augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Euh... :oops: Heb het blijkbaar niet helemaal goed opgeschreven. Ik kan wel plassen hoor (heel veel zelfs ;) ) 't is de grote boodschap waar ik moeite mee heb zeg maar. Maar toch bedankt dat je het even zegt hoor!

Ik ga zo nog even lekker weer mijn bedje in. Daarna douchen en dan naar de huisarts. Heb trouwens nog gebeld met Icare of het mogelijk is om een bed in de woonkamer te krijgen. Maar ze lenen alleen nog maar beden uit aan mensen die écht bedlegerig zijn. Niet in mijn geval dus. Nou ja, maar eens even kijken of we het anders op kunnen lossen dan....

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    De sticker zit erop! Was nog behoorlijk wat werk, maar het loont. Eindresultaat in mijn album...

Nu eerst even ontbijten (wilde eerst de sticker erop hebben) en dan lees ik weer ff bij :)

3. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Hij is mooi Kiki!

4. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Leuk Kiki!
    Vind jullie kamertje ook erg leuk met het paarse!

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Danielle, ben benieuwd wat de VK zegt…wordt wel steeds zwaarder he, dat zwanger zijn.

Daantje, snap best wel dat je je werk wel even hebt gehad, nog maar een paar weekjes en dan heb je een heel ander leven, dat vergt energie en concentratie.

Tante Pollewop, nu geen lijstjes door elkaar gaan halen! Maar lekker zeg, er even tussenuit…hmmmm…mag ik mee in de kofferbak?

Fibi, vervelend he, dat mensen alles wegwuiven omdat het met de kleine goed gaat. Natuurlijk is dat het belangrijkste, maar wat begrip naar jou toe zou toch ook wel erg aardig zijn.

Ien, het gedichtje zou ik niet te lang maken (rotwerk om op te plakken ;) ) Maar ik vind die van zo klein, zo etc. wel heel erg leuk.

Mamalieske, en zonder doorverwijzing naar de fysio, krijg je dan wel alles vergoed? Volgens mij doen sommige verzekeraars daar moeilijk over of niet? Iemand ervaring met CZ?

Lintje, en die domme vragen was voor ons de reden om in de pauze op te stappen…was met die mensen echt niets te doen. Ze moesten zelfs uitleggen dat het niet erg fijn is voor de vrouw als je elke cm ontsluiting gaat doorbellen naar familie….blijkbaar gebeurt dat dus :( Maar fijn dat het ziekenhuis verder goed beviel. Hier ook maar 5 minuutjes lopen…maar dat doe ik echt niet hoor! Dacht eerder aan een busritje :p
    En leuke functie? -> Altijd solliciteren…je weet het nooit…

En nu we het over vis hebben, zijn jullie niet aan de visolie? Die gaat er hier elke dag in….schijnt namelijk ook goed te zijn tegen dementie :)

Crocs…neuh…leuk bij kinderen en voor in de zorg, maar verder laat ik ze aan me voorbij gaan. Sorry, gelukkig verschillen smaken.

En mijn mams belde net, ze is bezig met de bekleding van het wiegje…ik ben zo nieuwsgierig hoe het gaat worden…

6. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Ben even weer niet geweest omdat ik nog steeds zo moe ben en nergens zin in heb.
    Alles lijkt me wel te veel en ik kan aleen nog maar slapen lijkt wel.
    Komt er ook nog eens bij kijken dat ik snip verkouden ben en knallende hoofdpijn dus dat werk ook niet echt mee he.
    Vandaag maar even een rust dagje en straks weer even slapen en een paracetamol in nemen.

Gisteren ben ik gebeld door de kraamzorg en op 25 juni komt er iemand voor een intake gesprek om 9.00 dus ik ben heel erg benieuwd.
    Ook een berichtje gehad om de kruidvat doos op te halen dus dat ga ik vrijdag doen want het kruidvat zit vlak bij mijn werk.

Mijn kindje kan soms behoorlijk te keer gaan in mijn buik en dan voel ik een harde bobbel en weet dan waar hij zit,echt zo leuk.
    Ben ook zo benieuwd hoe hij er uit gaat zien nu het nog maar even duurt.
    Nog even wachten en dan weet ik het.

