augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Kiki: ik duim voor je! Heel goed dat je toch naar de VK gaat, anders had je het hele weekend over hiermee gezeten. Heel veel sterkte en zoals de anderen ook al zeggen: houd ons op de hoogte.

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    kiki veel suc6 ik hoop dat de wolk straks toch weer wat opklaart voor jullie!

Dikke kus Marlies

3. Niet meer actief

kikki meid heel veel succes ik hoop dat er niks aan de hand is en dat je kindje er gewoon nog zit

4. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Kiki dikke knuf en probeer te verrtrouwen op je lichaam en baby!
    Stertke ermee meissie!

5. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik duim echt keihard voor je Kiki!

6. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Lieve kiki,

Heel veel sterkte vanmiddag en hoe moeilijk het ook is, probeer positief te blijven denken...ik hoop echt dat je vanmiddag een mooie echo hebt en dat je van je ongerustheid af bent..Ik duim ook hard voor je meid!

Liefs en dikke knuf,
    Borsatofan

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ontzettend lief van jullie! Gelukkig gaat mijn zus mee, was absoluut geen probleem voor haar, erg fijn.

Trouwens net wel heel erg moeten lachen. Ik wilde mijn nieuwe bussen van MvM binnenhalen en toen was het kratje omgewaaid...ik ben twee bussen kwijt. Heb er zelfs eentje ongeveer honderd meter verderop gevonden...oeps...

8. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Kiki ook ik hier in Amstelveen leef ik erg met je mee en hoop dat het een goede echo mag zijn.
    Heel goed van je dat je toch de vk hebt gebeld en zo zie je maar zij kan je helpen een echo te maken.
    Ben erg benieuwd hoe de echo is geworden en hoe het nu met jou is.

Grappig ja dat die flessen omgevallen zijn door de wind.
    Gelukkig kon je er zelf ook om lachen.
    Nogmaals heel veel sterkte en ik denk aan je.

Doei dikke knuffel van Teddy.

9. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    he kiki heel veel succes vanmiddag.

Veel liefs.

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou heb vanmorgen ook de vk gebeld over die bobbel omdat hij steeds meer zeer gaat doen nu ook al met lopen en zitten.
    Hebben ze net terug gebeld en ze wil dat ik zo snel mogelijk langs de huisarts gaat om het na te laten kijken omdat ze niet weet wat het zou kunnen zijn.
    Maarja huisarts niet te berijken pas om half 4 maar de praktijk wel open om half 2 dus ga ik maar lang en eis ik gewoon dat ze vandaag nog kijken..

Jullie horen het vanmiddag wel wat het misschien is.

Groetjes Sonja

11. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Kiki=>mijn duimen draaien voor je meid! Goed van je dat je toch de vk hebt gebeld en ik hoop dat de echo goed is

Sonja=> jij ook succes. Ik hoop dat de huisarts naar je wilt luisteren.

Groeten van Friezin

12. Hoi Kiki

Heel veel sterkte vanmiddag. Ook hier word voor je geduimd dat alles goed is met de beeb.... Hoop dat je daar in elk geval een beetje steun aan hebt, dat je niet alleen bent. En ik hoop op goed nieuws !

Sonja jij ook sterkte vanmiddag bij de huisarts. Ik hoop dat het iets simpels is wat makkelijk te verhelpen is...

Sterkte meiden
    Liefs Kirsten

13. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hey kiki ook ik wil je veel sterkte wensen.......

bij mij is verder alles goed..........
    wij willen dit keer wel weten wat het wordt.....
    ben op dit moment super verkouden......
    mijn misselijkheid is gelukkig voorbij....
    ben nu alleen wel super moe....
    hoop dat het met de rest van de dames ook goed gaat...
    groetjes tamara

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi allemaal

Bedankt voor alle goede woorden

ben net bij de hs geweest hij vermoed dat het mijn darmen zijn dikke darm maar als ik over 2 weken nog last heb wil hij een echo en bloedprikken.
    Dus nog maar even afwachten.
    dinsdag wil ik het er ook nog over hebben met de vk en dit vooral omdat we ook weg gaan de 27 ste voor 3 weken en heb geen zin om met pijn te lopen.

Ik hoop Kikki dat het bij jou goed is gegaan.

Groetjes sonja

15. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Hee Sonja, vervelend dat ze je gewoon weer wegsturen.. Hopen dat de vk wat meer aktie onderneemt!

Kiki: ik hoop dat het goed is gegaan..

Hier gaat alles nog prima, op rugpijn na. Maar ja dat gaat ook wel weer over. Ben vanmiddag naar de gipskamer geweest en heb een nieuwe brace aangemeten gekregen. Heb namelijk 2.5 jaar geleden mijn enkel op 2 plaatsen gebroken en dat doet nog steeds zeer.. En eigenlijk wilde de arts opereren, maar ja, nu kon ik ook eindelijk eens zeggen : ik mijn toestand,,, haha. Nu wordt het dus over ongeveer een jaar. Heb er zin in (NOT)

Hoe gaat het bij jullie?

16. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden

Begin deze week zat ik nog in een dipje: misselijk, zweverig in het hoofd, niets willen doen enz. Ik heb verder problemen met mijn ontlasting en ontzettende dorst.
    Mijn dip is gelukkig over. Soms vraag ik me af: Ben ik wel zwanger?
    Dan haal ik voor de zoveelste keer mijn test te voorschijn en dan zie ik een tweede streep. Hebben meer mensen dit (dus onzeker of ze wel zwanger zijn?). Aan mijn buik zie ik ook nog niets, maar ja ik ben ook nog maar 7 weken, dus wat niet is, kan nog komen.

Ben benieuwd trouwens hoe het met Kiki is gegaan. Hoop zo dat de echo goed is.

Groeten van Friezin

17. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ja ik keek ook al of er meer bekend was over kiki, duim hier keihard voor haar!

18. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Friezin, ik heb dat ook af en toe hoor, zou ik nog wel zwanger zijn? Je ziet niks namelijk, en van de week voelde ik me echt beroerd, maar das nu weer wat minder. En mijn zwangerschapstest erbij pakken helpt ook niet meer, streepje is bijna verdwenen, heeft een poos in het licht gelegen. Maar toen er een streepje was, was die er ook echt. Ja en meer kan je voorlopig niet doe, want nog niks is zeker. Ik mag pas 23 januari naar verloskundige, maar dan weet je nog niks. Heb echo waarschijnlijk pas bij 12 weken. Beetje ideeën opdoen op internet is het enige wat ik kan doen... en die heb ik nu ook wel gezien...

19. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Weet je wat ik dan weer het grote nadeel vind van internet: je leest hier wel heel vaak wanneer het niet goed is gegaan! Dat maakt me wel heel erg onzeker, oh ik voel daar ook een pijntje gaat het hier nu ook mis...
    Maar ja het is wel ralistisch, en gelukkig is het heerlijk om ervaringen ed te delen hier!

Nog steeds niets van kik... spannend!

20. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Kiki, ik hoop dat je met goed bericht hier terug komt. En dat je een klein lief kindje in goede gezondheid hebt gezien op de echo.........

Deel Deze Pagina