augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Jaaaaaaa ik kon t niet laten ben in mn overhete auto gestapt en heb voor 9,99 bij t kruidvat een badje gehaald. Helemaal bezweet dat ding opgepompt en nu laat ik de kraan verder t werk doen. T is hier 32 graden in de tuin! Te belachelijk.

Vroeg gisteren aan roy: Augustus is toch midden winter hè. Maar meneer snapte m niet en keek me maar debiel aan.
    Ppff we hoeven ons iig geen zorgen te maken dat de kou de weeen zal remmen,,,,,,

Ik vind t wel leuk om jullie adressen te hebben voor als de kleine er is dat ik dan een feli kaartje stuur, maar geboortekaartjes ben ik echt bang te weinig te hebben,,,,sorry

Gummi echt mooie buik, toch een wonder hè dat daar twee kindjes inzitten

2. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Hee hallo dames ben ik ook weer even vanuit mn airco gekoelde kamer. Merk er dus ook nog helemaal niets van dat het buiten zo warm is maar dat zal straks wel komen.....

Even over die geboortekaartjes, wij zitten ook al over de 100 kaartjes dus als ik jullie ook allemaal nog een kaartje moet sturen wordt het dus wel een beetje veel, zet 'm dus wel in mn album als het zover is.

Is toch ook veel logischer als je 4 medailles krijgt kiki, nu loop je gewoon 3 avonden voor niets :)

Hmm d'r zou hier iemand trakteren op broodjes kroket, maar denk niet dat ie nog komt. Ga ik zo maar aan mn eigen boterham beginnen :(

3. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hahahaaah, bedankt voor je uitleg Lintje! :) Dat scheelt mij weer.... ;)

Het is bij mij helaas ook een beetje erfelijk belast (paps bedankt!) dus heb er wel redelijk snel last van, had het voor de zwangerschap soms al wel eens. Komt natuurlijk ook van mijn spastische darm doordat je daardoor vaker moet persen etc. Maar ze zijn nu wel groot hoor, zo heb ik ze nog nooit gehad. Hopelijk wordt het nu straks snel beter door de zalf! Zitten is namelijk momenteel niet echt een pretje.... :( Straks moet ik ook nog op zo'n zwemband gaan zitten :) . Ach ja, we lachen er maar om hoor, anders wordt het ook zo'n dooie boel hier. ;)

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ kiki80-> Ze ligt al vrij 'diep' met haar hoofd beneden ( volgens de VK).
    Ik moet de 27e ook bespreken of ik nog steeds thuis kan bevallen.
    Hij vermoed (gelukkig net als ik :) ) dat ze veel eerder gaat komen, en dat het dan toch poli-klinisch wordt.
    Maar dat hoor ik de 27e wel, van hem...
    Mijn moeder en ik waren beide erg verrast dat hij dat zei..
    En we hebben het elkaar ook meerdere malen gevraagd zei hij dat nou?

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Lintje-> prima ;) zie ik je tegen die tijd zondag wel :)
    Ga me weer even omkleden.. en weer in het zwembad van mijn ouder laten zakken.
    Hier is het nu (in de schaduw!) 30.5 graden, de zon moet daar nog komen.
    Water van het zwembad ( is een vrij grote met diameter van 3.66m, en 76cm. hoog) is 26 graden..
    Eergisteren was die nog maar 20 graden :oops: en daar heb ik toen heerlijk in gelegen..

Tot straks!

6. @kiki80ja nou veel verschil ik merk wel verschil als je nagaat dat ik de buik die ik nu heb met mijn laatst zwangerschap pas had zo rond de 38 weken
    je loopt met een tweleing ongeveer 4 weken voor kwa groei
    ik heb op zich altijd een bescheide zwangerschapsbuikje gehad hoor heb zelf ook grotere tweelingbuiken gezien
    heb wel al het idee dat mijn vel aan het opraken is wat ik de vorige keren pas had zo rond de 37 weken was toen ook erg blij om met 39 weken te bevallen
    tis jammer dat ik niet naar het uitje kan komen want in het echt schijnt het nog beter te zien te zijn het verschil
    op school bijvoorbeeld loopt een vrouw en die is even ver als ik ben en daar zie je wel een buik maar die van mij steekt daar ver vooruit hoor
    en dan is eht ook nog eens allemaal kind want kwa gewicht ben ik te weinig aangekomen om te zeggen dat het van mezelf is zit nu nog op 10 kilo dus misschien scheelt dat ook
    ha ha ah en over me niet aan durven spreken dat dusrft bijna niemand eigenlijk vanmorgen was er nog 1 die zei zoooo jij moet niet zo lang meer he dus ik zeg nou toch nog 10 a 9 weken officieel
    en dan staan ze ook echt zo van huh? en als ik dan zeg dat het er 2 zijn zie je ze echt oh nee oke ik dahct al ha ha ha ha ha

