Daarom heb ik er ook twee En als ik mamavanamber goed lees, krijg ik al sms als de bevalling begint...live verslag!
Oe, live-verslagen.. leuk idee. (zitten we bij lange bevallingen met z'n allen 30 uren achter de PC gekluisterd..)
Whaha ja idd! Ik vind het altijd erg frustrerend te weten dat iemand bezig is haha! Vooral als het dan een bekende ofzo is..
Poe zeg, volgens mij heb ik vandaag, naast de schilderijen tekenen, niks meer gedaan. Alleen maar aan de beeldbuis gekluisterd gezeten, natuurlijk veel te weinig gedronken, nu maar even een glas achterover slaan.
En ik ga mezelf opsluiten in de kledingkast, moet straks de stad in, maar weet echt niet meer wat ik aan moet trekken. Heb niet zo heel veel in maxisize Dus Lintje, heel veel succes vanavond, gewoon relaxed erna toe gaan, ga ervan uit dat het niets wordt, dan valt het altijd mee! Dames, ik kom vanavond nog even langs!
Dames, misschien is het handig om even een lijstje te maken met sms buddies ? Enneh, als het me allemaal gaat lukken wil ik zeker wel live verslag gaan doen van mijn bevalling ! In ieder geval wanneer ik denk dat het begonnen is (let op sms buddies: ik sms dus ook gewoon midden in de nacht ) en als de kleine geboren is !
Mijn zwager heeft vandaag z'n diplomauitreiking, dus daarna gaan we met de hele fam uit eten Pizza dus ik ben er vanaaf niet, maar Lintje, nogmaals Succes en iedereen tot morgen. ps, zijn we nu allemaal augustus tante?
Jeetje zeg, het lijkt hier wel een kippenhok waar een vos in rondkruipt, zoveel rumoer, hahahaaah. En eh.... niemand heeft nog gegevens van mij en ik ook niet van jullie dus op zich wil ik ook wel een lijstje of een SMS-buddie, maar ben even kwijt wie er nog over is , het gaat hier zo hard! Vind het ook wel fijn om elkaars mailadres te hebben, want ik stuur dan liever een felicitatiekaart via de mail! Aangezien ik zelf de deur bijna niet meer uit kom en ik weet hoelang post hier blijft liggen wanneer ik mannetje vraag het voor me te posten!
Dus een eis is dat je als sms-buddie JE TELEFOON MEENEEMT NAAR BED> ongeacht wat je mannetje daarvan vindt... Lijstje is denk ik niet nodig.. maar wie weet, Kiki is er vanavond misschien weer.. Jet, hoe voel je je verder? Raccon.. augustustante.. ik denk dat wel zo'n beetje Juni/juli/augustus/september-mama's en tantes worden
Zijn er meiden die deze hebben? www.minimonkey.nl ? Ik heb wel een buikzak van baby bjorn maar bij deze kunnen ze er veel lekkerder en eerder in liggen.. Vraag me alleen af, gebruik ik het, heb de buikzak bij mijn dochter ook maar een enkele keer gebruikt :S
Ik voel me vandaag hardstikke goed, het nieuws dat Sonja is bevallen van een zeeeeeeeeeeeeeer gezonde en prachtig mooie zoon maakt de k*tdag van gisteren weer helemaal goed ! Ik ben zo verschrikkelijk blij voor haar. Vandaag nog een heel gesprek met mijn moeder gehad, en die begon toen al over dat leven en dood heel erg dicht bij elkaar staan. Heeft mijn moeder soms voorspellende gaven ?
Wat een ontzettend mooi kindje van SonjaW! Ik sta er echt van te kijken dat ze nu al is bevallen maar ben ontzetten blij dat het zo goed gaat! Hier vandaag een rustige dag achter de rug. Veel te veel wind om naar buiten te gaan aangezien ik mijn jas niet meer dichtkrijg @lintje: heel veel succes vanavond meid! Smsbuddy's lijkt me idd een leuk idee om iedereen hier op de hoogte te houden van onze bevallingen.