augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi Silly,

Ook ik heb a.s. maandag mijn eerste echo en ik begin toch ook wel wat zenuwen te krijgen.

De misselijkheid blijft met vlagen voorbij komen, maar is ook bij mij wel wat minder aan het worden. Ook zijn mijn borsten nog wel gevoelig maar de echte pijn is er vanaf, gelukkig!

Ik zal aan je denken maandag. Hoe laat moet je? Ik om 10.00 uur.

Groetjes Manou

2. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Silly en manou, heel veel plezie maandag met de echo. ik heb m'n intake gesprek... om half 12. ben ook al een beetje zenuwachtig hoor.

Bruinverlies in nu gelukkig bijna over. Is wel een geruststelling maar zal toch blij zijn als ik het hartje volgende week zie kloppen ;)

Ga weer naar beneden, neefje van 9 is bij ons aan het logeren, kunnen we oefenen :) Veel plezier vandaag allemaal nog

Dikke knuf daantje

3. Niet meer actief

spannend zeg alweer meiden met eeen echo
    ik moet nog een paar weekjes wachten
    ben sinds vandaag psies 9 weken
    het gaat best hard vind ik eigenlijk
    en toch zal ik blij ben als ik de 12 weken ben gepassert
    behalve mijn borsten heb ik nu nergens meer last van misselijkheid kwam al met vlagen en is een beetje afgenomen gelukkig
    afentoe heb ik wel wat steekjes in mijn liezen maar mijn buik lijkt ook wel giga te groeien al
    hoop wel dat het effe zo blijft hoor niet dat ik straks met 40 weken uit mijn vel knap hihihihi

zie album voor buikfoto

4. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hi lieve allemaal,

ikke hier nog steeds extreem misselijk, ben wel meer uit bed, maar moet vaak snel weer gaan liggen om niet over te geven...blehh...ik heb nu ook last van huilbuien af en toe, omdat ik het zo zat ben die misseljkheid, ik kan er wel gek van worden...wanneer houdt het nou eens op en wanneer mag ik nu eindelijk eens gaan genieten? Voel me echt verdrietig (en die hormonen spelen ook op, dus de ene huilbui na de andere)..

Vrijdagmiddag met mijn mama de stad in geweest en heb 2 zwangerschapsbh's gekocht (zwart en wit) van het merk Anita. Bij een speciaalzaak (ook grotere maten). Ik had al 70D, maar loop nu in een zwangerschapsbh maat 70F! Bah, voel me niet meer sexy en een varken (mijn viend zegt dat ik wel sexy ben, maar ja die hormonen he?). Ik was ook iemand die veel ging sporten, maatje 34, maar ik ben ook best bang om zometeen een vet varkentje te worden, dus ik begrijp sommige meiden hier wel hoor! Ik moet ook wennen aan het veranderen van mijn lichaam, en dan die misselijkheid erbij..pfff...ik heb nog niet echt kunnen genieten... :cry:

Hoop dat de misselijkheid snel over is, dan kan ik ook wat meer gaan bewegen...

Sorry voor het geklaag hoor...maar het moest er even uit (en ik wilde niet weer gaan zeuren tegen mijn vriend, want die hoort dit elke dag al)

Liefs,
    Borsatofan

5. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Jeetje Borstatofan, ik zou met alle liefde wat van je misselijkheid en hormonen overnemen! Wat vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt!
    Echt sexy voel ik me niet, maar straks met zo'n mooie bolle buik.. dat vind ik wel mooi. Nu heb ik nog veel blubbers van mezelf hihi.. Wat ik van de 1e zwangerschap zo erg vond, waren die strepen op mijn buik.. En ik zie het nu alweer; alles wordt weer opgerekt dus ze beginnen alweer donkerder te worden. En dat terwijl ik me altijd suf smeer hihi..