@ienoei ien broodje kroket hmm heb ik ook wel zin in effe kijken of ik dat nog in de vriezer heb liggen zal wel niet nouja dan word het een broodje frikandel hihihi

b@missgroovy Ik wil ook mijn zwembad op dadleijk effe wat mannen aan het werk zetten zal je zien staat ie op heb zo'n grote en dan begint het te regenen dat heb ik nou altijd he

oh oh oh ik vind het veel te warm pfffff
    echt niet fijn hoor en ik moet nog stofzuigen
    *zucht* gaan we weeerrrr

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zo hallo niks te doen.Vanmorgen half 10 weg gegaan en 3 pagina's erbij.

Hier net lekker brood met sate op.

De warmte het valt wel mee.Wel dikke voeten heb m'n ringen ook al af.

Loran ik wil ook in het water. :cry:

Ien jij krijgt het vanmiddag wel als je naar huis gaat.Pas maar op.

En zolderkamers nou hier ook bij mam op zolder geslapen wat een verschrikking.

Over de kaartjes ik heb de mijne ook in pdf formaat dus iedereen krijgt hem wel via een pb.

Nou denk dat het warm genoeg is voor zondag als het maar niet zo benauwd is.

Heb al weer een hoop gedaan ga zo even in de tuin liggen.Heb net trouwens bij zeeman lekkere hempjes gekocht 3 en 4 euro voor nu dus daar kan je niet voor tobben.

Hier geven ze ook van die borstvoedingscurcussen maar ikga niet zie het straks wel en anders kan je altijd nog hulp zoeken.

Nou ik ga even buiten languit

8. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

[quote="gummetje
    b@missgroovy Ik wil ook mijn zwembad op dadleijk effe wat mannen aan het werk zetten zal je zien staat ie op heb zo'n grote en dan begint het te regenen dat heb ik nou altijd he

[/quote]

Grrr zit ik net een half uur, natuurlijk al rode armen maar goed heb me wel ingesmeers met factor 30 maar ja thats me,,,,,,,,,IS ER GEEN ZON MEER TE BEKENNEN EN BEGINT TE ROMMELEN,AAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Tis nog niet normaal. Echt gisteren zou t gaan onweren niet vandaag,,,,nu staat t badjes en grrrrrr echt kan ik zoooo pissig om worden hè, maar goed relaxxxxxxxxxxxxx

Sonjaw, ring heb ik ook afgedaan net, ging met moeite

Zolderkamers,,,,ppff verschrikkelijk. Ben echt blij dat mn broertje die toen gekregen heeft. Op t werk sliepen wij ook op zolder, gelukkig hadden we zo'n mini airco anders was t niet te doen

Heb ff gekeken op die site voor zo'n cursus. 2 donderdagen en dan 17,50 per koppel per keer,,,,nou sorry maar dan leer ik t maar uit eenboekje en van de kraamzorg. Vraag wel na aan de kraamzorg dinsdag want volgens mij hebben zij ook van die avonden.

Fibi fijn hè dat je alle leuke dingen ook erft ;)

Ien, wat lekker dat je airco hebt op je werk! Scheelt een hoop

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Idem hier voor de geboortekaartjes, ik heb ze al besteld en anders moet ik er nog zoveel bijbestellen.... sorry dames.

Ben ook echt aan het verven gegaan vandaag: heb al 1 hele muur af en een halve! Ben volgens mij ook 5 liter lichter van het zweten, maar dat ff terzijde ;) Ik moet nu nog 1,5 muur! En volgens mij pakt de verf heel goed, dus hoeven we niet twee keer de hele zooi te doen! Ik wil kijken of ik die halve muur nog af ga krijgen vandaag, volgende week dan maar de andere muur en dan is het klaar! Althans, dan moet er een "weg" op geverfd worden en maken we op die weg allemaal plankjes waar we kleine autootjes op zetten. En dan nog het bed in elkaar zetten en de meubeltjes op hun plaats ... en... en.. (euh shit hoeveel dagen heb ik eigenlijk nog :rolleyes: ). Hij is de 25e jarig maar ik wil het de 23e af hebben dus nog 15 dagen. Hmm goed, dat wordt dus inderdaad doorverven vandaag. :-k

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Stel.. dat ik ben bevallen en het blijkt toch ineens een jongen te zijn. Dan heb ik geen naam :( . En de tweede naam van ons meisje hebben we nog niet eens bedacht.. :rolleyes:

En de geboortekaartjes, ik kon er 60 bedenken.. maar ik zal de helft wel zijn vergeten.

