augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goeiemorgen :eek: (=gaap)

Ik heb gister verzonnen wat ik aan ga doen, dus dat zien jullie zo wel.

Ik neem ook een digi fototoestel mee (niet vergeten, knoop in zakdoek, klaarleggen)

Nu em, ga ik me aankleden.

TOT STRAKS :D:D:D:D

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    aaaaaah... ik ben zenuwachtig, ben er gewoon misselijk van. Dit is echt niets voor mij.. Ik ben altijd heel stoer. Wat raar.. kan ik dit ook op mijn hormonen gooien?

Mijn man net: "ze komen echt wel opdagen hoor"

Daantje, ik dacht dat Loran en ik vroeg moesten, maar jij moet ook heel vroeg! (sterker nog, je bent nu al weg waarschijnlijk)

3. Mogge dames

Vanmorgen werd ik gillend wakker van de pijn in mijn kuit.... :confused:

Nou was me gelukkig al door diverse dames gevraagd of ik DE kuitkramp al had gehad, dus ik was er op voorbereid dat het wat moest wezen. Had het alleen nog niet aan hubbie verteld dus die schrok zich te pletter van mijn AUWAUWAUW-gejammer :confused: !!! Volgens mij dacht hij dat de bevalling begon ofzo hahahah

Hij was wel erg helder zeg zo slapend wakker gegild. De kramp schoot er een paar keer in, was ff weg en kwam dan vrolijk weer terug. Tussendoor riep ik: kramp AUWAUWAUW kuit, oh SHIT AUWAUW. Dus hij paktte mijn voet en boog die om. Toen was het meteen weg

Net ff gegoogled en het schijnt te komen door de te weinig calcium: bananen eten en melk drinken. Nou drink ik normaal gesproken ook ongeveer 4 glazen melk op een dag en vaak eet ik 's avonds nog yoghurt ook. Maar ik zat net terug te denken aan gisteren en ik heb gister inderdaad helemaal niks genomen, geen melk en geen yoghurt :oops: ....

Pfffff dat komt er van van al die drukte. Het schiet hier nu wel ineens heel erg op. Het bedje staat, JOEHOE :) ! Nu snel morgen lakentjes wassen (én drogen in de nieuwe droger) en dan kan ik het bedje een beetje leuk opmaken. Ook heb ik gisteravond de eerste decoraties afgemaakt om op te gaan hangen. Erg leuk geworden, al zeg ik het zelf :p

Nou meiden, ik spring zo maar ff onder de douche. Tot vanmiddag allemaal.
    Ik hoop dat iedereen een goede reis heeft zonder al te veel files

Groetjes Kirsten

4. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    joehoeeeeeee de grote dag is aangebroken !

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Volgens mij heeft iedereen er ontzettend veel zin in. Top!

6. Niet meer actief

Oke, het is toch wat anders geworden, maar dat maakt jullie niet uit, want jullie weten toch niet wat het eerst was :rolleyes: :p

Nu gaat dit ding uit, anders komt het niet goed vandaag.

Mannetje is nog een muurtje aan t verven en dan mag ik vanaaf de derde laag doen en dan is muurtje klaar (hoop ik)

tweede keer: TOT STRAKKIES JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Heel veel plezier meiden strakjes!
    Dat kan niet anders dan een gezellige middag worden met allemaal zwangere aanstaande mamma's bij elkaar!

8. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Houd er rekening mee dat je het babyspul beter in een wasmiddel kan wassen dat niet te sterk geparfumeerd is, beter nog in een wasmiddel zoals Neutral of Persil Sensitive, omdat de huid van baby's erg gevoelig voor dat spul kan zijn. Ik heb net gisteren 3 flessen Sensitive meegenomen (was in de aanbieding). Ook beter niet sterke wasverzachter.

Ik dacht eens ff lekker uit te slapen, hadden met zoonlief afgesproken dat hij tot 8 uur zou slapen (dat is uitslapen bij ons ;) ). Nou, jullie raden het al: het was maar liefst 05:50 uur (!) :confused: toen hij zich al meldde. EN daarna nog verder slapen? Nee natuurlijk niet! Dus ik ben nu al afgebrand.... Maar goed, zal me zo eens aan gaan kleden en zo, loop nu nog half verdoofd in mijn pyjama rond. Een blikje Cola zou bij mij nu ook wonderen doen, ik lust geen koffie en als je mij iets met caffeine voorzet, slaap ik 3 dagen niet ;) !

