Goedemiddag lieve mama's! Vandaag dus naar de vk geweest en een groei-echo gekregen...maar zal eerst even op jullie reageren: @ Gummetje: mooie buik hoor! Heel speciaal een tweeling! @ Mamavanamber: mooi huis, prachtig! @ Danielle: Welkom bij de club van thuiszitters, heerlijk toch! @ haha Lintje, lekker tactvol die man van je! @ Miza: dikke knuf met je huilbuien! Hoe is de proefdruk van je kaartje? @ Gummetje: hier ook weinig enkels meer te zien hoor @ Fibi, sterkte en succes met met je aardbeitjes! @ Ien: het lijkt wel of wij altijd vrij zijn, en jij altijd moet werken! Denk je wel beetje aan jezelf? Lekker rustig aan doen? @ Loran fijn dat alles goed was bij de VK en dat ze al zo laag zit! En oooooohhhh zwembad ..lekker zeg! @ Lintje: leuk hoor zondag! En fijn van die mensen dat ze nog even bellen, dat komt dus helemaal goed! Welk parkeergarage kon ik ook alweer het beste gebruiken? Groeiecho: Op dit moment is alles goed met mn (letterlijke) kleine meid. Ze is alleen kleiner als gemiddeld op het moent maar niet iets om me zorgen over te maken. Wel krijg ik over 3 weken weer een echo en dan moet ze wel een groeispurtje hebben gemaakt. Het is ook heel lastig om er aan de buitenkant wat aan te doen...meer eten helpt niet het enigste is veel rust houden. Het is gewoon raar dat ik 4 weken geleden eeen pretecho heb gehad (en de echoscopiste werkt normaal gesproken in ziekenhuis en doet daar 20 wkn echo's) en na alles te hebben opgemeten kwam ze tot de conclusie dat ze vóórliep (was torn 26.5 en hoofd- en buikomtrek baby hoorde bij 28 wkn)...en nu loopt ze achter! Dus......al 3 weken niet gegroeid? Vandaar dat ik het wel spannend blijf vinden voor over 3 weken hoor! Nu moet ik nog 2 weken werken...en twijfel zo....het beste is nu al te stoppen he? Grrrrr moeilijk.... Zin in het uitje! Liefs
Alice: Parkeergarage Koestraat is open (adres is Grote Haag 2). Reken maar op een bedrag van 7 euro dat je kwijt bent. Vanaf deze parkeergarage moet je nog wel een stukje lopen.. ff kaart uitdraaien op de comp. (van Grote Haag naar Krommestraat 64A.[/quote]
Nou Alice, idd spannend. Kijk op zich is alles goed alleen wat klein toch? Dat kan, is mss alleen maar handig met de bevalling hihi. Nee maar kan me indenken dat je het heel spannend vind. En je kunt idd niet veel doen. Wat voor werk doe je? Mss effe overleggen met je baas hoe die erover denkt mss zegt ie wel dat t ok is en dat je lekker rustig aan kunt doen. Hier geen middagdut gedaan. Wel nog languit in t badje gelegen. Het rommelen in d elucht is overgewaait dus nog een uur kunnen dobberen. Die kleine vond t koude water ook wel lekker. Ze was lekker druk! Het weer is nu wel weer terug gedraaid, t giet hier enorm en mn badje is bijna overstroomd maar ja maakt niet uit. Wel goed voor de planten. Klinkt super wat jullie gaan doen zondag! Zal aan jullie denken en wens jullie uiteraard heel veel fun!
