augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    he goedemorgen

Heb me net ziekgemeld op mn werk.
    Had gisteravond ongeveer dezelfde actie als mamavanamber. Ben bij de zw.cursus bijna flauwgevalllen.. Voelde het ook aankomen dus na even rustig zitten en een beetje koud water werd het al weer wat minder.
    Tot het einde van de cursus, toen was ik net op tijd bij de wc en moest overgeven (sorry voor de details)
    Daarna thuis even op de bank gezeten en toen wilde ik naar bed gaan, maar dat ging ook niet helemaal lekker. Werd op de trap iedere keer heel erg duizelig en omdat ik eigenlijk bang was om van de trap te stuiteren, ben ik daar maar gaan zitten tot Arno thuis kwam (heb er dus ongeveer een uur gezeten :() Die heeft me daarna in bed gestopt.
    Nu voel ik me nog steeds iedere keer zo flauw en draaierig dus zit nu thuis.

Heb wel een poging gedaan om alles bij te lezen, maar eerlijk gezegd is er bar weinig blijven hangen. Sorry.

Oja zal niet meer zeuren maar moest het even kwijt...

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge

Nou Ien dat is minder om te horen maar misschien ook een teken dat je het rustiger aan miet doen ;)

Hier zo vast geslapen dat ik vanmorgen zo moe was.Zei tegen Ati ik weet niet eens hoe vaak ik naar de wc ben geweest. :)

Lintje sterkte vrijdag zijn toch altijd minder leuke dingen.

Gummetje zo'n lijst heb ik hier ook ooit eens gemaakt ben er maar mee gestopt want was niet bij te houden.

Stephanie21 het steld niet zo heelveel voor ze lopen een paar lijstjes met je door of je alles al heb.En ze kijken of je alles weet telefoonnrs enzo.Hier eigenlijk niks nieuws gehoord.
    Niet druk om maken in iedergeval.

O heb vandaag echt geen zin in niks.Heb net al wel de stofzuiger een handje gegeven en ga zo m'n paard doen en verder doe ik denk ik helemaal niks misschien ga ik nog wel even slapen.

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ien, je mag best zeuren, voor jou ook: heel rustig aan. Flauwvallen moet niet gebeuren hoor en overgeven ook niet. Veel water drinken! En veel volkoren enzo eten.

Amanchel
    , ik voel de baby regelmatig maar kan me goed voorstellen dat je je wat zorgen gemaakt, gewoon de VK bellen. Dan wordt je vast gerustgesteld, dat is toch een fijner gevoel.

Stephanie, hier nog geen intake gehad.

Omdat het nu nog wat "koel" is ga ik even flink aan de slag in huis. Anders doe ik (weer) helemaal niets. Gister trouwens wel een heel stuk gefietst, lekker, alleen heb ik in het begin (als ik net op mijn fiets stap) een rotgevoel in mijn blaas.

Gister kwam manlief thuis en zoals gewoonlijk vroeg ik hem of ie al een naam bedacht had voor als het toch een jochie zou zijn. Dat niet, maar hij had (tot mijn heugelijke verbazing) wel een 2e naam bedacht voor ons meisje. En ik vind het nog leuk ook! :D

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Jij zeuren? :confused: Nee zeg jij werkt je iedere dag nog uit de naad! Je blijft deze week gewoon lekker thuis en bijkomen! heb je wel verdiend!
    Zo.....ik heb gesproken :)

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Schrijf ik nou zo warrig.. offff dementeren er veel?

Het is mijn mans tante, maar dankjewel ;) .

Het is woensdag, maar dankjewel ;) .

6. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Solly echt niet wakker dus. :oops: :) :oops: :)

7. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Grrr tweede keer dat ik dus op deklok kijk en me dood schrik datt al zo laat is. Sta ik op en kleed me aan, zie ik beneden dat t een uur later is. Staat mn wekker gewoon een uur voor,,,,,,,,,,,,zucht nou ja ben wel weer vroeg op en helemaal klaar.