Hier gaat het verder wel goed eigenlijk. Heb gister een gezellige avond gehad, we hebben om 10 uur nog lekker aso een broodjes shoarma laten koman hihi..Lekkur!

Vandaag ga ik maar weer wat aan de schoonmaal, na mijn vorige schoonmaakaanval is er niet zo veel meer gedaan.. (waar blijven die kaboutertjes wanneer je ze nodig hebt!)
    Fijne zondag allemaal!

6. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    hoi, ik moet om 13.15 uur. Zal ook aan je denken en dan horen we wel weer van elkaar hier hoe het is gegaan :D

Ik hoop dat we allebei met een goed gevoel thuis komen

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hey woepie, je buik is inderdaad al flink gegroeid zeg!
    De misselijkheid neemt bij mij ook af, maar speelt soms wel weer op ( vind ik helemaal niet erg).

Vandaag maar weer eens rustig verder waar ik gisteren mee bezig was (huis schoonmaken), en dan om 15u. naar mijn 2 paarden, die verwaarloos ik nu een beetje voor mijn gevoel :oops: .

Maar ga me eerst even een broodje pakken (ben net wakker), en dan even lekker douchen..
    Heerlijk het huis voor jezelf :oops:

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    hoi

Hoi juul je kan bij prenatal en de meeste babywinkels een goede bh kopen ik heb ze ook gehaald bij prenatal dit zijn groei bh's.
    En wat ze zeggen over beugels is dat het niet goed is als je borstvoeding wil gaan geven ik heb ook altijd beugels gedragen maar moet zeggen dat ze me zeer doen nu.

Voel me verder super vanmorgen pas om half 6 naar bed gegaan feest en gewerkt vraag me nu nog af hoe ik het vol heb gehouden ben wel moe ga nu m'n paard doen en daarna lekker op de bank.
    En ik eet me het ongans en blijf op het zelfde gewicht ik pas ook nog steeds in mijn eigen broeken en heb nog steeds genoeg ruimte.

Groetjes Sonja

9. Eliza

Eliza Lid

29 jul 2006
    52
    0
    0
    psycholoog
    Noord Holland
    Hé ladies,
    Zo ik ben wel jaloers op iedereen die een echo heeft gehad. Ik mag pas vrijdag voor een eerste gesprek. Ik kon ook morgen maar toen ik die afspraak maakte heb ik er vrijdag van gemaakt, want dat kwam beter uit qua werk. En daar baal ik nu wel van! Sukkel, dat ik ben, te veel aan mijn baas denken.
    Nou ik moet nog maar even geduldig zijn. Vrijdag zal er toch nog geen echo zijn. Dat doen ze toch niet bij een eerste gesprek?

Fijne zondag allen! Eliza

10. Kim26

Kim26 Actief lid

6 mei 2006
    116
    0
    0
    Australie
    Hallo allemaal,

Ik wil me graag aansluiten bij jullie augustus mama's. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en ben zoo blij.
    Ik ben alleen ongeloofelijk moe en misselijk de hele dag door. WOrd er echt soms gek van. Mijn borsten beginnen nu wat minder pijnlijk te worden.

We moeten 16 januari voor het eerste gesprek naar de VK. Ik hoop dat de echo dan snel volgt want ik ben echt zoo benieuwd.

@woepie jij hebt al een flinke buik zeg... Zijn het er geen 2?

Liefs Kim

11. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland

Ik heb maandag ook een echo, ik moet om half 4. Ik kan niet wachten tot het zover is. Overigens ben ik nog steeds de hele dag door misselijk, zo'n weeïg gevoel in mijn maag. Ik hoef niet over te geven of zo, maar soms wou ik gewoon dat dat ff gebeurde, misschien dat het wat oplucht.

12. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    @Eliza, ik heb morgen het eerste gesprek, krijg pas volgende week de eerste echo. Volgens mij gaat het de eerste keer echt om de info. Wat je wel en niet mag/kan, wat je verder voor afspraken krijgt enz. Volgens mij doen ze nooit gelijk de echo. Ben dus niet de enige die nog steeds aan het wachten is ;) ...

