augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Lintje ik geef je groot gelijk.

Het is zijn tante,,,zeg ik dat goed. En hij wil natuurlijk graag dat je meekomt of gaat er vanuit dat je meegaat en je dan niet ff komen halen. Zal mss wel een omweg zijn maar op deze manier is t ook niks. Ik denk dat ik mss wel zo pissig zou zijn en niet zou gaan.
    Je zegt zelf dat niemand je kent dus wie zal je missen?
    En leven en dood staat nou eenmaal recht naast elkaar dus daar zou ik me niet druk om maken maar vind t niet fijn dat ie je niet ff komt halen.

Ik zou t zelfde gevoel hebben hoor!

2. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Jeetje Sonjaw da's zeker schrikken! En zwaar kl dat je nu weer van alles nieuw moet halen. Misschien dat je naar de Ikea of zoiets kunt gaan? Daar is her glas en servieswerk niet zo heel belachelijk duur.

Lintje veel sterkte bij de begrafenis en misschien is het zoals Sonjaw al zei een idee om in de auto te blijven wachten.

Oja en Mist jij ook gefeli! Kunnen we nu echt gaan aftellen, hoewel ik het zwanger zijn nog steeds wel leuk vind (nou ja heeeeel soms even niet dan)

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    missgroovy, het is precies zoals je het zegt.

Ik ga in de auto wachten, dank dames.. moet nu opschieten.. :(

4. Niet meer actief

Pffff, dit is mijn dipje dag vandaag, kon vanmorgen alweer niet echt uitslapen en bij het ontbijt val ik bijna weer in slaap. Ga ik weer op bed liggen, kan ik niet slapen :confused:
    En ik had zo'n rare trek vanmorgen, dat ik maar aan de mini's salami snacks ben gegaan :oops: heeerlijk, maar nu op.

Sonja, he bah, da't is idd schrikke, maar ook balen, kun je zoiets niet verhalen op je inboedelverzekering? (weet het niet hoor, kan het altijd proberen) Hoop dat het niet een antiek grootmoeder servies was ofzo :(

Lintje, succes vanmiddag, doe het maar voor je mannetje dan en aan't eind van de dag ben je dr weer vanaf.

Uk zit hier met zn voeten/ knieen, weet ik veel tegen mn rechterribben aangedrukt, dus het zit een beetje klem.

Tanja, ik kan wel van alles gaan opnoemen, maar dan weet ik niks zeker, dus maar gewoon aan je vk vragen.

Als ik lees dat iemand 30 weken is dan denk ik meteen, joh, da's al een eind en dan denk ik hoever ben ik ook alweer en dan zit ik er al overheen :rolleyes:
    Vanmorgen bedacht ik me echt even, oh hij mag nog echt niet komen, ben er nog helemaal niet klaar voor, huis is nog niet schoon, ik weet nog niet alles. En mn man maar roepen, hij mag er nou wel uit komen hoor, ja, hij heb makkelijk praten.
    Maar goed, zoals het nu gaat, blijft ie ook nog wel netjes even zitten.
    Twee maanden klinkt trouwens een stuk langer dan 9 weken.

En ja, wij (ik :oops: ) hebben ook rekening gehouden met de betekenissen van de namen. Mn man is vernoemd, dus die had niet veel keus en mijn ouders hebben daar niet op gelet, dus mijn eerste naam (Claudia, niet mijn roepnaam gelukkig) betekend mank, kreupel :confused: maar goed.
    Nu moet ik toch echt weer wat gaan doen, anders komt het hier nooit af, weet alleen niet goed waar ik moet beginnen.
    Iemand tips?
    - Computerkamer
    - Woonkamer
    - Babykamer (wil ik eigelijk als laatst doen)
    - Badkamer schilderen
    - Wandkastje schuren/ schilderen
    - Schilderijen afmaken
    - Gebreid dekentje afmaken
    - Gebreid jasje afmaken
    - Administratie ordenen

... :confused: :( :cry:

slapen?

5. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik b en nog helemaal niet toe aan aftellen, moet nog veel en veel en veel te veel gebeuren en ach die van mij komt toch pas met 42 weken waarschijnlijk dus heb nog even de tijd :p

6. @lintje:eek:p de begravenis van mijn oma stonden er wel geteld 3 dikke buiken en ik net zwanger op een rijtje even en dood staat nu eenmaal erg dicht bij elkaar kan je niks aan veranderen dus bezwaard hoef je je niet te voelen en uiteraard moet ie je gewoon komen halen ik zou anders ook niet gaan gewoon

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hahahaha raccon: ik zie die onderste wel staan hoor..ook al is het woord mini! Ik zou voor die gaan :)

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ben aan het wachten op de mevrouw van de kraamzorg...nog 10 minuutjes. Gelukkig weet ik door jullie al wat ik kan verwachten! Thanx!

9. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    @Sonja: jeeeetje meis zou me rot schrikken! En zonde van ale je spulletjes! Ik had laatst ook zo'n schrikeffect: ik schenk heet water voor thee in een kopje...en pats! Overal glas en kokend heet water! Grrrr..gelukkig was je mannetje er!

@Lintje: veel sterkte vanmiddag en idd blijf lekker in de auto wachten! (je zal al wel weg zijn...)

@ alle 30-weken dames: gefeliciteerd!

@ Teddy, geniet lekker van je vrije dag!

