augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    @kiki80 nee hoor CZ doet niet moeilijk over de fysio en zonder doorverwijzing er naar toe gaan, de regels zijn afgelopen jaar verandert.
    Dit scheelt huisartsen een hoop tijd en centen.
    Heb zelf alles netjes vergoed gekregen en zit ook bij CZ.

Je kamertje is trouwens erg mooi geworden.

@Fibi, goed dat je naar de huisarts bent gegaan, na een paar dagen werkt die lactulose wel hoor. Maar begin voorzichtig met doseren !
    Een troost die van jou erkent dat de pil soms niet zijn werk doet..... toen ik er kwam voor een zwangerschapstest zei mijn huisarts droog tegen me :
    Ik denk dat je een beetje zwanger bent...... duh ???

@mamavanamber gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, ga maar lekker klussen en ik hoop voor je dat de mankementjes snel opgelost worden.... maar met een uitvoerder als man, weet ik wel beter ;)

@debsy Welkom!

@Lintje geef je moeder een dikke knuffel die kan ze nu wel gebruiken, en dat je niet weet wat te zeggen.... dat is normaal hoor.
    Het laatste wat je wilt is je bemoeien met het liefdesleven van je moeder.

Hier vandaag al vroeg wakker na gisteren tot laat te hebben zitten vloeken op de pc. Dat stomme ding wilde weer eens niet doen wat ik wilde en dan weet ik van geen ophouden, gelukkig kan ik de hele dag slapen dus ach wat maakt het uit, dalijk maar terug mijn bedje in :)

Vanavond in een vies zweethol zwangerschapsgym, als dat nu weer zo heet is is het ook meteen de laatste keer geweest. Ze weten toch dat we zwanger zijn, dan moeten ze maar fatsoenlijke ruimte regelen, vorige keer ging ik bijna van mn graat, 1 uur geen drinken en snikheet.
    Nou ik wist meteen waar die handdoek voor was die je mee moest nemen, en we hebben alleen stil gezeten.... blij dat het woord gym dus meer een uitdrukking is, en niet zozeer over de actie gaat!

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge meiden.

Hier is de man van de vloer al druk bezig en morgen word het nog een uurtje eerder :confused:

Dus ik moet zo verplicht me huis uit.Op naar ma waar de rest al zit beestjes.

Vanavond werken.

Mamalieske fijne he als spullen niet werken ik kan nog steeds boos worden over me printer want heb er nog steeds ruzie mee.

Nou ik kijk vanmiddag nog wel even iedereen een fijne dag.

Groetjes Sonja

3. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hoe kan je nu een beetje zwanger zijn? ;)

Welkom euh... debsy! (zwangerschapsdementie hè)

Daantje: bij een lage onderdruk wordt de placenta goed doorbloed. Goede doorbloeding van de placenta betekent goede "voeding" voor de baby, goede voeding :idea: goed groeien! Als je een te hoge bloeddruk hebt, betekent juist dat de placenta niet goed doorbloed is en de baby dus niet genoeg kan krijgen :idea: groeit ie niet goed (vandaar ook constant die controle van je bloeddruk). Op het laatst liep ik ook altijd rond met een onderdruk van 50, kan soms voor wat duizeligheid zorgen.

Ga zo lekker ff naar de Prenatal de doos halen, kan ik meteen ff kijken of ik nog wat leuks zie. Ben nog op zoek naar een leuke luiertas, maar kan nog niet slagen. Morgen 30 graden dames!

4. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    goedenmorgen meiden.

vanmiddag om 15:30 naar de vk,ben benieuwd wat ze zegt van mij klachten.

10:30 afgesproken bij me vriendin,ff een bakkie doen!

:idea: kiki heel mooi je sticker....
    ja het wordt best zwaar allemaal vooral als ik op mijn werk ben heel de dag staan en lopen.

:idea: miza de wond van omaatje,maken ze niet dicht,moet nu vanzelf gaan,maar het gaat de goede kant op,gister belde ze of ik een bakje aardbeien mee wou nemen.

:idea: daantje je hoef je niet schuldig te voelen hoor,ik heb het namelijk ook,wil het liefs nu al thuisblijven,ben benieuwd wat de vk zegt vanmiddag.

:idea: tanja wij hebben de erkenning 2 weken geleden gedaan,nu nog het gezag na de geboorte bij de katon rechter.

:idea: debsy welkom hier,en gefeliciteerd met je zwangerschap

:idea: mamavanamber ik heb hart en aktie wel gezien,bij mij vloeide de tranen rijkelijk.....

5. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    He goedemorgen allemaal,

Jullie moeten niet zoveel beppen hoor, kijk ik 1 avond even niet, moet ik gelijk een half uur bijlezen :)

Zag ook een nieuwe mamma voorbij komen welkom!

En ehhhmmm wie had ook al weer het onderste gedichtje gekopieerd? Heb ik liever niet ;)
    Nee hoor ik heb 'm ook niet zelf bedacht, maar wij vonden 'm helemaal leuk dus die komt bij ons op het geboortekaartje. Arno vind 'm alleen voor de sticker op de muur niet zo
    Waarschijnlijk wordt het nu of olifantje in het bos, of naar bed naar bed.

Het is nu echt een bende bij ons in de tuin, we hebben een enorme gracht bij de achterdeur en een nog grotere bult zand in de tuin liggen... HELP!

6. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou ben er toch nog maar even.zit met de laptop buiten.Het eerste grind ligt al in de keuken het lijkt donkerder maar zal wel bijtrekken.

Fijn he Ien al die rommel.Gelukkig zijn wij hier allebij blij als het klaar is.Maar ja na rommel komt zonneschijn.hihi

Danielle hoop dat ze een oplossing heeft voor je klachten.Maar volgens mij hebben ze maar een oplossing rust ;)

Kuki niet te veel kopen he.Wij hebben gister nog bij VenD 2 leuke knuffels gekocht van die beren zijn het niet maar weet niet hoe ik ze moet noemen met van die grote ogen zijn echt leuk voor de helft van de prijs.En een lakentje voor in de wieg 5 euro afgeprijsd.Koopie ;) ;)

Hoe staat het met jullie dikke voeten :(: Hier trekken ze niet meer weg.Morgen 30 gr ben blij dat ik vrij ben.

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Goedemorgen.

De slingers en het spanddoek hangen mooi bij mijn schoonvader voor de deur en de rollator heeft ook een leuke zichtbare plek gekregen. Hij was tot mijn verbazing zeer verrast en wist echt niet dat wij dit in de planning hadden. Ben benieuwd wat hij vanavond zegt als de harmonie bij zijn deur staat te blazen.

Ik heb Hart in Aktie niet gezien, maar zag dat het er vanmiddag rond half 2 weer op komt. Dan ga ik maar met een pakje zakdoekjes lekker voor de tv hangen. ;)

Marc zet nu elke dag een streepje in een boek en is duidelijk de dagen aan het aftellen. Ik ga zo dus maar zo'n aftelkalender voor hem maken, deze hang ik dan op de koelkast. Ben benieuwd wat hij er van gaat vinden. Ik denk dat hij het geweldig gaat vinden. :D

Ik heb het nou al warm.. Ik heb net in alle vroegte al gestoft en gezogen, dan hoeft dat vandaag niet meer. Ik geloof dat ik nu alleen een ei op mijn huid kan bakken, zo warm ben ik.

Fijne dag medemamma's!

8. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik vergeet helemaal de nieuwe augustus mama welkom te heten..

Welkom Debsy! Leuk dat je hier ook hebt aangemeld! Succes met alles bijbenen, want het gaat soms best hard. ;)

9. goedemorgen dames
    grrr ik kan niet meer tussen mijn zadel en mijn stuur staan mijn buik past niet meer heb effe gemeten heb nu een omvang van 127cm ben dus 3 cm gegroeid sinds vorige week gewoon
    heb wel al een paar dagen een trekkend en soms branderig gevoel aan mijn buik maar dat was dus blijbaar groeien jeetje zeg
    maar heb dus een probleem hoe kom ik nou op mijn fiets
    lopen naar school is ook niet echt een optie want dan zou i dus erg vroeg aan moeten lopen want echt vooruit komen pffff ik ben gewend snel te lopen maar dat lukt nou echt niet meer

10. oh en nog een vraagje zijn er tussen ons nog meer meiden die krullend haar hebben en nu sinds de zwangerschap zowat stijl op sommige plekken
    tis heel vreemd ik heb van nature krullen grove dat wel maar sinds ik zwnager ben kan ik doen wat ik wil maar het veert niet meer op bovenop mijn hoofd is het zelfs helemaal stijl geworden erg vreemd ik hoop wel dat ook dat na de bevalling weer als vanouds word

11. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    AGENDA
    7 juni - Kiki80, APK bij VK
    7 juni - raccon, APK + rhesus D prik
    7 juni -danielle1979,APK + prik bij de vk
    8 juni - poeizie, 11:45 uur groei echo
    8 juni - Tante pollewop 2 weken op vakantie
    8 juni - Loran, 9.15u. Controle VK + Prik anti.
    10 juni - UITJE AMERSFOORT 13.00uur
    11 juni - daantje78, APK + prikken vk
    11 juni - Miza, APK Gyn + rhesus D prik
    12 juni - Chigirl 30 weken groeiecho
    13 juni - Kuki, voorlichtingsavond Zkh Gelderse Vallei
    14 juni - poeizie, 09:30 uur APK VK
    15 juni - Nienke, 5e controle gyn
    15 juni - Lintje, APK VK
    18 juni - Kuki, controle VK
    18 juni - MamavanAmber, controle verloskundige
    19 juni - Fibi, controle verloskundige
    19 juni- Sonja controle verloskundige
    20juni - missgroovy, 10:20uur APK vk + rhesus D prik
    20 juni - Lintje, eerste les, zw.cursus
    20 juni - Mist, APK vk
    25juni - Tante pollewop APK VK
    26juni -missgroovy, info avond ziekenhuis 20-22uur
    26 juni - Lintje, tentamen.. (jaja, is toch belangrijk..)
    26 juni - Ien, APK VK
    2 juli - Miza, Groeiecho + APK Gyn.

BEVALLINGSLIJST
    1 augustus
    01. Anke 77 SURPRISE ?? kindje +??kg Verlof ??
    2 augustus
    02. AmanChel MEISJE 2de kindje +6,0kg Werkt niet TB, FV
    03. MamavanAmber Keenan Jay 2de kindje +10,2 kg Verlof 21 juni (maar sinds 5 juni 100% ziektewet), TB, BV
    04. Mir75 SUPRISE ??kindje +8,0kg Verlof ??
    3 augustus
    05. SonjaW Kenji Zsolt 1ste kindje +7,0kg, 97cm Verlof 18 juni ZB, BV
    4 augustus
    06. Demi SUPRISE 1ste kindje +10,0kg,105 cm Verlof 7 juli, TB, BV
    07. Deb1 JONGEN ?? kindje +5,0kg Verlof ??
    5 augustus
    08. Lintje82 MEISJE 1ste kindje +0,2 kg, xxcm Verlof ??
    6 augustus
    09. Teddy JONGEN 1ste kindje +11kg Verlof 12 Juni
    10. Borsatofan SUPRISE 1ste kindje +9,5kg Verlof 25 juni, maar ben al thuis TB,BV
    7 augustus
    11. Els JONGEN ?? kindje +6,0kg Verlof ??
    8 augustus
    12. Tanja20 MEISJE 1ste kindje +??kg, ??cm Verlof ??
    9 augustus
    13. Hopla MEISJE 1ste kindje +8,5 kg Verlof: geen WAO ZB, BV
    14. Humpie SUPRISE ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ??
    15. Loran Naomi 1ste kindje +12,0 kg, 98cm Verlof 9 juni TB, FV
    16. Mamalieske SUPRISE 1ste kindje +8,0 kg Verlof 26-06-07 ZB,FV
    10 augustus
    17. Manou JONGEN ?? kindje +1,5 kg Verlof ??
    18. MMM JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ??
    19. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    11 augustus
    20. Poeizie JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV
    12 augustus
    21. Melanie MEISJE ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ??
    22. Raccon JONGEN 1ste kindje +10,0 kg, 102 cm Verlof begonnen TB, BV
    13 augustus
    23. Nienke JONGEN 2e kindje +9,0 kg, 98 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV
    14 augustus
    24. Alice MEISJE 1e kindje +12,0 kg Verlof: 25 juni TB, FV
    15 augustus
    25. Mamamary JONGEN ?? kindje +2,0 kg Verlof ??
    16 augustus
    26. Danielle1979 Ashley 1ste kindje +8,0 kg, ??cm Verlof 5 juli TB,BV
    27. Kiki80 JONGEN 1ste kindje +3,5 kg, 94 cm Al thuis ZB, BV
    28. Stephanie21 Remy 1ste kindje +0,0 kg Al thuis, BV
    18 augustus
    29. Chigirl SUPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07
    30. Kuki Ysabelle Esmée 2de kindje +11,3 kg Al thuis TB, BV/FV (?)
    19 augustus
    31. Daantje78 JONGEN 1e kindje +8,4 kg Verlof 29 juni, TB, BV
    32. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ??
    20 augustus
    33. Lintje MEISJE 1ste kindje +10 kg Verlof 9 juli TB, BV
    34. Miza MEISJE 1ste kindje 10,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV
    35. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli
    22 augustus
    36. Ien SUPRISE 1e kindje +9,0 kg Verlof 20 juli TB, FV
    37. Mist JONGEN 2e kindje +2,8 kg Verlof nooit :p TB, BV
    38. Sarake MEISJE 1 kindje +8 kg Verlof 15-08 -2007 (39 weken) ZB, BV
    23 augustus
    39. Tante Pollewop SUPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV
    24 augustus
    40. o0Noa0o MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    26 augustus
    41. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ??
    27 augustusZB BV
    42. Fabienne79 JONGEN ?? kindje -1,0 kg Verlof ??
    43. Fibi JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV
    44. Jumde MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    45. Missgroovy Fenne 1ste kindje +9,4 kg, 113 cm Verlof 31juli TB, BV
    46. Wannie SUPRISE ?? kindje +0,4 kg Verlof ??