Voor de intake kraamzorg vraag,,,,,om 13uur komt mevrouw van de kraamzorg. Ik ben benieuwd. Ik moest de negen maanden wijzer bij de hand houden want die gaan we bespreken. Die heb ik gisteren met pijn en moeite onder uit een doos getrokken. Kamertje mag ze zien maar ja keuren zal niet gaan. heb nog geen bedje of niks.
    Dadelijk nog maar ff aan de poets, heb nog een berg afwas staat dat staat minder netjes hihi Ga alleen boven niks opruimen, doe de deuren wel dicht.

ff vraagje die lijst met adressen die gemaakt zou worden, gaat dat nog door of was dat de bedoeling alleen voor de uitjes meiden?

Lintje82 is ook niet meer actief in dit topic. Mss leest ze wel mee maar heeft hier al lang niks meer geschreven. Ze heeft ook een wachtwoord op haar beebiesite gezet. Weet niet of we iets fout hebben gedaan ofzo vind t wel jammer maar ja ieder zn ding hè

Ien wat vervelend van gisteren zeg. Doe maar lekker rustig aan!

8. Hoi meiden

Jeetje Ien en Mammavanamber, doen jullie alsjeblieft rustig aan :confused:
    Het weer zit op dit moment natuurlijk ook niet echt mee, pffff wat een hitte. Vandaag is het hier gelukkig wel weer wat koeler

Gummetje die zelfs inmiddels scheef loopt van de beebietjes in haar buik :confused: . Krijg je geen last van je rug dan inmiddels?

Chigirl, applaus dat je voet bij stuk hebt gehouden. En nu ook wel op tijd weggaan he, en niet nog wat kleine dingetjes afmaken waardoor je alsnog de halve middag daar zit.... ;)

Amanchel, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe vaak ik de kleine voel. Heb wel lange periodes dat ik weinig voel en dan ineens is ze weer super actief. Soms voel ik haar ook overdag vrijwel niet, maar als ik dan 's nachts wakker word.... hihiihihihi Boogywoogy :confused: Ze hebben een ander ritme dan wij hé. Dus als wij slapen, gaan zij gymen 8) .

Maar als je je ongerust voelt, gewoon de vk bellen. Beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig

Ik heb hier vanmorgen de groei echo gehad. Nou dat was niet zoveel aan voor mij hoor. Voor mijn man wel. Tis een medische echo en ik kon nauwelijks op het beeldscherm kijken (Ook geen foto meegekregen. Je zal ook weten dat die echo niet voor de lol is ook tjonge jonge :rolleyes: ) Ze vertelde ook heel weinig waar mijn man dan weer nerveus van werd. Zoeken zoeken zoeken en kijken kijken en niet zeggen waar je naar kijkt grom :x

Maar ja, alles was goed met de kleine. Ze ligt ietsje voor qua groei, maar dat is maar hoe je het bekijkt. Mijn oorspronkelijke uitgerekende datum was 4 augustus en ik ben nav de termijn echo teruggezet naar 9 augustus (wat we vanaf het begin betwijfelden). De echo's daarna zat ik inderdaad steeds rond de 4 augustus. Nu kwam de berekening dan op 2 augustus. Dus hubbie en ik denken dat ze gewoon keurig op schema ligt ;)

Wat wel erg grappig was. De kleine vond het helemaal NIET leuk die echo. Zodra de echoscopiste die koude gel op mijn buik spoot begon ze te draaien en te doen. En toen ze met die muis ging duwen ging ze geïrriteerd schoppen. Mijn man zag op het beeldscherm dat ze er ook nog een boze pruillip bij trok :) . Die lip trekken de kleintjes van mijn zus ook als ze boos en verdrietig zijn, dan gaat de hele onderllip naar beneden hahahah

En het goede nieuws van de dag is dat ze met haar hoofdje naar beneden ligt. Ze kan nog steeds draaien, dus dat kan een toevalstreffer zijn. Maar voorlopig gelukkig koppie naar benee

Nou meiden ik duik weer ff mijn bed in. Heb nauwelijks geslapen vannacht. Geloof dat ik toch wel nerveuzer word van die echo's dan ik zelf denk ;) . Dus nog even een uurtje oogjes toe

Groetjes Kirsten

PS: de droger doet het hoor, wat heerlijk zeg. Uiteindelijk was ik toch maar begonnen met onze gewone was. Was ineens bang dat ik mijn lieve schatttige babyspulletjes erin zou doen en opnieuw aan mijn uitzetlijst kon beginnen :p

