augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Vanaaf even samen gaan?

Box, is het al te vroeg om die neer te zetten? Doe ik ook is iets nuttigs :)

2. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Nee hoor Kiki, wij zetten hem vandaag of morgen ook op. ;) De computer is inmiddels al verhuisd. Die staat nu boven, dat is wel even wennen. Als ik nu wat wil drinken, moet ik er voor naar beneden. haha.

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Box te vroeg? Volgens mij zijn hier meiden die het al vanaf januari hebben staan.. dus.. te vroeg neeuuh.. Maar wel te vroeg.

AHH.. de bon! Zou dat allemaal in mijn Focus passen?
    Kiki, heb nog een serieuze vraag.. Deze hierboven ook hoor, maar als de benzine op is.. gaat het lampje dan branden in de Focus? Hij staat nl al een tijdje op 0 en brandt nog steeds niet.. Heb nog nooit getankt en heb hem nu al een maand! :confused:

4. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Dat doe je goed Lintje, hier word zeker 1 x in de week getankt.

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Met de focus kan je een behoorlijk (bmw niet ontdekten we later..grmpf) stuk doorrijden als hij op 0 staat, alleen ging bij ons het lampje altijd wel branden...dus of je metertje is kapot, of je lampje.

...maar zwangere muts, heb je wel de sleutel in het contact gestopt?

6. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

box te vroeg,,,,,mmmh staat hier al vanaf week 22 ofzo. Anders was t zo'n leeg hoekje in t huis hihi

Beter een maand niet hoeven tanken

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Dan ga ik straks maar eens kijken of ik ook zo technisch ben dat ik de box daadwerkelijk in elkaar kan krijgen.

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    whahaha.. anders gaat het lampje nooit branden.. Tuurlijk.. maar onder het rijden kijk ik de hele tijd GA NOU AAAAHAAAN.. Maar je kunt met de focus dus een tijdje op 0 rijden. Zo.. op de hoogte.. als ik stil sta langs de weg bel ik jou op, kikiriki..

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Word je dan niet gek, dat die box daar staat.. kan nog wel weeeeeken duren.. Ok. ben gewoon jaloers..

10. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

nee joh das net leuk, al je kadootjes wat je krijgt stal je daarin uit en kun je steeds pakken om te bewonderen. Je hebt m tegen de tijd dat minimuis er is al 10 keer anders ingericht enz.
    Ik vind t gezellig staan in huis.

Kijken jullie trouwens nooit op de kilometer teller? Ik weet precies hoeveel ik maximaal kan rijden met mn autootje op 1 tank.
    Hou dan ook rekening met autsnelweg rijden of alleen stad. Werkt perfect, dan weet ik ook al als ie in t rood staat hoelang ik nog door kan sjezen

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Maar ik heb nog nooit getankt dus weet ik ook niet hoeveel km ik kan rijden.. :(

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Nou.. dit is mijn overweging:

Stad in op de fiets:
    Verjaarscadeautjes
    slaapzakje
    Foto's bestellen
    Batterij kopen
    Skippybal aanschaffen
    Dasty kopen
    Boodschappen
    en wellicht ff naar de kapper

Naar Grou met de auto:
    Kinderwagen
    Box
    Autostoel
    Bad en toebehoren
    Badstandaard
    Commodeplank

of allebei.. maar dan moet ik nu weg en ik voel me slapjes..

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Het zou een doorn in het oog zijn in ons minimalistische paleisje..

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He, ik zeg nog zo, als je metertje op 0 staat, moet het lampje gaan branden.
    Na een keer een bezine ongelukje met doorrijden te hebben gehad in Duitsland, zonder navigatie om drie uur 's nachts (oke, met 210 slurpt een auto ook wat meer) worden er hier geen risico's meer genomen.

En box in de weg staan...denk het wel, maar mannetje moet de wieltjes er nog onder maken, anders duurt dat ook weer een paar maanden. Net als onze buitenlamp die al anderhalf klaar ligt, de lamp voor boven de eettafel, tv kabel dwars door de kamer...oei, ik verplaats de nesteldrang naar mijn man!

15. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Allebei, voel me al dagen shity maar heb gisteren ook met mijn slaapkop de vloer in de was gezet.... niet miepen maar die spullen halen *schop onder de kont geeft aan Lintje* ;)

Maareh iemand slaap tips? heb dikke ogen (en dikke poot), geen zin om te douchen en moet dalijk op verjaardag en mijn broek zit in de droger die ik aan wil doen......
    goh zou het weer een druilerige dag blijven ? :D

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Hebben jullie dat ook, zo'n familielid die kaartjes stuurt namens haar en haar man.. En bij IEDERE gelegenheid, nooit een kaartje vergeten, altijd datzelfde handschrift dat je de envelop op de mat ziet liggen en denkt; och.. wat zal er in staan? En dat je man dan precies weet wat er in zal staan omdat ALTIJD ondertekend wordt met "heel veel liefs" en dat de zin altijd begint met "Lieve L en T" en dat je gebaseerd op de gelegenheid direct kunt raden wat voor kaart het is en wat de tekst zal zijn en dat er ook altijd in staat; 'heel veel liefde, geluk en gezondheid toegewenst." Standaard! Deze kaartjes gaan bij ons dus richting oud papier omdat ik ze ongeloofwaardig vind.

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hahahaha, die herken ik heel erg goed! Heb haar een keer gevraagd hoe ze het voor elkaar krijgt om zo 'attent' te zijn (ben zelf een enorme zeef). Ze heeft het me laten zien.

Het is een systeem, een maal per kwartaal gaat ze door de kalender (die irritant volledig is) en haalt dan alle kaarten die ze nodig heeft, schrijft ze alvast en doet er post-its op met de verzenddatum. Elke dag kijkt ze even op het stapeltje en post degene die weg moeten op weg naar het werk :rolleyes:

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Neeej echt? :confused: Dat is niet attent, dat is: "ik wil graag aardig gevonden worden".

19. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Oh oh oh dames wat zijn jullie weer lekker aan het klessebessen zeg !

Ik las iets over een creditcard van de man: wij hebben dan wel geen creditcard, maar nog wel 2 aparte rekeningen, en IK heb beide pasjes, hahahahaha ! Als ik ga shoppen laat ik mijn Rabo pas mooi zitten, en neem ik zijn ABN ! En hij maar denken: hoe kan het toch dat Mariette elke keer zo veel geld overhoudt op haar rekening :) :) :)

Whahahaha, een skippybal: die had ik ook aangeschaft voor mijn bevalling van Amber, maar ik werd op een gegeven moment zo nijdig dat ik dat ding in de hoek heb gesmeten, ik vond de weeendans samen met Erwin veel leuker om te doen ;) ;) ;)

Ik verveel me trouwens het honketonk, ik denk dat ik zo maar eens ga kijken in het nieuwe huis, Erwin is gisteren druk bezig geweest, dus ben benieuwd wat ik daar ga aantreffen... En ja dames, ik heb mijn fototoestel weer gevonden, dus ik ga ook meteen foto's maken van de kamers......

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    mamsievanamber, weeendans? Dat klinkt gezellig! :D

Deel Deze Pagina