17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren

TB is thuisbevalling
    ZB is ziekenhuisbevalling
    ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie
    BV is borstvoeding
    FV is flesvoeding

Heb weer even het lijstje aangepast. Moest wel zoeken hoor, 6 pagina's terug ! Ik heb de agenda ook even aangepast, heb de afspraken die reeds geweest zijn eruit gehaald, anders wordt de lijst zo lang !

Ook heb ik mijn gewicht aangepast. Ben weer 0,4 kilo aangekomen, ben dus nu over de 10 kilo heen.....

12. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Nog 3 dagen tot de meeting, heb er zin in !

13. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Sjonge jonge... Krijg een brief van de kraamzorg dat ik moet bellen van een afspraak voor de intake.. Moest bellen tussen 9 en half 10 dus ik me wekker gezet nemen ze niet op.. Daarna krijg ik iemand aan de lijn dat ik terug gebeld word.. Nu word ik net terug gebeld.. Alleen om een telefonische afspraak te maken nahhhh..
    Ben wel blij dat ze niet thuis komen maar vind het wel een beetje raar gaan.. Ik ben verzekering bij zilveren kruis en die vergoed het intake gesprek thuis niet :( :(

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    mmm beetje raar.. :(

Kiki, raccon, danielle, veel succes met de APK. En Raccon en Danielle, een prik.. spannend! ;)

Veel plezier op vakantie Pollewop!

15. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Soooow hé wat een pagina's weer. Heb alles gelezen maar,,,,,,nu nog ff reageren hè,,,komt ieee :D

:idea: Raccon, is t nog goed gekomen met de tegels?

:idea: Ien, die van Olifantje in t bos is leuk hè. De kids op t dagverblijf waar ik gewerkt heb vonden dit ook helemaal geweldig.
    En wbt t zand en de gracht! Komt goed, ff doorbijten maar komt goed, als je een week geen zand en gracht meer hebt dan ben je heel de ellende vergeten! Nu ook niet teveel gaan poetsen haha binnen 2 minuten is t weer onbegonnen werk :-D

:idea: Visolie heb ik in het begin gebruikt, maar iedere keer al sik dat gepakt had werd ik kotsmisselijk. Terwijl ik dat eigenlijk al jaren slikte. Misschien toch maar weer eens gaan nemen. Intelligent kind is nooit weg hè hihi 8)

:idea: Die stickers zijn allemaal heel gaaf , alleen ik kan ze dus niet gebruiken. Je muur moet glad zijn staat op elke site en onze muren zijn niet glad. Die hebben dat gestucte of raufaser of hoe t ook heet dus die sticker zou er bij ons gebobbeld opstaan,,,,erg jammer :(

:idea: Kiki, nog steeds hopperdehop? Wat vind je mannetje ervan of is die op reis?

:idea: Stephanie, hier ook stickers gemaakt voor de enveloppen,,,,,,veel handiger als dat schrijven haha. Mijn eerste enveloppen zouden een mooi handschrift zijn maar de laatste zijn dan echt een drama dus voor mij stickers hihi! :D
    Vervelend zeg van je dikke handen, hoop dat t bij 1 keertje blijft. Die kleine meid van mij is ook zeer actief. Normaal voelde ik haart beste savonds maar nu heel de dag door. Echt net zo hopperdehop als kiki ;)

:idea: Vluchttas,,,,ja daar denk ik steeds aan maar doe t niet. Toch maar eens kijken wat er allemaal in moet hihi

:idea: Fibi, beter dat je lactulose en klysma’s gekregen hebt. Als je t nu los hebt met de klysma en bijhoud met de lactulose moet t goedkomen. Kijk uit met de hoeveel heid, je kunt beter 2 keer per dag wat nemen als je niet kunt dan in 1 keer teveel hihi. Je lactulose komt er dan meteen weer uit hihi. Tis fijn spul maar teveel in 1 keer is echt smurrie :) Wat een onzin trouwens van dat bed, echt een k*t service. Als wij voor een zomerkamp bedden nodig hebben dan huren we ze gewoon bij de thuiszorg en jij krijgt er geen. Erg vreemd. :(

:idea: Kuki,,, wat een postbode. Ik zou toch gewoon eens een klacht indienen. Staat toch niet voor niks een adres op de envelop! Kijk als t een keertje gebeurd dan kun je dat begrijpen maar bij jullie gebeurt t wel heel vaak. En dan met zo’n belangrijke post als de WIJ! Ik zou ze aanklagen ;) nee hoor grapje maar klacht zou ik zeker ff doen.