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    huh? :confused: dit moet ik ff op een rijtje zetten.
    - Je wekker geeft dus een tijd aan en je schrikt dat het zo laat is, laten we zeggen 8.00 uur
    - Dan geeft de klok beneden aan dat het een uur later is, dus 9.00 uur
    - Dan zeg je dat je wekker een uur voorloopt, eh, nee die loopt dus een uur achter...(of bedoel je met "staat een uur voor" dat die een uur in tijd voor op de klok van beneden staat, dat klopt dan weer wel)
    - Maar dan zeg je dat je daardoor wel weer vroeg op bent en helemaal klaar, maarr... je bent nu toch NOG later wakker dan je dacht? (want je schrok al van de tijd op de wekker maar in werkelijkheid is het NOG een uur later)

Of snap ik het nu niet? :(

Lijst met adressen die gemaakt zou worden? ehm, om uitnodigingen te sturen heb ik adressen van iedereen gevraagd, maar die heb ik niet op een lijstje gezet omdat niet iedereen haar adres bekend wil hebben. Maar misschien kunnen we degene die een adres willen even pben. Dan pb ik je mijn adres wel even! :D

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mamavanamber, hoe bevalt de tweede dag ziekteverlof? De eerste heb je z’n naam waard gemaakt…schilderen met de hitte, flauwvallen…gekkie! Niet meer doen dus.

Lintje, kuitkramp is verschrikkelijk. Hier vanochtend ook weer bij het wakker worden. Ben al een week voor het slapen gaan aan het smeren met de SRL gelei en had er geen last van. Dus gisteravond besloten dat het onzin was. Ik weet het niet of het echt aan de gelei ligt, maar vanavond gaat het er weer op!

Daantje, alweer wat beter met je prikbeen?
    En super strandkamertje trouwens, echt heel erg leuk en zomers!

Missgroovy, jij bent ook een bezig bijtje geweest gisteren he, vandaag wel een beetje rustig aan doen. Leren we nou niets van de andere mamma’s hier? Iedereen moet rustig aan doen, behalve als het over onszelf gaat ;)
    En kliko schuren? Wat voor kliko hebben jullie in vredesnaam?
    Banken zien er goed uit, jullie hele huis eigenlijk, heerlijk alles nieuw..hmmm, hier ook maar weer eens wat veranderen.

Teddy, vandaag je laatste werkdag, dan mag je eindelijk ook fulltime meekletsen ;)
    Enne, trakteren moet je eigenlijk hier ook, dusse…waar blijft de taart?
    p.s. aardbeien zijn ook goed hoor!

Mamalieske, die steken in je *piep* herken ik heel erg hoor. Ik denk toch echt dat de kleine ook daar probeert te verbouwen, en sinds ie kop boven ligt, is het alleen maar erger geworden…auwa…is echt niet prettig.

Miza, fijn dat alles ok is met de kleine en met jou natuurlijk.

Ien, ik heb de sticker bij cutitout.nl besteld. Snelle service en ik vind de prijs nog wel meevallen. Maar misschien heb ik het gemist, maar welk versje wordt het nou uiteindelijk?
    En Ien, goed hoor, ook jij bent maar ‘gewoon’ een mens. En zwanger met die hitte hakt er nou eenmaal in, moeten ze maar begrip voor opbrengen. Rust vandaag lekker uit.

Alice, enkels nog aanwezig of ben je ook al een lollifantje geworden?

Sonja, jij mag helemaal niet klagen over je mannetje…is een lekker ding :oops: ;)

Chigirl, goed dat je nu nog maar halve dagen hoeft te werken, lekker je rust nemen!

Raccon, badkamer wordt mooier en mooier….maar doen jullie dat allemaal zelf?

Stephanie, vreemd dat de kraamzorg zo kort van te voren belt voor een afspraak, zou ik echt niet trekken. Op de een of andere manier wil ik dan toch mijn hele huis spik en span hebben.

Hopla, toch fijn dat alles goed is met de kleine, ondanks dat het een saaie, medische bedoeling was.

Nieuwe mamma’s, welkom en natuurlijk nog gefeliciteerd, bepperdebep lekker mee, maar waarschijnlijk hadden jullie dat al gemerkt!

En naast dat al onze kindjes varkens zijn, zijn ze ook nog eens gouden varkens! Eens in de tig jaar is het ook nog een gouden jaar en dat is nu! Dit betekent meer geluk, gezondheid en liefde.
    Bij oud en nieuw in Hong Kong heb ik dan ook een varkentje gekregen voor de baby (bescherming). Gevolg is wel dat wij thuis wel een aparte beestenboel krijgen, een aap (moi), een konijn (manlief) en straks een varkentje :) Mooie combi!