@fibih meis heerlijk een airco wij hebben hier een waaier die we vanavond ook mee naar boven nemen @loran:lekker toch dat zwemmen hoef je je toch niet voor te schamen meis @lintje:wauw meis dat heb je mooi geregeld dat uitje wou echt dat ik mee kon @alice:als jij je zorgen maakt is het idd beter om te stoppen met werken @missgroovy:hier begon het ook te rommelen maar dat heeft na veel waaien toch doorgezet heerlijke plensbui hier net een sorbet met aardbeien op mmmm had mijn ventje gemaakt voor me echt kei lekker verder niets nieuws te melden
Hoi meiden. Wat was het warm he vandaag en benauwd. Ik kan er zo slecht tegen,het zweet druipt gewoon van mijn lichaam af. Vanavond hebben we een bed(boxspring) gekocht en straks wordt het al geleverd door Ikea dus ik hoop dat ze snel komen. Wat ga ik lekker slapen vanacht op onze niewe bed,kan ik lekker dromen over mijn lief kindje. Doe morgen wel een verslagje van hoe het slapen is geweest. Ook gelijk nieuwe kussens en lakens en een dekbedhoes gekocht dus alles lekker nieuw. Hebben jullie er ook zo een moeite mee om leuke kleding te vinden nu je zwanger bent? Ik wilde vandaag 2 korte broeken kopen maar geen leuke te vinden of erg duur. Nu heb ik gewone broeken gekocht in maatje 42 en normaal heb ik maatje 38 en deze broeken zitten goed dus zo is het ook opgelost. Ik vind het sonde om veel geld uit te geven voor 2 korte broeken als ik nog maat 2 maandjes moet want daarna draag ik het toch niet meer. Hoop nogmaals dat ze snel komen met het bed want morgen moet ik werken en gaat mijn wekker al om 5.30 Tussen 20.00 en 23.00 komen ze dus het kan nu nog. Fijne avond iedereen. Doei Teddy..
@teddy:het enige probleem wat ik nu heb met kleding en dan met name zwnagerschapskleding is dat ik het zonde vind om nu voor die paar weken nog wat te gaan kopen
Daar heb je gelijk in hoor Gummie ik vind het ook zonde alleen heb ik nu geen korte broeken en met die warmte vind ik dat wel fijn. Mijn gewone zomerkleding kan ik niet meer aan dus ik moest echt iets nieuws hebben. Miza ben je al weer wat uit je dipje? Ik ken het zo goed heb er ook regelmatig last van. Een hele dikke knuffel van mij,ik hoop dat het wat helpt. Mamavanamber een leuk huis hoor en het gaat natuurlijk heel mooi worden met al dat geklus. En de kraamhulp doet ook vast wel wat in het huishouden daar ga ik wel van uit. Ze is er om mij te ontlasten dus. Komt wel goed denk ik zo hoor. Nog steeds geen bed van Ikea,waneer komen ze nou! Ik wil slapen. Doei Teddy.
Teddy hopelijk hebben ze je bed gebracht en lig je nu heerlijk in je nieuwe bedje! Hier ook t "probleem" met kleding. Zie allemaal leuke niet zwangerschapskleding maar dat zit voor geen meter. Voor dit warme weer heb ik een rok en wat shirtjes. Korte broeken met buik hadden ze bij de miss etam. Kom daar normaal nooit maar was er van de week en die waren best leuk! Ik draag eigenlijk nooit krote broeken, die zitten nooit. Kruipen altij dop tussen mn benen tijdens t lopen. Erg ongemak. Hier heel de avond gegoten en heel veel onweer. Op t nieuws was dat er in Goirle een vrouw is overleden na een bliksem inslag. Schrok me rot. Ik heb 6 jaar in goirle gewoond en de straat waar t gebeurt is die ligt dus op t hoekje van waar ik heb gewoond. Ben dus echt heel nieuwsgierig wie t is. hoop zo dat t niemand is die ik ken. T blijft natuurlijk erg ook al ken ik die persoon niet maar,,,,ken er zoveel daar. Maar ja om daar mn ex voor op te bellen,,,,