:idea: Hopla, Gefeliciteerd met je complete uitzet! En je droger! Wij hebben een hele oude een mini, die stond nog bij mn oma in de kelder maar ben er zo blij mee en zeker dadelijk met de bergen was van minimeis. Geniet ervan en vooral van die heerlijke handdoeken.
    Enne weekendje valkenburg,,, limbo altijd goed. Waarom Valkenburg eigenlijk…. Snap dat nooit. Als mensen op vakantie gaan naar limbo moeten ze altijd ff naar Valkenburg, ik snap echt niet wat mensen aan dat piepdorp vinden. :)

:idea: Alice, vervelend zeg van je tentamen! ((((KNUF)))) En met je kleintje zal wel alles goed zijn anders zou ze je in eerste instantie geen 3 weken laten wachten. Mss ff een rustpuntje voor dat ze met een spurt groeit. Komt goed, pak jij lekker je rust das ook goed voor je minimeisje

:idea: Loran, Jeetje das ff schrikken. Nog aangestoken ook eng hoor. Moet daar idd niet over gaan nadenken wat er allemaal gebeurt had kunnen zijn! Gelukkig is t goed gekomen!
    Zwembad bij je ouders,,,,luxe, ben zwaar jaloers. Ik ben al blij als we achterom een opblaasbadje gaan neerzetten van de zomer :)

:idea: Teddy, als jij t fijn vind gewoon ff de verlos bellen. Zij kunnen je wel vertellen hoe en wat en is voor je zelf ook wat rustiger denk ik. En de ene dag heb je meer energie dan de andere dus geef eraan toe. Als je over een paar dagen weer energie hebt dan kun je dan weer aan de slag. Nu gewoon ff toegeven aan je eigen gevoel! ((((KNUF))))

:idea: Mamavanamber,,,,wat geweldig. Gefeliciteerd! Hornbach,,,je moest voor de douchecabine een handdoek en een badeendje vinden. De dag ervoor voor t tuinhuisje een houten sleutel en voor de aanhanger een tennisbal. Vriend van ons werkt er dus die verklapt dat mooi. We zijn alleen te lui om tussen gang 10 en 23 te gaan zoeken naar zo’n pokkeding haha
    Hoe is t trouwens met de versierde badkamer van Amber, zijn alle sporen uitgewist? :)
    En leuk datje dat toen gezien hebt met die limo enz. Ik kijk dat programma eigenlijk nooit. Maar hij zal t super gevonden hebben!

:idea: Debsy, welkom,,,,,,,vertel vertel hoe wat waar waarom :) Wij augustusmama’s zijn niet nieuwsgierig! We willen gewoon graag alles weten :)

:idea: Tanja, gewoon zo proberen. Als er een streepjescode opstat dan de nummers onder de streepjescode overnemen dan kunnen ze die intoetsen. Als ze moeilijk gaan doen dan stuur de bon maar door. Print ik m uit voor je en stuur ik m je wel op!

:idea: Lintje, jeetje wat pieppp voor je moeder. En dan ,,,,hij wist dat ze stond te kijken dat vind ik echt heeel erg laag. Boh,,kill kill. Zou ook niet weten wat ik dan zou doen, of zou moeten doen. Zeker niet als ze huilt. Enige wat je kunt doen is ff een knuffel en luisteren. Vind t wel zielig eigenlijk :(

:idea: Daantje blaasontsteking, das minder hopelijk slaat de kuur snel aan! Haha en tof dat je man denkt dat de kleine niet van hem is,,,zeg maar dat dat ritme nog helemaal om kan draaien. Eenmaal eruit begint t pas ;)

:idea: Poeizi, verlof aanvragen doet als t goed is je werkgever. Die weet neem ik aan dat je zwanger bent hihi. Hij vraagt dan aan jou een verklaring van de verlos en dan vraagt hij t aan. Als je nog niet zeker weet hoe en wat zou ik er toch echt ff achteraan gaan!
    Wat leuk je trouwen,,,,staat t al in het lijstje hier erbij!? Is erg belangrijk hoor :)

