augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    heb je die nog niet gehad tijdens je sufclubpufles ?

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Nee, die heb ik nog niet gehad tijdens mijn k*tclubflutles

3. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    He, wat zie ik nu ? Ik ben vandaag precies 36 weken zwanger, over een week mag ik thuis bevallen, joehoeeeeeeeeee ! Mag ik Erwin wel ff een schop onder z'n hol geven dat hij een beetje opschiet....

4. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

haha lintje, ik heb hier wel dat ik precies aan t handschrift zie van wie de kaart komt en dat ik dan al meteen weet of ik die leuk vind ja of nee.
    Mijn peettante bv die heeft elk jaar met mn verjaardag standaard de datum rechts boven in de hoek staan (net alsof ik ze bewaar van elk jaar) met een dubbele streep eronder. Dan hartelijk gefeliciteerd, de namen van hen beiden en dan zo'n krul eronder. En elk jaar een kaart met bloemen, zoiets wat je ook krijgt als iemand sterft ofzo.

Dat jullie de box zo'n sta in de weg vinden joh. Die van ons staat in een hoek van de kamer, niemand die er last van heeft. Er hoeft verder ook niks voor aan de kant of weg.

En tsja lintje was de tank niet vol toen je m kreeg dan. Mss dan een tip om gewoon te gaan tanken nu. Volgooien, teller op nul en sowieso kijken waar je teller nu op staat dan kun je t ff in de gaten houden. Want als t lampie niet gaat branden en hij staat al geruime tijd op nul dan heb je kans dat je dadelijk stil staat hihi.
    Trouwens in het boekje van de auto staat toch hoeveel er nog in de tank zit als ie op rood staat dus kun je een beetje rekenen.

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wel op zijn tenen neem ik aan :D

6. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    De weeendans werkte voor mij echt zoooooooooo ontspannend ! Je gaat dan met je armen om de nek van je partner hangen, hij ondersteunt je in je rug en je gaat dan zachtjes heen en weer deinen, geweldige uitvinding !

7. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    He Lintje gewoon even een broodje eten en dan allebei gaan doen en het beebspul halen en de stad in.
    En al een hele maand niet getankt? Je rijdt er wel mee neem ik aan? En dan wordt het toch hoog tijd dat je een keer gaat tanken hoor, gewoon klepje open, dop losdraaien en slang er in hangen. Oja en niet onbelangrijk als je klaar bent de slang er weer uit halen.....
    Box staat hier nog niet, is ook niet erg practisch tijdens zo'n verbouwing... Maar als de vloer straks ligt (waarschijnlijk 30 juli) zet ik 'm denk ik ook alvast neer.

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    he hallo sta ik even onder het valwater zijn er al weer 2 pagina's bij.

He mamavanamber dat schiet al op he.

Lintje ga wat doen.Hub langs de pomp om niet stil te komen staan. en dan gewoon verder.

Hier allebij eenbij een eigen ccard

9. missgroovy

hihi hier ook beide pasjes in mn bezit maar ja aan dat pasje van roy heb ik niks. Daar gaan alle vaste lasten vanaf en dan is t op hihi

Snap soms niet hoe mensen dat allemaal doen maar zal aan mij liggen :-D

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    oh, zo'n dode bloemenkaart.. die krijg ik altijd van m'n grootouders aan de koude kant.
    Maar ik laat Tj ook wel vaak een kaart schrijven, vooral als zijn familie en vrienden jarig zijn ofzo.. En die vrouw die schrijft altijd alle kaarten.. HIJ nooit.. ik geloof het niet meer.. ik vind het niet eens leuk om een kaart van hun te krijgen. Maar ja, vandaag lag er dus weer eentje;
    "Lieve L en T,
    De laatste loodjes, geniet nog even van het gevoel in je buik" "Veel liefde, geluk en gezondheid toegewenst, heel veel liefs en een dikke kus H en B."
    "p.s. moest aan je denken, daarom deze kaart"

Geniet van het gevoel in mijn buik? Hoe kan zij dat nou weten, zij heeft geen kinderen! En hoeveel geluk en liefde en gezondheid kan een mens in een maand toegewenst krijgen.. het is echt weinig origineel en zeer ongeloofwaardig en het schreeuwt om: "Vind mij aardig, vind mij aardig!"

ja, Son, Ien, groove.. hoeveel schoppen krijg ik nog.. ik ga al

Ien, ik ben geen Albers..

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    We zien het straks wel op nu.nl

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Wie gaat er met mij meeeeeheeej?

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou ik ga wel mee alleen ga ik hier in de buurt mijn wagen ophalen goed ;)

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ah, dat stimuleert! Goed.. voordat het vijf uur is.. Dag lieverds!

15. missgroovy

hihi mss had je tante t wel op de kalender staan en van te voren geschreven dus stel de kleine was al geboren dan had je die kaart nog gekregen van ze :)

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hahaha jah. Nu we het systeem dankzij Kiki kennen trappen we er niet meer in! [-X

oe, ja, ik gaaaaaaa...... jullie missen.

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    nou schiet op :) :) :) :) :) :) :) :)

18. missgroovy

ooeee mama sonja komt met t vingertje :)

19. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Lintje, muts, ga eens wat nuttigs doen joh whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha !

20. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Net kwamen trouwens mijn zusje en haar vriendje even langs, zijn net terug van vakantie in Zuid-Frankrijk en poepie poepie bruin ! Ik ben jaloers :cry: :cry: :cry:

Deel Deze Pagina