Tot later!

xx

10. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Sonja dat is echt balen zeg. Gelukkig heb je alleen schrammen en ben je verder heel gebleven. Ik zou idd je verzekeraar vragen of het te verhalen valt

Raccon ik zou beginnen met iets wat past bij dit weer, verven? Voor je het weet is het weer warm en heb je geen puf meer

Lintje sterkte vandaag en idd blijf gewoon in de auto wachten

Ga nu ff lekker liggen op bed even bijkomen van een ochtend werk

11. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Sorry drukte 2 keer op het knopje :oops:

12. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Lijkt me dus duidelijk hè, die natuurlijk! ;)

13. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Jeetje Sonja, dat is zeker schrikken zeg. Gelukkig ben je er zelf nog goed van af gekomen dat had ook heel anders kunnen zijn. En inderdaad de tip om bij Ikea te gaan shoppen voor glas en servies is een goede, ook bij Xenos kun je voor glaswerk enzo trouwens goedkoop terecht! ;)

Hihihihi, Raccon, dat hele kleine stiekeme woordje onderin valt toch nog wel op hier hè. :) Ik ga daar zometeen ook voor kiezen hoor.

Lintje, ik zou ook te tip opvolgen om te wachten op de parkeerplaats, en ik vind eigenlijk ook dat je mannetje best jou even op had kunnen halen. Weet zeker dat de mijne dat (gelukkig) wel had gedaan...

Nou, ik heb zopas toch maar de knoop doorgehakt en ben begonnen met de muurschildering. Pfffftttt, is nog niet zo simpel als het lijkt hoor. De ondergrond is niet helemaal glad dus dat is best moeilijk schilderen (is een ietsiepietsie structuur). Verder is een groot oppervlak ook moeilijker om accenten in aan te brengen als een kleine vind ik. Maar ja, ik ben onderweg en ben, schat ik zo, nu op de helft ongeveer. Heb nu wel overal last van hoor. Eerst moest ik staan, toen zitten, en voor het laatste stukje op de grond zitten. Dusssssss..... ja ja, ik ga nu eerst even weer lekker naar m'n bedje toe. Normaal ga ik al eerder en ik merk gewoon dat mijn lichaam dat ook nodig heeft, m'n ogen vallen gewoon dicht (gelukkig kan ik ook blind en 10-vingerig typen ;) hoef ik tenmisnte niet te kijken naar het beeldscherm en kan ik gewoon mijn oogjes dichtdoen :) ).

14. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Jeetje Sonja, wat een toestanden met de kast. Wat zal je geschrokken zijn..

Lintje sterkte vanmiddag...

Volgende week vrijdag komen ze hier voor de intake van de kraamzorg. Kan ik weer even gezellig beppen met mijn oude collega.:D

Ik kon gisteravond bijna niet meer lopen. Zulke dikke olifantenpootjes had ik. Ze stonden helemaal gespannen. Na een tijdje met een coolpak op mijn pootjes te hebben gezeten, was de spanning er gelukkig een beetje weer af. Vandaag zien ze er gelukkig weer wat normaler uit. :)

Jeetje het lijkt wel of ik helemaal leeg ben.. ik wou zo veel typen, maar ik ben het helemaal kwijt..
    Ga het eens even proberen op te zoeken..
    Tot later.

15. Niet meer actief

Nou, het is idd het verven geworden, wat een rotspul zeg, acryllatex. En dan zo'n suf schuin wandje met allemaal netjes afgewerkte irritante plankjes. pfff.
    En nu ben ik weer rustig, denkt uk: nu ik! :(

Maar goed, laagje 1 zit er op.

Mn mannetje gaat vanaaf alleen naar de Ikea, alleen iets omruilen en scharniertjes en handvaatjes halen, daar hoef ik niet voor mee.

Maar man, wat vliegt die tijd :confused: half 3 alweer.
    Even mn cdspeler uitzetten, energiebesparing he.

Ik moet ook mn paspoort laten vervangen, is ondertussen verlopen, maar ik wacht even tot na de geboorte, want bijschrijven in een nieuw document is goedkoper dan in een bestaande. (kom ik net achter) Wel jammer dat ze niet kunnen bijschrijven op een ID kaart, die past tenminste in mn portemonnee.

Fibi ben erg benieuwd hoe de schildering wordt, en slaap lekker ;)

16. Niet meer actief

En oja, wat zetten jullie op het kaartje als rusttijd (van, tot) en waarom die tijd?

17. Niet meer actief

Joehoe :eek: , waar is iedereen? :(:

Dit is niet normaal hoor meiden, slapen jullie allemaal?

Nou dan ga ik maar even wat eten.

Zat net even te kijken waar we heen moeten als we bevallen zijn :) ben benieuwd wie dat topic gaat openen.

18. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zo daar ben ik weer heerlijk geslapen.2 uurtjes denk ik zo op m'n nieuwe bank.

Maar moet zeggen dat ik nog steeds moe ben.Ga zo wat aardbeien schoonmaken om mee te nemen vanavond.

Iedereen bedankt voor hun medeleven.En het zal de Ikea wel worden.gelukkig waren de bekers die ik in dde loop der tijd aan Ati had gegeven niet kaopt maar wel volgens mij een beker waar een Oud Duitse Herder op stond die was zo mooi en uniek.Dus daar baal ik wel van de rest ja ach pech.Zal mijn moeder eens vragen hoe dat zit met de verzekering die zit daar in.

19. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Jep ben net weer wakker :oops: :oops:

20. Niet meer actief

doh! #-o hihi, begon me al zorgen te maken :D lekker geslapen?

Deel Deze Pagina