augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Nou ja zeg, krijg ik net een mailtje van mijn tante. Ik had haar het grote nieuws al verteld, maar gevraagd of ze nog niets tegen mijn oma wilden zeggen (dat wilde ik zelf graag doen)
    Blijkt dat mijn ouders het al aan mijn oma hebben verteld, terwijl ook zij wisten dat ik het zelf wilde doen... GRRRRR

2. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Goedemorgen,

Ken het gevoel tante pollewop, wij hadden het aan mn ouders en broer en zus verteld met daarbij de vraag om het niet verder te vertellen ook omdat het nog wel erg vroeg is.
    Kwam ik daarna wat mensen tegen (oa mn oom) begonnen ze me uitgebreid te feliciteren. Had mn vader verteld dat ie weer opa werd!
    Nou ja denk maar zo dat ie het in ieder geval leuk vind en enthousiast is.......

3. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Moge damens.. Hou me ook maar vast aan de wijze woorden die ik hier net las:

Verlies nl de laatst 3 dgn wat bruin slijm( :oops: ) om het maar zo te zeggen. nou weet ik wel dat alles wat bruin is oud is maar de drie dagen zit me toch niet lekker :( . Het is ook niet veel hoor maar iedere keer als ik naar de wc ga veeg ik het wel af. Heb gelukkig maandag een gesprek bij de vk. Als het zo door blijft gaan dan hoop ik dat ik ook gelijk een echo krijg. Die onzekerheid is ook niet fijn, zucht!
    Hou jullie op de hoogte..

Dikke knuf daantje

4. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Vervelend altijd die onzekerheid zeg!

Tja ik heb het mijn ouders gewoon niet verboden om door te vertellen want ik weet dat je het er uit enthousiasme toch snel uitfloept en ach zoals ik steeds roep als het misgaat dan zou ik dat toch ook rustig aan mensen vertellen. Ik ben daar gewoon erg open in..

Pff voor de rest even een dippie hier. Ik slaap de laatste paar dagen slecht en kan daardoor wel uren uitslapen, maar dat werkt natuurlijk niet want ik heb nog een klein manneke om voor te zorgen. Nou ja het zal wel weer overgaan en ik zie het maar als voorbereiding voordat de kleine er is, maar lastig is het wel..

Vandaag gaan we misschien nog even shoppen, als manlief op tijd terug is met zoonlief, want die zijn een eindje wandelen en als hij niet doorloopt dan heeft het geen zin meer omdat de kleine man dan naar bed moet ;)

5. mo24

mo24 Lid

30 nov 2006
    52
    0
    0
    horeca medewerker
    wervershoof
    ik had het ook mn schoonouders al verteld,en ik kreeg ineens kerstkaartjes van kennissen van hun en felicitaties en van bekenden bij de winkel.
    mijn schoonmoeder had het nog net niet in de krant gezet zeg maar.
    maar ja kan er niet boos om worden,zelf vertel je het omdat je het zo super vind en kan je dus ook niet wachten om het te vertellen.
    en zo gaat dat met de opa's en oma's denk ik ook.
    groetjes mo :)

6. Mogge allemaal

Vanmorgen heb ik mijn 1e echo gehad. Wauw wat cool :D

2 armen, 2 benen en een kloppend hartje...

Ik ben wel 5 dagen korter dan ik dacht, zij kwam op 9 augustus ipv 4 augustus. (9 weken en 2 dagen ipv 10). Maar dat was volgens haar binnen de norm. Ze zei dat ze ook niet verwachtte dat de verloskundige nu een andere datum aan zal gaan houden. Maar die bel ik maandag en dan hoor ik het wel

Wel heel gaaf hoor om het zo te zien zitten. eerst lag het helemaal stil en toen ging het liggen hupsen en zwaaien met zijn armen.... lief hoor.

En thuisgekomen zei mijn man: goh ik heb nog nooit zo'n mooie en duidelijke echo gezien van zó klein.... Waarop ik moest giechelen: misschien vinden we um wel mooi omdat ie van ons is... ;)

We hebben net een Bosche bol gehaald om het te vieren

groetjes van een blije opgeluchte
    Kirsten

ps: foto in album

7. Dushi

Dushi Niet meer actief

Hoi Augustus-mamma's, eindelijk weer weekend!

Gister naar de verloskundige geweest en om daar nu al te praten over o.a. de bevallingsdatum 9-8-'07 is wel een beetje gek... ik heb geen echo gekregen, omdat ik er nog één krijg in het ziekenhuis waar ik via ICSI zwanger ben geraakt.
    Wel jammer.
    Wachten dan maar op de 16e januari :D en hopen dat alles nog steeds goed is :(:

Fijn weekend !

8. Niet meer actief

ik heb vorige week het eerste blad gehad net voor ik 8 weken was dus i denk dat ie bij jou ook snel in de bus zal belanden ligt er trouwens ook aan waneer je je hebt aan gemeld denk ik

9. Niet meer actief

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn

Ik heb die blad nog niet.
    Heb me nu al bijna 6 weken geleden daarvoor aangemeld.
    En k heb ook meteen alle dozen besteld, dus maar hopen dat het goed komt:)

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Was wel leuk, om te zien dat het ook al bewoog en trappelde met de benen. en toen mijn moeder kwam kijken, was die ineens stil, draaide ze zich om, begon die weer.
    haha. Vond ik wel een komisch gezicht.

