Wat een mooie foto's van de kleine,krijg er gewoon kippevel van. Als ik na ga dat mijn kindje nu net zo groot is,want ik ben ook 34 weken en dat het nu nog in mijn lichaam zit kan ik het me haast niet goed voor stellen. Zo groot als het al is.
Nou, bij spugen, of smeren o.i.d. kun je er niet genoeg van hebben . Zo hoef ik een boxkleed niet elke dag te wassen, maar kan ik er bv. 2 of 3 tegelijk doen . Die 'harde', ook wel geplastificeerd, ligt er als een onderkleed eronder (zodat ze niet gelijk 'hard' ligt) Ik heb er in de hoeken knuffels liggen.. Doe er verder niets omheen...
Wij doen idd een bekleding rond heel de box, ook zijkanten enz ... Zal even een voorbeeldje geven, is niet mijn park hoor, je kan zien in mijn album.
@teddy:Ja gek idee he en dan heb ik 2 van zulke in mijn buik zitten moet zegge zit al niet gemakkelijk ze drukken tegen mijn ribben maar als ik zie hoe groot ze al kunnen zijn dan snap ik het helemaal
HOI HOI, Sonjaw,gefeliciteerd zeg! wat een knwap manneke! Sarah, mijn bekleding zit er ook al rond, kijk maar in mijn album... voor de rest veeeel te veem gekletst meiden!
http://i95.photobucket.com/albums/l151/draverLoran/335week.jpg Van voren gezien ( de broek zit vrij laag op de schaamstreek) http://i95.photobucket.com/albums/l151/draverLoran/335weken.jpg Vanaf de zijkant.. Net genomen.. Keek nl. in de spiegel, en zag er allemaal blauwe aders overheen lopen. En net nadat ik de foto's gemaakt had, kreeg ik weer een flinke harde buik
Wauw wat een mooi en compleet mannetje is Kenji zeg ! Zo bijzonder dat er zn perfect kindje met alles erop en eraan in onze buiken zit.... Wij zijn vandaag voor controle geweest. kindje is al ingedaald ! Kindje is geschat op 6 à 6 1/2 pond ! Hoeveel gram is dat ? Hier wel veel harde buiken , auwie !
Sarake, ik zie trouwens dat je even oud bent als mij haha, en je bent ook van Belgie! van waar ben je?
Mooi buikje Loran, idd bescheiden.. Wat ik me nog af vroeg he, voor de gene die gelijk flesvoeding gaan geven, moet je van te voren dan ook de flessenvan te voren al uitkoken, en je spenen enzo? Bij mijn dochter ben ik begonnen met de borst, en die mocht meteen na de geboorte aan de borst, is dat met een fles ook zo? want dan heb je denk niet de tijd ze dan uit te koken? (weliswaar in de magnetron maar toch)
De kraamzrg zei: dat de kraamverzorgende de flessen uit gaan koken, tijdens de bevalling... Hoef je zelf niet om te denken.. Ook moet je voeding in huis hebben...
Hoe gaan jullie dat trouwens doen als jullie bv willen geven? Zorgen jullie er wel voor dat je fles(sen) en voeding in huis hebt? Voor het geval dat je in het weekend bevalt en de bv wil niet lukken... Of denk ik nu al weer veel te moeilijk ?
Was ik ook nog weer even.... Goh zeg, ben nog steeds een beetje beduusd van het grote nieuws van Mama Sonja! Wij (mannetje en ik) zijn zopas even samen nog wat dingetjes gaan halen bij Prenatal en Zeeman. Heb nog het volgende gescoord: - Aerosleep - Lief pakje met voetjes - broekje met voetjes en shirtje - 2 nachthemden bij de Zeeman (een effen en ééntje met Betty Boop) - Een zwart jurkje die heel rekbaar is (ook Zeeman en koste maar 4.99 ) lekker voor met het warme weer (als dat nog komt ) Viel me wel heel erg tegen want ik had me toch een buikpijn en dat werd steeds erger, ook veel harde buiken. Het begint er op te lijken dat ik zelfs in de rolstoel niet meer er op uit kan, dat is me al te veel inspanning. Ben wel blij dat ik nu alles in huis heb wat ik echt zelf wilde uitzoeken. De andere (kleine) dingetjes die ik nu nog nodig ben kunnen mijn moeder of mijn mannetje ook halen. Dus dat scheelt weer. Baal er wel van hoor. Moest gelijk op bed gaan liggen toen ik thuis kwam zo'n buikpijn had ik er van. Dan zakt het gelukkig wel snel weer af.... Wie heeft er hier het lijstje met gegevens van iedereen? Iemand zou ook een SMS-buddy lijstje maken?!?! Ik heb daar namelijk ook wel belangstelling voor hoor. Is toch veel handiger om één iemand te SMS-sen als het zover is en dat diegene het dan hier weer kan doorgeven. En ik zou dus graag wel de emailadressen van iedereen willen hebben zodat ik ze een geboortekaartje per mail kan sturen. Zouden diegenen die dat willen (of die mijn SMS-buddy willen zijn) mij willen PB-en anders?
Wat? Ik ben er vier uur niet en er zijn 11 pagina's bij? Dan maar een extra scherm openen om overal op te reageren (moet ik eigenlijk al bij drie berichten hahaha ) Missgroovy: koopie toch? Ik ben bijna 180 euro kwijt! Lintje: succes vanavond! Hey Sonja al bevallen? Gauw ff lezen! Wow! Zo, het regende hier al, maar nu regent het hierbinnen ook, janken natuurlijk! Alvast gefeliciteerd Sonja en Ati met jullie zoon! En nog stiekem voorkruipen bij de juni-mama's ook, het moet niet gekker worden! Wat is haar babysite ook weer? Krijg nu helemaal de kriebels, moet als de *peep* kleertjes gaan wassen! STRESSSSSSSSSSS God, ik ben echt helemaal wappie nu, ik wil Lintje een pb sturen voor haar adres. Volgens mij was ik toch echt ook bij het uitje aanwezig dus heb ik zelf het adres van Sonja pfffffffffff ](*,) Hey ik heb wel een adressenlijst maar geen telnrs hierop staan. Ik zoek ook nog een buddy in dat geval! Ow, ik lees weer ff verder iets over een buddielijst? Mag ik "em ook?