Hoi meiden. Hier ben ik weer en ik hoop dat ik even mijn ei kwijt kan hier. Ik voel mij echt zo beroerd en kan lijkt wel alleen maar janken. Ik had allemaal plannen voor vandaag maar daar komt niets van terecht en lig alleen maar in bed. En dan zijn er mensen die zeggen dat ik niet zo moet zeuren en dat ik door moet zetten en dat ik gewoon zwanger ben en geen enge ziekte heb. Nou dat weet ik ook wel maar ik vraag hier toch ook niet om. Ik ben wat dat betreft een doorzetter en geef niet zo snel op maar als ik zo ben als nu mag ik dan een keertje klagen of moet ik maar mijn mond houden en door gaan tot dat ik er bij neer val. Ik denk heel vaak dat wij straks een mooi mensje in ons armen mogen houden en dat ik het daar voor doe. En ik ben heel blij zwanger te zijn maar ik wil me gewoon even uiten maar sommige mensen begrijpen dat niet denk ik. Als ik me morgen ook zo voel meld ik me maar ziek op me werk. Ik werk in de thuiszorg en ga op de fiets naar alle clienten toe omdat ik geen auto rij dus ik kijk wel even. Nou sorry voor mijn geklaag maar ik moet het even kwijt hoor. Doei Teddy.
Hoi Teddy, Je klaagt helemaal niet hoor! En de mensen moeten niet zo raar praten. Tuurlijk ben je blij dat je zwanger bent, maar de kwaaltjes die je erbij krijgt zijn niet leuk. Ik ken het ook, want deze week zat ik in een mega dip. Heb hier op de site ook even geklaagd, want hier snappen ze het tenminste. Heel veel succes meid en in de loop van de tijd gaat het vanzelf over. Warme groeten van Friezin
Dank je voor je lieve woorden Friezin dat doet mij goed. Fijn als er mensen zijn die je begrijpen en je geen zeur vinden. Mijn vriend komt zo thuis en die vind mij ook geen zeur dus bij hem kan ik ook even lekker uit huilen. Doei knuffeltje van Teddy.
Zalig is dat om lekker bij je vriend uit te kunnen huilen. Sommige mensen hebben altijd zoiets van: je wilde toch zwanger worden, nou dan moet je ook niet zeuren. Nou lekker is dat! Zo'n mening is gewoon hartstikke stom! Laat ze maar lekker kletsen en voordat je het weet voel je je helemaal op de roze wolk. liefs van Friezin
Zijn er al meiden die weten of ze straks het geslacht willen weten van hun kindje? Wij willen het wel weten en ik ben zo nieuwschierig dat ik het vroeg of laat als nog weten wil. En zijn er ook meiden die net als ik ook niet van water drinken houden? Mijn vk zegt goed water te drinken maar ik vind het zo vies. ook voor mijn zwangerschap vond ik het al nooit lekker. Met de zomer als het warm weer is dan lukt het nog een beetje maar anders niet hoor. Ben benieuwd naar jullie reactie. Doei Teddy.
Hoi Teddy Mijn man en ik willen alle twee niet weten wat het wordt. Water: ik kan er niet genoeg van krijgen, want ik heb zo'n dorst. Het is vreselijk! Dus, nee tot nu toe komt het mij niet bekent voor, maar ja...dat kan altijd veranderen. Groeten van Friezin
Hoi Teddy, Ten eerste; je zeurt helemaal niet hoor! Ik voel me soms ook vreselijk beroerd en die roze wolk...pfff..ik zie dat soms ook heel anders. Maar ga idd maar lekker uithuilen bij je vriend, lekker toch! En meid het komt wel goed! En over het geslacht: Ja we willen het ook graag weten. Vooral uit praktisch oogpunt en ik wil de spullen en kamer er echt op aanpassen (vind beige of groen zo saai, maar das mijn mening). Kan niet wachten! Liefs
Nou lekker weer... Heb ik dankzij mijn zusje, ook nog weer eens problemen met mijn moeder. Zie het nu echt helemaal niet meer zitten. Het is dat de kleine me in bedwang moet houden, anders wil ik niet over de gevolgen hebben. Denk dat ik maar beter op een eiland kan wonen waar ik alleen ben straks met de kleine, doe ik ook niets verkeerd.. Sorry, ben helemaal kwaad etc. hiero. Sorry als ik verkeerd typ o.i.d.