Ik heb Lintje een pb gestuurd dat ik helaas niet mee kan zondag met het uitje.
    Ik moet onverwachts werken tot 10.00 en om daarna ook nog met het uitje mee te gaan is mij te vermoeiend denk ik.
    Ik heb nog geprobeerd te ruilen maar het lukt niet en aangezien ik dinsdag voor het laatst werk werk ik deze ochtend ook nog maar even.
    Sorry voor mijn afzegging maar ik hoop dat het erg leuk gaat worden met de andere meiden.

Kijk zo uit naar mijn verlof en hoop echt dat ik goed kan uitrusten en weer wat energie krijg om iets te doen in huis.
    En lekker in de tuin zitten met mooi weer of fietsen in het amsterdamsebos,ik heb er zo'n zin in.

Ik ga er weer vandoor en spreek julie snel weer.
    Ga zo mijn bedje lekker op zoeken.

Doei Teddy.

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    missgroovy, mijn mannetje kan er ook wat van hoor na het eten van chili, maar gelukkig heeft hij vroege dienst deze week.
    Heeft hij niet zo heel veel kans gehad om mij te plagen. ;)

Daniëlle, wat een goed nieuws wat je oma betreft! Helemaal geweldig!
    Ik zie nu ik een stukje verder heb gelezen, dat de wond is open gegaan.. Hé bah, ik hoop dat het snel weer geneest.

Fibi, een dikke knuffel voor je. Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt..

Wolvin, gelukkig gaat het al weer wat beter met de rug. Ben idd lekker even onder de warme douche geweest, dat heeft goed geholpen.
    Verder loop ik elke dat een stukje, dat helpt ook goed.
    Hoe is het bij de VK gegaan vanochtend?

Sonja, wat vervelend van de printer. Het zijn leuke dingen, maar dan moeten ze het wel doen.

Ien, fijn dat alles goed was bij de VK!
    Ik vind het versje, Zo klein... zo mooi... zo lief... zo van ons.
    heel mooi!

Daantje, hopelijk geen blaasontsteking voor jou
    Doe je rustig aan op je werk?

Tante Pollewop, Ik weet niet of je het nog leest, maar ik wens jullie een hele fijne vakantie toe!!

Lintje, je kan het altijd proberen met die vacature. Wie niet waagt, wie niet wint.

Gummetje, Je hebt een druk dagprogramma zeg! Succes ermee. :D

Teddy, wat vervelend dat je je niet lekker voelt.. Hopelijk veranderd dit snel.
    Bijna verlof, lekker hoor. Geniet er maar van!

8. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Vergeet ik mijn eigen geklep te typen...

Vanochtend ben ik voor de laatste keer gebeld door het uwv, ivm mijn thuiszitten. Ik had instructies van de bedrijfsarts gekregen, wat ik moest vertellen.
    De (aardige) meneer van het uwv, vond het naar aanleiding van mijn verhaaltje niet nodig om mij voor de ingang van het verlof nog weer te bellen.

Vanavond gaan wij versieren bij mijn schoonvader. Deze word morgen 65. Hij krijgt een mooi spandoek voor de deur en een pop achter een rollator. Hij word als het goed is opgebeld vanavond om bij kennissen wat spullen voor de rommelmarkt te komen ophalen.
    Dan kunnen wij de boel versieren ondertussen.
    Morgen komt de fanfare waar hij veel voor doet een serenade brengen. Als het goed is, is hij nergens van op de hoogte.
    Maar het zal me niets verbazen, als hij morgen zegt, dat wist ik al lang...

Vrijdag gaan we nog even naar babypark. Daar hebben ze maxicosi's voor 89 euro. Niet uit de nieuwe collectie geloof ik. Er zit voor dit bedrag ook een voetenzak bij.
    We hebben er al wel één, maar deze is tweedehands. Die hebben we gekregen van de mensen waar wij de box van hebben overgenomen.
    En op de één of andere manier, vertrouw ik deze toch niet. Dus gaan we vrijdag een nieuwe halen.
    Nemen we meteen een kinderstoel mee. Die wat wij graag willen hebben, is voor de helft van het geld, dus daar moeten we dan ook even van profiteren.

Dat was het wel geloof ik..

9. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Kiki,,,mooooooooooiiiiii. Echt hele gave kleur paars, ziet er prachtig uit!

Miza, wij hebben onze maxi cosi gratis gekregen bij de kinderwagen ook geen nieuw model, maar dat boeit me dus echt niet. De nieuwe modellen hadden een extra iets voor helemaal in het begin of zoiets. Als we die wilde moesten we iets van 50euro ofzo bij betalen,,,,nou dan maar zonder dat extra iets. Geen probleem.