:idea: Mamalieske, nou idd ik zou ook niet meer gaan. Das toch niet echt normaal,,,wel? Dat ze er dan een airco of ventilatoren ofzo neerzetten. Ben blij dat ik niet hoef/ ga hihih

:idea: Miza wat leuk een aftelkalender. Mss vind die van mij dat ook wel leuk, die vraagt ook altijd hoeveel dagen nog hihi

:idea: Gummetje,,,hihi mij zitten ze uit te lachen met mn wasmand tussen de deur en buik klem, maar jij kunt er ook wat van dus :) Wel vervelend want hoe ga je nu je kids halen?
    Ik heb geen krullend haar dus helaas geen tips

:idea: Amanchel, was da voor onzin. Geen intake vergoeden,,,t moet niet gekker worden

Nu ikzelf,,,,,uhmmm gisteravond nog heel slecht naar de mac geweest. We hadden de auto van roy opgehaald. Apk en beurt ,,,,,500euro lichter en toen had ik honger en de friet van de mac vind ik minder vet lijken dan die van de friettent :) dus dan maar naar de mac. Ik had de nieuwe ciabatta salsa nogwattes,,,mmmmhhhh leker
    Vanavond maar weer gezond eten!

Hier is t nu al warm, heb vannacht wel lekker geslapen onder mn nieuwe dekentje. Lekker fris en geen geruzie hihi. Wel 10 keer wakker geweest en 1 keer met een mega basketbal in mn buik, niet normaal zo hard, maar trok snel weg.

Hebben jullie dat ook dat je buik altijd koud/ fris is? Viel me laatst op die huid is altijd koud!

IK WIL MN WIJ MET BONNNNNNNNNNNNNNNNNNN :) hoezo ongeduldig

16. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Excuus even niet fanatiek online geweest. Gister had de kleine mijn urineleiders weer een klem gezet, dus dat was weer een halve dag liggen ( te creperen )
    ik heb dus waar gummtje fibi voor waarschuwde :) , al vanaf week 20 trouwens
    Een hele lange post dus .....

Hier ook de Wij gekregen met bon

Miza gefeliciteerd met je schoonvader

Danielle, hoop dat het mooi geneest bij je oma
    Fibi : fijn he van die mensen die het alleen belangrijk lijken te vinden dat het goedgaat met de baby. Ja uiteraard is dat belangrijk ,maar je wil toch ook een beetje medeleven hebben van familie... Ik heb een vriendin die zo denkt... ik mag niet zeuren, mag blij zijn dat ik zwanger ben ( ze is single maar zou graag man en kind hebben). Ik snap het wel van haar hoor.. maar baal er soms een beetje van. Ik leef ook met haar mee.

Ien: ik vind twnkle in het engesl erg leuk.. die hebben wij overwogen ( maar waarschijnlijk komt er toch geen sticker, we hebbe nook al ech schilderijtje)

Mamalieske, mannetje moet niet zeuren :) , dan kookt ie maar lekker zelf.

Lintje: klint goed criminologie. ik doe ook wel eens een module aan de OU ( informatica en voor de lol cultuurwetenschappen), enneh gewoon solliciteren.. als het leuk is moet je niet wachten, dat is zonde.
    aaah wat nar voor je moeder, en wat een @#$%^. Zoene met een ander is al erg, maar je er niet eens voor schamen,schulkdig voelen etc en het dus doen terwijl die ander het ziet.. dat is ronduit asociaal en onbeschoft. Sorry maar dat is even mijn mening. Onvolwassen gedag.
    En het geeft vast een geviel van onmoacht dat je haar niet kan helpen. Sterkte

Kiki : lief kamertjes, gedichtje hebben wij ook serieus over gedacht ( precies hetzelfde)

Missgroovy :lekker he als je weer iets weg kan strepen van de lijst

Tanja20: erkenning hebben wij met 12 weken al gedaan ( ivbm met of overlijden van de vader of van de kleine, zodat hij hoe dan ook paps is). ouderlijk gezag kan pas na de geboorte en dat doen we zeker.
    Hopla: wat goed dat de uitzetlijst compleet is ... had ik dat maar, dat scheelt stress..

Fibi: als ik het goed begrijp is de huisarts gewoon een droogkloot en niet onaardig. Dan is zijn reactie wel grappig.Niet dat je er wat aan hebt natuurlijk. Maar het is vaak zo dat veel van de kwaaltjes gewoon uitzitten ,en hopen dat de laatsteweken snel gaan, is

Alice : arme meid, gelukkig mag je morgen voor de echo. Meestal is er niets hoor als de groei van je Bm achter lijkt te lopen. Maar voor de zekerheid uiteraard een echo.

