Loran, hier wordt absoluut voor je geduimd...komt vast allemaal goed, is toch opgehouden! Hier verder alles ok, ben wel blij dat ik een paar werken geleden perongeluk twee spijkerbroeken in een maat te groot heb gekocht, die zitten nu heerlijk! Zijn echt mijn favo's geworden Verder ben ik een beetje bang aan het worden, weet niet waarom, maar heb zo'n brrrr gevoel dat het niet goed zit. Gelukkig ben ik nogal een doemdenkertje en klopt dit meestal niet...maar toch...
Hee Mist, maakt niet uit hoor. Vragen zijn er om beantwoord te worden! Miss Etam verkoopt alleen miss etam kleding. En Promiss verkoopt promiss kleding. Simpel he hihi.. Misschien kun je wel wat op marktplaats vinden, daar heb ik ook al een beetje tussen zitten kijken. Nieuwe broeken kosten rond de 50 euro denk ik. Ik heb mezelf voor van de zomer alvast van die mooie wiite linnen broeken beloofd haha
Hee kiki, Ik weet niet precies meer wie het hier was, die juist vertelde dat je lekker moest genieten! Als het misgaat (wat niemand natuurlijk hoopt) dan kun je altijd nog depri zijn. Nu is nu, en zolang je geen bloed en/of kramp hebt , zou ik gewoon lekker genieten. eh.. beter gezegd : ik geniet nu ook! Ik ben al heerlijk aan het spitten tussen allerlei namen en ik heb de eerste ouders van nu al gekocht hihi. Kom op; 2007 wordt ons jaar!
Je hebt helemaal gelijk tante Pollewop, absoluut, maar bekroop me zo opeens....maf he! Morgen is het weer helemaal anders...ik wijt het aan de hormonen, en dat ouders van nu, is dat een beetje een leuk blad? En die mooie witte linnen broeken zijn toch een must
Niet te veel boekjes kopen he. Bij de eerste afspraak bij de VK krijg je een hele tas mee met allerlei tijdschriften...
ouders van nu is eigenlijk 80 % reclame en voor de rest een beetje artikelen van dingen die je eigenlijk al wist, maar ik vind het heerlijk om baby's te kijken en spulletjes die ze nu hebben voor ukkies enzo.. Zoonlief vind het leuk om baby's met mama mee te kijken hihi
jaja weer een augustus mama erbij,als alles goed ik dan word het 4 augustus.spannend hoor.wel volop zomer dan he,dus dat word nog wat. als er een hittegolf komt wil ik graag in een koel bad bevallen.hihi. groetjes mo
Ik ben net weer terug van de echo. Gelukkig was alles goed. Mooie hartslag te zien, alweer ruim 1cm. gegroeid in 1 week, 2 dagen (en weer een echofoto rijker ) Moet nu alleen rustig aan gaan doen ( ivm stress etc. omstreeks vriend) Mag ook niet meer tillen boven de 8kg. ( wel balen, moet nu een aantal keer lopen met de boodschappen ) Foto zal ik maken, en erop zetten. Ik heb momenteel broeken aan van mijn zusje ( die heeft net een maat groter dan mij), en die zitten heerlijk! Binnenkort maar even gaan shoppen, naar een maatje meer.
Of je van maart ben...eigenlijk heet ik ook marloes en ben ik van maart 80...alleen toen ik me wilde aanmelden was 'mijn' naam, marloes80 al bezet! Ben dus voor mijn bijnaam Kiki gegaan. Vind het gewoon grappig dat je nu ook bij de augustusmamma's zit! Bedoel er verder niets mee hoor
Euh die wijsneus ben ik ik maak me dus momenteel ook echt niet druk over het misgaan en w8 rustig tot de 12 weken echo zal eens verder zoeken naar broeken van het weekend
nee ik ben van juni... wel grappig. zo...nog 1 keer bloed prikken vandaag. Moest een dagcurve laten maken om te kijken naar zwangerschapssuiker, maar heb nu al 3 goede uitslagen. Vanavond na het eten nog een keer.
