Ik heb niet geslapen, ben even druk geweest met wat huishoudelijke taakjes. Raccon, ik ben er nog niet helemaal over uit, wat we als rusttijden zullen nemen.. Ik dacht zelf van 12 tot 2 of half 3. Ik heb wel een lieve buurman trouwens.(van turkse afkomst) Hij werkt bij een kipverwerkingsbedrijf en kan daar goedkoop kipfilet inkopen. We hadden hem gevraagd of hij voor ons een keer 2 kg mee wou nemen. Belt hij net aan en geeft me een hele tas vol met filet. Dus ik vraag netjes, wat krijg je van ons? Niets zegt hij, dat krijgen jullie van mij. Ik heb alles weggepakt in de vriezer en heb het voor de tijd nog even gewogen. Bijna 4 kg kipfilet ligt er nu in! Daar kunnen we wel even mee vooruit. Dank je wel buurman!
hallowww hihi niet geslapen, druk aan de kook geweest :-D kaartje rusttijd. Nee ik heb als tekst staan: De eerste dagen gaan wij met z'n drietjes genieten, wilt u daarna onze meid welkom heten laat t dan even weten. We hebben best een grote familie en ik wil niet dat ze allemaal de eerste dagen met hunneus boven mn meisje hangen. ben ik nu al allergies voor. Ze bellen maar van te voren en dan plannen we ze wel in haha Miza, fijn dat je weer olifant af bent hihi Wat een topic weer in gezondheid over rauwe andijvie. Echt waar, jezus waar mensen zich druk om maken, alsof we overal dood aan gaan ppff
Nou ik heb het gelezen... Was even benieuwd, want ik heb gisteren nog een overheerlijk bord met stamppot rauw andijvie gegeten. Wel zonder rookworst. haha.
ja of je wel stamppot rauwe andijvie mag eten tijdens de zwangerschap... En daarna hebben ze het erover dat rookworst rauw is... De naam ROOKworst zegt toch al genoeg
heey meiden! Ik ben ook net wakker ik was zo moe! Ik heb op het geboortekaartje gezet dat wij rusten van 12-15 uur. Allereerst zodat we rustig een boterham kunnen eten en daarna nog een uurtje kunnen slapen. We dachten het eerst vanaf 13 uur te doen maar mocht de visite dan iets uitlopen, heb je gelijk weinig tijd meer voor een tukkie Verder heb ik al van veeeeel mensen gehoord dat ze in augustus op vakantie gaan dus ik denk dat het heel rustig gaat blijven in mijn kraamtijd. De kleine heb ik vandaag pas 2keer gevoeld. Hij zal ook wel moe zijn net als mama
Ik zet geloof ik ggen tijd op me kaartje meeste familie woont in het buitenland. En rookworst ja....... mag je dan wel smeerworst enzo zo kan je je bij alles wel gaan vragen mag dit mag dat. ukkie is ook rustig vandaag die heeft vanmorgen zich een hart verzakking geschrokken nemen we maar aan voor vandaag
Hier ook geen tijden op het kaartje. Enne SOnjaw.. Smeerworst mag je dus idd niet te veel van hebben ivm vitamine A
Ik heb ook net even gereageerd op het onderwerp of je andijvie mag eten met rookworst. Ik ben het met je eens hoor sonjaw,leest het verhaaltje maar van mij. Volgens mij als ik het zo leest over de andijvie mag je aleen nog maar een boterham met kaas of zo en verder niets,of dat zo goed is voor je kindje Ben ook erg moe en heb net veel was weg gestreken dus ik ga zo even op de bank liggen. Voel mijn kindje niet zo goed vandaag maar die slaapt mischien erg lekker dus ik laat hem maar lekker slapen,de lieve schat. O ik voel hem op eens bewegen een beetje,ook toevallig
Ik heb van 12:00 - 15:00 uur (dan kan je zelf even rustig lunchen en daarna ook even slapen als je wil) en na 20:00 uur. Is misschien wel vroeg, maar ik heb ook nog een zoon van (bijna! nog 12 dagen) 5 en die ligt zo rond half 8 echt in bed. Het is dan vakantie, dus ietsje later geeft niet, maar dan heb je zelf ook nog iets aan je avond als je gewoon tegen 20 uur de kids op bed hebt. Ik wilde eerst op de kaart zetten dat ze ook nog eerst moesten bellen, maar dat deden ze de vorige keer ook allemaal, dus ik dacht dat kan er wel uit. Als het me teveel wordt, laat ik de kraamhulp ze eruit bonjouren (heb ik ook 1x gedaan maar ik trok het gewoon niet meer).
ik heb nu dus acuut enorme zin in zo'n rookworst van de hema! #-o Maar kan amper meer lopen dus .... misschien morgen. Het is niet te geloven, ik heb al mijn "klusjes" voor tijdens mijn verlof al af en ik moet nog een aantal weken! :-k Heb net de laatste foto's ingeplakt, de enveloppen zijn allemaal geschreven, de traktaties zijn klaar... en nu? Iemand hulp nodig met schrijven? Dan maar weer in mijn boek duiken op de bank, da's ook wel heeeeeeeeeeeerlijk!
