nu ik thuis ben,slaap ik ook s"middags hoor,heerlijk ben zo 2 uurtjes vertrokken. uwv zou vandaag bellen voor 15:00 en wat denken jullie!!!!!! ze hebben weer niet gebeld...4e keer dat ze de afspraken niet nakomen. dus ik heb weer gebeld,nu is het eindelijk allemaal geregeld....hoop ik! vanmiddag weer een brief van ze gehad me 9e al,ze blijven brieven sturen.mag wat kosten.ze sturen ook wel vriendelijke brieven zeg. in 1 brief staat dat ik weerarbeidsongeschikt bent verklaard,nou dit is me eerste keer,hoe komen ze erbij!!! en dat mijn bevallingsdatum 16 aug is>klopt en dat ik nooit 4 juli met verlof kan gaan maar 6 juli>ik heb nooit gezegd dat ik 4 juli met verlof ging. [/b]wat een zooitje daar zeg!!!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=37438&postdays=0&postorder=asc&highlight=benthe&start=120 Hier kunnen we lezen hoe het gaat met de kleine eid.. maar nog steeds slecht helaas
Meen je die regels echt serieus Een beetje bacteries zijn goed voor een kind hoor en ga jij dan elke keer als je een cadeautje hebt uitgepakt post hebt gelezen en weet ik wat ook je handen wassen? Bovendien als ze van jou je kindje niet mogen aanraken oppakken hoeven ze hun handen toch ook niet te wassen? En waarom geen kinderen? Ik geloof als ik die regels zo hoorde dat ik een kaartje zou sturen en ver weg zou blijven bij de kraamvrouw, maar goed dat kan ana mij liggen
Ik heb negatieve verhalen gehoord over infecties, en positieve over het handen wassen en het niet al te vroeg langskomen van kinderen. Dus daar heb ik het wat op gebaseerd. En dat niet oppakken/aanraken. Ik hang de lijst niet op de deur, maar zo maak ik wel kenbaar aan de KV/ML of ze daarvoor wil waken.. aangezien ik mezelf de eerste paar dagen van de wereld acht. Maar misschien voel ik dat heel anders als de baby er eenmaal is. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... huisregels
Hoi meiden Wat heerlijk dat ik nu verlof heb aangezien ik zo moe ben,maar ik ben niet de enige als ik het zo lees die moe is. Ik heb van 11.30 tot 14.30 geslapen dus ik heb het echt wel nodig. Daarna kwam mijn schoonmoeder langs voor een kopje thee en dat was ook leuk. Vanmorgen naar de vk geweest en zij vertelde mij dat mijn kindje nu met het hoofdje naar beneden ligt in mijn bekken en de voetjes lagen aan de linker kant. Het kindje kan nog gaan draaien maar zij denkt van niet en het lag er heel mooi bij. Dus meiden waar van het kindje in een stuit ligt het kan ook nog gaan veranderen hoor. Mijn bloeddruk was 110/60 dus ook erg mooi. Alleen dus erg veel moe en goped rusten zegt zij. En dat ik minder eetlust heb komt omdat mijn maag nu in de verdrukking komt nu mijn kindje groeit en veel ruimte in neemt dus geen reden tot bezorgdheid. Ik ga nu eten en ben er straks wel weer. Doei Teddy.
Amanchel fijn dat alles goed is. En bij de andere die naar de vk zijn geweest weet de namen even niet meer. Voel me vandaag zo rot zo zwaar gevoel in me buik ukkie is echt ruimte aan het maken daar beneden net in de auto leek het wel of z'n benen er uitkwamen. Ben nog nergens geweest ga nu toch echt zo m'n paard doen heb net met Ati gegeten.Morgen staat op het programma rust. Nou zie jullie zo wel weer.
Jeetje wat is het hier rustig dat ben ik helemaal niet gewend. Mijn vriend is even naar de Gama en ik heb geen zin om mee te gaan en dacht kom even kletsen met de meiden maar er is niemand Doei Teddy.
Hoi Teddy het is zeker stil hier ben al weer terug wat een kl weer. Had net m'n paard buiten begint het toch te storten heb hem wel laten staan maar later begon ook de onweer dus heb hem maar weer binnen gezet. Morgen beter. Hoe is het weer bij jullie.Hier stort het de onweer komt nog niet echt door maar bij Amsterdam schijnt het erg te zijn opa en oma op schiphol een uur vertraging.
Trouwens helemaal vergeten net maar m'n urine was weer prima! Geen nieuwe kuur voor mij \/ \/ Vandaag weer een aktie trouwens, ging lief koken voor hubbie. Lekere macaroni. Was helemaal klaar met de saus maar had het gevoel dat het niet compleet was.....je raad het al, wilde macaroni eten zonder macaroni
Hoi er zijn weer meiden aanwezig,gezellig. Hier heeft het vanmiddag heel hard geregend en nu regend het ook weer. Gelukkig heb ik nu verlof en hoef ik nioet op de fiets naar mijn werk. Ik zit nu lekker voor de buis met mijn laptopje op schoot en de kat gezellig naast me op de bank en een kindje in mijn buik die nu slaapt denk ik. Doei dikke knuffel van Teddy.
Lekker he Teddy verlof niks meer moeten. Ik kijk zo uit naar zondag daarna moet en hoef ik ook niks meer. Het gaat hier ook steeds harder regenen. Wel lekker voor m'n groentes kunnen ze wel gebruiken.En scheelt mij weer water op m'n watermeter Weet niet waar de rest is heb Kiki vandaag helemaal niet gezien en de rest is ook rustig hoor belooft wat voor morgen. Ga zo maar even een bak aardbeien met perzikken yogh maken.
Daantje wat een grap macaroni eten zonder macaroni Ik hoop dat je als nog lekker gegeten hebt. Ik heb ook nog een grap te vertellen. Afgelopen zondag kwam ik thuis uit mijn werk en mijn vriend lag nog in bed te slapen en ik dacht omdat het vaderdag is ga ik hem verwennen met broodjes uit de oven en koffie op bed. Dus ik helemaal trots dat ik zo lief voor hem ben ook al is ons kindje er nog niet maar hij is wel vader van ons ongeboren kindje. Mijn vriend helemaal blij en vond het zo leif van mij. Gaat hij naar beneden na het eten en tv kijken hoort hij daar dat het volgende week vaderdag is en ik kijk op de kalender en er staat vaderdag maar tussen haakjes BG dus in belgie is het vaderdag en zondag hier dus. HA,HA,HA wat een grap he? Nou zegt mijn vriend krijg ik zondag weer broodjes op bed? Nou met liefde doe ik het hoor als ik energie heb en niet al te moe ben.
daantje hoop dat je droog aankomt. teddy lekker he dat je verlof heb,fijn lekker genieten van alles. mijn mannetje is op de fiets naar zijn werk,als het straks nog regent ga ik m halen,ook zo zielig.
Ik ben bezig geweest met mijn hyves pagina. Heb me daar bijna twee jaar geleden al aangemeld, maar had er tot vandaag nog nooit wat mee gedaan. Het begin is er. Hebben jullie ook hyves?
Ja sonjaw heerlijk dat verlof en het is pas begoonnen dus ik heb nog zo lang en ik geniet nu al. Jij ook lekker bijna verlof,lekker hoor en geniet er van. teddy.
Hoi Miza Zal ik je vertellen dat ik niet weet wat is Hyves. Loop ik nu achter : En Teddy ik tel echt af hoor zoals ik vanmiddag al geschreven heb ik had eigenlijk ook zaterdag gemoeten maar heb dat lekker afgezegt.