augustus 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Silly43, Nov 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Ben ik weer ff…
    Heb net de cursus “hoe maak ik mezelf moe” gevolgd in de stad:
    Nieuwe batterijen bij de Dixons
    Foto’s bestellen bij de HEMA
    Slaapzakjes kopen bij de Prenatal.. en och, wat een lief pakje en och een voedingsBH!
    Nachthemden bij de Zeeman, ow, die slome broeken zijn ook wel makkelijk
    Gymball bij de Intersport (17,05 euro… Joehoe)
    Barbie en een Dino bij de Intertoys
    Dasty bij de Wibra
    Boodschappen bij de AH
    Och, en als ik toch in de buurt ben ff naar de drukkerij om te kijken of het proefdrukje al klaar is.. OOOOOOOOOOOH, wat mooi! (Tj, wilde strakke letters a la Sonja.. maar ik mocht wel een heel klein beetje lintje-fantasie in het kaartje stoppen vond ik dus heb superleuke dansende letters.. ff afwachten wat Tj zegt vanavond.. “maar dat kaartje van Sonja is toch mooi? En waarom geen zwarte letters maar bruine?” jaja.. ga maar met Sonja trouwen dan..)
    Enveloppen meegekregen! Heerlijk.. lamme arm krijgen.

O. en nu nog met de auto naar de babywinkel he.. pfff..
    En ondertussen draai ik ook nog wassen he!

Pil? NFW.. Tj melde me net dat hij toch maar 1 kind wil.. en zich laat sterilliseren.. dus die pil komt hier niet. Op goed geluk, dan maar 2 in de luiers!

WELKOM MARJON.. Jongetje/meisje, verliefd/getrouwd? Vertel ons alles! succes met bijbenen! Oe, nog vier weken… wie is sneller, Gummie, mamsievanamber of Marjon?

2. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    whahahahahahaha.. krijg net een mailtje.. Of Tj krijgt net een mailtje:

"Je bent gisteren bij ons op gesprek geweest. Omdat de voorselectie positief was, wil ik je uitnodigen voor een vervolggesprek."

Tjongejonge.. dit moet ik vast nog het hele weekend aanhoren.. Zal ik een mailtje terug sturen dat ze moeten stoppen met die egostreling?

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Lintje is die cursus van net leerzamer dan die pufcursus van gisteren ?

De pil uhm ja denk gewoon een hele lichte ofzo wat bij de bv kan. Spiraaltje,,,,moet er eerlijk gezegt niet aan denken en de prikpil no way. das echt de oplossing voor de gehandicapte op t werk. Die hoeven toch geen kids (sorry voor mn zwart witte getik) maar als je nog kids wil is dat geen handige optie.

ow en lintje wat is een dasty?

Mamamarjon,,,,welkom!

Net een babypakje gevonden tussen de strijk (jaja heb gestreken :-D goed hè) met een mega vlek erop ggrrr. Weer wassen dus. Is waarschijnlijk de stoel beneden waar t even overheen heeft gehangen toen t nog nat was.

4. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Dasty is superschoonmaakmiddel, supergoedkoop..

5. missgroovy

oooooooooww ok das dus om te poetsen, mss als tip ff geven in het hoe vaak maak je je huis schoon topic :-D

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Missgroovy leest blijkbaar niet alle topics ;)

Maar ik heb de box in elkaar! Echt heel erg easy...alleen nu de schoonheidkeuring...boxkleed is te groot :( Maar het is zo'n leuk kleed...whoeee, weheeehh

7. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Overduidelijk..

8. missgroovy

:( huh wat leg uit

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Ennuhh, hoe werkt zo'n boxspiraal, ziet er gewoon los wel leuk uit, maar vast in de box...tja apart...

10. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
  11. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Die moet je toch spiraleren om de spiralen van de box.. Of om de rand heen spiraleren..

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Ja, maar dan ziet het er zeer chaotisch en rommelig uit...bij mij dan, en dat kan niet, zeker niet in de huiskamer...

Trouwens wat zijn die boxen groot :confused:

13. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    Jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg ! :confused:
    1 dagje niet online geweest en meteen loop ik achter :)

Vanmorgen heerlijk gewinkeld , ga verder ook niets meer doen hihi...

Kom ik thuis , heb ik de milieupolitie voor de deur staan.
    Gister zijn de containers geleegd , en de onze staat nu nog aan de weg.
    (dus nu 1 ochtend/middagje)
    Of ik hm wil ophalen en wegzetten , hij mag niet zolang aan de straat staan.... Zijn net gister geleegd , nouja zeg ....
    Moet je dan meteen de politie inschakelen ? (ik ben niet de enige die hm nog heeft staan hoor) ;)

Krijg je anders een boete ofzo ? We betalen al genoeg om die dingen te laten
    legen .... ! :evil:

Heb echt een pech week, niets heeft me nog meegezeten... (wat een zelfmedelij) :oops:

Gisteravond - nacht - en vanmorgen heftige buikkrampen gehad. Een zeurderig ongie
    gevoel , ook in mn boven benen en rug. Voor weeen ? :(

14. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    zal ik nu es iets zeggen in de zin van.. "TE vroeg". Die boxen zijn enorm! En wij hebben ook nog es zo'n hoge gekocht.. met een lade eronder.. Jij hebt tenminste nog eentje met wielen.. kun je overal heen duwen..

15. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Dat weet ik... maar ik vond het er maar asociaal bij staan. Dus ik dacht ff bellen..

16. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    Whaa jij was het dus ! :evil:

Wat ben je snel geiriteerd zeg , zeker zwanger ! :p

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    gnagnagna...zo zijn wij hier thuis wel hoor!

Als de gemeente mijn hubbies nummer zien staan in de telefoon, zetten ze ogenblikkelijk het antwoordapparaat aan.

Tanja, wat een baaldag dus..reageer maar ff lekker af, spuien doet altijd goed!

En die wieltjes hebben we gewoon zelf bij gamma gehaald, wil hem als we hem niet gebruiken ergens anders naar toe rijden....

18. missgroovy

aha pagina 4. Nou ja dat topic vond ik niet interessant dus heb ik overgeslagen. Ik poets alles met chloor dat scheelt ;) Maargoed, dasty dus,,,,, goed dat ik het weet. Kom nooit bij de wibra

Hoop dat jullie de box leuker vinden als jullie hummel erin ligt.

Das wel snel, nu al de milieupolitie. hebben ze niks te doen ofzo. Hier gelukkig nooit problemen met die dingen

19. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Snel? Ik heb vijf keer gebeld!

20. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Ik heb de gymball opgeblazen en nu ben ik er op gaan zitten.. Dat is echt doodeng.. knapt ie niet? Ik ging zitten en zak meteen dertig cm naar beneden.. moet ik hem dan nog harder oppompen? kiki help..

Share This Page