Heeft een van jullie ook ‘last’ van het onderuitzakken? Echt als ik rechtop zit of lig, krijg ik het zo ongelooflijk benauwd, net alsof er echt geen lucht meer in kan…duurt dat gevoel nog twee maanden (misschien zelfs langer)? :confused:

Maar verder zal ik me vandaag beteren en flink langskomen, moeten jullie natuurlijk wel meedoen!

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    ZET JEZELF ERTUSSEN ALS JE JEZELF MIST OP DE LIJST

AGENDA

12 juni - Chigirl 30 weken groeiecho
    13 juni - Kuki, voorlichtingsavond Zkh Gelderse Vallei
    13 juni - AmanChel, controle VK
    14 juni - Gummetje, 8:30 uur groeiecho APK Gyn 9:10 uur
    14 juni - poeizie, 09:30 uur APK VK
    15 juni - Nienke, 5e controle gyn
    15 juni - Lintje, APK VK
    18 juni - Daantje intakegesprek kraamhulp
    18 juni - danielle intake kraamzorg-12:00
    18 juni - Kuki, controle VK
    18 juni - MamavanAmber, controle verloskundige
    18 juni - Alice, controle verloskundige
    19 juni - Fibi, controle verloskundige
    19 juni- Sonja controle verloskundige
    19 juni - danielle controle vk
    20 juni - missgroovy, 10:20uur APK vk + rhesus D prik
    20 juni - Lintje, eerste les, zw.cursus
    20 juni - Mist, APK vk
    20 juni - Raccon APK
    22 juni - Tante pollewop terug van vakantie
    25 juni - Daantje jarig!
    25 juni - Tante pollewop APK VK
    26 juni -missgroovy, info avond ziekenhuis 20-22uur
    26 juni - Lintje, tentamen.. (jaja, is toch belangrijk..)
    26 juni - Ien, APK VK
    27 juni - daantje apk vk
    29 juni - Loran, Controle VK om 10.30u
    29 juni - Daantje laatste dag werken!
    2 juli - Miza, Groeiecho + APK Gyn.
    2 juli - Alice, Groeiecho

BEVALLINGSLIJST
    ergens in augustus
    00.GummetjeTWEELING 3e & 4e kindje+11kg, 126cm werkt niet ZBm.i. ,BV
    2 augustus
    01. AmanChel MEISJE 2de kindje +6,0kg Werkt niet TB, FV
    02. MamavanAmber Keenan Jay 2de kindje +10,2 kg Verlof 21 juni (maar sinds 5 juni 100% ziektewet), TB, BV
    3 augustus
    03. SonjaW Kenji Zsolt 1ste kindje +7,0kg, 97cm Verlof 18 juni ZB, BV
    4 augustus
    04. Demi SUPRISE 1ste kindje +10,0kg,105 cm Verlof 7 juli, TB, BV
    5 augustus
    05. Lintje82 MEISJE 1ste kindje +0,2 kg, xxcm Verlof ??
    6 augustus
    06. Teddy JONGEN 1ste kindje +11kg Verlof 12 Juni
    07. Borsatofan SUPRISE 1ste kindje +9,5kg Verlof 25 juni, maar ben al thuis TB,BV
    8 augustus
    08. Tanja20 MEISJE 1ste kindje +??kg, ??cm Verlof ??
    9 augustus
    09. Hopla MEISJE 1ste kindje +8,5 kg Verlof: geen WAO ZB, BV
    10. Loran Naomi 1ste kindje +13,0 kg, 100cm Verlof!!! TB (hopelijk kan dat doorgaan), FV
    11. Mamalieske SUPRISE 1ste kindje +8,0 kg Verlof 26-06-07 ZB,FV
    10 augustus
    12. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    11 augustus
    13. Poeizie JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV
    12 augustus
    14. Raccon JONGEN 1ste kindje +10,0 kg, 102 cm Verlof begonnen TB, BV
    13 augustus
    15. Nienke JONGEN 2e kindje +9,0 kg, 98 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV
    14 augustus
    16. Alice MEISJE 1e kindje +14,0 kg Verlof: 25 juni TB, FV
    15 augustus
    17. Mamamary JONGEN ?? kindje +2,0 kg Verlof ??
    16 augustus
    18. Danielle1979 Ashley 1ste kindje +9,0 kg, ??cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV
    19. Kiki80 JONGEN 1ste kindje +4,5 kg, 101 cm Al thuis ZB, BV
    20. Stephanie21 Remy 1ste kindje +0,0 kg Al thuis, BV
    18 augustus
    21. Chigirl SUPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV
    22. Kuki Ysabelle Esmée 2de kindje +11,3 kg Al thuis TB, BV/FV (?)
    19 augustus
    23. Daantje78 JONGEN 1e kindje +9,4 kg, 90cm Verlof 29 juni, TB, BV
    24. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ??
    20 augustus
    25. Lintje MEISJE 1ste kindje +10 kg Verlof 9 juli TB, BV
    26. Miza MEISJE 1ste kindje 11,5 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV
    27. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli
    22 augustus
    28. Ien SUPRISE 1e kindje +11,0 kg, 101cm Verlof 20 juli TB, FV
    29. Mist JONGEN 2e kindje +2,8 kg Verlof nooit :p TB, BV
    30. Sarake MEISJE 1 kindje +8 kg Verlof 15-08 -2007 (39 weken) ZB, BV
    23 augustus
    31. Tante Pollewop SUPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV
    26 augustus
    32. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ??
    27 augustusZB BV
    33. Fibi JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV
    34. Missgroovy Fenne 1ste kindje +9,4 kg, 113 cm Verlof 31juli TB, BV

