Miza. veel plezier straks! Ien, knuf voor jou! Heb net m'n fietsje gehaald \/ helemaal blij! Maare moet zo nog ffe een foto maken hoor. Krijg weer helemaal zin om hele afstanden te gaan fietsen
Maare je ziet het het helpt ze is weg hahaahahahahaha Bruin ja ik wil ook bruin zijn en nu helemaal ga denk ik maar weer eens met een zonnebank kuurtje beginnen verlaat normaal doe ik dat altijd zo dec tot maart voor een beetje kleur.Maar nu moet maar gewoon de zon gaan schijnen.want krijg echt de sch....t van dit weer niet normaal meer giet hier al heel de dag.
Het is zomer! Maar niet hier, ben ik nu de enige die het niet erg vindt? Geen uitbreiding van het zwangerschapsmasker, geen extra opzwelling van mijn ledematen (heb net ontdekt dat ik dikke enkels krijg) en geen tuin hoeven te sproeien Maar om jullie even jaloers te maken, hubbie belde net uit Milaan, zit in het zonnetje op het terras een heerlijke pastasalade naar binnen te werken, het schijnt daar wel echt zomer te zijn
HAAAAAAAAALOOOOOOOOOOOO missed me? Es effe kijken, fietsen Daantje, voor de lol moet zo ook nog, want hubbie heeft de auto meegenomen. En vind jij 499/ 599 goedkoop voor een fiets? Lintje, ik wil wel mee ! Oh, ze is al weg Kiki, ja, niet te warm, erg fijn, maar de regen mag je houden Hmm, pastasalade Son, hier ook best wel geschrokken van onweer vannacht, uk werd er wakker van maar hubbie niet En jij bent al bruin (vergeleken bij mij iig) Hubbie krijgt altijd een verjaardagskaartje van zij stiefopa en oma, en die zijn de enige die nog schrijven proficiat zijn verjaardag is niet compleet zonder die kaart Wie had ook alweer de vloer in de was gezet? Die is gek, red hier net de kamer stofzuigen nog stop zo nog effe een wasje erin en dan ga ik toch echt maar even naar de winkel. Sommige dingen moet je gewoon halen.
Veel warmer hoeft het ook niet echt te worden van mij maar een paar dagen GEEN regen achter elkaar zou welkom zijn
Ik vind t ook wel dik prima zo, mn regenton weer vol dus lekker makkelijk planten water geven als t weer droog is. Lekkere kleren aan (heb niet echt luchtige zomerkleren die ik nu aan kan) en niet puffen en zweten enne fietsen,,,ken t woord wel maar dat is hier ook wel in een andere manier van t woord en ook dat ken ik bijna niet meer
Hallo, is het de bedoeling in 1 dag de volgende 100 pagina's te halen? Als je ze krijgt, geef ze dan meteen ff door aan mij.... Kom ik op school, is de hele weg afgezet omdat de putten het regenwater niet aankunnen. Kan ik dus de auto een kilometer verderop zetten en dan dat stuk weer teruglopen met mijn krukken... Gelukkig ben ik oostindisch blind en ben gewoon langs het hek gereden en heb de auto precies voor de school gezet GNA GNA. Eerst wilden ze protesteren, toen zagen ze dat ik met krukken liep en was alles goed. De box heb ik geloof ik inderdaad al vanaf januari staan, maar dat is ook omdat we toen een andere bank kregen. Kon ik gelijk ff "passen" en zo is het ook gebleven. Lintje: wat nog veel belangrijker is na het tanken: betalen! Wou laatst met mijn suffe (zwangere) kop zo weer de auto instappen en wegrijden. Bedacht me op het laatste moment dat dat niet zo'n slimme zet zou zijn geweest (zie de politie al achter me aanrijden). Verder heeft mijn hubbie zojuist ff de vloer gezogen, dus ik hoef het lekker niet meer te doen. Hij is vrij vandaag vanwege die crematie. Ik ga er trouwens niet heen, het is in Amsterdam en ik kan gewoon echt niet lang in de auto zitten. Bovendien moesten we dan Gabriël meenemen en dat leek me ook niet zo'n succes. Ik heb hem vanmorgen lekker die tweede blije doos laten halen, dus nu stik ik in de luiers. Ik heb hem zelf ook even zijn eigen verjaardagscadeautjes laten halen dus ik ben er weer klaar voor hihihi Moet ie bij het uitpakken maar echt verbaasd doen!
pfff net ff 2 keer heen en weer naar school gefietst, daar ga je wel van zweten hoor! Tis nog geen 3 minuten van hier, maar jeetje mina, ik loop leeg! Yoran was vergeten dat ie speelgoed meemocht naar school, dikke tranen met diti pruillip.. Mama fietst wel een keertje extra heen en weer (en zijn juf maar lachen!) Zoiets raars, zal wel zijn omdat morgen de laatste schooldag is, maar er is vandaag al 6(!) keer gevraagd wanneer ik nou eens denk te gaan bevallen. Blijkbaar zie ik er hoogzwanger uit ofzo (zag dat er ergens een topic over was hihi). Zelfs juf vroeg wanneer het zo ver was. Met een beetje pech pas in t nieuwe schooljaar (die begint hier 20 aug..) Sonja, wat een ontzettend lief kaartje!
hier hebben de kids al een week vakantie! Nog 5 te gaan haha. Heerlijk de kids gaan 12 augustus alweer naar school. Dus dat betekent dat als ik beval die 2 van mn schoonzus gewoon naar school moeten :-D Zo blij mee. slaaptips,,,,uhm gewoon 3 nachten k*t slapen en dan de 4de nacht zo moe zijn dat je heel erg vast slaapt (dan wel weer 3 nachten niet maar goed tis er 1 wel goed)
pff, ben wel blij dat dit nr 1 is, moet er nog even niet aan denken om nog een uk naar school te moeten brengen. alles p zn tijd
Heee, ik snap opeens die bidetreclame hier boven aan. Klik er maar es op en dan naar >bidet info, onderaan is voor ons
Nee, echt geen bidetreclame hier! Sowieso nooit last van reclame o.i.d. En dames, hier ook erg blij dat ik nog geen andere kinderen weg moet brengen, halen etc...zou er echt de puf niet voor hebben.