AGENDA 8 juni - Tante pollewop 2 weken op vakantie 11 juni - daantje78, APK + prikken vk 12 juni - Chigirl 30 weken groeiecho 13 juni - Kuki, voorlichtingsavond Zkh Gelderse Vallei 14 juni - Gummetje, 8:30 uur groeiecho APK Gyn 9:10 uur 14 juni - poeizie, 09:30 uur APK VK 15 juni - Nienke, 5e controle gyn 15 juni - Lintje, APK VK 18 juni - Daantje intakegesprek kraamhulp 18 juni - Kuki, controle VK 18 juni - MamavanAmber, controle verloskundige 18 juni - Alice, controle verloskundige 19 juni - Fibi, controle verloskundige 19 juni- Sonja controle verloskundige 19 juni - danielle controle vk 20juni - missgroovy, 10:20uur APK vk + rhesus D prik 20 juni - Lintje, eerste les, zw.cursus 20 juni - Mist, APK vk 25 juni - Daantje jarig! 25juni - Tante pollewop APK VK 26juni -missgroovy, info avond ziekenhuis 20-22uur 26 juni - Lintje, tentamen.. (jaja, is toch belangrijk..) 26 juni - Ien, APK VK 29 juni - Loran, Controle VK om 10.30u 29 juni - Daantje laatste dag werken! 2 juli - Miza, Groeiecho + APK Gyn. 2 juli - Alice, Groeiecho BEVALLINGSLIJST ergens in augustus 00.GummetjeTWEELING 3e & 4e kindje+11kg, 126cm werkt niet ZBm.i. ,BV 1 augustus 01. Anke 77 SURPRISE ?? kindje +??kg Verlof ?? 2 augustus 02. AmanChel MEISJE 2de kindje +6,0kg Werkt niet TB, FV 03. MamavanAmber Keenan Jay 2de kindje +10,2 kg Verlof 21 juni (maar sinds 5 juni 100% ziektewet), TB, BV 04. Mir75 SUPRISE ??kindje +8,0kg Verlof ?? 3 augustus 05. SonjaW Kenji Zsolt 1ste kindje +7,0kg, 97cm Verlof 18 juni ZB, BV 4 augustus 06. Demi SUPRISE 1ste kindje +10,0kg,105 cm Verlof 7 juli, TB, BV 07. Deb1 JONGEN ?? kindje +5,0kg Verlof ?? 5 augustus 08. Lintje82 MEISJE 1ste kindje +0,2 kg, xxcm Verlof ?? 6 augustus 09. Teddy JONGEN 1ste kindje +11kg Verlof 12 Juni 10. Borsatofan SUPRISE 1ste kindje +9,5kg Verlof 25 juni, maar ben al thuis TB,BV 7 augustus 11. Els JONGEN ?? kindje +6,0kg Verlof ?? 8 augustus 12. Tanja20 MEISJE 1ste kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 9 augustus 13. Hopla MEISJE 1ste kindje +8,5 kg Verlof: geen WAO ZB, BV 14. Humpie SUPRISE ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 15. Loran Naomi 1ste kindje +12,5 kg, 98cm Verlof 9 juni TB, FV 16. Mamalieske SUPRISE 1ste kindje +8,0 kg Verlof 26-06-07 ZB,FV 10 augustus 17. Manou JONGEN ?? kindje +1,5 kg Verlof ?? 18. MMM JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 19. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 11 augustus 20. Poeizie JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 21. Melanie MEISJE ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 22. Raccon JONGEN 1ste kindje +10,0 kg, 102 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 23. Nienke JONGEN 2e kindje +9,0 kg, 98 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV 14 augustus 24. Alice MEISJE 1e kindje +14,0 kg Verlof: 25 juni TB, FV 15 augustus 25. Mamamary JONGEN ?? kindje +2,0 kg Verlof ?? 16 augustus 26. Danielle1979 Ashley 1ste kindje +9,0 kg, ??cm Verlof ben al thuis TB,BV 27. Kiki80 JONGEN 1ste kindje +3,5 kg, 94 cm Al thuis ZB, BV 28. Stephanie21 Remy 1ste kindje +0,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 29. Chigirl SUPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 30. Kuki Ysabelle Esmée 2de kindje +11,3 kg Al thuis TB, BV/FV (?) 19 augustus 31. Daantje78 JONGEN 1e kindje +9,4 kg Verlof 29 juni, TB, BV 32. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 33. Lintje MEISJE 1ste kindje +10 kg Verlof 9 juli TB, BV 34. Miza MEISJE 1ste kindje 11,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV 35. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli 22 augustus 36. Ien SUPRISE 1e kindje +11,0 kg, 101cm Verlof 20 juli TB, FV 37. Mist JONGEN 2e kindje +2,8 kg Verlof nooit TB, BV 38. Sarake MEISJE 1 kindje +8 kg Verlof 15-08 -2007 (39 weken) ZB, BV 23 augustus 39. Tante Pollewop SUPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV 24 augustus 40. o0Noa0o MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 26 augustus 41. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 27 augustusZB BV 42. Fabienne79 JONGEN ?? kindje -1,0 kg Verlof ?? 43. Fibi JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV 44. Jumde MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 45. Missgroovy Fenne 1ste kindje +9,4 kg, 113 cm Verlof 31juli TB, BV 46. Wannie SUPRISE ?? kindje +0,4 kg Verlof ?? 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding Zo ik heb mijn dingetjes maar weer even aangepast. Weer een kgtje er bij...
