn uitgerekende datum een soort van "sebattical" genomen, heb deze arts nog nooit gezien helaas). Heb nogal een waslijst met klachten. Heb ook maar alles opgeschreven want anders vergeet ik geheid de helft..... @Tante Pollewop; Als ik je niet meer zie voor vrijdag wens ik jou een hele fijne vakantie toe. Hopelijk zakt de pijn in je rug snel af! @Daantje; jij dus misschien ook een blaasontsteking? Gaat wel rond hier nu hè? Ik heb mijn kuur nu dus af maar twijfel of het wel helemaal over is.... Dus ben benieuwd wat er vanmiddag uit de controle komt. En de pijn die je hebt... (zelfde als danielle?) Bij mij straalde het ook uit (onder andere) naar mijn linker bil en linker bovenbeen (tot in mijn knieholte) en volgens mij fysio hoorde het ook bij de bekkeninstabiliteit, maar ik had het ook op andere plekken (liezen, voorzijde en stuitje). Kun je inderdaad beter even navragen. @Kiki; ben benieuwd naar het resultaat van de sticker hoor. Wacht in spanning af naar je foto! @Sonja2; is het nog goed gekomen met de printer? Ik baal daar ook altijd zo van hoor. Apparaten: Prima, maar ze moeten het wel gewoon doen. Geen geouwehoer! @Ien; fijn dat alles goed was bij de VK. Poeizie: Ik probeer ook zeker te ontspannen hoor, kan de hele dag toch praktisch niets doen of het is me al te veel. En juist dat is best vervelend. Want doordat je niets tot weinig kan doen heb je ook niet veel afleiding en als je dan zoveel pijn hebt en moe bent dan zit je ook wat sneller in dat dipje volgens mij. En zorgen ergens om maak ik mij gelukkig niet. Ik weet dat alles met ons ventje goed is, alleen mams is even niet zo jovel! En wanneer mensen vragen hoe het gaat (zoals mijn schoonmoeder gisteren aan de telefoon aan mijn mannetje vroeg) dan zegt mijn mannetje dus dat met de baby alles goed gaat alleen met mij niet. En het enige wat je dan vaak gelijk hoort is: "Och, nou ja, als het met de baby maar goed gaat". En ik dan?!?!?! Ik wordt voor het gemak best vaak even vergeten valt mij op. Nu hoef ik absoluut geen constante aandacht want zo iemand ben ik niet, daar hou ik niet van, maar ik vind het wel fijn als mensen wat begrip voor míjn situatie kunnen opbrengen. Het lijkt wel of ze allemaal denken, tja, dat hoort nou eenmaal bij een zwangerschap. Maar als ik zo om mij heen kijk, dan heb ik toch wel wat meer klachten dan iemand met een "gemiddelde" zwangerschap.... Nou, weer genoeg gezeurd (als jullie het zat worden trek maar aan de bel of scroll maar lekker snel naar beneden hoor ). Ik kom mij later nog wel even weer melden.
Jullie moeten me even helpen. We willen dus nog een tekst voor op de muur maar weet dus niet welke! Welke vinden jullie het leukst? Slaap kindje slaap daar buiten loopt een schaap een schaap met witte voetjes die drinkt zn melk zo zoetjes Sterretjes aan de hemel staan kindje jij moet slapen gaan Twinkel twinkel kleine ster o wat straal je mooi van ver Boven lijkt de wereld klein, maar jij zult er altijd zijn. Zo klein.. Zo mooi.. Zo lief.. Zo van ons. Als je in mijn ogen kijkt lijkt de wereld stil te staan De wind houdt op met waaien en bevroren is de maan Je bent stralend als de zon Je bent volmaakt, zo naakt en klein En de wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn Ik weet het niet meer! Arno vind de bovenste het leukste, die andere vind ie nl niet stoer mocht het een jongetje zijn. De onderste is ook de tekst die we op het geboortekaartje hebben staan. HELP! (ook andere leuke teksten zijn welkom)
Deze vind ik helemaal geweldig! En hoezo niet stoer, tegen de tijd dat de baby het echt wat kan schelen of het stoer is of niet, heb je zijn kamer ook al wel weer veranderd van een babykamer in een kinderkamer!
@Ien ik zou gaan voor : slaap kindje slaap. Blijft een lief liedje ongeacht het geslacht en leeftijd. @Fibi, hier mag je klagen hoor! En dat mensen niet naar je willen luisteren als je even te klagen hebt, join the club. Wacht maar tot straks de kleine geboren is, dan word dat schijnbaar alleen maar erger. Dan groeten ze eerst je kindje en dan jou. Hier een formulier gekregen voor een extra echo in week 35/36 zo maar eens bellen, gisteren vergeten te doen. Mannetje kwam gisteren om 19.00 thuis en ik lag te slapen, hellemaal vergeten eten te koken. Hij mopperen want het was al zo laat..... tja moet je maar eerder thuis komen hé, dat werd dus pizza halen. Voor de dames die naar de fysio willen, een door verwijzing heb je niet nodig hoor, je mag gewoon een fysio bellen als je dat nodig vind. Scheelt weer een bezoekje aan de huisarts of vk.