@alice het is heel normaal dat een kindje met scheuten groeit hoor, dus dan weer voorloopt en dan weer wat achterloopt, bovendien meet toch elk persoon weer net iets anders en is een dagje erbij en eraf heel erg snel gebeurd. Zolang zij niet hebben gezegd dat je niet meer mag werken zal het best nog wel meevallen vermoed ik, als je zelf je echt niet meer goed voelt bij het werken dan kan je natuurlijk stoppen, maar anders gewoon rekening houden met je lijf, zo veel als mogelijk is rusten en dan komt het vast helemaal goed met de kleine meid Hier ben ik flink aan het balen, heb vreselijk last van de bijwerkingen van de medicijnen waaronder erg last van diarree en dan vooral 's avonds, echt ik blijf rennen en word er dood en doodmoe van ik hoop dat dit nadat de kuur af is ook gauw over is want vind het echt niet grappig meer Sorrie voor mijn geklaag
raccon, badkamer word moooooi! enne bedankt over het verhaal van de prik. Ik "mag" maandag.... mamavanamber, mooie buik enne wat een prachtige keuken! Wil ik ook! heb een hokje van 2,2 bij 2,2 Lintje Ik lig hier helemaal gevouwen! Jij maakt me hele dag weer goed . Maare hubbie zou zeggen: je bent zwanger...( is het inmiddels gewend van mij ) wannabe, jeetje...word een grote baby ja. Maar je weet het in ieder geval nu vast en je kan je er op voorbereiden. EN je weet vanneer je gaat bevallen.. gummetje, mooie buik hoor enne...wel al wat groter dan mijn buikje danielle1979, jij ook al thuis..Volgens mij zijn ien en ik de enige die nog werken . Nee meissie, geniet er lekker van! Ben stiekum een beetje jaloers sonjaw, hier ook geen ringen meer om hoor.. Kreeg ze echt met heel veel moeite nog af alice, heeft de vk dan geen uitspraak gedaan over het stoppen met werken? Zou zeggen dat als je veel rust moet nemen je niet meer mag werken toch? Teddy, hoe heb je geslapen? Mist.......Hihi, toevallig ook medicijnen voor blaasontsteking? Ren me hier ook rot sinds vanochtend... Vraag me zelfs af of ik wel ga werken. Hier ook nog ff klagen hoor! Wat was het gister een K*T dag om te werken! Was 29 Graden in de winkel! Was gisteravond helemaal klaar toen ik thuis kwam Kijk het nog ff aan of ik vandaag ga, moet om twaalf uur pas beginnen maar als m'n darmen zo bezig blijven . Enne met dit weer zal het niet echt druk worden... Zucht. Hubbie vind dat ik niet moet gaan maar vind het zo moeilijk om af te bellen Kijk nog wel ff wat ik doe
Goeiesmorgens, Iedereen goed de nacht doorgekomen? Niet gesmolten? Nou, die airco is het niet hoor voor op de slaapkamer. Hij is redelijk groot en hij máákt me daar toch een lawaai. Dus hij moest gewoon uit toen we gingen slapen en dan maakt het dus geen ene moer uit. Het is even koel als je wil gaan slapen maar die koelte is helaas alweer snel verdwenen. Dus we hebben fijn de ramen maar weer tegen elkaar open gezet (was trouwens geen zuchtje wind! Hier is volgens mij nog geen drup gevallen hoor. Alles is volgens mij in het zuiden blijven hangen. @Lintje; ik vind het zeker netjes dat ze nog even bellen m.b.t. het uitje. Geeft je toch wel een lekker gevoel of niet dan? Ze doen in ieder geval hun best. @Alice; Fijn dat alles goed gaat met je meid ook al is ze een beetje klein. Zoals hier al gezegd, voor het zelfde geld krijgt ze nog een groeispurt. Bij mijn 19 weken echo liep ons ventje een week voor en bij de 25 weken echo een paar dagen achter, en volgens de verloskundige groeit ie op het moment prima. Maar kan me best voorstellen dat je het spannend vind hoor. @Missgroovy; heb je lekker in het badje gelegen? Klinkt wel erg lekker moet ik zeggen. Ben alleen bang dat ik amper omhoog weer kom. In bad gaan heb ik al problemen mee (moet een takelbedrijf komen om me er uit te hijsen ) en ik heb ook moeite met de "harde bodem" zeg maar vanwege mijn stuitje.... Maar wel heerlijk verkoelend. @Gummetje; mmmmm een sorbet met aardbeien, dat klinkt wel erg lekker zeg. Lijkt mij ook wel wat! @Teddy; is het nog gelukt met je boxspring? Wij hebben voor een paar maandjes terug ook ééntje gekocht en hij bevalt prima! Maar wat levert Ikea dan nog laat af zeg. Had ik niet verwacht.... En ook ik heb problemen met kleding hoor. Pas inderdaad in nog maar weinig dingen van mezelf en ik vind het ook zo'n zonde om nieuwe dingen te kopen voor die paar maandjes nog. Met dat warme weer vind ik het bijvoorbeeld heerlijk om in een pareo te lopen dus dat is wel weer een oplossing, lekker met een hemdje er op, toch luchtig. Het scheelt natuurlijk ook dat ik de deur praktisch niet meer uit kom. Ik hoef niet zoveel "nette" outfits meer aan te hebben natuurlijk. @Mist; wat vervelend die diarree meid. Ik had het dus eergisteren en dat is echt niet fijn. Hopelijk ben je er snel weer af hoor. @Daantje; jij ook al aan de diarree. Ik had die bijwerking gelukkig niet met de kuur voor de blaasontsteking. Nou ja, voor mij was het vanwege de verstopping misschien wel beter geweest want nu had ik er een klisma en laxeermiddel voor nodig en dat was ook niet fijn. Ik ben nu maar wat minder gaan nemen van de laxeermiddel, vogel het zelf wel even uit waar ik het het beste op doe. Maar werken in de winkel is zeker niet fijn hoor met dit weer en dan ook nog dat geren naar de wc. Ik kan ook moeilijk afbellen maar dit is zeker wel een gegronde reden hoor! Nou, de krant is er eindelijk (volgens mij hoort ie uiterlijk voor 8.00 uur in de bus te vallen) dus die ga ik eens even relaxed uitpluizen. Allemaal rustig aan vandaag met de warmte en tot laters.
Geen zuchtje wind,,,,geen drup regen? Zal ik t ff jou kant opsturen haha hier heeft t heel de nacht geregend en vanmorgen om 8 begon t weer te onweren. T badje is nu tot de nok toe gevuld maar ja ga niet in regenwater zitten. Houd ook niet echt op met regenen Wie van jullie hebben nu de wij ook nog steeds niet ? Ik heb nog niks namelijk Fibi, voordat ik er gisteren helemaal indurfde Ben ik eerst met mn voeten erin geweest. Dat alleen al was erg verkoelend! Dus lekkere stoel pakken en dan een koud voetenbadje,,,heerlijk Wat een rare airco dan. Op t werk zetten wij dat ding rond 19uur aan en als we dan om 23 gingen slapen was t heerlijk koel. Dat bleef zo ook wel een tijd. Smorgens was t warmer maar ja daar wenje geleidelijk aan in je slaap. Is dat ding nog wel ok dan? daantje: Ik zou afbellen hoor meid. Das niks werken in een winkel en diaree hebben. Dat snappen je collega's zeker wel! Teddy: hoe heb je geslapen? Hoe laat waren ze dr Hihi vriendlief heeft voetbal toernooi. Ben niet blij als ie thuiskomt denk ik. Alle kleren zeiknat. Tis op kunstgras dus als t niet onweert kunnen ze gewoon spelen,,,,,erg fijn hahah Tis hier om de hoek maar met dit weer ga ik echt niet kijken
Mist, ik wil best wel even klagen over de hitte, maar om eerlijk te zijn heb ik er nog niet echt last van .terwijl het bij ons binnen wel heel erg warm is, maar ik doe gewoon lekker rustig aan Loran, mazzel met die VK van jou! Dat ie durft te zeggen dat ze eerder komt, de meeste durven dat niet te zeggen hoor! Maar zou, zeker als het erg warm is in augustus best wel fijn zijn. En wil je nou eens ophouden over dat zwembad, is niet echt leuk voor degenen zonder Kuki, klinkt goed, jouw grote jongenskamer, benieuwd naar het eindresultaat. Lintje, voor de zekerheid ook maar even een jongensnaam paraat hebben hoor! Wij hebben ook voor beide gevallen een naam. Alice, ze houden gelukkig alles goed in de gaten, met jou kleine meid komt het allemaal harstikke goed! Teddy, ik hoop dat je niet nog steeds aan het wachten bent op je bed , maar ondertussen heerlijk erin hebt geslapen. Helaas hier ook maar een paar druppeltjes gevallen, de tuin kan wel wat gebruiken, maar ik weiger te sproeien. Altijd als ik ga sproeien, regent het daarna keihard .ik weiger! Gister heerlijk naar de stad geweest en een leuke rok, shirt en hemdje gekocht! Ik had nog een bon liggen en hoefde maar acht euro bij te leggen Hier gelukkig geen ring-problemen, wij zijn getrouwd zonder ring ik word gek van sieraden om me vingers. Af en toe een ketting of een horloge. Alleen oorbellen moeten standaard in Met het trouwen heb ik dan ook een hele mooie ketting gekregen en oorbellen, hij wilde wel iets doen! BVcursus is hier een avond voor 12,50 p.p. Maar ik zou niet weten wat mijn man daar zou moeten doen, dus ik ga lekker alleen. Wil ook nog even wat van mijn mannetje met jullie delen. Ik heb gisteren de doos van Prenatal opgehaald, had ik hem gemaild, krijg ik deze reactie terug: Zitten in die blije doos ook weer van de enorme verbanden? Ik moest er zo om lachen, blijkbaar hebben ze veel indruk gemaakt, die verbanden! Zo nu even snel douchen en boodschapjes doen, tot later!
Heb net afgebeld. Voel me zo slap als een doek en toch voel ik me schuldig.... ....lang leve de hormonen. Ga zo eens op zoek naar de lijst. Mag denk m'n gewicht wel weer eens aanpassen
AGENDA 8 juni - Tante pollewop 2 weken op vakantie 10 juni - UITJE AMERSFOORT 13.00uur 11 juni - daantje78, APK + prikken vk 11 juni - Miza, APK Gyn + rhesus D prik 12 juni - Chigirl 30 weken groeiecho 13 juni - Kuki, voorlichtingsavond Zkh Gelderse Vallei 14 juni - poeizie, 09:30 uur APK VK 15 juni - Nienke, 5e controle gyn 15 juni - Lintje, APK VK 18 juni - Daantje intakegesprek kraamhulp 18 juni - Kuki, controle VK 18 juni - MamavanAmber, controle verloskundige 19 juni - Fibi, controle verloskundige 19 juni- Sonja controle verloskundige 19 juni - danielle controle vk 20juni - missgroovy, 10:20uur APK vk + rhesus D prik 20 juni - Lintje, eerste les, zw.cursus 20 juni - Mist, APK vk 25 juni - Daantje jarig! 25juni - Tante pollewop APK VK 26juni -missgroovy, info avond ziekenhuis 20-22uur 26 juni - Lintje, tentamen.. (jaja, is toch belangrijk..) 26 juni - Ien, APK VK 29 juni - Loran, Controle VK om 10.30u 29 juni - Daantje laatste dag werken! 2 juli - Miza, Groeiecho + APK Gyn.[/size] BEVALLINGSLIJST 1 augustus 01. Anke 77 SURPRISE ?? kindje +??kg Verlof ?? 2 augustus 02. AmanChel MEISJE 2de kindje +6,0kg Werkt niet TB, FV 03. MamavanAmber Keenan Jay 2de kindje +10,2 kg Verlof 21 juni (maar sinds 5 juni 100% ziektewet), TB, BV 04. Mir75 SUPRISE ??kindje +8,0kg Verlof ?? 3 augustus 05. SonjaW Kenji Zsolt 1ste kindje +7,0kg, 97cm Verlof 18 juni ZB, BV 4 augustus 06. Demi SUPRISE 1ste kindje +10,0kg,105 cm Verlof 7 juli, TB, BV 07. Deb1 JONGEN ?? kindje +5,0kg Verlof ?? 5 augustus 08. Lintje82 MEISJE 1ste kindje +0,2 kg, xxcm Verlof ?? 6 augustus 09. Teddy JONGEN 1ste kindje +11kg Verlof 12 Juni 10. Borsatofan SUPRISE 1ste kindje +9,5kg Verlof 25 juni, maar ben al thuis TB,BV 7 augustus 11. Els JONGEN ?? kindje +6,0kg Verlof ?? 8 augustus 12. Tanja20 MEISJE 1ste kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 9 augustus 13. Hopla MEISJE 1ste kindje +8,5 kg Verlof: geen WAO ZB, BV 14. Humpie SUPRISE ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 15. Loran Naomi 1ste kindje +12,5 kg, 98cm Verlof 9 juni TB, FV 16. Mamalieske SUPRISE 1ste kindje +8,0 kg Verlof 26-06-07 ZB,FV 10 augustus 17. Manou JONGEN ?? kindje +1,5 kg Verlof ?? 