geef er niets om wat jij van plan bent Lintje..... maar ik was NIET van plan een september mama te worden. Dat duurt me echt te lang. Al gebeuren alle speciale dingen bij ons wel altijd op 1 september. Trouwen, 2x sleutel krijgen van huis enz enz Ik gok op 7 augustus 2007, want 11 jaar daarvoor kreeg ik verkering met mijn man. Lijkt me wel een leuke datum
Nieuwe mamsies..Welkom hier! Enne voor de nieuwschierige onder ons : heb foto's van de babykamer in m'n album gezet
haha mamalieske, ik hooooop ook niet dat ik in september beval. Ik vind 18 of 20 augustus heeel mooooi!
September haal ik gelukkig niet Sjee wat zag het uitje er gezellig uit! Heb nu wel een beetje spijt dat ik niet geprobeerd heb om mee te gaan, maar ik ben meestal niet zo'n held.. Maar goed gelukkig hebben jullie het hartstikke leuk gehad!
Wat een leuk kamertje Daantje! Welkom nieuwe mamma's! Leuk dat jullie hier ook komen beppen. Ik vind 09-08-07 wel een leuke datum en dan als geboortetijd. 06.05 uur. Haha.
@ Lintje Hier geen last van spierpijn hoor . Alleen door rood rijden hoop dat het niet binnen zal komen ( de bekeuring). Maar ging de terugreis beter dan met de VW Ik kon gisteravond ineens niet meer zitten , pijn in mijn stuit . Maar het was nog steeds de moeite waard! Leuke foto's , heb even een aparte map gemaakt, zodat ik kan nagenieten . Ik ga me even aanmelden bij hyves. Wordt nu wel een beetje tijd denk ik zo.. Hier is het (alweer) 25 graden , en dat in de schaduw . nieuwe Augustusmamma's , welkom !!!!
Mijn schoonfamilie vind 5 augustus een mooi datum, dat was de geboorte datum van hun moeder/oma. Ik vind het alleen minder omdat de beste vrouw al vroeg overleden is, hoop toch echt dat ons kindje een langer leven gegeven is. Daantje wat is de kamer leuk geworden! Zo nu maar eens echt gaan douchen nem de laatste dagen zo moe/lui geweest van het hete weer dat ik mijn ritme totaal kwijt ben.
Babydoe,,welkomwelkom Wooooooooow dat taartje. koekje. gebakje weet ik wat t was wat op die schaal lag zag er echt heeeeeel lekker uit. Heb al honger dus zou t zo mn pc en al in mn mond kunnen duwen Raccon fotos bekijken met namen,,,,heb ik iets gemist. Nog maar s kijken dan ,,,,,,,,,oooooww dan kom ik dat taartje weer tegen,,,, hahah Lintje,,,,leuk zo'n boetes haha toen ik nog veel reed had ik een abbonement op die dingen echt weet niet hoe ik t deed maar ik reed dus standaard te hard haha dus die van jou is niet zo erg. Tis er maar 1 of 2 hahah Heb gtst ook gemist,,,,,jammer had t topic in de lounge wel gelezen dus dacht nog moet ff kijken maar helaas,,,,,,,dementie Ik wil eigenlijk dat die kleine van mij wat eerder komt haha Wil liever een leeuwtje dan een maagd maar dan moet ze wel voor 23 augustus komen. Onze kindjes worden trouwens varkens wisten jullie dat al. Stond in het boekje van de prenatal. Alle kindjes geboren in 2007 zijn varkens volgens de chinese astrologie. Das dan fijn roy en ik zijn allebei aap. 2 apen en een varken in huis,,,dat word feest Net effe de kliko geschuurt gadverdamme zeg wat een pokkewerk. Hij werd leeggemaakt vandaag en er zaten allemaal beestjes in. Dus schoongespoten en nu staat ie met een laag chloor erin te weken. Niet goed voor t milieu maar wel voor mn bak. bah bah
Daantje leuk kamertje trouwens! Had idd de titels onder de fotos gemist, had slideshow gedaan en dat scrollen vergeten. Had er echt wel een paar goed. Loran, Lintje en Kiki herkende ik van de foto Wannabe had ik goed geraden en mamavanmber,,,wat goed wat goed hahaha ppff hier is t ook al zo warm, de zon zit achter de wolken maar tis echt benauwd, bah
