Voor mijn man heb ik voor vaderdag een roze T-shirtje besteld met daarop in paarse letters gedrukt: "naam" ♥ papa (ik heb het vermoeden dat mijn zusje meeleest dus ik zet de naam hier niet meer op) Voor mijn schoonvader koop ik waarschijnlijk een boek. Verder hoeven we niets te doen aan vaderdag raccon, dat klinkt wel een beetje Ien, foei! geef hem dan maar aan mij ipv marktplaats Chigirl, goedzo meid! Mouschy, ff je tempo aanpassen hierre Het kan echt nog veeeeeeeeeeel sneller! Alice, ik wil wel wat van je overnemen, mag jij wat van dat rotgevoel onder mijn ribben
Danielle heeft (weer es) het verkeerde lijstje gepakt.. Nu valt Miza af ipv dat ze aankomt.. De laatste staat op pagina 540, daan!
Hihi, was het maar waar. Maar nog een paar weekjes en dan mogen de kgtjes er weer af. Hier ook van die charmante olifantenpootjes.. Er staat me een spanning op, wow! Ik heb de hele middag al met de pootjes omhoog gezeten, maar het heeft tot nou toe nog weinig geholpen. Ik ga zo maar eens een heerlijk koud voetenbadje nemen.
lintje dank u,heb me nu gepakt van 540 babydoe welkom en gefeliciteerd nog. mouschy ook van harte welkom. daantje niet fijn he die prik,ik had m afgelopen donderdag.mijn hb was gezakt van 8.4 naar 7.1 leuk kamertje geworden. zo vandaag lekker mijn huis gepoetst... keuken helemaal uitgesopt was echt nodig. benedenverdieping stofvrij gemaakt en gedweild,vloertje glimt weer helemaal>meestal voor korte duur met 2 katten.kater drinkt met zijn poot,is weer nieuw dus dan natte pootjes op mijn vloer.
Alice, ter geruststelling (misschien) en anders solly http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=49148
AGENDA 8 juni - Tante pollewop 2 weken op vakantie 11 juni - daantje78, APK + prikken vk 12 juni - Chigirl 30 weken groeiecho 13 juni - Kuki, voorlichtingsavond Zkh Gelderse Vallei 14 juni - Gummetje, 8:30 uur groeiecho APK Gyn 9:10 uur 14 juni - poeizie, 09:30 uur APK VK 15 juni - Nienke, 5e controle gyn 15 juni - Lintje, APK VK 18 juni - Daantje intakegesprek kraamhulp 18 juni - Kuki, controle VK 18 juni - MamavanAmber, controle verloskundige 18 juni - Alice, controle verloskundige 19 juni - Fibi, controle verloskundige 19 juni- Sonja controle verloskundige 19 juni - danielle controle vk 20juni - missgroovy, 10:20uur APK vk + rhesus D prik 20 juni - Lintje, eerste les, zw.cursus 20 juni - Mist, APK vk 25 juni - Daantje jarig! 25juni - Tante pollewop APK VK 26juni -missgroovy, info avond ziekenhuis 20-22uur 26 juni - Lintje, tentamen.. (jaja, is toch belangrijk..) 26 juni - Ien, APK VK 29 juni - Loran, Controle VK om 10.30u 29 juni - Daantje laatste dag werken! 2 juli - Miza, Groeiecho + APK Gyn. 2 juli - Alice, Groeiecho BEVALLINGSLIJST ergens in augustus 00.GummetjeTWEELING 3e & 4e kindje+11kg, 126cm werkt niet ZBm.i. ,BV 1 augustus 01. Anke 77 SURPRISE ?? kindje +??kg Verlof ?? 2 augustus 02. AmanChel MEISJE 2de kindje +6,0kg Werkt niet TB, FV 03. MamavanAmber Keenan Jay 2de kindje +10,2 kg Verlof 21 juni (maar sinds 5 juni 100% ziektewet), TB, BV 04. Mir75 SUPRISE ??kindje +8,0kg Verlof ?? 3 augustus 05. SonjaW Kenji Zsolt 1ste kindje +7,0kg, 97cm Verlof 18 juni ZB, BV 4 augustus 06. Demi SUPRISE 1ste kindje +10,0kg,105 cm Verlof 7 juli, TB, BV 07. Deb1 JONGEN ?? kindje +5,0kg Verlof ?? 5 augustus 08. Lintje82 MEISJE 1ste kindje +0,2 kg, xxcm Verlof ?? 6 augustus 09. Teddy JONGEN 1ste kindje +11kg Verlof 12 Juni 10. Borsatofan SUPRISE 1ste kindje +9,5kg Verlof 25 juni, maar ben al thuis TB,BV 7 augustus 11. Els JONGEN ?? kindje +6,0kg Verlof ?? 8 augustus 12. Tanja20 MEISJE 1ste kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 9 augustus 13. Hopla MEISJE 1ste kindje +8,5 kg Verlof: geen WAO ZB, BV 14. Humpie SUPRISE ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 15. Loran Naomi 1ste kindje +13,0 kg, 100cm Verlof!!! TB (hopelijk kan dat doorgaan), FV 16. Mamalieske SUPRISE 1ste kindje +8,0 kg Verlof 26-06-07 ZB,FV 10 augustus 17. Manou JONGEN ?? kindje +1,5 kg Verlof ?? 