Tja, met mijn gewicht ondervind ik nooit problemen, zakt ie maar een heel klein beetje in Als ik jou was zou ik hem zo hard mogelijk oppompen en dan er zoveel uit laat lopen totdat jij het prettig vindt.
met die minibuik van je.. Maar hij knapt dan niet? Ik vind het echt heel eng.. Och., en die Freewilly verkondigt weer es iets over God.. moet dat nou zo overduidelijk allemaal?
nee,het gaat niet beter met dr,best moeilijk allemaal ook voor mijn moeder,is tenslotte haar moeder die niet meer wilt.... heel moeilijk,ik hoop dat het snel beter gaat,schrik toch edere keer als mijn moeder belt,dan denk je slecht nieuws,maar dan hoor je dat het nog steeds niet verranderd is.en automatisch ga je stressen,krijg ik weer last van harde buiken ook niet echt fijn.(((knuffel))))
ik heb net een huisbroek bij de Hunkemoler gekocht , wit roze gestreept. Hartstikke leuk ! 70% korting ... ra ra wat heb ik er voor betaald ?
Tanja je bedoelt die broek die in eerste instantie 18 euro was? en bij ons helaas alleen nog in XS hing?
hier was de normale prijs 14,99,- Tja nu weten jullie het al . 4,50 voor die 4,50 heb ik weer een hoop lol 8)
8 euro Danielle, gets, wat vervelend. Tis ook moeilijk dat je niets kunt doen natuurlijk.. En je moeder verdriet zien hebben is ook heeel moeilijk. Bah.. probeer toch wel een beetje om jezelf te denken en je er niet te veel in te storten op dit moment.. ook al lijkt dat wel ego. Je beebje moet niet te vroeg komen hoor.. knuf knuf knuf
Whahaha , nou nee hihi ... Kan me geen eens meer goed shreren daar beneden Wat laten jullie trouwens staan/niet staan bij de bevalling ?
Als het even meezit zit er bij mij bij de bevalling niets op, geen haartje te vinden, bedoel een modelletje erin scheren is nu al helemaal niet meer mogelijk, dus de ontharingscreme erop en hoppa, alles eraf FF serieus, dat warm hebben, is dat nou echt normaal, ik weet dat je het wat warmer kan hebben, en een beetje kan zweten, maar begint nu wel heel erg te worden, begint zelfs echt benauwd aan te voelen...bah..
@ kiki Ik heb het ook veeel warmer dan normaal. Ben eigenlijk een koukleum. Normaal heb ik met dit weer een trui aan en nu zit ik in mn hempie Af en toe ook een "opvlieger " . Ineens heel wam , zweten en licht in t hoofd. (nee ik zit niet vol met zaagsel)
Ik denk alles, tenzij ik bijvoorbeeld zin heb om het bed toch anders neer te zetten. Maar misschien dat ik ook nog wel ga schuiven met de babymeubeltjes.
Tan, moet je maar wat duidelijker zijn.. nee hoor.. ik probeer zo goed als het kan alles bij te houden.. dat is dus alles er af.. maar er zullen vast wel stoppels zichtbaar zijn als het eenmaal zover is. Ach.. tkan wel erger denk ik.. dat ze eerst moeten snoeien.