Wat ik er eigenlijk mee bedoel is dat je niet zo hyper moet doen mag dit mag dat niet.Als je gewoon een beetje oplet met hoe en wat loopt het allemaal wel los.En als je iets een keer eet is dat echt niet slecht hoor heb hier ook 2 keer tartaar op wel doorgebakken maar toch.Alles waar TE voor staat is niet goed ook als je niet zwanger ben.
Ik ben ook gewoon voorzichtig maar ik eet ook regelmatig een boterham met heeeerlijke smeerleverworst! Niet heel veel maar af en toe. hmmmmmmm hema rookwost! Ik ben alleen bang dat als ik dat ga doen dat ik door dat zout nog veel meer vocht in mijn handen ga vasthouden dus ik laat hem maar even liggen
Whahahaah, ik heb dat topic ook gelezen ja, het enige wat ik er van zeg is.... ik denk dat ik binnenkort ook maar eens weer stampot rauwe andijvie ga maken, heb ik wel weer eens zin in! Heb net wederom twee uur op bed gelegen. Ik weet niet wat het is maar ik ben zo moe en loom, nou ja, maar aan toegeven dan hoor. Beebje is dan in het begin altijd even druk (standaard wanneer ik op bed ga trouwens). Hij heeft de laatste tijd ook regelmatig de hik, vanmiddag toen ik op bed lag zeker wel vijf minuten! De stakker.... Ik hou als rusttijd op het kaart tussen 12.00 en 15.00 uur aan (eten en slapen) en na 21.30 uur. Maar het is ook nog even afhankelijk van de bevalling. Ik ga als alles meezit sowieso (op medische indicatie dus) in het ziekenhuis bevallen. Maar ik heb geen idee hoe lang ik daar zal blijven, misschien wordt het wel een keizersnee (je weet het immers nooit) en dan ben je daar ook wel een paar dagen. In dat geval wil ik een ander tekstje op de kaart hebben maar die moet ik nog even bedenken/opzoeken. Maak gewoon twee mogelijkheden zodat ik die klaar heb liggen. Kuki, heb je echt álle klusjes al gedaan? Ik ben jaloers! Ik ben echt een lijstje bij langs aan het gaan en afstrepen. Zei gisteren nog tegen mannetje dat het me wel veel rust zal geven wanneer ik de dingen die ik nog moet doen klaar heb. Nou, ik ga even weer onderuit op de bank en wachten totdat mannetje weer thuis komt. Daar kijk ik altijd de hele dag een beetje naar uit, gezellie!
hallo allemaal,ik ben ook net wakker....heerlijk geslapen. ik heb ook geen rust tijd op het kaartje mijn tekst luid: wil je haar oogjes zien twinkelen laat dan de telefoon eventjes rinkelen. miss groovy bedankt he,maar er kwamen gelukkig geen vlammen. mamalieske gelukkig achter de rug,al dat stof vond ik het ergste. sonja gelukkig heb je zelf niets!!!! ien en mist gefeliciteerd met jullie 30 weken,gaat hard he miza wat een lieve buurman!!! haal maar 4 kg kip bij de slager.
Sonjaw : aaaargh , een kastje naar beneden en alles kapot. Lijkt me wel weer genoeg gedoe/ ellende voor deze week .... ooooh wat erg , dat van die rookworst. Ik was al zo heerlijk aan het afreageren in het topic waar in al dat gepaniek over eten, eens lekker aangepakt wordt.. Ehh meiden rookworst wordt weinig meer gerookt. Is gekookt met rook aroma ... ! ( kon het niet nalaten op te zoeken op voedingscentrum.nl ) Ik zet niets op mijn geboortekaartje over rusten. we hebben niet zoveel familie, en mijn vriendinnen wonen bijna allemaal nog in Groningen .. dus die zullen ook wel niet direct op de stoep staan Sterker nog . Erg druk zal het niet worden, zoveel vrienden hebben we niet.
Sonjaw : aaaargh , een kastje naar beneden en alles kapot. Lijkt me wel weer genoeg gedoe/ ellende voor deze week .... ooooh wat erg , dat van die rookworst. Ik was al zo heerlijk aan het afreageren in het topic waar in al dat gepaniek over eten, eens lekker aangepakt wordt.. Ehh meiden rookworst wordt weinig meer gerookt. Is gekookt met rook aroma ... ! ( kon het niet nalaten op te zoeken op voedingscentrum.nl ) Ik zet niets op mijn geboortekaartje over rusten. we hebben niet zoveel familie, en mijn vriendinnen wonen bijna allemaal nog in Groningen .. dus die zullen ook wel niet direct op de stoep staan