Nu eerst ff voelen wat voor weer het is, dit ivm met de kledingkeuze :) Ik denk dat ik toch schoenen ga proberen, kan altijd slippers in de auto leggen. In ieder geval tot vanmiddag!

9. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Tot zo dames! Ja ik weet het ben te laat uit bed, nouja als straks de vouwen maar uit m'n gezicht zijn toch.

Doeiiii

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Tot straks allemaal! :D

Kirsten, ik dacht dat kuitkramp erg was.. maar sinds ik de voetwreefkramp (bovenop je voet) heb ontdekt AAAAAUUUUWWW.. dat valt niet weg te buigen!

11. veel plezier allemaal dames
    ik ga vandaag maar eens alle babykleertjes wassen en drogen dan is dat in elk geval klaar
    ik ben zo laks wat dat betrefd het had al lang gebeurd moeten zijn net zoals zoveel dingen maar ik hik er maar tegen aan
    pff en dan las ik net nog nog maar een paar weekjes voor mij is het vanaf vandaag nog maar 6 weekjes tot het gemiddelde vind het nu alweer eng worden
    ik hoop dat deze keer de gyn me gerust kan stellen en dat ik erg relaxt ga zijn want de vorige keren was ik dat echt niet pffff ik zie daar nu al tegen op
    maar vind het geweldig als ik straks mijn kleintjes in mijn armen mag sluiten

12. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Veel plezier vandaag meiden ! :D

13. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hallo meiden!

ik ben benieuwd naar jullie verslagen!

gelukkig heb ik die prik achter de rug,ze heeft gelijk mijn hb gemeten en die was gezakt van 8.4 naar 7.1,zit net op het randje.

die prik deed zo zeer,ze spuit bij je spier en omdat het hele dikke vloeistof is voel je dat wel.... :(

mannetje vindt het ook wel fijn dat ik nu niet meer hoef te werken...
    hij vond het niks iedere dag in die drukke spits.

mijn kater is weer gestrest ieder jaar krijgt ie ineens kale oren geen gezicht en na een maandje krijgt ie zijn haartjes weer terug gek he.
    :)

14. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Het uitje was ontzettend gezellig! Heel leuk om eens de gezichten bij de namen te zien! We hebben heerlijk buiten aan de gracht gezeten met een high tea! Mmmmm....lekker lekker!
    Lintje nogmaals heel erg bedankt voor alles en de top-organisatie!

Liefs

15. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Hahahaha de eerste verslaafde is nog maar net terug van het uitje en heeft al weer geschreven !

Meiden, het was echt hardstikke gezellig ! Ik heb genoten van jullie verhalen, van het supermooie weer, van de gastvrijheid bij Christeas, van de gezelligheid onderweg in de auto, dit is zeker voor herhaling vatbaar !

En oh ja, ik heb het even opgezocht (weten jullie wel, die leuke jongen) en hier lijkt hij dus op:

Sander Foppele, uit Onderweg naar Morgen !

Linda, super bedankt voor de perfecte organisatie en de leuke tas, ik heb net al druk gebladerd !

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    En nog eentje die het niet kan laten :p

Was echt super! Lintje je bent geweldig, toporganisatie! Is partyplanning niets voor jou?

En mijn tasje...ligt gewoon nog bij mamavanamber in de auto...ben een demente doos!

Zo, verder hier niet zoveel gekletst he ;)

17. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Ik vroeg me al af van wie deze was....

18. hey gezellig jullie zijn er weer
    goed dat het zo leuk was
    wat lees ik nou over tas ben niet nieuwsgierig hoor hihihihi wil graag alles weten

19. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ja, het was echt geweldig! Ik heb echt heerlijk gegeten en we hebben lekker zitten lachen! Ik ben ook heeeeeeeeeeel benieuwd naar de foto's! Superleuk om jullie nu allemaal eens in het echie te zien. En een tas vergeten? Goh, zou je zwanger zijn? ;)

Ik heb tegen mijn echtgenoot gezegd dat we de eerstkomende keer dat we weer in A'foort zijn, we 's middags daar een broodje gaan eten.

Ben wel helemaal op en ik moet nu nog de avond doorbrengen bij mijn schoonzus (we gaan wokken), ben benieuwd hoe lang ik het volhoud.

20. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Lintje had een soort van cadeautasje geregeld met allemaal informatieve boekjes, een life style magazine en sokjes, echt zooooooooooooo lief !

Deel Deze Pagina