augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik denk dat ik mijn echo pas met 12 weken krijg en ik wil eigenlijk ook niet eerder, want dan zie je echt al een duidelijke baby op de echo en eerder zijn ze toch vaak zo onduidelijk.. vind ik zonde van mijn echo en ik heb gelukkig nog geen verleden waardoor ik extra gebrand ben op een vroege echo..

2. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Ah Britteke, wat ontzettend K*T! Heeel veel sterkte met het geven van een plekje! Gatsie wat een naar begin!

3. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    He gedver weer zo'n naar bericht, veel sterkte ermee!

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Britteke, wat een slecht nieuws. Ik wens je heel veel sterkte toe.

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He, waar blijft onze tweelingmoeder? Zou het dan toch Marit36 worden ;)
    Ben benieuwd :)

6. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    dat is ook toevallig ikke ook

7. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Ja he, blijft raar idd! Bij mij was het helemaal raar, ik ben 4 weken minder ver dan we dachten. Gewoon een heeeeeeeeeeeeeele lange cyclus gehad blijkbaar. En ik had ook pas na een heleboel weken een positieve test, maar omdat ik toen een ander merk had (waarop stond dat de test langer in de urine moest), dacht ik dat ik die weken ervoor gewoon verkeerd getest had (te kort in de urine gehouden en daarom negatief) en heb al die weken er dus vrolijk bij opgeteld. Was schrikken bij de vk toen ik niet op 9 maar op 5 weken bleek te zitten. Maar goed, we zijn over de schrik heen en alles ziet er supergoed uit met de kleine. Hartje klopt goed, is goed gegroeid.

Maar blijft raar inderdaad Marloes, ben ik helemaal met je eens! Grappig dat je nu weer een paar dagen ingehaald hebt!

8. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    britteke, wat naar voor jullie, heel veel sterkte en ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. liefs, marit

9. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Pffff, is echt zoooo zwaar. Werk 40 uur, maar is bijna niet te doen. Ben de hele dag zo lekker weeig misselijk en zoooo moe dat ik het liefste met m'n hoofd op m'n bureau zou gaan liggen slapen ;)

Ben nu aan het kijken of ik tot m'n verlof om de week een vrije dag kan nemen (van m'n vakantiedagen en ADV-dagen). Dan kunnen we niet echt lang meer op vakantie, maar heb die ruimte echt nodig volgens mij.

Zijn er nog anderen die 40 uur werken en hoe gaat dat?

10. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Wat vreselijk Britteke....... Heel veel sterkte voor jou en je man/vriend.

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi

Ja ik werk ook 40 uur of meer wij hebben een 6 weken rooster en het kan dat je de ene week 50 uur werkt en de andere maar 20/25.
    Maar ik moet zeggen als ik een lange dienst heb dus 11 of 10 uur dat het me wel zwaar valt mijn dag diensten zijn ook 9,25 dus die zijn ook best lang heb s'middags meestal een dip maar wil het wel zo lang mogelijk gaan vol houden wij willen in maart nog 2 weken naar ons huisje in Roemenie en dan van de zomer thuis en in december weer daar heen dus kwa vakantie uren zit ik wel goed en wij kunnen makkelijk ruilen onderling als ik eens een extra dag nodig heb maar moet zeggen dat het wel te doen is ook al ben ik wel moe.

En Britteke heel veel sterkte.

Groetjes Sonja

12. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik werk 35 uur per week, maar moet vanaf maart weer 40 uur gaan werken. Op mijn werk weten ze nog niet dat ik zwanger ben. Ik vind het ook vies tegenvallen, ik ben zo moet, met name na de lunch heb ik het gevoel alsof ik echt instort. En 's avonds? Ik kan eigenlijk gelijk met mijn zoontje naar bed, heel ongezellig maar ik kan er echt niets aan doen.

@eliza: ik krijg maandag mijn eerste (termijn-)echo. Dan ben ik iets meer dan 8 weken. Ik had vandaag de intake bij de VK en ze hadden me al gezegd dat je niet direct een echo krijgt bij het eerste bezoek. Maar volgens mij verschilt dit per VK; je kunt ze gewoon even bellen en dit navragen.

13. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Wat vreselijk britteke, heel veel sterkte toegewenst!

14. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Nou zeg, het moet niet gekker worden nu hoor! Ik ga even mijn verhaal vervolgen.....
    Vanmiddag komt mijn beste vriendin (al levenslang) aan de deur die OOK bij mij in de straat woont en die kwam vertellen dat ze zwanger was! :) Ja jullie begrijpen het al: toen kon ik natuurlijk niet meer zwijgen. En wat blijkt nu: we schelen 6 dagen. Zij is 6 dagen later uitgerekend! :D Nou ja zeg. Ik ben helemaal beduusd ervan. We vonden het natuurlijk helemaal super allebei! Zo toevallig!

15. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    En britteke: balen zeg. Wel knap dat je je er bij neer kan leggen. Ik hoop dat 2007 in ieder geval wel jou jaar wordt...

Heel veel sterkte...

16. Niet meer actief

wauw wat gezelie silly lekker samen met je buuf en vriendin zwangeren hihihi dat worden leuke koffiekransjes de komende maanden dan

ik zelf heb vandaag heerlijk de c&A leeg gekocht lijkt het wel
    en wonder boven wonder zonder babykleding thuis gekomen
    maar mijn 2 meiden zijn nu allebei goed aangekleed
    ze kwamen allbei met een hele grote tas met kleren voor papa's neus staan
    en zeiden kijk eens papa en het was helemaal niet duur
    mike keek een keer en zei dat heeft vast een vermogen gekost
    want het was ook keiveel
    en dan had elisa ook nog 2 paar schoenen erbij
    dus ik nou valt wel mee
    bij de c&a was het utiverkoop tot wel 60% korting en laat ik nou alles met korting hebben gekocht hihihi ik was voor 2 volle tassen gewoon maar 135€ kwijt dat is niks als je bekijkt hoeveel het is
    ik heb de orginele prijzen eens uitgerekend en het scheelde met de korting maar liefst 113€ dus dat heb ik uitgespaard te gek toch dat is leuk winkelen
    en die schoenen nou bij de scapino is het dus mooi 2 halen 1 betalen
    en dus had ik voor 30€ gewoon 2 paar schoenen
    ben ik geslaagd of ben ik geslaagd hihihihihi

17. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Britteke,wat klote voor je meid.
    Ik leef met je mee hoor.

Vandaag weer naar de vk geweest en ik heb voor de 2e keer het hartje gehoord,ze dacht dat er nog niks te horen zou zijn maar ze probeerde het toch even,en ja hoor een duidelijke hartslag.ze was zelf een beetje verbaasd,want ze zei dat ze dit nog niet eerder had meegemaakt dat je het zo vroeg al kan horen.
    zijn er trouwens meiden die een nekplooimeting,vlokkentest oid laten doen?
    ben wel benieuwd.

Angela

18. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Jeetje Britteke, da's idd kl*te, veel sterkte toegewenst.

Ik heb me gisteren ziek gemeld, ik kon gewoon geen minuut langer werken, ik was helemaal draaierig op de benen en voelde me niet lekker. Ik had ook al een paar dagen geen eten binnen gehouden. Voor de zekerheid even langs de huisarts, nu heb ik poeder meegekregen met een suiker/zout oplossing om alles een beetje te compenseren, zodat mijn lichaam niet zal uitdrogen. 's Avonds is het het ergste, dan voel ik van alles, maar dat zal wel normaal zijn. Bij de eerste zwangerschap was ik alleen beetje misselijk door de dagen, maar verder niets.

19. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Goedemorgen,

Heb gisteren onze eerste echo gehad. Alles was goed. Super duidelijke echo. Hoofdje armpjes beentjes hartje hersentjes alles aanwezig. Was al druk een beentje en armpje aan het bewegen.

Mooi hoor om te zien. Mijn man was ook helemaal onder de indruk.
    Hebben ook een super leuke gyn moet ik zeggen.

Het is nog heel onwerkelijk. Je ziet het op de foto maar nu nog laten doordringen dat dit in je eigen lichaam groeit. SUPER.

Nu 26 januari weer een echo.

Melanie

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Melanie, gefeliciteerd met je echo...ik kan er ook niet op wachten...nog twee weekjes...

Deel Deze Pagina