Mogge dames Ik heb hééérlijk geslapen zeg. Ben helemaal uitgeput mijn bedje ingerold en maar 1 keer wakker geweest om te plassen.... Goh dat is dan weer wennen hoor als je gewoon wakker word van de wekker: HUH ? Gisteravond nog een keer kramp in mijn kuit gehad, terwijl ik onder de douche stond. Maar vannacht gelukkig geen last gehad Welkom voor de nieuwe mamma's. Ikzelf hoop dat de kleine in juli wil komen, als dat zo is dan zou ik eigenlijk naar de Juli mamma's verhuizen maar ik blijf mooi hier hoor. Veel te gezellig. September haal ik niet, jij toch ook niet mammalies? Dacht dat jij op dezelfde datum was uitgeteld als ik. We hebben hier trouwens geen Plus supermarkt. Dus dan maar gewoon ff naar de superdeboer voor wasmiddel. En dan ga ik maar eens beginnen, ik heb er zin an, lollig hé. Waarschijnlijk de eerste en meteen ook de laatste keer dat ik zin heb om te wassen LOL Fijne dag allemaal Groetjes Kirsten
missgroovy, ik ben ook een varken, mijn man is een aap. Ons meisje wordt dus een varken. Zijn leuke mensen varkens.. Volgens de chinese astrologie willen chinezen geen kinderen die geit zijn, want dat zijn onreine dieren, in het jaar van de geit worden dus ook altijd minder kinderen geboren. Lijkt mij dat varkens viezer zijn dan geiten.. whahahahahaha, dit slaat ook weer nergens op. Ik ga me even nuttig maken.
Jeetje dames jullie moeten niet zoveel beppen hoor. Dan is het niet meer bij te houden zo tussen het werk door Nieuwe mama's welkom en er zijn zoals al gezegd hier ook een aantal die september nog kunnen halen (ik hoop het niet!) Heb vandaag geen slippers aan (vergeten) maar wel makkelijke schoenen dus dat scheelt en de airco staat hier aan dus warm heb ik het nog niet. Onderschriften bij de foto's? Ook niet gezien, moet ik straks nog maar een keertje kijken. Oja en nog een vraagje: Kiki waar heb jij je sticker besteld? Heb een prijsopgave opgevraagd bij Kleefenco maar die blijkt nu ineens zn prijzen omhoog gegooid te hebben
Ik wil geen varken, ook geen leeuw en als maagd wordt ie toch wel geboren gewoon een baby is prima. Ik heb Lintjes foto's ook op Webshots gezet, voor wie de grote foto's wil hebben Nu ga ik even de leuke blaadjes uit het leuke tasje lezen.
Ga zo op jacht naar kado'tjes...zucht... Paps is van het weekend jarig, zondag vaderdag, ook voor hubbie nog iets kleins zien te vinden en zwager is morgen jarig.. Iemand een leuk idee? Jullie horen het wel als ik iets gevonden heb
Mn eigen paps is op vakantie, dus die krijgt niks (voorlopig) voor mn schoonpa moeten we het ook nog verzinnen. Ik zat te denken aan zo'n opa boek, omdat t zijn eerste kleinkind wordt. Voor mn man heb ik gelukkig al iets En dan heb ik ook nog een stiefschoonvader... Ik sta ook open voor ideeen En ja Lintje, je hebt me dr weer heel charmant opgezet
Eh Raccon wil je met ons delen wat je voor je man hebt gekocht? Ik ben ook nog op zoek naar iets leuks, maar weet nog niet wat!
Nou iedereen is dus wel uitgeslapen zo te zien ben even weg en hop 3 pagina's. Lintje reed jij in een donker grijze golf. Want ik reed in een zwarte maar heb volgens mij niet door rood gereden. [-o< [-o< Hoop voor je dan dat er niks komt. Nieuwe mama's welkom. 1,5 uur bij carglass gezeten viel bijna in slaap. En hier is ook zon maar moet echt de spullen in de kast gaan zetten. Krijg trouwens de foto's niet goed van de site raccon.Als ik ze downl. krijg ik een raar bestand zal wel weer wat fout doen. Ien hoe hou je het uit in schoenen heb ze net aangehad maar ben blij dat ik ze weer uit heb gedaan. Ga even wat eten val bijna om.