18. MMM JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 19. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 11 augustus 20. Poeizie JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 21. Melanie MEISJE ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 22. Raccon JONGEN 1ste kindje +10,0 kg, 102 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 23. Nienke JONGEN 2e kindje +9,0 kg, 98 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV 14 augustus 24. Alice MEISJE 1e kindje +14,0 kg Verlof: 25 juni TB, FV 15 augustus 25. Mamamary JONGEN ?? kindje +2,0 kg Verlof ?? 16 augustus 26. Danielle1979 Ashley 1ste kindje +9,0 kg, ??cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV 27. Kiki80 JONGEN 1ste kindje +3,5 kg, 94 cm Al thuis ZB, BV 28. Stephanie21 Remy 1ste kindje +0,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 29. Chigirl SUPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 30. Kuki Ysabelle Esmée 2de kindje +11,3 kg Al thuis TB, BV/FV (?) 19 augustus 31. Daantje78 JONGEN 1e kindje +9,4 kg Verlof 29 juni, TB, BV 32. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 33. Lintje MEISJE 1ste kindje +10 kg Verlof 9 juli TB, BV 34. Miza MEISJE 1ste kindje 11,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV 35. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli 22 augustus 36. Ien SUPRISE 1e kindje +11,0 kg, 101cm Verlof 20 juli TB, FV 37. Mist JONGEN 2e kindje +2,8 kg Verlof nooit TB, BV 38. Sarake MEISJE 1 kindje +8 kg Verlof 15-08 -2007 (39 weken) ZB, BV 23 augustus 39. Tante Pollewop SUPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV 24 augustus 40. o0Noa0o MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 26 augustus 41. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 27 augustusZB BV 42. Fabienne79 JONGEN ?? kindje -1,0 kg Verlof ?? 43. Fibi JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV 44. Jumde MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 45. Missgroovy Fenne 1ste kindje +9,4 kg, 113 cm Verlof 31juli TB, BV 46. Wannie SUPRISE ?? kindje +0,4 kg Verlof ?? 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding Zo, even weer mijn stukje aangepast!
Iemand enig idee, of de onderstaande personen hier nog wel 'actief' zijn. Ik zie ze nl. wel op het lijstje maar kan me amper heugen dat ze er veel/vaak zijn... - Anke77 - Mir75 - Demi - Deb1 - Els - Humpie - MMM - Manou - Sarake - o0Noa0o - Fabienne79 - Jumde - Wannie ? Een 2 tal kan ik me herinneren, maar of zo onlangs nog geweest zijn? Wie kan zich er nog iets van herrinneren? Anders die betreffende mensen 'uit het lijstje' halen (erbij zetten is snel weer gedaan anders ) Of ben ik nu 'dement' ? Of zie ik nog iets over het hoofd Help me dan met herinneren!
Sorry ladies voor mijn weinige inzet vandaag, maar heb vandaag mijn eerste echte offday Weet ik eindelijk ook hoe het voelt :x Volgens mij heb ik gisteren iets te veel zoetigheid naar binnengewerkt... Mijn darmen zijn niet echt relaxed -> muppetman is niet blij en probeert eruit te komen. Volgens mij wil ie draaien, maar lukt het niet echt..en dat bevalt hem niet Toch maar wat meer omega-nog-wat-zuren slikken, krijgen ze toch een betere coordinatie van Maar jullie zijn allemaal schatten, ben echt nog aan het nagenieten van gisteren! Nu ff kussentje pakken, straks Grey's kijken op de bank
Hmm, beetje rustig hierzo Nou, onze badkamer is volledig gemonteerd (zie album) alleen nog de schuine wand en plafond witten en de dingies die ik eerder al opnoemde. En dan komt het grote schoonmaakwerk. Het heeeeeeeeeele huis, moet maar gewoon morgen beginnen en dan kamer voor kamer langsgaan, elke dag 1 ofzo. Dan ben ik volgende week misschien wel klaar Maar... ik ben als eerste op onze nieuwe wc geweest 8) En om de niet/weinig gebruikers uit de lijst te halen, tja, kan, dan zetten we er met grote letters bij dat ze zich in moeten voegen als ze dat willen. No offence, maar de lijst is wel lang zo, dus misschien wel een goed idee. Voors, tegens?