Teddy : heel heel veel sterkte. Bel de VK maar even, wie weet kan ze je een beetje helpen.
    Mamavanamber: Jij gaat het helemaal niet druk krijgen ... jij moet nml rustig aan doen :) Doe daar alstjeblieft je best voor.

Debsy : hoi en welkom bij de augustus mama's . probeer maar niet alle blz door te lezen :), het vanaf nu af aan bij houde nis al werk genoeg
    Daantje : sterkte met de blaasontsteking, apart toch dat we daar zo gevoelig voor zin tijdens de zwangerschap.

17. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Bedankt voor jullie geruststellende woorden! Morgen reageer ik op jullie.

xx

18. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    owja zag iets voorbijkomen met een postbode

hier zijn ze ook niet erg snugger hoor
    vaak brieven in de bus van de straat achter ons
    lijkt wel of ze alleen naar het huisnummer kijken

wat ik ook lang heb gehad is dat wij post kregen van het gezondheidscentrum van hier op de hoek
    dan staat er de straatnaam nr 1 kamernr 13
    en ze kijken alleen naar het laatste nummer
    dus krijgen wij alle zooi

dan nog dat bepaalde bodes denken het af te raffelen
    heb al verscheidene malen een versnipperde brief in me deur gehad
    gewoon omdat ze een dikke stapel in 1 keer door de bus willen gooien en de bovenste moet het dan ontgelden

na 3x was ik het zat en heb ik de postbode erop aangesproken
    denk je wat ze zei?!
    ja moet u maar een andere brievenbus kopen
    pardon ! :confused:

ik zeg van dit zijn gewone normale brievenbussen die we van de woningbouw hebben gekregen dus daar is niks mis mee
    je moet gewoon voorzichtiger met andermans eigendommen omgaan :evil:

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zo mijn vloer word mooi ben er zo blij mee.Hij is al bijna klaar.

Gummetje ik had altijd steil met wat slag en sinds anderhalf jaar heb ik krul dat had ik als klein kind ook echt van die pijpekrullen.Maar is weg gegaan naar slag.En nu is het zo erg dat ik gister nog tegen m'n moeder zei het lijkt wel of ik een poedelpermanent heb.
    Het krult bij mij steeds meer.Dus ben benieuwd of het straks weer wat minder word.En moet zeggen dat ik er momenteel meer mee kan doen dan een paar weken gelden.M'n huid is ook niet zo droog meer.

Missgroovy je zou toch zeggen dat hubbie een hint voor jou zou moeten geven dat je wat kan winnen. ;) 500 voor de auto nou dan was ik toch laatst een stuk beter af met 150 euro voor apk en beurt plus wiellagers.Ze weten wat die auto's.

Miza wat ben jij toch crea.Nou ik niet hoor heb ik allemaal geen tijd voor.hihi

Amanchel raar dat ze dat niet vergoeden.Is het niet zo omdat je al een kleine heb hier zeiden ze dat als je al een kleine heb het altijd met de tweede via de tel is.

Mamavanamber heb er ook zin in en hier zijn ze blij dat ik weg ga want ze gaan alles weer terug in huis zetten.Kreeg al de opmerking dan is het te minste rustig en geen stress :confused: :confused: Ik en stress hoe komen ze er bij :)

Gister zei Ati tegen me als mijn ouders er zijn zullen we dan nog een paar dagen weg gaan.Dus geeft m'n moeder als antwoord nou dat zal wel niet gaan zal ze nog wel niet aan kunnen.Wat denk je dat Ati zegt nou dat zal wel meevallen ik zie er na 3 dagen al op d'r paard zitten :confused: :confused: Ik dus nou je verwacht nogal wat van me zullen we het maar dan bekijken. :) :)

Ga nog maar wat te drinken voor die man brengen is zo hard bezig.hihi

20. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal,

Even kijken waar ik allemaal nog op kan reageren (lijkt wel of ik een grote prop watten in m'n hoofd heb :) ):

@Mamalieske; Wat vervelend dat het zo'n warm hol is zeg waar jullie die "gym" hebben. Ik zou er ook zeker wat van zeggen als dat vanavond weer zo is. Enne... de lactulose heb ik al op (moest bij ontbijt 30ml) dus ik zal zien of het teveel in één keer is, hahaaah. Heb wel het gevoel dat het met die klisma van gisteren op gang is gekomen... Buik voelt ook al iets minder gespannen aan moet ik zeggen. En die opmerking van "een beetje zwanger" hahahaah. Ahum, tja, dan is die van mij tenminste wel wat duidelijker. ;) Ach, deze man is toch een invaller, over een paar maandjes heb ik lekker mijn eigen (vrouwelijke) huisarts weer, en daar kan ik gelukkig heel goed mee.