@Kim, welkom hier... Hoe meer meiden hoe gezelliger toch?

Enne, misschien een stomme vraag, maare waarom zijn beugel bh's slechter voor je als je borstvoeding wil gaan geven?

Snap trouwens echt niet hoe jullie(sommige dan) het zo lang kunnen uithouden.. Pas half 6 naar bed. Ben blij als ik de 9 uur haal, en dan bedoel ik 's avonds :)

Dikke knuf daantje

13. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hier nog wat nieuws van afgelopen vrijdag, de echo was kei goed, we hebben een kloppend hartje gezien.
    Jammer was wel dat het kindje lag te slapen dus verder weinig actie, maar ja lijkt nu dus al op zijn vader ook 100% rust! ;)

De foto zal ik van de week inscannen en in mijn foto album zetten. Ik was vrijdag volgens de echo 9 weken en 3 dagen, ik meen dus iets langer als mijn berekening maar ik lig dus keurig op schema.

14. Opening

Opening Niet meer actief

goedenavond ik had me al eerder aangemeld maar kan weinig schrijven heb het erg druk ik ben 31 aug uitgerekend dus ik meld mezelf bij augustus aan ik moet 24 januari naar de vk ben best wel zenuwachtig omdat ik soms ook pijn in mijn buik heb maar niet heel erg 24 jan kan ik het hartje toch al horen?

15. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik ben bang dat je dat nog niet kan horen dan met de doptone.. vanaf 12 weken vaak en vanaf de 14 weken kan je eigenlijk altijd het hartje met de doptone horen..

16. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Ik weet niet waarom je geen beugel bh mag dragen als je borstvoeding wil gaan geven. Ik wist het tijdens mijn eerste zwangerschap ook maar heb toch alleen maar beugels gedragen omdat ik ze gewoon veel lekkerder vind zitten. Daarna 7 maanden borstvoeding gegeven, dus bij mij niks aan het handje...

@ Kuki: jij ook heel veel succes morgen. Laten we met z'n drieen dan duimen voor elkaar op een supermooie en vooral goede afloop!

We horen van elkaar!

17. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    @Kuki: Succes morgen, spannend, laat even weten hoe het was.

Ik mag morgen om 10 uur en ik zie er enorm naar uit. Hoop natuurlijk op een kloppend hartje en een mooi compleet kindje wat goed "schema" ligt.

Ik zal voor jullie duimen!

Welterusten.

Manou

18. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hallo meiden!

mijn misselijkheid neemt eindelijk een beetje af!
    vandaag over een week mag ik eindelijk voor mijn eerste echo,ik ben zo benieuwd! ook wel eng hoor
    hoop dat alles goed is.

en ik ben erg moe niet normaal meer om 19:30 begin ik al te knikkerbollen op de bank!

xxx daan

19. Niet meer actief

whahahaha nou volgens mij niet hoor maar heb nog geen echo gezien dus wie weet :)

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik weet ook niet precies waarom je beter geen beugel bh moet dragen maar heb het al van verschillende kanten gehoord en de vrouw bij prenatal zei het ook nog toen ik daar 2 groei bh's kocht.
    Misschien dat ze toch teveel klemmen of zo en je borsten omhoog duwen.
    Ik weet het ook niet precies maar ik denk dat de vk het antwoord wel kan geven.

Ik weet ook nog steeds niet hoe ik het volgehouden heb tot half 6 smorgens maar heb gister middag lekker heel de middag geslapen hoor en gister avond ook weer op tijd naar bed ben nu weer kip fit maar moet vanavond werken en zal dan wel weer instorten.
    Moet nog zoveel doen huis schoon maken paard koken en daarna nog werken.

Groetjes Sonja

Deel Deze Pagina