Hé hoi, daar ben ik ook weer eens even. Allereerst welkom voor de nieuwe mama's (volgens mij had ik dat nog niet gezegd). En dan even over het lijstje. Ik ben er wel voor om wat mensen van het lijstje af te halen, is wel zo overzichtelijk. Van de namen die hier net genoemd zijn ken ik alleen Jumde en Wannie zo van naam (ben er immers ook later bijgekomen) en die heb ik volgens mij ook al een hele tijd niet meer gezien. Kun je ergens op het forum niet zien wanneer mensen voor het laatst actief zijn geweest? En de gegevens zijn inderdaad er zo weer tussen te zetten, sommige gegevens kloppen natuurlijk ook niet meer zoals gewicht. Ik heb vandaag behoorlijk last van de hitte. Ben af en toe trillerig, duizelig en flauw en mijn darmen zijn van slag. Dat heb ik sowieso altijd wanneer ik last heb van de warmte (en dat is helaas vrij snel). Dus ik heb rustig aan gedaan vandaag. Mijn drie collega's kwamen om half vier ongeveer dus ook nog langs en naderhand was ik echt ganz kaput had ook erg last van mijn buik. Nu gaat het gelukkig wel weer wat beter. We hebben lekker buiten onder de bomen gezeten daar waaide het tenminste nog een beetje. Mmmm, verder weet ik het zo even niet meer waar ik op wilde reageren. Heb m'n verstand er niet echt bij vandaag. Hopelijk ben ik morgen weer wat kwieker.
Voor, is idd erg lang, haal ze maar uit het lijstje. Woensdagmiddag naar begrafenis... in de volgorde: condoleance, kerkdienst, autorijden, begrafenis, terugrijden, kerkcentrum.. ben vast de hele middag onderweg.. hoop dat het wat kouder is dan.
erg rustig hier....allemaal nog aan het nagenieten van het uitje! mijn stem heb je,lijst is inderdaad lang,en ze zijn er zo bijgevoegd. raccon mooi geworden je badkamer,fijn he,wij hebben het vorig jaar gedaan,was weer blij dat ik onder mijn eigen douche kon staan.2 maanden kon ik niet douchen,iedere dag naar mijn ouders om te douchen.werdt er gek van.
Hoi dames, daar was ik ook weer even. Ik zie dat ik niet de enige ben die last heeft van de warmte. Ik moest vandaag in het nieuwe huis zijn omdat er iemand voor de keuken kwam, en toen dacht ik, laat ik eens een muurtje gaan schilderen (rond een uurtje of drie 's middags). Dat had ik dus beter niet kunnen doen, want voor ik het wist lag ik half bewusteloos op de grond, flauwgevallen dus..... Ik voelde het gelukkig wel aankomen, maar dit is voor mij dus wederom een goeie waarschuwing geweest dat ik dit dus niet kan ! Geen muren schilderen voor mij, ik word dus echt de dame van de catering... Ik ga morgen even reageren op de rest, want ik ben nog steeds behoorlijk suf !
Het is zeker rustig. Van mij mogen ze er ook uit hoor. Komen net weer terug van de Karwei wat kost het toch een geld even een rolgordijn 70 euro niet normaal meer. Ukkie is volgens mij ruimte daar beneden aan het maken om te gaan zakken wat doet het zeer zeg. Heel me ruggegraat word aan puin geduwd.auauauau Zit maar weer aan de bruine boterhammen.Heb vanavond macaroni op fruitsalade aardbeien uit de tuin.En nu weer dit maar heb echt honger.hihi
Voor wat betreft de aanpassing van het lijstje: mijn stem heb je ook. Mamavanamber: doe je wel een beetje rustig aan! [-X Niet meer verven hoor! (ik kan het nu roepen want ik ben net vandaag klaar ermee ). Maar inderdaad, veels te warm, het zweet liep van me af (zo mijn ogen in, dat doet goed zeer!) en ik werd er ook helemaal niet goed van. Wilde morgen het bed in elkaar gaan zetten maar ik denk dat ik morgen even een baaldag invoer, voel me niet echt geweldig.