Net geslaagd bij de hema. Heb voor 109euro ingeslagen,,,,,ahum niet alleen babyspul ook 2 dekbedden en sets. We hebben nu een lixsjemaux maar das erg warm en ik slaap graag met iets op me, roy weer niet dus altijd ruzie dus voor in de zomer lekker 2 aparte dekens! Waren in de aanbieding dus dat scheelt weer!
    Zit nu alles in de wasmachine, dus dadelijk alles lekker fris :-D

10. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    @daantje bedankt voor de knuf :D

@Tante Pollewop fijne vakantie!

@Lintje tja daar ben ik 2e kerstdag nog geweest op de kraamkamers in Heerenveen, mijn schoonzusje lag daar toen, zag er inderdaad prima uit ;)
    Enne gewoon solliciteren, baat het niet dan schaad het niet..

@gummetje hoeveel weken ben je nu zwanger, want als jij even ver cq minder ver bent dan ik dan ga ik er maar eens achteraan mailen hoe dat zit met die kruidvatdoos..

de wij had ik gisteren trouwens binnengekregen, net nadat ik typte dat ik hem nog niet had gekregen ;)

@kiki super zeg die sticker zo op dat vlak echt erg mooi!

@Teddy beterschap, verkouden zijn is altijd heel rot..

@Miza fijn dat die meneer zo begrijpend was en tja maxicosi is ook het enige wat ik echt niet tweedehands aandurfde ;)

Zo ik heb zelf verder weinig te melden, ben erg moe, het zuur en hoofdpijn, ik hoop dat ik gauw op ga knappen..
    Verder gaan we nu hopelijk toch echt behangen komend weekend en dan lijkt het er al stukken meer op :D

11. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    De maxicosi hoeft om mij ook niet uit de nieuwe collectie te komen hoor. ;)
    Die wat we nu nog hebben is al een aantal jaren oud, dat vond ik eerst geen probleem.
    Maar nu begin ik toch te twijfelen, want je weet niet wat er mee gebeurd is, omdat we de mensen niet kenden.
    En het is toch een veiligheidszitje.
    Dus dan gaan we nu voor de nieuwe maxicosi uit de oudere collectie, zeg maar. :)

12. @fibi:hihihi of ik had het niet goed begrepen ik had dat bij vorige zwangerschappen ook (nu gelukkig niet) obstipatie ik kreeg er toen een laxeerend middel voor volgens mij dextrose drankje ofzo hielp perfectmoet ik zeggen
    Maar waarom wil je je bed in de woonkamer kan jullie eigen bed niet omhoog
    en als ze het niet uitlenen heeft er niemand in de buurt een 1 persoonsbed voor je staan wat je omhoog kan doen om klossen

@kiki80:1 woord wauw de sticker

@teddy: lekker je rust pakken als het kan meis dat is alleen maar goed voor de beeb

@miza: leuk versieren voor je schoonvader hihihi
    kennen jullie trouwens aktiebaby dat is ook een leuke winkel voor babyspul en die is erg goedkoop hebben ze al maxicosis vanaf 49 euri

ik maak het ook net mee 1 van mijn kinderen kwam net binnen lopen mam kijk nou met de handen in de lucht
    heel mijn handen zijn groen van verf het bankje in de speeltuin is dus net geverfd en laten er nou veel kinderen komen die niet kunnen lezen ja dan kan je er 100 keer op zetten dat het nat is maar dat leest dus geen hond
    handen zijn inmiddels schoon alleen die kleren he pfff flink geschrobt en in de wa sgedaan hopelijk is het nog te redden dat ze zoiets niet afschermen dan afentoe zijn ze hier echt achterlijk hoor

13. @mist ben nu 30 weken en 2 dagen

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Dames, bedankt voor de complimenten, ik ben zelf ook heel erg blij met mijn kamertje :)

Teddy, jammer dat je je zo slecht voelt, duik maar lekker onder de dekens hoor! Maar af en toe wel even laten weten hoe het met je gaat hoor, scheelt weer in zenuwen bij ons.

Miza, ben benieuwd hoe je schoonvader reageert, lijkt me wel een leuke verassing. En die MC’s zijn nieuw zo duur. Wij hebben er een uit de collectie van vorig jaar voor 55 euro, ben er nog steeds erg blij mee.