Vandaag ga ik lekker het huis schoonmaken!
    Elle troep eruit die van mijn vriend zijn ( breng ik naar de schuur).
    En al het was erdoor draaien, die hij nooit gedaan heeft, terwijl dat beloofd was.

Ondertussn veel rust nemen, dus we zullen zien.

12. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Wij gaan vanavond met de ouders van mijn vriend (of eigenlijk man, maar dat klinkt altijd zo heftig, hihi) uit eten. Ze het grote nieuws vertellen. Gaat zeker weten helemaal geweldig worden, zeker mijn schoonmoeder heeft al heel lang last van rammelende oma-eierstokken, hihi. M'n man verheugd zich ook al dagen om het te kunnen vertellen. Afgelopen maandag hebben we het mijn ouders verteld, was ook super. Die zijn echt helemaal door het dolle heen. Leuk allemaal dus!

Hoop alleen wel dat ze hun mond nog even een paar weken kunnen houden. Niet omdat ik bang ben dat het nog verkeerd gaat, maar omdat we het heel graag zelf tegen iedereen vertellen!

13. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Ook heel leuk trouwens: vrienden van ons belden en vertelden dat ze 11 weken zwanger zijn. Wij hebben ze natuurlijk heel enthousiast gefeliciteerd, maar nog niks van onszelf gezegd (willen daar nog net even een paar weekjes mee wachten). Grappig, zij hebben dus geen idee dat we bijna gelijk op lopen :)

14. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Zo nou ik heb twee nieuwe zwangerschapbroeken gescoord dus ik kan de winter weer door :D

15. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    mist waar ben je geslaagd?

16. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Miss Etam heeft heel veel in de sale, kortingen oplopend tot 70% (vandaag 1 zwangerschapsbroefk en 3 tuniekjes gescoord!)!

17. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik ben bij de h&m geslaagd, was niet eens zo heel duur, een mooie zwarte krijtstreep en dan nog een zwarte "gewone" allebij met een fijne buikband en de ene met knoopsgatenelastiek voor onder de buikband zeg maar en de andere met strikjes onder de buikband die je dan aan kan trekken. Echt best fijn dus! :)

18. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Hoi allemaal, alweer erg lang geleden dat ik geschreven heb.......... ben heel erg moe geweest en ben weer aan het werk, dus had er even de puf niet voor........

Hebben jullie die zwangerschapsbroeken nu al echt nodig of koop je ze alvast voor over een aantal weken? Ik pas nog wel in mijn gewonen broeken, al moet ik erbij zeggen dat ik twee maanden terug uit voorzorg alvast een maatje groter had gekocht, hi, hi. Mijn buik lijkt al echt te groeien, maar volgens mij is het nog wel een beetje vroeg daarvoor, dus het kan ook verbeelding zijn.... Ik heb vandaag een lekkere mama-joggingbroek gekocht bij de h&m, zit heerlijk. Bij de prenatal heb ik wat jurkjes in de opruiming gekocht, alvast voor over een paar weken. Daar is alles nu 2e artikel gratis voor de positiemode!

Hebben jullie verder nog tips voor een goeie zwangerschaps beha? Ik heb vanmezelf al een aardig grote maat, en ze groeien nu al uit al mijn normale beha's! Omdat ik dus vrij grote borsten heb moet ik wel stevige beha's hebben en zwangerschapsbeha's zijn altijd zonder beugel..... dan gaat het zo snel 'hangen'. Nu had ik vandaag een goeie gevinden bij de hunkemoller, hebben ze 'm alleen in het wit..... echt stom! Hebben jullie misschien nog ergens anders stevige beha's gevonden?

groetjes, juul

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Juul, ik blijf gewone beugel bh's dragen... ook voor de stevigheid en de beugel.

20. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    @Loran en Hopla: wat geweldig dat jullie echo's allebei goed waren. Ik mag maandag...bibber, bibber...
    Loran, wel een hele duidelijke echo zeg! Je ziet alles al zitten!
    Hoe krijg je die foto in je album? Eerst inscannen, neem ik aan?

Nou slaapt mijn zoontje 's nachts weer goed, wordt ik elke keer weer wakker. Lekker dan...En aan het eind van de middag krijg ik elke keer zo'n gevoel dat ik onwijs ziek aan het worden ben. Dat duurt een paar uur (zo van 4 tot 8) en dan zakt het weer. Voelt niet echt lekker. Dan denk ik, nou vanavond maar lekker vroeg naar bed, maar als het dan eenmaal 9 uur is gaat het wel weer en blijf ik weer te lang zitten. Niet altijd, ga ook wel eens om half 10 naar bed.

Worden jullie al minder misselijk? Ik geloof ik wel. Vind de echo heel spannend maandag. Wie van de meiden hier had er nu nog meer een echo maandag?

Deel Deze Pagina