Loran, ik wil ook het water in.. maar ik ga zo wel ff tennis kijken met de benen omhoog..

11. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Ojee hier is de megadip in alle hevigheid toegeslagen.
    Zit alleen nog maar te gapen en ik schiet voor geen centimeter op, zo maar even een blikje cola pakken, misschien dat ik dan weer een beetje wakker bubbel...
    Als het niet helpt ben ik bang dat ik zo in slaap val en vanavond in een heel leeg pand wakker wordt

12. Niet meer actief

ik ga even slapen, ik val om, doegiezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

13. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Raccon da's niet eerlijk ik wil ook!

14. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Sorry voor de mensen die op hun werk zitten, maar.... ik ben ook net weer wakker van mijn middagdutje... Zeg maar gerust siësta met dit weer. :confused:

Heb vanmiddag mijn mannetje nog even ge-smst met de vraag of ze die airco van het werk kunnen missen enne... hij neemt hem straks mee! Joepie! Das altijd lekker natuurlijk.

Toevallig heb ik vanochtend ook mijn (trouw)ring afgedaan. Vind het wel een beetje raar voelen hoor, want hij is nog nooit écht afgeweest sinds ons trouwen. Maar ja, beter nu af dan straks moeten doorknippen. Kreeg hem nu al amper en met veel pijn af. En reken maar dat de boel nog wel meer gaat opzetten.

En Lintje, dat wordt nog hard brainstormen over die namen dan :) . Wij zijn er nu gelukkig helemaal uit. Meisjesnaam hadden we al voordat we zwanger waren en de jongens naam de eerste naam (van de twee) hebben we ook al járen in gedachten alleen omdat het jongste zoontje van mijn collega ook zo heet begon ik te twijfelen. Maar ik heb zoiets van; tja we hadden hem al zo lang in gedachten, vinden hem nog steeds de mooiste en zo is er altijd wel iemand in de omgeving die misschien net zo heet. 't Is niet in de familie ofzo. En de tweede naam is gedurende de zwangeschap ook tot stand gekomen. We hebben eigenlijk voor een paar weken terug nu echt definitief voor deze namen gekozen. Maar... het blijft nog even een verassing voor jullie! ;)

Zit nu lekker even aan de crackertjes met selleriesalade (lekker fris) en ga dan nog heel even voor de buis hangen, daarna nog even weer naar buiten onder bomen in de wind totdat mannetje thuiskomt...

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Zo, ik kom net weer het zwembad uit..
    Wel heerlijk ( in het begin is het koud, maar nadien heerlijk! )
    Wou dat ik kon zeggen: Kom maar, maar helaas is de afstand te groot, en dat kan ik jullie nu niet aandoen ivm. het broeierig weer..

Bijna 3 uur in het zwembad gelegen (nou ja gelegen, ik en mijn zusje hebben een balspel gedaan, en we zijn op het laatst gaan 'ping pongen' in het water :) ) :oops: schaam me diep..

Helaas moet ik morgen werken..
    Wel mijn laatste dag maar goed, wou dat ik nu al niet meer heen hoefde :)

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik ben zo benieuwd naar alle definitieve namen!

UITJE-NIEUWS
    We gaan met 12 personen (misschien 13 maar dan moet Nikster nog wel even reageren, Teddy en Wolvin gaan niet mee). Voor 15 euro p.p. krijgen we high tea-voedsel (uitgestald op tafel) dat lunchvervangend is en p.p. een potje thee (2,5 kop). Bijbestellen kan altijd, zowel qua drinken als voedsel van de menukaart (neem dus wat extra centjes mee). Ze zijn pas drie maanden geopend en vinden het heel spannend dat er een groep zwangere dames komt. Ze belden net namelijk en komen erg zenuwachtig over, ze willen het heel graag goed doen.. :D Dus hebben ze opgezocht wat we niet mochten eten (alles wordt volgens mij vers gemaakt) en zorgen ze voor een plek met schaduw omdat "zwangerschap en zon niet zo goed samen gaan, toch?". :)

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ben ook net wakker.Alleen had ik het erg warm zweten babababa.

ga de hond uit laten en Ati ophalen heerlijk in de airco.

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Vind het wel erg netjes van hun, dat ze nog even bellen over zondag!
    Teken dat hun er zelf ook echt voor willen gaan ;)
    En dat ze hopen dat het allemaal goed zal verlopen :)
    Ook leuk dat ze rekening houden met 'zon en zwangerschap' :)

19. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Klinkt leuk zeg Lintje, hoop dat jullie veel plezier zullen hebben en stiekem ben ikw el een beetje jaloers, maar ja kon echt niet ;)

Deel Deze Pagina