14 meiden - 14jongens - 8verrassingseieren

TB is thuisbevalling
    ZB is ziekenhuisbevalling
    ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie
    BV is borstvoeding
    FV is flesvoeding

Zo weer een kilo erbij...in een week tijd...maar ook 7 cm. Zat even te rekenen en volgens mij ben ik in drie a vier weken tijd 18 cm gegroeid! Extreme makeover ;)

12. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik voel me al weer iets beter, maar totaal geen energie. DUs ik ben nu eens verstandig: ik doe vandaag geen klusjes! Heb eerst lekker met een boek op de bank gelezen en een was in de droger gedaan. Do-vr is mijn echtgenoot vrij, dan gaan we samen het bed in elkaar zetten en de laatste verfdingen doen. Ik wil na de verjaardag van Gabriël (25 juni) nog eens het huis een goede beurt geven en alle babyspullen wassen, en dan doe ik niets meer (nou ja, wel gewoon de dagelijkse hh dingen en zo, maar geen groot werk mee). Ik kijk er nu al naar uit!

Chigirl ik ben trots op je, goed je poot stijf gehouden! :thumup:

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Dat gaat goed Kiki!

Voelen jullie je ook zo dat als je zit dat je lichaam dan zo moe is... bleh, dat uitje heeft er behoorlijk ingehakt geloof ik.. :(

14. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ahum ahum lintje je hebt helemaal gelijk :oops:
    verhaal opnieuw :)

Ik word wakker kijk op mn wekker en schrik me rot, daar staat 10uur. Dus ik dacht al laat te zijn dus ik me haasten en aankleden. Kom ik beneden is t pas 9 uur. Dus voor niets gehaast want t was nog niet zo laat.

Pff af en toe ben ik best warrig hahah

Tnx voor je adres, zal je die van mij ook pben voor t geval je m wil hebben :-D

Kiki hihi uhm kliko, container, zo'n afvalbak van 240 liter voor je vuilniszakken. die zijn we eigenlijk gaan gebruiken sinds we hier wonen maar nooit schoongemaakt en die was al behoorlijk smerig. Ik denk dat de vorige bewoonster er veel ingegooid heeft zonder zak erom en dat zat dus aan de wand en vloer. Nu met dat warme weer rook je die bak dus heel erg. Er kropen ook maden onderin, dus nu hebben we weer een frisse bak.

Ja rustig aan doen,,,,dat moet wel maar als ik me goed voel dan blijf ik door gaan. denk dat dat meerdere wel hebben. Merk wel dat ik vandaag na 1 stofzuig beurtje al een bankbeurt nodig heb (of is dat om gewoon ff te genieten van de bank ;) )

Haha we hebben wel al veel apen hier zeg!