@Sonjaw; dus je moet verplicht je huis uit! Das toch ook wat, maar ja, 't is voor het goede doel hè. Heb er wel altijd een hekel aan wanneer er van dat "vreemde werkvolk" over de vloer is, voel ik me gewoon niet lekker op m'n gemak in m'n eigen huisje. En de dikke voeten; ik heb het idee dat ik 's avonds wat last begin te krijgen van dikke voeten. Nog niet erg maar het viel mijn mannetje ook al op. Hopen dat het hier bij blijft. ;)

@Danielle; Veel succes vanmiddag bij de VK, ben ook benieuwd wat ze zegt van je klachten.

@Ien; Veel sterkte met de gracht en de bult zand in de tuin. Weet er alles van, we hebben inmiddels al zoveel verbouwd. Ben blij dat ik dáár in ieder geval van af ben.

@Miza; wat leuk dat je schoonvader zo verrast was. Daar doe je het toch voor! En dan ook nog de harmonie bij zijn deur vanavond. Vind ik trouwens een erg leuk idee.

@Gummetje; Dus jij begint al klem te zitten op je fiets. Ik stapte gisteren in de auto, en nu ben ik niet zo heel groot (1.65) en heb de stoel dus altijd best wel ver naar voren anders kan ik niet goed bij de pedalen, maar ik zat echt even te kijken van: dat moet niet héél veel groter worden want dan heb ik een probleem. :) Kan natuurlijk ook nog altijd klossen onder m'n voeten doen, kan de stoel wat naar achteren, hahahaah. En ik heb wel vaker gehoord dat je haarstructuur kan veranderen tijdens je zwangerschap. Maar volgens mij hoor ik het vaker andersom dat mensen met stijl(er) haar meer slag er in krijgen. Volgens mij wordt dat na de zwangerschap wel weer beter hoor...

@Amanchel; Typisch dat ze niet bij je langs komen voor de intake. Gaat het weer eens om de centjes... Daar zakt je broek soms ook vanaf hoor. IZA doet bij mij ook niet even makkelijk. Een bekkenband wordt bijvoorbeeld niet vergoed, en alleen de eerste 12 (geloof ik) behandelingen van de fysio worden vergoed, daarna alleen volledig wanneer het chronisch is. Maar ja, het is afhankelijk van de gehele zwangerschap en daarna is het mag ik toch hopen over. Dus dan is het niet chronisch. Het is bekend dat wanneer je niets aan BI doet (dus geen therapie) en je loopt er te lang mee door (over de grens) dat je blijvend letsel kan overhouden. Dan kunnen ze toch beter gedurende de hele zwangerschap wat je nodig bent vergoeden anders zitten ze straks nog langer aan je vast want dan is het dus écht chronisch... Maar ja, wie ben ik. Mijn fysio en mijn arts hebben nu het formulier (dat het chronisch) is ingevuld en aangegeven wat ik nodig zou zijn volgens hun en dat is nu op de bus, ben benieuwd wat ze daar mee doen....

@Missgroovy; ik kan ook geen stickers gebruiken, wij hebben structuur op de muur, vandaar dat ik zelf aan het schilderen ga. En inderdaad vind ik het ook onzin van het bed, maar ja, het zal per instantie/regio ook wel weer verschillend zijn denk ik?!?! Ze had het er over dat ze niet zoveel bedden hadden... Nou ja, ik ga gewoon eens kijken naar dat logeerbed, zijn we daar ook gelijk klaar voor. Mmmm, dus lekker naar de Mac geweest. En dat heb ik trouwens ook altijd, dat ik de frietjes daar minder vet vind lijken, hahahaah. M'n mannetje vind ze daar altijd zo zout maar ik vind ze echt héérlijk! En ik vond die ciabatta er op TV ook al zo lekker uitzien. En wij hebben ook al een tijdje twee dekbedden hoor. Hier ook altijd getrek en de één die het warm heeft en de andere weer koud. Stuk makkelijker zo. Mmm, eens effe m'n buik checken; JA je hebt gelijk! Hij is ook koud :) . Was me nog niet eens opgevallen. Wat grappig!

Nou, weer genoeg geneuzeld. Ik wil gaan proberen om vandaag de lijnen voor mijn muurschildering op de muur te zetten (met een overheadprojector) dan kan ik later wel beetje bij beetje beginnen met inschilderen. Als de lijnen er eerst maar op staan. Verder zie ik het wel.

Kom later wel weer langs! Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina