augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

iedereen die het wil weten mag het van mij weten
    ik heb sinds ik het weet vanmorgen om 9 uur dus al mijn vriend ingelicht daarna mijn pa die mijn zusje ingelicht heeft en daarna mijn broertje en schoonzusje en dan een goede vriendin van mij en ik verwacht dat het snel rond zal zijn het zal niet lang duren of mijn ex weet het ook want ik heb het ook aan mijn 6 jarige dochter verteld die het nu dus waarschijnlijk al op school aan het door kleppen is whahahahahaha dat had ze na de eerste keer school ook bij mijn schoonmmoeder gedaan iedereen die binnen zat weet het nu zus van mike moeder van mike en vriendin van mike zijn moeder ach wat geeft het gaat het mis dan gaat het mis gaat het goed dan gaat het goed dat laatste hopen we natuurlijk

2. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Hai meiden
    Ik kom mij ook hier even melden.. Ben 2 augustus uitgerekend dus ik kom jullie vergezellen .

3. Hoi Borsatofan

Met Sinterklaas vertellen met een gedichtje erbij vind ik wel heel speciaal hoor, als je nog even die dag met je moeder door kan komen (hoewel de Ikea wel heftig is met al die leuke kindermeubeltjes en speeltjes.... pfiew :) ).

Zal nie meevallen denk ik. Ik heb vandaag mijn ouders gezien en jemug de pemug zeg wat wou ik het graag zeggen...... :p

Kan me dus wel goed voorstellen Gemke dat je het gewoon maar aan iedereen laat weten. Het liefst schreeuw je het van de daken nietwaar ;)

Kimmiej jij ook welkom hier en gefeliciteerd

groetjes Kirsten

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hey hey..

Ik kom mij hier ook aanmelden.
    Geheel niet verwacht toch zwanger.

Maandag ga ik voor de 'zekerheid' naar de huisarts.
    Geen idee wat me dan allemaal te wachten staat ( eerste kindje)
    Advies is welkom hoor:)
    Mijn uitrekendatum is: 10 Augustus..

5. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Alle nieuwe dames...Gefeliciteerd! en welkom bij de augustus mama's

Hier ook alles nog prima. Heb iets gevoelige tepels en ben MOE, maar dat komt ook omdat mijn zoontje aan het spoken is s'nachts, beetje ziek. En een zere keel maar dat hoort gewoon bij een of ander virusje...

Enne misschien ben ik ook wel een juli mama. Volgens de calculator hier 1 aug, maar heb wel een vroege eisprong gehad dus weet het niet zeker. We zullen het weten , hoop ik, over...........11 dagen! (oooohhhhhh, voel alweer zenuwen als ik het opschrijf!)

En ik had op internet een shirt besteld voor mijn zoontje van 1 en half, met de tekst: STOER!

Ik word....

en dan op de achterkant: Grote BROER!

Die had ik al besteld voor mijn vorige zwangerschap 3 mnd terug die niet goed afliep, maar nu kunnen we hem alsnog gebruiken!

6. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hallo lieve allemaal,

Ik heb het net met mijn vriend besproken en hij begrijpt heel goed dat ik het mijn ouders en mijn broer wil vertellen, omdat ik een hele close band met ze heb...En dan heb ikin ieder geval een paar mensen om me heen die met me meeleven.

Nu heb ik het volgende bedacht: morgenochtend komt mijn mam koffiedrinken (voordat we naar IKEA gaan samen) en dan geef ik haar (bij de koffie) een mooi gedicht (gedicht heb ik hier op het forum gelezen, heb t een beetje aangepast). Deze heb ik op mooi papier in mooie letters laten drukken, opgerold met een groot roze lint er omheen gebonden..... ;) Dat wordt spannend, kan vast nie slapen vannacht haha!

En vervolgens wil ik dan graag dinsdag met Sinterklaas mijn positieve zwangerschapstest in een doosje van de juwelier doen, inpakken en deze tussen de kadootjes stoppen. Ik zet de naam van mijn vader en broer erop en ik maak er wel een kort gedicht bij dat ze het samen open moeten maken....Zo iets. Dus dan moet mijn mama haar mond houden tot dinsdagavond, maar dat moet vast lukken.

Ik ben blij dat mijn mam het morgen weet, anders had het een zware dag geweest, want ze kent me door en door en soms durf ik haar niet eens in haar ogen aan te kijken omdat ik iets weet wat zij nog niet weet.....en ik ben overdag wel eens bij vlagen misselijk en dan moet ik even zitten anders val ik bijna flauw (gaat met wat krampen gepaard) duurt vaak maar een paar minuten, maar als ze van niets weet dan komt ze er morgen toch achter als ik ineens wit wegtrek... :-&

Dus, ik ben eruit...(denk ik)

De rest van de familie en vrienden vertel ik het dus echt pas over 3 maand (denk ik...haha).Whaaaa...wat is dit erg zenuwen gieren door mijn lijf (verder gaat het wel goed hoor).

Ow ja, nog 1 vraagje, ik heb vandaag zelfbruinende creme op mijn gezicht en decollete gesmeerd om een gezond kleurtje te hebben (zeker nu ik zo wit ben en wat plekjes en pukkeltjes in mijn gezicht krijg. Maar ik vroeg me af of dit schadelijk is nu ik zwanger ben? Het lijkt me niet, maar ik twijfelde een beetje toen ik aan het smeren was...en ik ben naar de nagelstudio geweest om mijn gelnagels weer bij te laten werken, maar ook daar had ik mijn twijfels of dit ook kwaad kan...?

Wie-o-wie heeft het verlossende antwoord? (wat ben ik een onzekere Miep he? :) )

@ hopla: wanneer ga jij het je ouders vertellen?

@ gemke: tjeee, dat jij het direct aan iedereen verteld, gaaf dat je dat gevoelsmatig kan zeg..ik vind het al lastig om mijn ouders het zo vroeg te vertellen, want het lijkt me een megateleurstelling als het onverhoopt niet goed mocht gaan...maar ja, we gaan er vooralsnog vanuit dat alles goed blijft gaan natuurlijk :thumup:

@ kimmiej: welkom, gezellig dat je erbij bent!

@ silly: heb jij het al aan familie of vrienden verteld? En wanneer trekt je zoontje het t-shirt aan? Of heeft hij het al aangehad?

@ loran: hiero hetzelfde hoor, ik ga maandag ook huisarts bellen, het is ook mijn eerste keer dus ik vind het ook reuzespannend allemaal!

Liefs,
    Borsatofan.

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi allemaal

Zo lekker rustige morgen voor mij vanavond pas werken heb ik even de tijd om alles te lezen jeee wat is er veel bij gekomen.
    Mijn ouders weten het en mijn schoonzus die is 10 wk en mijn nichtje weet het ook.
    Ook een collega op het werk weet het was 2 wk geleden zo misslijk op de dag dat ik moest werken heel de dag door dus die had het al door.En een andere collega waar ik veel mee werk die zegt het al heel de week en ik maar ontkennen het is wel moeilijk hoor want hij blijft maar zeggen ik weet het zeker.Wij werken met een heel klein groepje dus we weten veel van elkaar.
    Wat doen jullie met de test van down syndr.
    Wij hebben besloten om het niet te laten testen.

Voel me nog steeds super nergens echt last van als het zo blijft bof ik echt. :whistle:

Alle nieuwe meiden welkom

Groetjes Sonja

8. Suus75

Suus75 Actief lid

9 sep 2006
    167
    0
    0
    Hoi,

ff vanaf werk... ik heb echt een beetje een dip...
    Ik word zo onzeker van deze hele zwangerschap, ik heb niet zo heel veel kwaaltjes en ik ben zo verschrikkelijk bang voor weer een miskraam. Misschien is mijn mk nog te kort geleden of misschien blijft dat altijd, maar brrrr.... ik heb er even zo weinig vertrouwen in. 19 december een echo maar dat lijkt nog zo verschrikkelijk ver weg!

Af en toe ben ik een beetje misselijk en ik krijg sommige broeken al niet meer dicht.... maar dat zegt allemaal niks.... :cry: :cry:

Sorry.... moest het ff kwijt.

Liefs,
    Suus

9. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    joehoe meiden

ik kom er ook aan op dit forum....

en gefeliciteerd he!

liefs irisje en zoooo blij

10. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hee allemaal ik heb me suf gezocht naar dit topic pffff maar ja na een paar dagen toch gevonden!

Zou dit nu al zwangerschaps dementie zijn?¿

Maar je iig ik ben uitgerekend voorlopig dan voor 9 augustus lekker in de bouwvak wat wel handig is met een uitvoerder als man :D

Nu maar hopen dat het dit jaar geen 40 graden word :s

11. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Whaaaa Irisje, wat geweldig dat het voor jou ook eindelijk zo ver is! Super!

En ook mamalieske, wat zul je blij zijn...lekker genieten nu!

Fijn dat jullie lekker mee komen kletsen.

Vanochtend aan mijn mam verteld, ze moest wel ff een traantje laten (en ik ook) ze was zoo blij. We hebben een superleuke dag gehad in Ikea (en ook bij de babyspulletjes gekeken, gaaf gevoel was dat!). Dinsdag met Sinterklaas krijgen mijn vader en mijn broer de positieve test, vermomd in een doosje van de juwelier. Mijn mama speelt het spelletje met me mee...dat zal ook super worden...

Ik voel me verder ook okay, alleen vanmiddag een paar keer bij vlagen wat misselijk, maar dan drink ik wat water of eet een klein beetje (een plakje brood o.i.d.) en dan gaat het meestal wel weer even...maar ik heb het er graag voor over hoor!

Liefs,
    Borsatofan

12. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    hey silly, ik ook 1 augustus, ik meld me hier ook maar aan, gezellig
    liefs marit

13. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0

wowwww..goed joh, gefeliciteerd'

liefs marit

14. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0

hoi sonja, ook jij proficiat,ik heb ook weinig tot geen klachten alleen pijn aan mn borsten, maar kan maar zo komen he..en over die test.. wij gaan wel die test doen...ook aangezien ik 37 word,

liefs marit

15. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0

hallo borsatofan, ik ben vorige week bij mn huisarts geweest en heb hem verteld dat ik zwanger was, maar dat ik al heel vroeg een positieve test had, mijn eerste dag van mn laatste ongie was 28 october heb hem ook verteld dat het niet veel bloed was en heb de 17 november mn eerste pos test gehad, hij vond dat wel heel vlug en adviseerde mij om een afspraak te maken met de gyneocoloog die een echo gaat maken, ik krijg die echo 8 december,ook omdat ik toch een test wil voor down syndroom ivm leeftijd..daar zit ook weer een tijd aan verbonden, dus ik hoop volgende week vrijdag een mooi plaatje te zien :D

succes,
    liefs, marit,

ben ik nou de enigste hier die zit te kwekken? :( :)

16. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi borsatofan en marit

super he
    zo snel na de laatste toestand.

ben ook heel blij voor jullie

het wordt hier gezellig,
    en idd geen hete zomer het liefst!

liefs irisje

17. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ik kom mij ook melden want ik ben ook een augusus mama.
    Ik ben op 6 Augustus uitgerekend dus nu 4 weken zwanger.
    Buiten dat ik vaak erg moe ben en met vlagen misselijk en wat pijntjes hier en daar gaat het erg goed met mij.
    Fijn zo'n forum waar we met elkaar kunnen praten.

Doei Teddy.

18. Suus75

Suus75 Actief lid

9 sep 2006
    167
    0
    0
    Hoi!

Welkom alle nieuwe meiden, leuk dat we al met zo veel zijn!

Fijn weekend alvast, zijn er nog Sinterklaasvierders dit weekend?

Doeg!
    Suus

19. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hi Marit,

Wat gaaf dat jij al zo snel een echo krijgt, wat spannend! Ik had ook 28 oktober als eerste ongidag van mijn laatste menstruatie, maar ik heb 25 nov pas echt positief getest ( op 23 nov ook getest, maar toen dacht ik een streepje te zien, alleen het kon ook verbeelding zijn dacht ik toen...) dus ik denk dat ik niet zo vroeg een echo krijg helaas... :cry: mijn papa is zelf wel een van een tweeling (met mijn tante) maar dat wel geen reden zijn om bij mij al vroeger een echo te krijgen lijkt me?

Ik bel maandag de huisarts en dan hoor ik wel hoe en wat, ben wel erg benieuwd wat er allemaal op me af komt, zo spannend allemaal!

Liefs,
    Borsatofan

20. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0

je zou kunnen proberen om te zeggen dat je niet psies weet hoe ver je bent, of dat je onregelmatig bent, alles uit de kast halen meid, wie weet.. :D :D gewoon proberen, ga jij die test ook nog doen9down syndroom?)

Deel Deze Pagina