Ja ik kan ook niet helemaal rechtzitten, ik lig t liefst of zo half onderuit gezakt in mn stoel zoals nu haha. Ik krijg t dan niet benauwd maar tis net alsof ik dan een baksteen in mn buik heb net op dat stukje waar t knikt zeg maar,,,,,ok ik word weer warrig hahah

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ja Lintje, hier ook...snap er niets van, kan dagen in de stad rondlopen, fietsen, zwemmen, maar een high tea (zittend!) is blijkbaar teveel.

Misschien toch een beetje gespannen, nieuwe mensen, hoe zijn ze in het echt etc...
    Neemt niet weg dat het bijzonder leuk was, en ik het zo weer zou doen!

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    En dan ben zeker nu aan het multitasken ;)

17. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Goeiemorgen allemaal (het kan nog ;) ).

Ik weet niet wat ik heb zeg, ik heb (ondanks de pijn) tot 10.00 uur op bed gelegen, echt helemaal uitgeteld. En zelfs nu kan ik gewoon amper mijn ogen openhouden, ben echt zo moe! Kan me niet heugen dat ik zo MOE ben geweest zeg.... Pfffffttt.

Even een paar korte reacties.

Voor diegene die zich nu toch (gedeeltelijk) ziek gemeld hebben. Hardstikke goed hoor, in vergelijking met mij (en anderen natuurlijk) hebben jullie het ook al zo lang voor gehouden dat is alleen al een compliment waard.

Hier ook een beesten boel dan in huis, ik ben een konijn, mijn mannetje een paard en de kleine dan dus een varken (en ook nog een gouden, als ie maar geen kapsones gaat krijgen). Wat grappig zeg.

En de bank.... euh Missgroovy geloof ik hè! Ziet er goe duit hoor, lijkt me inderdaad een fijne "ligbank".

Mmmm verder weet ik het echt even niet meer, sorry. Ben echt helemaal gaar. Ga eerst maar eens even weer op de bank liggen en kijken of ik over deze giga dip heen kan komen. Denk dat ik ook even wat babykleertjes in de was ga doen, de was draait wel terwijl ik lig immers ;) .

18. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    @amanchel ik voel de baby echt vreselijk veel, maar wel minder dan in het begin..

@gummetje dat schiet dan alweer op he!

@stephanie stelt weinig voor die intake hoor, gewoon even een babbeltje over hoe ze werken en wat je in huis moet hebben en zo en een eerste indicatie vanhoeveel uren zorg je kan krijgen

@Ien he wat lastig, gelukkig is het vandaag betrekkelijk koeler dus misschien helpt dat!

@missgroovy ze hoeven op zich niets te keuren hoor, het is jou huis jouw kind etcetc de kraamzorg is de baas niet hoor, komen alleen maar helpen ;)

@hopla mooi hoor dat het zo goed loopt met d egroei, waarom moest jij eigenlijk een groeiecho? Ik vind het wel raar dat ze zo apart deden heb bij mijn vorige meerdere echo's gehad en altijd toch wel vriendelijk en altijd een foto mee..

@kuki gelijk heb je, een tweede zwangerschap is dan toch al wat zwaarder als je er al 1 hebt rondlopen dus maar even rustig aan!

Nou vandaag mijn laatste pilletje voor de blaasontsteking geslikt dus dat ook weer achter de rug. Verder eindelijk weer een stuk koeler is ook wel erg fijn! En de babykamer begint nu toch echt steeds meer op te schieten dus daar ben ik ook heel gelukkig mee, goh positief ben ik he! :D
    Zo nu maar eens even boodschappen doen..

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ja, zoiets.. :) maar dan wel.. zitten (= forum), druk doen, zitten, eten, zitten, druk doen, niet alles tegelijk (wel in mijn hoofd), Maar het gaat aardig goed moet ik zeggen. ;)

20. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Goeie morgen

Heel druk dus Lintje nou doe je best!

En Kiki wat ben jij toch altijd goed in het reageren zeg, je slaat ook werkelijk niemand over. Hoe doe je dat toch

Amanchel ik hoorde gister van de VK dat ik nu het kindje elke dag moet voelen en als het een dag niet zo is moet ik bellen!

Hopla ik mag straks voor de groeiecho, nou ben benieuwd, hoef me er niet veel van voor te stellen lees ik wel. Wel fijn dat alles goed is met de kleine en dat ze goed op schema ligt

Deel Deze Pagina