He dames, even advies gevraagd hier. Ik heb sinds vanmiddag behoorlijk wat bruin verlies (zit tegen ongi hoeveelheden aan), eigenlijk denk ik dat het einde verhaal is voor mij deze keer, maar moet ik morgen dan de vk bellen of gewoon alles even afwachten. Bedankt alvast voor jullie adviezen.
Morgen toch voor de zekerheid de VK bellen! Daar zijn ze immers voor. Gelukkig is het nog bruin verlies, als het echt rood is, moet je gelijk bellen hoor!
ja ik wil het absoluut weten deze keer mijn eerste zwangerschap wilde ik het ook weten maar besloot later toch maar niet te willen weten en eigenlijk zei mijn gevoel al dat het een meisje zou worden de eerste keer ben benieuwd wat mijn gevoel nu gaat zeggen en of ik gelijk heb ik wil het echt graag weten en mijn vriend ook niet dat er nog iets aan te veranderen is maar ik vind dat gewoon leuk enneuh water nou hier heb je juist een liefhebber heb het altijd heerlijk gevonden drink dan ook vaker een flesje spa blauw dan een flesje cola onderweg hihihi mijn vriend zit me dan heel vies aan te kijken die snapt dat niet want er zit geen smaak aan vind ie nou ik vind het wel gewoon lekker
ohhh meis het zit je ehct niet mee allemaal he kop op hoor had mijn eerste zwangerschap ook ruzie met familieleden en dat heb ik tijdens de zwangerschap nog op weten te lossen en geloof me dat ging niet over kleine dingetjes het zal allemaal best wel goed komen hoor maar van mij krijg je in elk geval een hele dikke cyber knufffffffffffff
Hoi Kiki, Zolang je geen buikkramp hebt en het niet helderrood is schijnt het vaak geen probleem te zijn, maar zou inderdaad morgen wel even de vk bellen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Sterkte ermee!
Kiki ik begrijp dat je je zorgen maakt maar het kan ook gewoon bruin verlies zijn hoor. Ik heb het in het hele begin ook gehad met wat roze bloed erbij en heb toen ook mijn vk gebeld en die vertelde dat als ik geen erge krampen voelde en het bloed niet helder rood is ik geen zorgen moest maken. En kijk ik ben nog steeds zwanger en de echo was helemaal goed. Maar bel gewoon je vk daar zijn ze voor. Sterkte meid en ben benieuwd wat je vk gaat zeggen morgen. Doei dikke knuffel van Teddy.
Wij willen wel graag weten wat het wordt. Van onze eerste wisten we het ook. Mijn schoonzus heeft twee dochtertjes gehad, zed wil nu alles wegdoen, maar houdt het nog even vast totdat wij zeker weten wat het wordt. Als het een meisje wordt, zijn we gelijk van kleding voorzien gedurende de eerste jaren. @Kiki: lekker je VK bellen, anders raak je alleen maar meer zenuwachtig en dat is ook niet goed.
Hoi, water lust ik altijd wel, maar nu ga ik bijna elke keer zowat over m'n nek. Dit los ik op door er een klein btje limonade in te doen. En mijn vriend wil weten wat het wordt, maar ik niet. Hoe los ik dit op?
Ik wil ook weten wat het word. Ik wil vragen of ze het op een briefje willen zetten, en als ik te nieuwschierig wordt, dat ik dan kijk. Mijn vriend ( wel erg betrokken met de zwangersshap ineens ) wil het niet weten. Vandaar dat ik het zo wil doen.
Owja, water komt er momenteel niet in bij me. Gaat er net zo hard weer uit! Drink veel dubbel fris, en zit net aan een stukje chocolade (witte) Niet dat het me nu smaakt, maar goed. Verder ben ik blij dat ik nu weer misselijk ben. Weet ik dat de kleine zich goed houd. Door het gestress van vanavond weer iets bloed verloren, gelukkig niet veel. Dus nu ik misselijk ben weet ik dat het goed is Ben zo onzeker. Maar goed, ik ga voor augustus, dat ik een gezonde baby in mijn armen heb. BTW. Mijn gevoel zegt een jongen, in mijn dromen, droom ik vaak over een jongen, maar ik zie ook regelmatig een meisje. Verder als ik 'neutrale' pakjes wil halen/ kijken, trekt mijn gevoel ineens heel sterk naar een meid. Hmmzz.. Wel weten wat het wordt is een soort van 'gemak' ivm. kleding. En niet weten wat het wordt maakt het natuurlijk ook wel weer spannend