18. MMM JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 19. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 11 augustus 20. Poeizie JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 21. Melanie MEISJE ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 22. Raccon JONGEN 1ste kindje +10,0 kg, 102 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 23. Nienke JONGEN 2e kindje +9,0 kg, 98 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV 14 augustus 24. Alice MEISJE 1e kindje +12,0 kg Verlof: 25 juni TB, FV 15 augustus 25. Mamamary JONGEN ?? kindje +2,0 kg Verlof ?? 16 augustus 26. Danielle1979 Ashley 1ste kindje +9,0 kg, ??cm Verlof ben al thuis TB,BV 27. Kiki80 JONGEN 1ste kindje +3,5 kg, 94 cm Al thuis ZB, BV 28. Stephanie21 Remy 1ste kindje +0,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 29. Chigirl SUPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 30. Kuki Ysabelle Esmée 2de kindje +11,3 kg Al thuis TB, BV/FV (?) 19 augustus 31. Daantje78 JONGEN 1e kindje +9,4 kg Verlof 29 juni, TB, BV 32. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 33. Lintje MEISJE 1ste kindje +10 kg Verlof 9 juli TB, BV 34. Miza MEISJE 1ste kindje 10,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV 35. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli 22 augustus 36. Ien SUPRISE 1e kindje +9,0 kg Verlof 20 juli TB, FV 37. Mist JONGEN 2e kindje +2,8 kg Verlof nooit TB, BV 38. Sarake MEISJE 1 kindje +8 kg Verlof 15-08 -2007 (39 weken) ZB, BV 23 augustus 39. Tante Pollewop SUPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV 24 augustus 40. o0Noa0o MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 26 augustus 41. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 27 augustusZB BV 42. Fabienne79 JONGEN ?? kindje -1,0 kg Verlof ?? 43. Fibi JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV 44. Jumde MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 45. Missgroovy Fenne 1ste kindje +9,4 kg, 113 cm Verlof 31juli TB, BV 46. Wannie SUPRISE ?? kindje +0,4 kg Verlof ?? 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding[/quote] Bijna de magische 10 kilo grens
Goedzo Daantje gewoon rustig aan doen lekker thuisblijven! Hoop dat t snel minder word want dit is niks! Hahah Kiki, erg leuk die reactie van je man. Die van mij vond t ook maar slagschepen en toen mijn moeder zei dat dat er waarschijnlijk niet genoeg waren en dat ik beter ook nog een pak gewone inlegluiers kon gaan halen, von die t onderwerp teveel worden hhah En kiki gewoon ff op www.buienradar.nl kijken dan weet je precies of je moet sproeien ja of nee. Dat ding klopt echt
Nee, echt waar geen zuchtje wind en de zon schijnt hier nu, 't is hier ook nog steeds erg benauwd... En die airco is nog geen jaar oud en wel een goeie hoor. Maar die herrie (hij is bedoeld voor op het kantoor bij mijn mannetje op het werk dus ook best een grote. Toen we gisteren op de slaapkamer kwamen was ie wel koel hoor. Maar ja, dat blijft niet lang en dan gooi je toch maar weer de ramen open voor een zuchtje wind (die er dan dus niet is, hahahaaah). Daantje, je hebt groot gelijk hoor dat je thuis gebleven bent. En zoals gezegd, daar hebben ze heus wel begrip voor! Kiki, das niet verkeerd zeg; een rok, shirt én een hemdje en dan maar 8 euries bijleggen. Das nog een keer te doen zeg! En wat een leuke opmerking van je mannetje.