Hoi meiden. Ik ben nog steeds ontzettend misselijk en ik heb er echt schoon genoeg van. Vanmorgen bij het wakker worden gelijk 2 botherammen met appelstroop gegeten maar het kwam er net zo snel weer uit boven het toilet. Op dat soort momenten zie ik het echt even niet meer zitten en ga ik spontaan een potje janken. Is het nu alleen smorgens of savonds ok maar het is de hele dag en na een half uurtje iets gegeten te hebben moet ik weer eten anders gaat het mis. Ik leef echt vaak op een donkere wolk maar ja ik ben gelukkig niet de enige lees ik hier en het is voor een goed doel he. Gisteren naar de vk geweest met mijn vriend maar dat was alleen maar een gesprekje over mijn medische achtergrond en inschrijving. Dus geen echo zoals we dachten en daar heeft mijn vriend speciaal vrij voor genomen. Maandag 8 jan. krijgen we de termijn echo in het ziekenhuis dus nog even het weekeind door en dan is het lekker zo ver. Wel bloed laten prikken gisteren bij het lab dus dat is gedaan. Wij laten na goed er over te praten met elkaar ook geen nekplooi meting doen want ook bij ons weinig risico aangezien wij gezond zijn en in onze fam ook geen reden om ons zorgen te maken. Wij laten de natuur gewoon z'n werk doen en wat het ook wordt wij houden onvoorwaardelijk van ons kindje en geven hem of haar al onze liefde die we in ons hebben. Ik laat op z'n tijd ook boertjes en scheetjes en voor ik het weet is het er uit Mijn buikje groeit wel iets maar nog steeds kan ik mijn broeken aan hoor. Ik zie wel dat het wat boller aan het worden is en dat voel ik ook en mijn huid is daar ook heel gespannen en hard. Kan niet wachten tot mijn buik zicht baar is. Mijn borsten groeien wel de pan uit hoor en ze zijn gevoelig maar niet pijnnelijk. Nu die stomme misselijkheid nog weg en ik ben weer op mijn roze wolk Vandaag na lang niet geweest te zijn weer naar de sportschool geweest en daar verteld dat ik zwanger ben en of ik nog buikspieren mag doen. Beter is van niet en het is dus uit mijn schema verwijderd en ook mijn bekken spieren mag ik niet meer doen dus ook dat even niet. Ben blij dat ik nu een schema op maat heb. Ben zo moe soms dat ik 4 weken niet was geweest en nu ben ik wat minder moe aan het worden en ga ik weer rustig proberen. Alleen na een ochtend werken of een hele dag kan je mij op vegen dan ben ik zo moe. Nou ik heb jullie weer even bij gepraat en tot snel weer. Doei. Teddy.
hey je gaat ouders van mu toch niet kopen joh ik heb mijn eerste wij jonge ouders al binnen en zwanger enzo heb me voor elke kadoodoos aangemeld en dan krijg je eengratis abonnement tot je kindje 1 jaar is je kan je voor verschillende dozen aanmelden die van kruidvat en de babydoos moet je maar eens kijken bij de linken op deze pagina staan ze allemaal gewoon zomaar effe een tipje dames
Nou je bent zeker ni de enige. Sporten zet ik zo goed als het kan door, wil zoiezo door blijven sporten tot 8 maanden als het gaat. Wel wil ik dan wat anders gaan doen ipv bodypump wat yoga en zwangerschapszwemmen ofzo. Maar ik ben ook heel de dag door misselijk, slap en voel me ellendig. Ik word er ni goed van! M'n buik is één grote rol geworden dus van die 'broodjes' is weinig meer te zien aan de onderkant..voel me vet. Ook dat nog. En mensen zeggen je moet ni zeuren want je bent zwanger, nou ik zeur lkkr wel. Ik heb er hard voor gewerkt en emotioneel ben ik sterker geworden doordat ik er zo hard voor gewerkt heb, want vroeger was ik absoluut ni dik maar zeker wel gezet dus ja het doet me wel een btje pijn als ik denk aan hoe mijn lichaam aan het veranderen is. Ik kan me ni voorstellen dat ik de enige zwangere ben die daar aan denkt, en dat iedereen het alleen maar helemaal geweldig vindt al dat uitdijen. Komt ook nog bij dat m'n huis maar ni opschiet en ik dus nog steeds bij mams thuis zit, en ik word zo langzamerhand een btje gek hier. Spanningen lopen steeds hoger op en die ruzies kunnen er ook nog wel bij. Ik vind het rot maar wanneer ga/kan ik hiervan genieten......? Sorry maar moest dit ff kwijt
http://s95.photobucket.com/albums/l151/draverLoran/?action=view¤t=baby2.jpgaangzeien ik hem niet op mijn foto album krijg, dan maar zo
Ik heb me ook gelijk aangemeld voor die doos, maar heb nog geen tijdschrift ontvangen. Wanneer komt ie uit? Krijg ik hem misschien nog, anders is er iets misgegaan.Vind het idd ook leuk om te lezen.
Hee Woepie, ik heb me ook al overal voor aangemeld hihi. echte hollander he?! En Loran: wat een plaatje! Ik vind mijn vriend wel een beetje zielig. De laaste weken ga ik rond half 10 naar bed. En hij gaat dan nog maar even xboxen. Hij zegt wel dat ie het niet erg vind, maar ik weet heus wel dat dit niet het geval is. Maar vanavond ga ik weer een poging doen langer wakker te blijven. Er komen vrienden eten en een spelletje spelen. Dus ik denk dat ik tussen de middag maar ff lekker ga knorren hihi.. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?