Missgroovy, voor al die spullen, vind ik het echt heel erg meevallen hoor!

Gummetje, ik moet wel een beetje lachen om het ‘natte verf’ verhaal…maar is ook niet echt slim om dat op een kinderpleintje met een briefje op te lossen. Is de verf er nog uit gegaan?

Ik heb hier een vreetaanval (alweer) en heb net een magnum uit de vriezer gehaald. Die witte met roze aardbeienvulling :oops:

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hallooooooo.....

pfff, wat is het hier stil zeg :(

16. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    @gummetje, oh dan wacht ik nog een weekje af ;)

17. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Ik wil graag op korte termijn een bed in de woonkamer omdat ik steeds meer moeite krijg met traplopen, kom de trap bijna niet meer op (moet het ook echt met extra pijn bezuren wanneer ik traploop), en aangezien ik zo slecht slaap doe ik tussentijds nogal eens een dutje. Ik begin me ook steeds sterker af te vragen hoe lang ik de trap nog op kom om 's nachts te gaan slapen gezien de ruim 11 weken die ik nog moet. Ik hoop dat het wel losloopt maar ja... Het blijft toch maar erger worden.... En verder is een liggende houding (en dan het liefst ook nog op mij zij) het prettigst voor mij. Ik kan maar heel weinig houdingen vinden waar ik geen (of weinig) pijn heb en een bed is daarvoor ook een uitkomst... Het gaat zeker niet om de hoogte ofzo hoor, dat is het probleem niet.

Nou, ik ga naar de huisarts (moet er over 10 minuten zijn). Tot straks....

18. missgroovy

oooooooooooow kiki die is zooooooooooooo lekker,,,, mhhhh heb ik vorige week nog gehad. Had roy m meegenomen voor me, heb m meteen opgeten. Foei dat was voor t eten hihi

Net ff de geboortekaartjes besteld. Weer een streep door mn lijstje, heerlijk. Eind volgende week zijn de enveloppen er en de proefdruk krijgen we thuis. Ben benieuwd.
    Heb gisteren alle adressen gemaakt,,,nou ja etiketten dan met de adressen erop.
    Mis alleen redelijk wat adressen. Roy weet dan de naam maar verder niks. Of ze staan niet in t telefoonboek of we weten niet hoe je de achternaam schrijft dus kunnen t niet opzoeken,,,pff maar komt goed hihi we hebben nog de tijd

Bij jullie ook zo warm? Hier is t echt zweet weer

19. missgroovy

Fibi kun je t niet met je huisarts bespreken zodat hij je een medische verklaring kan geven voor dat bed?

20. Niet meer actief

Kiki, echt mooi geworden zeg die balk met sticker.

Teddy, beterschap meis, jij hebt het vaak te pakken geloof ik, hopelijk is het snel weer weg. En jammer dat je niet meekunt zondag, maar we zullen een uitgebreid verslag maken hoor.

Miza, veel plezier morgen

Tante Pollewop, fijne vakantie

hihi Missgroovy, heerlijk he, geld uitgeven.

Ik heb vandaag echt een wc dag, moet ongeveer zo om de 5 minuten :( dus lang winkelen zat er vandaag niet in.
    Ben alleen naar de apotheek geweest voor de kraamspullen, maar ze hebben daar geen navelklemmen :( waar haal ik die dan?

Ien, slaap kindje slaap heeft de halve wereld al en twinkel in het Engels vindt ik ook mooier, maar dat heeft Kiki al :p Die zo klein etc. is erg schattig, maar voelt toch een beetje kort en em... kort. Niet recht onder elkaar plakken dan. Ik zou zelf voor de laatste gaan, omdat je die ook op je kaartje hebt staan. Maar dan misschien een ingekorte versie?

Daantje grappig he, hoe je dan kunt gaan uitzien naar niet werken, terwijl je werk eigelijk heel leuk is. Toch een soort moeder-nesteldrang achtig iets denk ik. :)

Lintje, in het zh Meppel is mijn broer geboren, ik gewoon thuis, maar wel in Meppel :D

Fibi, hoe was het bij de ha?

Er wordt nu getegeld in onze badkamer, maar we hebben te weinig tegels hihi :oops: ach, we moesten vanaaf toch naar de praxis, hopelijk hebben ze dezelfde daar nog.

Ik ga nog even wat spekkies halen ;)

Deel Deze Pagina