@missgroovy:dat heb ik nou ook altijd met korte broeken dat ze opkruipen erg irrtant :x en geen gezicht als je het steeds recht moet trekken hihihi daarom draag ik liever rokken dan Je zal het toch maar meemaken he dat de bliksem je treft zo zie je maar weer goed uitkijken als het onweert ik heb de kinderen ook gelijk naar binnen gehaald tis hier veel te open allemaal @mist:tis ook nooit goed he mist hihihi nee geintje meis je gat ook van het ene uiterste naar het andere mnaar moet je de kuur persee afmaken dan ik zoud at toch effe navragen aan de dokter misschien mag je wel gewoon stoppen want eerlijk is eerlijk nu kan je iets te goed hey @fibi:wat vervelend dat de airco niet wat stiller is, was anders een mooie oplossing geweest @kiki:nou als je die matrassen ziet dan snap ik best dat het indruk heeft gemaakt op je man ha ha ha ha ha wij zijn ook van plan te trouwen zonder ringen wij hebben een tattoo ontwerp klaarliggen @daantj78:goed zo meis je mag best eens aan jezelf denken hoor en aan je kindje daar hoef je je niet schuldig over te voelen end at begrijpen die mensen van je werk heus wel gisteren heb ik de kruidvat doos opgehaald overal mag je er 2 halen omdat je een tweeling krijgt en hier ook maar dan moet je wel de bon 2 x uitprinten sta ik daar met 1 bon shit hey wat omslachtig thuis maar eens in de box gekeken of ik het de moeite vond om er nog 1 op te halen en ik geef toe voor gratis is ie nog best leuk maar niet leuk genoeg om weer dat eind te gaan rijden wij moeten namelijk toch een half uur rijden voor we een kruidvat tegen komen dus ze mogen hem houden hoor verder hier best wel goed geslapen paar keer eruit geweest om te plassen maar daar raak ik aan gewend mijn benen worden steeds dikker door die wamrte en dat is absoluut niet fijn ik hou veel te veel vocht vast volgens mij op alle plaatsen ook nog soms denk ik al weleens oh was ik maar alvast bevallen dan was alles over geen nare buien meer en geen vocht meer niet meer wazig zien ppfff ik zal wel zeuren maar dat is dan ook over hihihi
Hallo Allemaal, Over mijn voorkruipen : ik word niet zomaar ingeleid hoor, we gaan voor spontaan met 37 weken zei de vk. Nou krijg ik nog wel een echo over vier weken dus dan gaan we nog even kijken hoe erg het ervoor staat Miza , gaat ie wat beter vandaag? , leuk zo'n aftelkalender, zelf gemaakt of gekocht ? Ik wil er ook wel één. Nog meer voor mezelf dan voor mijn dochter Fibi : yep maag inde verdrukking, hier ook. Gister voor het eerst in drie weken weer naar Groningen ( vriendje reed me) voor een uitje met ons team. Lekker italiaans koken en daarna opeten. en jawel , dat was teveel voor mijn maag... Ik had het niet van de VK trouwens, wel ergens in een boek gelezen. Loran : ik ben jaloers , doe mij dat zwembad even Lintje : haha , tis ook eng 12 zwangere vrouwen, al die hormonen zomaar gebundeld ... Ik heb er zin in. En bedankt voor het parkeeradres Alice : als het kon mocht je drie weken abay groei van me hebben... succes . Ik zou in jouw geval zeker stoppen, tenminste als jou rust is aangeraden. MAar zoals andere ook zeggen, het gaat in sprongetjes en somige babys zijn nou eenmaal kleiner dan anderen. Pretecho is toch precies wat het zegt te zijn.... Die mensen hebben jou dossier ook niet en weten niet hoe de groei is tot nu toe. Daantje: dat is zwaar werken in een winkel met dit weer.Succes Ik ga eens even boodschappen doen