GOEDEMORGEN! Ik stuur de mensen met een "mindere dag" even wat knuffels en lachjes.. Ik ben vanochtend heel lief geweest en heb een pakket gemaakt voor mijn man met twee broodjes (vlokken en kaas) een krentebol, een banaan, een appel, een ontbijtkoek, sultanakoekjes, AA, Energyblikje, Roosvicee-pakje. Iedereen door de APK heen gister? De voorlichting in het ZH was wel leuk. Een VK en een ZH-VK vertelden over de bevalling thuis en in het ziekenhuis. Ze zeiden steeds: "Er bestaan geen domme vragen, dus stel gerust een vraag". Maar de vragen die gesteld werden.. pfoeh.. eh.. domme meiden als ik het mag zeggen. Ff een voorbeeld: Uitleg: "Bij een (vrijwillige) ZH-bevalling krijg je geen CTG, infuus etc. etc. Het is als het ware een verplaatste thuisbevalling." Vraag: "Als ik (vrijwillig) in het het ZH wil bevallen, krijg ik dan automatisch CTG etc. etc?" NEE KOE! Na de pauze/rondleiding ben ik dan ook niet naar de uitleg van de GC en het vragenhalfuurtje gegaan. Het was in die zaal nog warmer dan op de kraamafdeling.. mijn man viel ook al bijna in slaap van de hitte. Een erg leuke kraamafdeling hebben ze hier in Heerenveen. (in vergelijking met de verschrikkelijke afdeling in Meppel.. bleh) Vrolijk, gekleurd, niet te groot, loopt rond, baby's op de kamer, televisie/internet en videosysteem (als je baby op de kinderafdeling ligt kun je hem/haar de hele dag bekijken). Echt een pluspunt! Ook een pluspunt is dat het ZH vijf minuten lopen is. Mijn man zei: Mochten we naar het ZH moeten en alle auto's zijn stuk (....) dan kan ik je ook nog dragen! (vertel hem maar niet dat ik inmiddels 10 kg er bij heb zitten) Kiki; ben benieuwd naar je stickers. Crocs, och, ehm, ja makkelijk voor werksituaties en ze zullen vast heerlijk zitten/lopen maar laat ik het maar zeggen: Wat lelijk zeg!.. Gisteravond ook nog de WIJ gekregen, "Kom vandaag nog langs!".. Moet ik inbreken ofzo? Wannabe, ik "volg" de module Criminologie. Nu heb ik trouwens een vacature zien staan bij Bureau Jeugdzorg. En ik had me voorgenomen om pas weer in mijn kraamtijd te gaan solliciteren.. maar nu weet ik het niet meer zo goed. Zal ik solliciteren?
welke functie bij jeugdzorg? Lijkt me erg leuk om daar te solliciteren/ werken. Ik zou ervoor gaan als ik jou was! Hier nog steeds geen wij Slimme mensen Lintje daar bij die avond,,,,sta ik toch van te kijken van zulke inteligente vragen Je bent al de tweede die eerder weggegaan is,,,,ben benieuwd de 26ste KIKI,,,,,WAAR IS DE FOTOOOOOOO :-D Mamalieske: pizza is heel lekker en gezond hihi die van mij is blij als ik een keer niet kook en zeg dat t pizza of friet word hihi Ik kan lekker koken zegt ie maar hij houd meer van t ongezonde soort. Sinds we samenwonen is hij al bijna 10 kilo kwijt haha de meeste mensen komen aan,,,,zoals ik maar das weer een ander soort aankomen Ien, ik vind twinkel leuk maar dan in het engels en anders uhmmmm (ben niet zo'n gedichtenfan op muren) Slaap kindje, want tis een slaap kamer dus past wel. Die andere een beetje zweverig. Hoe ga je dat maken, schilderen plakken,,,,voel weer een fotomoment aankomen :-D Crocs zijn idd niet de mooiste schoenen maar voor t werk en thuis zijn ze heerlijk. Vind ze beter uitzien dan die witte gezondheidsslippers of die witte ziekenhuisklompen Ga zo maar s ff naar de hema, kijkenof ze nog wat laatste spulletjes hebben. Ik kan nooit alles in 1 keer halen, steeds is er wel iets op in dt rek.
Ja, inderdaad, dat heb ik nu ook steeds, dan weer de hydrofiel luiers op, dan weer het voedingskussen niet leverbaar, dan weer de luierpakjes met lang mouwtje op etc. HEMA is wel voordelig, maar ze hebben bijna nooit alles op voorraad, da's wel jammer.
Dames: je kan ook via de website van Hema spullen bestellen, zie je meteen hoeveel er nog op voorraad is! Hier ook nog steeds geen Wij en de post is sowieso altijd pas laat (meestal pas na 14:30 uur). Ik wil mijn doos! Wij hebben volgende week info-avond in het ziekenhuis, ben heel benieuwd. Dat van vrijwillige bevalling in het zkh zonder CTG en zo, dat wist ik helemaal niet! Kijk, zo leer je toch nog eens iets. Heel eerlijk gezegd hoop dat ik dat ik zelf weer mag kiezen voor een inleiding, maar de VK zei dat ze dat nu niet meer zo snel deden. BIj mijn eerste met 38 weken ingeleid omdat hij erg groot zou zijn (lage bloeddruk!) en ik zo veel last van mijn bi had, dat ik echt niets meer kon. Ik bleek toen al 3 cm ontsluiting te hebben zonder het te weten, dus wasd ook "inleidbaar". Als het nu weer die kant op gaat, ga ik wel weer vragen hoor.
Functie is Jeugdbeschermer: Uitvoeren van maatregelen en het geven van hulpverl aan onder toezicht gestelde jeugdigen en onder voogdij gestelde jeugdigen om te komen tot het herstellen van een verantwoorde opvoedingssituatie. 24 -32 uur en salaris min 2231/max 3352 Ik ga maar een poging wagen denk ik. Borsatofan, ben je thuis? Ik rij zo naar Lwd.
@raccon:het materiaal is precies hetzelfde het enige wat anders is is dat knopje aan de zijkant bij de orginele zit er een kaaiman logo op en bij die van de action niet en ja dat bandje dat gaat er waarschijnlijk zoiezo af dat is meestal het eerste wat stuk gaat enneuh jakkie kibbeling ik heb laatst geprobeerd een visstick weg te krijgen maar ik krijg het niet gedaan ben niet zo van de vis dan maar een dom kind hoor hihihihi @mist:ik krijg toevallig net een mailtje dat ik de kruidvat doos op kan gaan halen en de prenataldoos die heb ik al lang en breed binnen wat raar dat dat bij jou zo lang op zich laat wachten en meis doe het lekker rustig aan joh @missgroovy:ik heb ze ook eerst door een vriendin laten testen hoor het materiaal en die zei ook hier heb je geen zweet voeten in tis dus precies hetzelfde en idd voor dat werk wat jij moest doen is het ideaal ik had al zoiets voor de kidneren is het ook ideaal om buiten te spelen als die dingen vies worden is het een kwestie van afspoelen @fibi:dat is niet goed hoor niet kunnen plassen als de kleine maar niet je urinebuis knel zet dus idd gauw naar de huisarts want dat kan gevaarlijk voor je zijn heb ik begrepen dikke knufffffffff @sonjaw:wij hebben hie rook ruzie met de printer niet zo eer omdat ie niet print mar hij trekt het papier scheef en zegt dat het papier is op grrrr stom ding ook @tante pollewop:mochten we je niet meer zien hier op het forum dan wens ik je alvast een fijne vakantie meis @ien:ik vind ook slaap kindje slaap de leukste die onderste is idd meer iets voor op een geboortekaartje heb ook nog wat rondgezocht in songteksten voor je misschien dat er nog wat tussen staat waarvan je zegt ja dat is ook leuk Slaap maar zacht en doe je ogen dicht Nog een laatste verhaal en een kus op je gezicht Kruip maar weg onder de dekens, je hebt vandaag genoeg gedaan En je hoeft niet bang te zijn, ik laat wel een lichtje aan Slaap nu maar gauw, papa houdt van jou Ik zorg voor jou, je bent nu nog zo klein Tot de dag dat ik je los moet laten wil ik er voor je zijn Met vallen en met opstaan in vreugde en verdriet Wil ik je beste vriend zijn Ook als jij later de dingen anders ziet Maar tot die tijd blijf je papas kleine meid De wijzers van de klok, ze draaien veel te vlug De tijd die vliegt aan ons voorbij En als je later groot bent en je kijkt terug Dan hoop ik dat je denkt aan mij Met een lach en met een traan Want als we ooit afscheid moeten nemen Doet dat veel verdriet Maar een ding moet je niet vergeten Er is er Een die ons altijd ziet Slaap nu maar zacht, papa houdt de wacht die is van ralph van manen @lintje:tja die crocs mijn schoonzusje bond ze ook foeilelijk maar goed tis ook niet voor onder een trouwjurk he tis voor het gemak vooral en ieder zijn eigen smaak toch zo he he klaar met reageren dahctd at er geen eind aan kwam hihi ook goedemorgen hier vandaag dus de bon voor de kruidvat gekregen eens kijken of het ook lukt hem vandaag nog te halen en of dat ik er dan ook 2 krijg die andere dozen allemaal wel maar goed dat ga ik dus eens effe checken verder vannacht uitstekend geslapen heerlijk ook dat het bed omhoog staan en ben er maar 1 keer uit gehoeven om te plassen wat ik best vreemd vond vanmorgen of ik moet het al slaapwandelend gedaan hebben dat het gewoon een automatische actie aan het worden is ook vandaag nog genoeg plannen wil 2 auto's gaan wassen want die zitten onder de honden stront mijn meubels staan ook nog niet zoals ik eht wil en dan nog effe langs de kruidvat en de action want dat redde ik gisteren niet meer nou meiden mocht ik vandaag niet meer trug komen op het forum dan wens ik jullie alle een fijne dag en anders ja tot straks